SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tot SlotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
![]()
Hebben ze nou bumper plates bij de smith machine?quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:36 schreef Panzermaus het volgende:
Bohh zou graag in die Classic Gym Rotterdam trainen.![]()
![]()
![]()
Ik train momenteel bij F4F in Den Bosch maar ben op zoek naar iets anders. Met name door het ontbreken van een squat-rek. Kun je me vertellen wat ze ongeveer hebben staan bij Flash-gym?quote:
Edit: Hoe zit het met de drukte daar?![]()
Ga er gewoon een keer trainen dan kun je ervaren of het wat voor je is. Flash is onlangs vehuisd en groter geworden. In Den Bosch heb je 2 opties: 1. Flash Gym. 2. TrainMore4Less
(hoor ik daar trouwens een Fok BB topic gym-meet aankomen?)![]()
Sportschool straatweg Rotterdam(van een oud bb-er).quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:36 schreef Panzermaus het volgende:
Bohh zou graag in die Classic Gym Rotterdam trainen.![]()
Fitnesscentrum Noord.(van een oud bb-ster).![]()
squat en DL competitie erbij YEAH BUDDYquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:47 schreef CarbonC het volgende:
Ga er gewoon een keer trainen dan kun je ervaren of het wat voor je is. Flash is onlangs vehuisd en groter geworden. In Den Bosch heb je 2 opties: 1. Flash Gym. 2. TrainMore4Less
(hoor ik daar trouwens een Fok BB topic gym-meet aankomen?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow das wel te doen met de fiets.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:05 schreef Snakey het volgende:
Voor degenen die in Rotterdam wonen, volgens mij is http://www.classicgymrotterdam.com/ wel de moeite waard om eens te checken.
Het is voor mezelf (vanuit Krimpen a/d IJssel) net effe iets te ver ivm reistijd.
De sfeer in hardcore gyms is echt veel beter dan in commerciele gyms.
Ik kan eigenlijk iedereen die er bezig is vragen om hulp. Eigenaar is echt een toffe vent( 53 jaar met sixpack haha). En ze begeleiden je graag.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:09 schreef 16meter het volgende:
[..]
squat en DL competitie erbij YEAH BUDDYIk max nooit met squat en DLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik ook niet hoor.. laatste keer dat ik het probeerde merkte ik weer waarom, daarna pijntjes enzo.
Voor hypertrofie gewoon lekker met een handelbaar gewicht wat reps maken.![]()
Haha...ja ik denk maar zo; ben geen powerlifter.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:11 schreef 16meter het volgende:
ik ook niet hoor.. laatste keer dat ik het probeerde merkte ik weer waarom, altijd pijntjes enzo.
Gewoon langzaam gewicht opbouwen.![]()
Droogtrainen voor mij jeweetz haha.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:11 schreef 16meter het volgende:
ik ook niet hoor.. laatste keer dat ik het probeerde merkte ik weer waarom, daarna pijntjes enzo.
Voor hypertrofie gewoon lekker met een handelbaar gewicht wat reps maken.![]()
www.bakkerbart.nl/download/folders/brood-en-gezondheid2.pdf
Best een handig document voor beginners over de verschillen tussen witbrood en volkoren enzo. Niet helemaal doorgelezen maar zag er nuttig uit.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Bij olympia in DB is het ook prima trainen. Niet al te groot maar je hebt er een squatrek en de ruimte + stangen om te deadliften.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:13 schreef frnk het volgende:
[..]
Ik train momenteel bij F4F in Den Bosch maar ben op zoek naar iets anders. Met name door het ontbreken van een squat-rek. Kun je me vertellen wat ze ongeveer hebben staan bij Flash-gym?
Edit: Hoe zit het met de drukte daar?![]()
Bestaat Sportschool de Uitweg eigenlijk nog? Van Wil.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sportschool straatweg Rotterdam(van een oud bb-er).
Fitnesscentrum Noord.(van een oud bb-ster).
Daar ben ik begonnen in de jaren 80.![]()
Zonde dat ik die jaren niet constant gebleven ben. Ik ben geloof ik 20x helemaal overnieuw begonnen en dus behoorlijke tussenperioden gehad, alsin, jaren.![]()
Ja verdomd. http://www.sportingclubdeuitweg.nl/index.php
Maar het ziet er niet meer uit als een BB gym...![]()
Ik moet eens kijken of deze nou nog bestaat. http://www.body-improvement.nl/activiteiten.htm
Dat is redelijk dichtbij voor me, Capelle. Maar het ziet er nogal volgepropt uit, kweet niet of ik daar zin in heb.![]()
Ik ga altijd na 21.00, ik hou niet van die drukte.. als je tussen 18.00 en 20.00 komt kun je in de rij gaan staan![]()
![]()
Owja voor mensen die niet zeker weten hoe hun techniek bij squats of deads is heb ik een goede tip van Mehdi.
Jezelf van de zijkant filmen en dan op je pc kijken wat je fout doet.If not now, then when.![]()
Ik kom sowieso niet 's avonds in een sportschool. Ik kan niet tegen beachboys. Ik weet zeker dat er dan eentje vroeg of laat een middenvoetsbeentje breekt omdat ik een dumbel uit mijn zweterige handen laat vallen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:15 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ga altijd na 21.00, ik hou niet van die drukte.. als je tussen 18.00 en 20.00 komt kun je in de rij gaan staan![]()
's Morgens is goed te doen. Ik pak 8 of 9 uur 's morgens altijd.![]()
Al die haat hier tegen superdudes en beachboys...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatst een groepje van drie die zes (misschien wel meer) sets curls per persoon deden, terwijl ze de hele tijd HARDCORE naar elkaar bleven roepen![]()
![]()
Laatst ook een groepje van 5-6 ecto's binnen zien komen. 3 van hun deed maar 1 herhaling curl (ja, echt). De andere 3 deden niks. Toen gingen ze met z'n allen weer weg
Ik kan wel meer van dit soort verhalen vertellen. Weinig hardcore bij m'n gym, kleine harde kern van 10-15 man mss. Voor de rest veel bicep bavianen
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2011 15:45:56 ]![]()
Dit kan niet waar zijn...toch?quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:34 schreef seto het volgende:
Laatst een groepje van drie die zes (misschien wel meer) sets curls per persoon deden, terwijl ze de hele tijd HARDCORE naar elkaar bleven roepen![]()
Verhoudingen en kracht maken niet uit boyz, als die armpjes maar opgepompt zijn. Vergeet compounds, curls are the way to go.![]()
Same here. Maar ik train ook meer in een health club achtige sportschool, met een aparte (relatief kleine) ruimte voor krachttraining. Power rack is niet vaak in gebruik, de curl machine draait echter overuren.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:37 schreef Weissman het volgende:
Ik kan wel meer van dit soort verhalen vertellen. Weinig hardcore bij m'n gym, kleine harde kern van 10-15 man mss. Voor de rest veel bicep bavianen![]()
Wat ze aan training doen zal me m'n bips oxideren. Maar als ze plotseling met 4 man voor m'n neus op me gaan staan wachten tot ik met de bench press klaar ben, of dumbels uit het rek pakken, waar ik bezig ben, en vervolgens niks mee doen behalve wat ouwehoeren met elkaar zit ik al op de kast.![]()
Mmm, misschien is die boosheid wel goed bedenk ik me nu. Pak ik misschien net effe wat meer gewicht.![]()
![]()
Mensen die achterste voren in zo'n back extension ding gaan staan en je advies negeren, mensen die bij het squatten de bar in hun nek leggen, tientallen voorbeelden van mensen die ik nog nooit rug of benen heb zien trainen, mensen die verkeerd curlen, groepjes van 5-6 man die toestellen als hun persoonlijke relax-fauteuil gebruiken en tussendoor 1-2 herhaling doen en weer verder kletsen, mensen die voor de spiegel heen en weer gaan lopen en doen alsof ze druk aan het trainen zijn waardoor ze andere afleiden, mensen die veel te zwaar trainen, mensen die aan de isolatie oefeningen verslaafd zijn wat ze eigenlijk niet aankunnen omdat ze nog nooit van compounds hebben gehoord en hierdoor ook amper groeien, half apen die ernstige blessures door verkeerd trainen verwarren met spierpijn waar ze door heen moeten bijten, zwakbegaafden die in groepjes luidruchtig zijn en samen de gekste bullshit verzinnen om hun eigen trainingsmethode (lees: 3x p/w curlen) te rechtvaardigen, überecto's die nog harder gaan slingeren tijdens het curlen als ze je zien deadliften...om nog maar te zwijgen over mensen die meer met hun mobiel bezig zijn dan trainen. Mensen die verkeerde adviezen oppikken en alles daarbuiten als onzin beschouwen omdat die ene man dat zei.quote:
*zucht*
Wil je nog meer horen ?Meer dan je denkt helaasquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2011 16:09:32 ]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar Health City in Eindhoven is dus een van de betere gyms daar? Zelf zit ik in de zomer een aantal maanden daar dus alvast wat orienteren kan geen kwaad.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mensen die achterste voren in zo'n back extension ding gaan staan en je advies negeren, mensen die bij het squatten de bar in hun nek leggen, tientallen voorbeelden van mensen die ik nog nooit rug of benen heb zien trainen, mensen die verkeerd curlen, groepjes van 5-6 man die toestellen als hun persoonlijke relax-fauteuil gebruiken en tussendoor 1-2 herhaling doen en weer verder kletsen, mensen die voor de spiegel heen en weer gaan lopen en doen alsof ze druk aan het trainen zijn waardoor ze andere afleiden, mensen die veel te zwaar trainen, mensen die aan de isolatie oefeningen verslaafd zijn wat ze eigenlijk niet aankunnen omdat ze nog nooit van compounds hebben gehoord en hierdoor ook amper groeien, half apen die ernstige blessures door verkeerd trainen verwarren met spierpijn waar ze door heen moeten bijten, zwakbegaafden die in groepjes luidruchtig zijn en samen de gekste bullshit verzinnen om hun eigen trainingsmethode (lees: 3x p/w curlen) te rechtvaardigen, überecto's die nog harder gaan slingeren tijdens het curlen als ze je zien deadliften...om nog maar te zwijgen over mensen die meer met hun mobiel bezig zijn dan trainen. Mensen die verkeerde adviezen oppikken en alles daarbuiten als onzin beschouwen omdat die ene man dat zei.
*zucht*
Wil je nog meer horen ?
[..]
Meer dan je denkt helaas, kan zo in een nieuwe editie van dat boek van Charles Brahwin, On the Origin of Biceps.
![]()
http://fight-poweracademy.nl/
FPA Amersfoort, trainen echt alleen buffels, voel me er altijd zo'n ecto als ik er train
Train momenteel vooral bij Sport City, Zeist![]()
Je irriteert je teveel, ja, het zijn valide en veelvoorkomende klachten maar de kunst is om je er niet aan te storen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
-zanik-
*zucht*
Wil je nog meer horen ?
[..]
Meer dan je denkt helaas
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik lees trouwens regelmatig de blog van Dave Ruel. Niet alles is interessant, maar er zitten goede tips tussen.
www.anaboliccooking.com/b(...)ith-lighter-weights/![]()
Dus toch iemand die niet echt liefde in zijn Tent steekt, het is vies, ruit ligt er uit.quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
och betaal je er 25 euro per maand en je zit er meteen een jaar aan vast. Die kerel zelf zit aan de AAS en liep met 100 kg 6% shows enzo, heb ook zijn DBB gallery gezien en wat een poten heeft hij.
'Het is wel een viespeuk hoor maar hij was heel aardig'.Ik zou met liefde in die tent die tent trainen, maar voor meisjes is dat natuurlijk anders. Toch gaat ze het proberen, je kan gratis 1 proefles doen en als je het dan nog niet weet, 'dan neem je er nog maar een'.
Zal maar niet voor het hele jaar betalen, want als de zaak knalt is je geld weg.
Ik zoek de Gyms van youtube, waar Darness1234, strengthproject en zo trainen.
Ik zoek Optelbars met verschillende hoogte en grepen, zodat ik veel van greep kan wisselen.
Ik zoek Gym klimtouwen, ringen, TRX systemen, Strongman spul, schoon, modern, en ik wil dingen kunnen leren zoals Muscle ups, handstand pushups (al heb ik dat laatste nu zelf al aan geleerd)![]()
Een fokker in de buurt! ik zit nu in bunnik, bij body invest oid, vroeger was dat wellness club. Niet zo hardcore, wel gezellig. Ik woon zelf in Odijk btwquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:32 schreef Diabox het volgende:
http://fight-poweracademy.nl/
FPA Amersfoort, trainen echt alleen buffels, voel me er altijd zo'n ecto als ik er train
Train momenteel vooral bij Sport City, Zeist![]()
LOLquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..], kan zo in een nieuwe editie van dat boek van Charles Brahwin, On the Origin of Biceps.
![]()
Oh, juist wel!quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:08 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dus toch iemand die niet echt liefde in zijn Tent steekt, het is vies, ruit ligt er uit.
Zal maar niet voor het hele jaar betalen, want als de zaak knalt is je geld weg.Hij had eerst een grotere tent maar die was heel goedkoop en shit, en draaide alleen maar verlies, maarja hij vond het zo fijn om zijn eigen sportschool te hebben en mensen die daar serieus konden trainen dat het niet meer uit kon. Dus heeft hij de helft van zijn spul op DBB gezet en een kleinere locatie gehuurd, de prijzen omhoog en nu zit hij daar. Is nu veel te duur voor wat hij biedt, en hij weet ook wel dat hij niet kan concurreren met die goedkopere maar completere healthcenters. Toch heeft hij nu de enige no-bullshit tent en hij gaat het gewoon een tweede keer proberen. Hij heeft ook een website erbij, maar daarop stond alles behalve een adres.
Heb hem maar even gepm'd op DBB. Hij is niet al te snugger volgens mij, maar hij leeft voor die shit haha.
[ Bericht 5% gewijzigd door Panzermaus op 26-11-2011 20:23:10 ]![]()
Progessie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door o.us op 26-11-2011 20:15:49 ]Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:15 schreef o.us het volgende:
Progessie
Tsja zonder shirt zien wij niets natuurlijk maar als je zelf weet dat er progressie isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ga niet graag met ontbloote bovenlichaam op internet, en al helemaal niet op FOK!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:45 schreef DangerIsMine het volgende:
[..]
Tsja zonder shirt zien wij niets natuurlijk maar als je zelf weet dat er progressie is. Mijn schouders, borsten, biceps en triceps zijn flink gegroeid, BF is ook gedaald van 18% naar 14% en de prestaties zijn steeds beter met de week.
Ik wil niet meer terug naar mijn oude lichaam.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 26-11-2011 20:48:30 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ga niet graag met ontbloote bovenlichaam op internet, en al helemaal niet op FOK!. Mijn schouders, borsten, biceps en triceps zijn flink gegroeid, BF is ook gedaald van 18% naar 14% en de prestaties zijn steeds beter met de week.
Ik wil niet meer terug naar mijn oude lichaam.
![]()
Vergeet je rug en LB niet? Lekker bezig dan, als je eenmaal de smaak te pakken hebt dan gaat het veel beter.![]()
![]()
Mijn reputatie hier, heb in het verleden te veel van mij prijsgegeven zeg maar en kloon is geen optie aangezien men kan zien dat ik het ben. Maar ben zo trots dat ik het toch wil delen met julliequote:.
Feyenoord Rotterdam![]()
Neejohquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:52 schreef Panzermaus het volgende:
Vergeet je rug en LB niet? Lekker bezig dan, als je eenmaal de smaak te pakken hebt dan gaat het veel beter.. En inderdaad! Maar ergens heb ik het gevoel dat het schouders, armen en borst op een of andere manier sneller gaat dan bij mijn rug. Ookal train ik mijn benen hard, ik krijg alleen maar sterke kuitspieren. Maar mijn bovenbenen zijn vochtig dus hard aan de cardio blijf ik voorlopig nog wel.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 26-11-2011 20:58:43 ]Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:15 schreef o.us het volgende:
Progessie
Ik ken oudere foto's van je, well done.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja een vriend zweert bij 1 schema waar hij nooit van af is geweken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bestaat Sportschool de Uitweg eigenlijk nog? Van Wil.
Daar ben ik begonnen in de jaren 80.![]()
Zonde dat ik die jaren niet constant gebleven ben. Ik ben geloof ik 20x helemaal overnieuw begonnen en dus behoorlijke tussenperioden gehad, alsin, jaren.
Wat ik hier lees en zelf ervaar is steeds nieuwe dingen uitproberen.![]()
De vraag is dan, werkt het voor hem? Afhankelijk van zijn doel natuurlijk. Ik ken genoeg mensen die er gewoon sportief uitzien, en dat alleen maar onderhouden. Die willen niet verder groeien.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja een vriend zweert bij 1 schema waar hij nooit van af is geweken.
Wat ik hier lees en zelf ervaar is steeds nieuwe dingen uitproberen.
Als je echt in to BB bent dan moet je van alles proberen, en als je langer bezig bent blijf je tegen plateau's oplopen waardoor je je training weer moet veranderen of op zijn minst tweaken.
Die twee dingen zijn een groot verschil.![]()
Het werkt wel voor hem...hij heeft een goed fysiek en heeft al een wedstrijd gehad.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
De vraag is dan, werkt het voor hem? Afhankelijk van zijn doel natuurlijk. Ik ken genoeg mensen die er gewoon sportief uitzien, en dat alleen maar onderhouden. Die willen niet verder groeien.
Als je echt in to BB bent dan moet je van alles proberen, en als je langer bezig bent blijf je tegen plateau's oplopen waardoor je je training weer moet veranderen of op zijn minst tweaken.
Die twee dingen zijn een groot verschil.
Hij is niet aan de AAS.
Maar dat is ook mijn vraag het lijkt me wel dat je je schema af en toe moet omgooien om je spieren weer een beetje te prikkelen.
Ik hou me aan een full-body schema en af en toe verander ik een oefening.![]()
Thanks man! Nu is het aan mij om het zo te blijven houden en nog droger te worden bij mijn bovenbenen en buik en dan is het perfect.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ken oudere foto's van je, well done. [ afbeelding ]
[ Bericht 2% gewijzigd door o.us op 26-11-2011 21:56:41 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Kijk dit is een liefhebber, ziet er uit als een BB, maar doet ook gewoon Muscle ups
Maar je kan natuurlijk ook dit doen:
Wat een slappe was is dat man, lees de reactie er onder...
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2011 22:06:24 ]![]()
Als ik een vrouw soepel wil hebben dan heb ik wel andere methodes... Ziet er inderdaad een beetje wtf uit.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:58 schreef ZetaOS het volgende:
Maar je kan natuurlijk ook dit doen:
Wat een slappe was is dat man, lees de reactie er onder...
Die andere gast, die uitvoering heb ik zelf nog nooit gedaan, ik denk niet dat ik het red om direct door te gaan met een pushup. Al kan ik het op de gym niet proberen, dan gaat mijn hoofd door het dak...![]()
![]()
Als hij er in gelooft en het werkt voor hem, niks aan doen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het werkt wel voor hem...hij heeft een goed fysiek en heeft al een wedstrijd gehad.
Hij is niet aan de AAS.
Maar dat is ook mijn vraag het lijkt me wel dat je je schema af en toe moet omgooien om je spieren weer een beetje te prikkelen.
Ik hou me aan een full-body schema en af en toe verander ik een oefening.
Het lijkt mij nogal saai na verloop van tijd. En ja,lijkt mij ook dat je niet verder komt op een gegeven moment door nooit eens iets aan te passen of te veranderen.![]()
Hahah ja hij geeft ook zelf toe narcistisch te zijn..je kan hem niks wijsmakenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als hij er in gelooft en het werkt voor hem, niks aan doen.
Het lijkt mij nogal saai na verloop van tijd. En ja,lijkt mij ook dat je niet verder komt op een gegeven moment door nooit eens iets aan te passen of te veranderen..
![]()
Zeta gebruik je nou een reactie spammer voor je YouTube ofzo, die reactie's onder jou video's.
If not now, then when.![]()
Mwah, er valt best iets uit op te maken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:45 schreef DangerIsMine het volgende:
[..]
Tsja zonder shirt zien wij niets natuurlijk maar als je zelf weet dat er progressie is![]()
Google even naar 'the real vegeta youtube' dan vind je hem vast welquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:51 schreef Fanta-stick het volgende:
Kan iemand linkje gevennaar zeta's youtubechannel?![]()
![]()
Ja, maar dan wel die aan de Aalsterweg (er zijn meerdere Health Cities in Eindhoven). Dumbbells t/m 46kg, squat rack, multi-kabel-rack-ding, olympische barbells etc. Ook een paar kettlebells. Verder goede wellness. Niet goedkoop, maar het voordeel daarvan is dat het tokkies/tuig buiten de deur houdt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:54 schreef Seam het volgende:
Maar Health City in Eindhoven is dus een van de betere gyms daar? Zelf zit ik in de zomer een aantal maanden daar dus alvast wat orienteren kan geen kwaad.
In Eindhoven Noord is Olympia een alternatief. Heeft ook veel, maar dumbbells gaan er maar t/m 30kg voor zover ik weet.
Mocht je op de TUE gaan studeren/werken, de gym daar schijnt ook wel ok te zijn. En op de HTC hebben ze sinds enige tijd zowaar ook een squat rack en bench press, maar de dumbbells gaan maar t/m 22kg.
--
Overigens vind ik dat hardcore niet hetzelfde is als blijven hangen in de jaren '70, qua inrichting, onderhoud etc. Er zijn echter genoeg sportscholen die denken dat dat zo hoort.![]()
Is die lasernederland echt ZetaOS? Zo ja dan weet ik gelijk dat ik nooit meer iets serieus hoef te nemen wat hij zegt.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Hoezo, heb je een beter fysiek dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:01 schreef Jajong het volgende:
Is die lasernederland echt ZetaOS? Zo ja dan weet ik gelijk dat ik nooit meer iets serieus hoef te nemen wat hij zegt.
![]()
Nee, maar wel 50 IQ punten meer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:02 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hoezo, heb je een beter fysiek dan?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jij bent weer lekker bezig met mensen afkraken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:01 schreef Jajong het volgende:
![]()
Als ik soms zie hoe hij hier mensen zit af te branden vind ik 't nogal ironisch om te zien dat 't zelf zo'n broodmongool is die heel geforceerd loopt te flexen voor een webcam.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:04 schreef 16meter het volgende:
Is toch lachen man, waar maak je je druk om.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Nee jij bent heilig.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als ik soms zie hoe hij hier mensen zit af te branden vind ik 't nogal ironisch om te zien dat 't zelf zo'n broodmongool is die heel geforceerd loopt te flexen voor een webcam.![]()
Dit is zo ongeveer het moment in films wanneer jij door onderschatting van de ander zelf door de mand valt.quote:Confidence through competence![]()
Ikzelf train ook bij Health City. Ik heb een regio abo (heel West-Nederland; dus Noord-Holland, Utrecht en Zuid-Holland) en ik maak zowel gebruik als die van de Lijnbaan in R'dam en de een in het centrum van Den Haag. Alle Health Cities zijn kwalitatief hetzelfde, de een heeft een zwembad en een ander niet. De apparaten zijn overal van LifeFitness (een van de betere merken imo) en je mag zoveel fruit, koffie, thee, pepermuntjes eten of dvd's leven als je wiltquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:54 schreef Seam het volgende:
Maar Health City in Eindhoven is dus een van de betere gyms daar? Zelf zit ik in de zomer een aantal maanden daar dus alvast wat orienteren kan geen kwaad..
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 26-11-2011 23:14:50 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Misschien moet hij zijn grote gebrek aan intelligentie compenseren met een grote bek.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit is zo ongeveer het moment in films wanneer jij door onderschatting van de ander zelf door de mand valt.![]()
We leven niet in een film.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit is zo ongeveer het moment in films wanneer jij door onderschatting van de ander zelf door de mand valt.
En jij wou mij vertellen dat als je dit ziet:
http://www.youtube.com/user/lasernederland#p/u/25/c9lB8V7Xck0
Je niet aan deze man zijn intelligentie gaat twijfelen?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Met mate hequote:Op zaterdag 26 november 2011 23:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Ikzelf train ook bij Health City. Ik heb een regio abo (heel West-Nederland; dus Noord-Holland, Utrecht en Zuid-Holland) en ik maak zowel gebruik als die van de Lijnbaan en de een in het centrum van Den Haag. Alle Health Cities zijn kwalitatief hetzelfde, de een heeft een zwembad en een ander niet. De apparaten zijn overal van LifeFitness (een van de betere merken imo) en je mag zoveel fruit, koffie, thee, pepermuntjes eten of dvd's leven als je wilt.
.
Toch zijn die oude verotte apparaten uit 1980 toch best goed te doen.![]()
Nee, maar ik begin hevig aan de jouwe te twijfelen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
We leven niet in een film.
En jij wou mij vertellen dat als je dit ziet:
http://www.youtube.com/user/lasernederland#p/u/25/c9lB8V7Xck0
Je niet aan deze man zijn intelligentie gaat twijfelen?
Confidence through competence![]()
Dat is jouw probleem.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, maar ik begin hevig aan de jouwe te twijfelen.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
't kutte van LifeFitness is dat links en rechts aan elkaar gekoppeld zijn. Hammer Strength heeft volledig ontkoppeld, en TechnoGym heeft semi-ontkoppeld: 1 weightstack maar individuele bewegingen voor links en rechts.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Ikzelf train ook bij Health City. Ik heb een regio abo (heel West-Nederland; dus Noord-Holland, Utrecht en Zuid-Holland) en ik maak zowel gebruik als die van de Lijnbaan in R'dam en de een in het centrum van Den Haag. Alle Health Cities zijn kwalitatief hetzelfde, de een heeft een zwembad en een ander niet. De apparaten zijn overal van LifeFitness (een van de betere merken imo) en je mag zoveel fruit, koffie, thee, pepermuntjes eten of dvd's leven als je wilt.
Ja jonge, zijn powerlevel, it's over 9000!!!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:16 schreef Geo3kant het volgende:
Jajong
![]()
Die man werd bijna super saiyan en jij kraakt hem af[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
kameeeha mehaaaa....quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:16 schreef Geo3kant het volgende:
Jajong
![]()
Die man werd bijna super saiyan en jij kraakt hem af![]()
LifeFitnessapparaten bij HC lijken mij niet echt apparaten uit 1980 en al helemaal niet verrotquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Met mate he.
Toch zijn die oude verotte apparaten uit 1980 toch best goed te doen..
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 26-11-2011 23:19:38 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Dan heb je het verkeerd opgevat haha.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:19 schreef o.us het volgende:
[..]
LifeFitnessapparaten bij HC lijken mij niet echt apparaten uit 1980 en al helemaal niet verrot.
Wat ik bedoel te zeggen is dat die nieuwe moderne apparaten(LF) niet altijd de beste zijn.
Die uit 1980 werken prima.![]()
Dat klopt, mijn overbuurman heeft zijn garage omgebouwd naar een mini-gym met apparaten, kooien, matten dumbbell racks alles. Óók oude apparaten. Die waren naar mijn gevoel zwaarder dan LF en moest ik ook meer kracht zetten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan heb je het verkeerd opgevat haha.
Wat ik bedoel te zeggen is dat die nieuwe moderne apparaten(LF) niet altijd de beste zijn.
Die uit 1980 werken prima.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:15 schreef 16meter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die mensen zijn nog erger dan bovengenoemde; ik wil geen zieke gast worden zoals pro's gew een beetje fit
is gew dezelfde middelmatige mentaliteit
zesjescultuur.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:11 schreef Panzermaus het volgende:
, kan zo in een nieuwe editie van dat boek van Charles Brahwin, On the Origin of Biceps.
![]()
Of in de nieuwe van Richard Brahkins The Bicep Delusion.Ik stoor me er niet aan. Met geen enkele mogelijkheid krijgen ze mij uit mijn zen tijdens het trainen. Ze komen rechtstreeks uit mijn nieuwe boek: Chronicles of a Meatheadquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:34 schreef drumstickNL het volgende:
Je irriteert je teveel, ja, het zijn valide en veelvoorkomende klachten maar de kunst is om je er niet aan te storen.Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:45 schreef Snakey het volgende:
Ik lees trouwens regelmatig de blog van Dave Ruel. Niet alles is interessant, maar er zitten goede tips tussen.
www.anaboliccooking.com/b(...)ith-lighter-weights/
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:58 schreef ZetaOS het volgende:
Kijk dit is een liefhebber, ziet er uit als een BB, maar doet ook gewoon Muscle ups
Proberen te haten op Zetaquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:01 schreef Jajong het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ahahhahaquote:Op zondag 27 november 2011 00:00 schreef Weissman het volgende:
Of in de nieuwe van Richard Brahkins The Bicep Delusion.![]()
![]()
Ja hier, met neven en nichten, maar ga er niet naar toe; heb geen zin in gezeik over leaseauto's, luiers en uitleggen waarom ik bepaalde dingen niet eet.![]()
Ik kan me voorstellen dat je d'r geen zin in hebt maar niet 1 x per jaar je familie niet willen zien is het andere uiterste.quote:Op zondag 27 november 2011 00:23 schreef Weissman het volgende:
Ja hier, met neven en nichten, maar ga er niet naar toe; heb geen zin in gezeik over leaseauto's, luiers en uitleggen waarom ik bepaalde dingen niet eet.
quote:Op zondag 27 november 2011 00:23 schreef Weissman het volgende:
Ja hier, met neven en nichten, maar ga er niet naar toe; heb geen zin in gezeik over leaseauto's, luiers en uitleggen waarom ik bepaalde dingen niet eet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb iedereen al 2x gezien dit jaar vanwege trouwerijen en andere feesten. Meer dan zatquote:Op zondag 27 november 2011 00:24 schreef drumstickNL het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je d'r geen zin in hebt maar niet 1 x per jaar je familie niet willen zien is het andere uiterste.ok, ik ben autist; nu goed ?
En dan nog zeggen dat IK iedereen afkraakquote:
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2011 08:13:50 ]![]()
SchijtweerEn zo toch nog een halfuur fietsen naar en van de gym
/dagboekConfidence through competence![]()
Kerst en Oud-Nieuwquote:Op zondag 27 november 2011 00:17 schreef Panzermaus het volgende:
Zijn er nog mensen die binnenkort een familiereünie op het programma hebben?![]()
Ow lawd en mijn verjaardag.![]()
Fietsen zul je, mollige endo. Succes.quote:Op zondag 27 november 2011 12:27 schreef Stereotomy het volgende:
SchijtweerEn zo toch nog een halfuur fietsen naar en van de gym
/dagboek![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 12:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Fietsen zul je, mollige endo. Succes.![]()
Scharminkel ga je kuiten eens trainen..
![]()
curse youquote:Op zondag 27 november 2011 12:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Fietsen zul je, mollige endo. Succes.
Mijn schoonfamilie woont in Australie en Nieuw Zeeland, en wij vertrekken over een week of 3 naar Spanje tot ergens volgend jaar wanneer we weer zin hebben om terug te komen. Dus nee, gelukkig niet.quote:Op zondag 27 november 2011 00:17 schreef Panzermaus het volgende:
Zijn er nog mensen die binnenkort een familiereünie op het programma hebben?![]()
![]()
Kan iemand wat tips geven over dumbell deadlifts? Mijn vader vind dat je rug vast moet zetten en ongeveer tot onder je knieen moet komen met je dumbells. Ik dacht dat je rug gewoon recht moet houden maar niet te geforceerd vast en tot halverwege je schenen.
Overigens al sinds donderdag niet meer in de sportschool geweest. Vrijdag rust, zaterdag en zondag verslapen. Tfoe. Zonde, had er echt zin in.![]()
Bedankt voor de tipsquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel die aan de Aalsterweg (er zijn meerdere Health Cities in Eindhoven). Dumbbells t/m 46kg, squat rack, multi-kabel-rack-ding, olympische barbells etc. Ook een paar kettlebells. Verder goede wellness. Niet goedkoop, maar het voordeel daarvan is dat het tokkies/tuig buiten de deur houdt.
In Eindhoven Noord is Olympia een alternatief. Heeft ook veel, maar dumbbells gaan er maar t/m 30kg voor zover ik weet.
Mocht je op de TUE gaan studeren/werken, de gym daar schijnt ook wel ok te zijn. En op de HTC hebben ze sinds enige tijd zowaar ook een squat rack en bench press, maar de dumbbells gaan maar t/m 22kg.
--
Overigens vind ik dat hardcore niet hetzelfde is als blijven hangen in de jaren '70, qua inrichting, onderhoud etc. Er zijn echter genoeg sportscholen die denken dat dat zo hoort.Ik zit daar in verband met stages voor het ziekenhuis, dus de TUE is geen optie. Maar de HC Aalsterweg klinkt prima
Verslapenquote:Op zondag 27 november 2011 14:00 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Kan iemand wat tips geven over dumbell deadlifts? Mijn vader vind dat je rug vast moet zetten en ongeveer tot onder je knieen moet komen met je dumbells. Ik dacht dat je rug gewoon recht moet houden maar niet te geforceerd vast en tot halverwege je schenen.
Overigens al sinds donderdag niet meer in de sportschool geweest. Vrijdag rust, zaterdag en zondag verslapen. Tfoe. Zonde, had er echt zin in.? Zwak excuus hoor
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Waarom geen barbell DL?quote:Op zondag 27 november 2011 14:00 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Overigens al sinds donderdag niet meer in de sportschool geweest. Vrijdag rust, zaterdag en zondag verslapen. Tfoe. Zonde, had er echt zin in.![]()
Nieuwe slaapmedicatie, laat naar bed en s'ochtends nog zo dronken als een paard daardoor. Mijn sportschool is in het weekend niet zo lang open.quote:Op zondag 27 november 2011 14:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipsIk zit daar in verband met stages voor het ziekenhuis, dus de TUE is geen optie. Maar de HC Aalsterweg klinkt prima
[..]
Verslapen? Zwak excuus hoor
![]()
Pics van je vaderquote:Op zondag 27 november 2011 14:00 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Kan iemand wat tips geven over dumbell deadlifts? Mijn vader vind dat je rug vast moet zetten en ongeveer tot onder je knieen moet komen met je dumbells. Ik dacht dat je rug gewoon recht moet houden maar niet te geforceerd vast en tot halverwege je schenen.Man the fuck up, bitch !!quote:Overigens al sinds donderdag niet meer in de sportschool geweest. Vrijdag rust, zaterdag en zondag verslapen. Tfoe. Zonde, had er echt zin in.
verslapenwat een slap excuus
sowieso mensen die wat verzinnen om hun eigen falen te rechtvaardigen
![]()
![]()
Zit je in dat kippenhok naast het Maxima?quote:Op zondag 27 november 2011 14:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipsIk zit daar in verband met stages voor het ziekenhuis, dus de TUE is geen optie. Maar de HC Aalsterweg klinkt prima
Wel gezellig daar.
Nog niet, komende zomer zit ik aantal maanden inderdaad bij Maxima ziekenhuis, moet nog wel een tijdelijke woonplek regelenquote:Op zondag 27 november 2011 18:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zit je in dat kippenhok naast het Maxima?Wel gezellig daar.
Vandaag weer eens gewogen en bijna 74 kg. Nu ongeveer 12 kg aangekomen sinds begin april (1,75m)I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Leuk, check ff of je bij de TU/e in de zomermaanden een tijdelijke pas kunt krijgen, net als op de UM.quote:Op zondag 27 november 2011 18:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Nog niet, komende zomer zit ik aantal maanden inderdaad bij Maxima ziekenhuis, moet nog wel een tijdelijke woonplek regelen
Vandaag weer eens gewogen en bijna 74 kg. Nu ongeveer 12 kg aangekomen sinds begin april (1,75m)Confidence through competence![]()
Fuck off joh, simpele ziel. Na 2mg lormetazepam kan je echt niet verantwoord sporten, man ik kan dan nauwelijks fietsen.quote:Op zondag 27 november 2011 15:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Pics van je vader
[..]
Man the fuck up, bitch !!
verslapenwat een slap excuus
sowieso mensen die wat verzinnen om hun eigen falen te rechtvaardigen
@Andere reactie: Och, gewenning. Ben begonnen met dumbell deadlifts thuis. Barbell of Dumbell het principe blijft gelijk toch?![]()
True, principe blijft gelijk maar uiteindelijk zal je tekortkomen qua gewicht. Bij mijn gym gaan de dumbells tot 40, daar ben ik met dl allang overheen. Beter dat je nu overstapt naar barbell dan straks moeten switchen omdat je gewicht tekortkomt.quote:Op zondag 27 november 2011 21:26 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Fuck off joh, simpele ziel. Na 2
mg lormetazepam kan je echt niet verantwoord sporten, man ik kan dan nauwelijks fietsen.
@Andere reactie: Och, gewenning. Ben begonnen met dumbell deadlifts thuis. Barbell of Dumbell het principe blijft gelijk toch?
Edit: principe is dus niet hetzelfde, weet idd niet veel v dumbell dl. Voor de rest blijf ik erbij dat het beter is om te switchen.![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 21:26 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Barbell of Dumbell het principe blijft gelijk toch?![]()
![]()
waarom is het niet het zelfde?quote:Op zondag 27 november 2011 21:32 schreef H1N1 het volgende:
[..]
True, principe blijft gelijk maar uiteindelijk zal je tekortkomen qua gewicht. Bij mijn gym gaan de dumbells tot 40, daar ben ik met dl allang overheen. Beter dat je nu overstapt naar barbell dan straks moeten switchen omdat je gewicht tekortkomt.
Edit: principe is dus niet hetzelfde, weet idd niet veel v dumbell dl. Voor de rest blijf ik erbij dat het beter is om te switchen.
Volgens mij is in principe de beweging het zelfde.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Tuurlijk niet. Bewegingsbaan van 2 dumbbells is heel anders dan een barbell die 1 geheel vormt. Als je met dumbbells deadlift kost het veel meer moeite om goede form te behouden.
Daarnaast ben ik nog geen dumbbells tegengekomen die zwaar genoeg zijn om goed te DLen.
DB deadlift is net zoiets als DB squats, alleen doen bij gebrek aan een barbell.
[ Bericht 22% gewijzigd door 16meter op 28-11-2011 09:54:03 ]![]()
En de techniek?quote:Op maandag 28 november 2011 09:45 schreef 16meter het volgende:
Tuurlijk niet. Bewegingsbaan van 2 dumbbells is heel anders dan een barbell die 1 geheel vormt. Als je met dumbbells deadlift kost het veel meer moeite om goede form te behouden.
Daarnaast ben ik nog geen dumbbells tegengekomen die zwaar genoeg zijn om goed te DLen.
DB deadlift is net zoiets als DB squats, alleen doen bij gebrek aan een barbell.
We hebben het hier over "in principe".
Je begin positie is anders, je handen anders, het gewicht anders, maar in principe is de beweging het zelfde. Het deel waar het om gaat bij een deadlift is de concentric fase. En de beweging aldaar blijft toch gewoon het zelfde. (i.e. meer een trap bar deadlift dan een conventionele deadlift, maar desalniettemin een deadlift).
(Daarom, overigens, zijn bijvoorbeeld goblet squats ook prima oefeningen om mensen goed te leren squatten, of om zelf wat setjes mee te doen op UB dagen voor techniek / stretch etc.)
Als je een goede bron hebt die mij verteld waarom het daadwerkelijk anders is, dwz, de techniek, dan houd ik mij graag beschikbaar overigens.
[ Bericht 0% gewijzigd door mister_popcorn op 28-11-2011 11:11:51 ]hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
In techniek zit geen verschil volgens mij, het werkt alleen net iets anders uit.
The dumbbell squat is an alternative exercise to the traditional barbell squat. Considered a compound exercise, the dumbbell squat primarily hits the lower back, front thighs, and gluteal muscle groups. Secondary muscle groups are the hamstrings and calves.
Of course, the main difference between this exercise and traditional barbell squats, is the use of dumbbells. Because of this, the upper and lower back are not as stressed because the weight lies on the sides and not on the upper back.![]()
Met dumbbells ben je toch ook meer met de biceps bezig en met barbells met jouw rug? Of redeneer ik het verkeerd?
Feyenoord Rotterdam![]()
Heb nu Spotify op mijn telefoon, dus de stap om eens wat nieuwe muziek te gaan luisteren is wat minder groot ,omdat niet meer hoeven downloaden / syncen etc.
Misschien dat ik nu tijdens trainen maar naar metal ga luisteren.Heb een gruwelijke hekel aan die lawaaibende en hele sfeer, maar zoveel mogelijk druk gedoe in je horen en dan hard bezig, lijkt me dat dat prima werkt. Luister tijdens trainen nu voornamelijk naar vocal trance en Prodigy enzo, maar dan heb je toch vaak van die stukjes dat het 'stil' of 'rustig' is en dan wacht ik altijd op een goed stukje voor ik aan een set begin.
Dat moet met deze metal pokkeherrie geen probleem zijn.
Vanavond SS maar weer oppakken, ook vandaag weer met creatine begonnen.![]()
Nee, je laat je armen hangen met dumbbels. Je doet er geen curl mee.quote:Op maandag 28 november 2011 11:48 schreef o.us het volgende:
Met dumbbells ben je toch ook meer met de biceps bezig en met barbells met jouw rug? Of redeneer ik het verkeerd?
![]()
Ohja dat is waar ook.quote:Op maandag 28 november 2011 11:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee, je laat je armen hangen met dumbbels. Je doet er geen curl mee.Feyenoord Rotterdam![]()
Gewoon van die soundtrack muziek luisterenquote:Op maandag 28 november 2011 11:51 schreef Panzermaus het volgende:
Heb nu Spotify op mijn telefoon, dus de stap om eens wat nieuwe muziek te gaan luisteren is wat minder groot ,omdat niet meer hoeven downloaden / syncen etc.
Misschien dat ik nu tijdens trainen maar naar metal ga luisteren.Heb een gruwelijke hekel aan die lawaaibende en hele sfeer, maar zoveel mogelijk druk gedoe in je horen en dan hard bezig, lijkt me dat dat prima werkt. Luister tijdens trainen nu voornamelijk naar vocal trance en Prodigy enzo, maar dan heb je toch vaak van die stukjes dat het 'stil' of 'rustig' is en dan wacht ik altijd op een goed stukje voor ik aan een set begin.
Vanavond SS maar weer oppakken, ook vandaag weer met creatine begonnen.En dan die rustige stukjes in je rust en zodra het weer begint aan je set beginnen. Ideaal toch.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Ben trouwens het rennen op de loopband wel zat. Ik ga aanstaande woensdag (collegevrije dag) ga ik ff proeftrainen met kickboksen voor de cardio bij Rotterdamse Oosterbaan Gym. Voetbal is verleden tijd voor mij
[ Bericht 5% gewijzigd door o.us op 28-11-2011 12:07:26 ]Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 11:51 schreef Panzermaus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedank me later maar
Goeden keuzequote:Op maandag 28 november 2011 12:07 schreef o.us het volgende:
Ben trouwens het rennen op de loopband wel zat. Ik ga aanstaande woensdag (collegevrije dag) ga ik ff proeftrainen met kickboksen voor de cardio bij Rotterdamse Oosterbaan Gym. Voetbal is verleden tijd voor mij
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 12:27 schreef Weissman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is maar 15 minuten fietsen van mijn huis, woon dichtbij Lombardijen. Maar het is wel duur. 35 euro per maand voor 2x per week trainen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedank me later maar
[..]
Goeden keuzeFeyenoord Rotterdam![]()
Is normaal hoor; de meeste boksscholen vragen 30-40 euri voor een gemiddelde van 2-3 keer p/w. Deels ook om de drukte te beheersen.quote:Op maandag 28 november 2011 12:28 schreef o.us het volgende:
Is maar 15 minuten fietsen van mijn huis, woon dichtbij Lombardijen. Maar het is wel duur. 35 euro per maand voor 2x per week trainen.![]()
Vanavond voor 't eerst sinds 2 weken naar de gym. Ben door m'n rug gegaan, was niet eens in staat om m'n eigen sokken aan te trekken. Vanavond maar voorzichtig wat dingen gaan doen om er weer wat beweging in te krijgen.Behulpzaam als een waterkraan.
Klote is dat. Hoe is het gebeurt dan?quote:Op maandag 28 november 2011 12:42 schreef fathank het volgende:
Vanavond voor 't eerst sinds 2 weken naar de gym. Ben door m'n rug gegaan, was niet eens in staat om m'n eigen sokken aan te trekken. Vanavond maar voorzichtig wat dingen gaan doen om er weer wat beweging in te krijgen.
En echt door mijn rug gegaan ben ik nog nooit, maar wel dat het (wat?!) erin schiet.
Daar loop ik dan een week oid lang mee te kutten, schieten er continu steken door mijn spieren in de onderrug als ik verkeerd beweeg. Sauna / zwemmen / wandelen en rust pakken...
Of is dat eigenlijk het zelfde als door je rug gaan? Wat gebeurt er dan eigenlijk? Heb me er nooit in verdiept em ben te lui om te googele
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Verrekte spier meestal, is beetje generaliserende term voor rugproblemen. Daarom ook altijd met strikte vorm trainen, dan krijg je eigenlijk nooit dit soort dingenquote:Op maandag 28 november 2011 13:11 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Klote is dat. Hoe is het gebeurt dan?
En echt door mijn rug gegaan ben ik nog nooit, maar wel dat het (wat?!) erin schiet.
Daar loop ik dan een week oid lang mee te kutten, schieten er continu steken door mijn spieren in de onderrug als ik verkeerd beweeg. Sauna / zwemmen / wandelen en rust pakken...
Of is dat eigenlijk het zelfde als door je rug gaan? Wat gebeurt er dan eigenlijk? Heb me er nooit in verdiept em ben te lui om te googele.
Als het toch misgaat dan kunnen massages veel helpen, en vooral je spier niet negeren maar heel lichtjes gebruiken (herstelt makkelijker als er gewoon vocht in blijft komen en het een beetje in beweging blijft), maar niet zwaar belasten ofc.
![]()
Ik heb dus ook al een aantal weken niet kunnen trainen vanwege een blessure in mijn arm. Ik kan niets zwaars tillen of een bepaalde beweging maken of mijn arm begint te etteren. Wil toch weer graag beginnen, want van dit stilzitten wordt ik ook alleen maar lamlendig van...quote:Op maandag 28 november 2011 12:42 schreef fathank het volgende:
Vanavond voor 't eerst sinds 2 weken naar de gym. Ben door m'n rug gegaan, was niet eens in staat om m'n eigen sokken aan te trekken. Vanavond maar voorzichtig wat dingen gaan doen om er weer wat beweging in te krijgen.
Was net zo lekker bezig dus kan weer vrolijk opnieuw beginnen.. (Opzich ook weer een uitdaging)
![]()
<dagboek>
Zo, eindelijk meer dan mijn lichaamsgewicht gesquat. 3x5x82.5kg (62.5kg schijven, 20kg stang)Ik weet dat het op zich nog niet veel is, maar het is wel een mijlpaal voor mij. We gaan lekker door met vooruitgaan; trainen en vreten. Weeg intussen 80.5kg schoon aan de haak
</dagboek>"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
quote:rightquote:Op maandag 28 november 2011 15:06 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Inderdaad ouwes, dat soort pussies. 13.gif_!
Jullie zouden dus vrolijk naar de gym gaan als je zelf nog niet eens een broek en sokken aan kan trekkenBehulpzaam als een waterkraan.
Niet zo happenquote:Op maandag 28 november 2011 15:21 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
right_!
Jullie zouden dus vrolijk naar de gym gaan als je zelf nog niet eens een broek en sokken aan kan trekken
noob hier.
Ik denk er al tijden over na om te beginnen met serieus trainen, ik heb de bouw en de genetics voor een goed gespierd lichaam. Ik heb mijzelf al redelijk ingelezen op voeding en workouts en weet al aardig goed hoe en wat. Wat wel een probleem is dat er hier geen fatsoenlijke gym in de buurt zit( het plaatstelijke sportcentra is heel er familie en zooi gericht, amper gewichten, maar 2 soorten apparaten) weet hier misschien een gym in Eindhoven die wel fatsoenlijk is ingericht?![]()
welkom en een paar pagina's terug werden net een paar goede centra genoemd. Als je student bent, kun je het best op de TU sportcentrum trainen.Confidence through competence![]()
Niet trainen maar wel BF3 spelen.quote:Op maandag 28 november 2011 13:50 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik heb dus ook al een aantal weken niet kunnen trainen vanwege een blessure in mijn arm. Ik kan niets zwaars tillen of een bepaalde beweging maken of mijn arm begint te etteren. Wil toch weer graag beginnen, want van dit stilzitten wordt ik ook alleen maar lamlendig van...
Was net zo lekker bezig dus kan weer vrolijk opnieuw beginnen.. (Opzich ook weer een uitdaging)
Hoe minder apparaten des te beter brah.quote:Op maandag 28 november 2011 15:51 schreef Mozy het volgende:
noob hier.
Ik denk er al tijden over na om te beginnen met serieus trainen, ik heb de bouw en de genetics voor een goed gespierd lichaam. Ik heb mijzelf al redelijk ingelezen op voeding en workouts en weet al aardig goed hoe en wat. Wat wel een probleem is dat er hier geen fatsoenlijke gym in de buurt zit( het plaatstelijke sportcentra is heel er familie en zooi gericht, amper gewichten, maar 2 soorten apparaten) weet hier misschien een gym in Eindhoven die wel fatsoenlijk is ingericht?Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Ik weet dat apperaten zuigen voor die echte muscle gains. Maar ik probeer het gehalte family & friends uit te drukken van de sportschool.quote:Op maandag 28 november 2011 16:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hoe minder apparaten des te beter brah.![]()
Je traint daar voor jezelf, right. Fuck de mening van anderen. Als ik als een wijf met mijn ass all the way back sta te deadliften of squatten tussen die curlboeren, dan weet ik ook wel dat ze dat raar vinden. Heck, ze stoppen zelfs om te kijken en gniffelen wat naar elkaar. Voor mij alleen maar lol.quote:Op maandag 28 november 2011 17:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik weet dat apperaten zuigen voor die echte muscle gains. Maar ik probeer het gehalte family & friends uit te drukken van de sportschool.![]()
![]()
Vandaag maar even niet naar de gym. Dit weekend 12u getraind (in 30uur) dus neem even een rustdagje.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Je kunt best gainen op apparaten, zal alleen geen functionele kracht zijn omdat je niet zelf voor balans hoeft te zorgen.Confidence through competence![]()
troll of heb je dat serieus meegemaakt?quote:Op maandag 28 november 2011 17:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je traint daar voor jezelf, right. Fuck de mening van anderen. Als ik als een wijf met mijn ass all the way back sta te deadliften of squatten tussen die curlboeren, dan weet ik ook wel dat ze dat raar vinden. Heck, ze stoppen zelfs om te kijken en gniffelen wat naar elkaar. Voor mij alleen maar lol.
Vandaag een keer front squats geprobeerd (crossed grip) en beviel me wel, toffe oefening.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Grote kans dat het vanavond weer raak is. Van die mensen die al > jaar in die tent zitten en eruit zien alsof ze geen progressie geboekt hebben, wat wil je met 3x per week bb curl / db curl / cable curl / triceps extension / ab crunches / bankdrukken. Dat laatste doen ze in ieder geval al sinds voor de zomer met 45 kg. Daarna altijd cardio.quote:Op maandag 28 november 2011 17:18 schreef Seam het volgende:
[..]
troll of heb je dat serieus meegemaakt?
Vandaag een keer front squats geprobeerd (crossed grip) en beviel me wel, toffe oefening.
Hun eigen keuze, ze vroegen me een keer wat ik deed en ik legde ze uit wat ik deed en waarom. Altijd een antwoord als 'niets voor mij / dat kan ik niet', 'vind ik niet leuk / doet pijn', 'nee dat hoeft niet van mij ja jij past ook je voeding aan enzo he ja kijk ik wil helemaal niet zo groot worden'. Het standaardverhaaltje dus.
En frontsquats, hard. Clean je vanaf de grond? En hoeveel doe je minder dan met backsquats?![]()
![]()
Panzer, je bent nog steeds SS aan het doen toch? 3 sets 5 reps voor squat?
En de rest van de oefeningen geloof ik ook? Weet niet uit m'n hoofd
Wat doe je dan in een fitness he? weglopen van thuis ofzo? Als je altijd hetzelfde traint wordt je inderdaad niet breder of sterker.quote:Op maandag 28 november 2011 17:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Grote kans dat het vanavond weer raak is. Van die mensen die al > jaar in die tent zitten en eruit zien alsof ze geen progressie geboekt hebben, wat wil je met 3x per week bb curl / db curl / cable curl / triceps extension / ab crunches / bankdrukken. Dat laatste doen ze in ieder geval al sinds voor de zomer met 45 kg. Daarna altijd cardio.
Hun eigen keuze, ze vroegen me een keer wat ik deed en ik legde ze uit wat ik deed en waarom. Altijd een antwoord als 'niets voor mij / dat kan ik niet', 'vind ik niet leuk / doet pijn', 'nee dat hoeft niet van mij ja jij past ook je voeding aan enzo he ja kijk ik wil helemaal niet zo groot worden'. Het standaardverhaaltje dus.
En frontsquats, hard. Clean je vanaf de grond? En hoeveel doe je minder dan met backsquats?
Vandaag ook weer nieuwe krachttest afgelegd in fitness en weer geweldige vooruitgang geboekt![]()
van 56.4 kilo naar 58 kilo
vetpercentage is van 9.52% naar 2.26% gedaalt
bicep is ook 2.2 centimeter gegroeit en dijbeen 2 centimeter
ook kracht is toegenomen rowings was eerst 50 kilogram en nu 75kilo
leg extension van 105 kilogram naar 120 (het macimum)
chest press van 60 naar 75 kilogram
en pull ups van 15 naar 22 keer
dat is vooruitgang die die mensen nooit zullen boeken...![]()
Gelukkig is het bij ons niet zo erg, wel veel beachboys, maar die bemoeien of letten in ieder geval nooit serieus op anderen.quote:Op maandag 28 november 2011 17:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Grote kans dat het vanavond weer raak is. Van die mensen die al > jaar in die tent zitten en eruit zien alsof ze geen progressie geboekt hebben, wat wil je met 3x per week bb curl / db curl / cable curl / triceps extension / ab crunches / bankdrukken. Dat laatste doen ze in ieder geval al sinds voor de zomer met 45 kg. Daarna altijd cardio.
En frontsquats, hard. Clean je vanaf de grond? En hoeveel doe je minder dan met backsquats?
Ik ben niet helemaal voluit gegaan met front squats, wilde vandaag eerst even de vorm goed onder de knie krijgen. Met backsquats doe ik 4*8*67,5kg, met front vandaag 4*8*52,5kg gedaan (maar dat voelde ik toch al best goed, met cleanen inderdaad)
Gefeliciteerd, je bent dood.quote:Op maandag 28 november 2011 17:43 schreef samuel94 het volgende:
vetpercentage is van 9.52% naar 2.26% gedaaltConfidence through competence![]()
wtf is deze? 2,26 vet%? En doe je 1 setquote:Op maandag 28 november 2011 17:43 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Wat doe je dan in een fitness he? weglopen van thuis ofzo? Als je altijd hetzelfde traint wordt je inderdaad niet breder of sterker.
Vandaag ook weer nieuwe krachttest afgelegd in fitness en weer geweldige vooruitgang geboekt![]()
dat is vooruitgang die die mensen nooit zullen boeken...
Haha :pquote:
vet komt wel met de jaren terug helaas;)
en bodybuilders hebben volgenmij ook ongeveer hetzelfde lichaamsvet![]()
ja 2.26 % vet die setjes waren krachtmetingenquote:Op maandag 28 november 2011 17:45 schreef Seam het volgende:
[..]
wtf is deze? 2,26 vet%? En doe je 1 set
dus dat is maximale kracht.![]()
Neequote:Op maandag 28 november 2011 17:46 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Haha :p
vet komt wel met de jaren terug helaas;)
en bodybuilders hebben volgenmij ook ongeveer hetzelfde lichaamsvet
Al enige tijd lees ik mee in dit topic, sinds kort ben ik begonnen met krachttraining. Ik train thuis, hiervoor heb ik een halterbank gekocht die ik ook kan gebruiken voor de Overhead Press en Squat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarbij heb ik een halterstang en gewichten met een totaal van iets van 140kg, hier kan ik voorlopig nog wel even mee vooruit.
Momenteel train ik volgens het Strong Lift schema, en zit hiermee op de volgende gewichten:
Squat: 5x5x77.5
BP: 3x5x70
OP: 3x5x57.5
BR: 5x5x65
DL: 3x5x100
Ik ben bezig bewuster met m'n voeding om te gaan, om dit inzichtelijk te krijgen ben ik sinds gisteren begonnen bij te houden wat ik eet en drink. Mijn huidige gewicht is ongeveer 77kg en mijn lengte 1.79m.
Gisteren kreeg ik binnen:
Energie: 4517 Kcal
Eiwit: 177g
Koolhydraten: 415g
Vet: 158g
Dit zijn dus de waarden van één dag. Zelf heb ik het idee dat ik qua eiwitten die dag goed zat, 2.3g per kg lichaamsgewicht, maar dat de koolhydraten aan de hoge kant zijn, 5.4g per kg lichaamsgewicht.![]()
Als er 150/160kg op m'n traps rust en de schijfjes zachtjes tegen elkaar aan klingelen als ik naar beneden squat, dan lacht er niemand bij ons. Weet niet waarom.quote:Op maandag 28 november 2011 17:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je traint daar voor jezelf, right. Fuck de mening van anderen. Als ik als een wijf met mijn ass all the way back sta te deadliften of squatten tussen die curlboeren, dan weet ik ook wel dat ze dat raar vinden. Heck, ze stoppen zelfs om te kijken en gniffelen wat naar elkaar. Voor mij alleen maar lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door 16meter op 28-11-2011 17:54:11 ]![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 17:47 schreef Johnny.D het volgende:
Al enige tijd lees ik mee in dit topic, sinds kort ben ik begonnen met krachttraining. Ik train thuis, hiervoor heb ik een halterbank gekocht die ik ook kan gebruiken voor de Overhead Press en Squat:Mooie set, goede aankoop. Succes met je doelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarbij heb ik een halterstang en gewichten met een totaal van iets van 140kg, hier kan ik voorlopig nog wel even mee vooruit.
Je BP is bijna net zo hoog als je squat... daar zou ik aan werken als ik jou was.
[ Bericht 16% gewijzigd door 16meter op 28-11-2011 17:59:31 ]![]()
Yep, 3x5, maar de chins doe ik nu 3 sets tot vlak voor failure. Deadlift doe ik 2 warmup sets en dan 1 set van 5, maar ik heb het idee dat die warmup sets mijn voortgang kunnen belemmeren aangezien mijn vingers er tijdens die werkset soms al snel mee ophouden. Dan voelt het net alsof er geen spanning meer op de pezen staat en de bar elk moment op mijn knieën kan vallen.quote:Op maandag 28 november 2011 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
Panzer, je bent nog steeds SS aan het doen toch? 3 sets 5 reps voor squat?
En de rest van de oefeningen geloof ik ook? Weet niet uit m'n hoofdquote:Op maandag 28 november 2011 17:47 schreef Johnny.D het volgende:
Al enige tijd lees ik mee in dit topic, sinds kort ben ik begonnen met krachttraining. Ik train thuis, hiervoor heb ik een halterbank gekocht die ik ook kan gebruiken voor de Overhead Press en Squat:Welkom! Ik heb een jaar geleden ofzo foto's gezien van jou, en daar zag je er zeker niet ongetraind uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarbij heb ik een halterstang en gewichten met een totaal van iets van 140kg, hier kan ik voorlopig nog wel even mee vooruit.
Momenteel train ik volgens het Strong Lift schema, en zit hiermee op de volgende gewichten:
Ik ben bezig bewuster met m'n voeding om te gaan, om dit inzichtelijk te krijgen ben ik sinds gisteren begonnen bij te houden wat ik eet en drink. Mijn huidige gewicht is ongeveer 77kg en mijn lengte 1.79m.
Dit zijn dus de waarden van één dag. Zelf heb ik het idee dat ik qua eiwitten die dag goed zat, 2.3g per kg lichaamsgewicht, maar dat de koolhydraten aan de hoge kant zijn, 5.4g per kg lichaamsgewicht.En je had een pullup bar in je deurpost en dumbbells in V&A? Heeft een broertje je account overgenomen ofzo?
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 17:43 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Wat doe je dan in een fitness he? weglopen van thuis ofzo? Als je altijd hetzelfde traint wordt je inderdaad niet breder of sterker.
dat is vooruitgang die die mensen nooit zullen boeken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is troll?quote:Op maandag 28 november 2011 18:06 schreef 16meter het volgende:
75kg rows @ 58kg bw > filmpje aub?
edit: laat maar, is een troll. reported.
Ik wil wel filmpje maken als je me niet geloofd geen probleem hoor![]()
![]()
M'n drinken wat doe jequote:Op maandag 28 november 2011 17:43 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Deathlift or Die.![]()
t-roll is een oefeningquote:Op maandag 28 november 2011 18:09 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Wat is troll?
Ik wil wel filmpje maken als je me niet geloofd geen probleem hoor
Oefening vergelijkbaar met de t bar row
Alleen ipv op en neer te bewegen maak je een rollende beweging(zover dat kan)
alsof je een giant pizza aan het rollen bent.
Optimaal voor rug en bieseps.
Groetjes.![]()
Halve liter magere melk na de training zorgt voor meer spiergroei.quote:Op maandag 28 november 2011 18:15 schreef samuel94 het volgende:
[..]
ik drink alleen maar water en soms melk![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 18:18 schreef Ethanolic het volgende:
Ej geen melk drinken hoor sitten allemaal annabollen in enzo![]()
![]()
![]()
![]()
Ok bedanktquote:Op maandag 28 november 2011 18:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
t-roll is een oefening
Oefening vergelijkbaar met de t bar row
Alleen ipv op en neer te bewegen maak je een rollende beweging(zover dat kan)
alsof je een giant pizza aan het rollen bent.
Optimaal voor rug en bieseps.
Groetjes.![]()
Zal ik doen in plaats van water te drinken... bedanktquote:Op maandag 28 november 2011 18:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Halve liter magere melk na de training zorgt voor meer spiergroei.![]()
![]()
Voor je het weet krijg je onzuivere troep van louche drugsdealers jeweethet enzo.quote:Op maandag 28 november 2011 18:18 schreef Ethanolic het volgende:
Ej geen melk drinken hoor sitten allemaal annabollen in enzo
Acbessen, pijn en orgaanfalen.![]()
Trek je maar niets aan van die ezels hier, jongen!quote:Op maandag 28 november 2011 18:19 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Zal ik doen in plaats van water te drinken... bedankt![]()
Rust of fysio een optie ? Denk dat weinigen hier zo veel verstand hebben van anatomiequote:Op maandag 28 november 2011 18:07 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik was een helling op aan het fietsen met zware boodschappen...
En toen voelde ik pijn hier..:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Geen probleem hoorquote:Op maandag 28 november 2011 18:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Trek je maar niets aan van die ezels hier, jongen!er zijn er altijd die wat willen opvallen tegenover nieuwe leden
zolang er maar bij zijn die je willen helpen is het goed.![]()
kun je mij leren hoe ik rows doe met anderhalf keer mijn lichaamsgewicht?
ben ook nog maar een beginner![]()
Nothatfeelbro.jpgquote:Op maandag 28 november 2011 18:22 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Geen probleem hoorer zijn er altijd die wat willen opvallen tegenover nieuwe leden
zolang er maar bij zijn die je willen helpen is het goed.![]()
Tillen van uit je billen, zei oma altijd.quote:Op maandag 28 november 2011 18:24 schreef 16meter het volgende:
Waar is stereo als je hem nodig hebt!quote:Op maandag 28 november 2011 18:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Rust of fysio een optie ? Denk dat weinigen hier zo veel verstand hebben van anatomie![]()
Ja, wtf.quote:En dit:
Sowieso 100+ kilo leg extensions doen, jij moet echt massieve quads hebbenquote:leg extension van 105 kilogram naar 120 (het macimum)
Ja ja ik weet, hij heeft het over leg press
Of toch du vader?![]()
Is 120kg leg extension zo veel dan?quote:Op maandag 28 november 2011 18:32 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ja, wtf.En dit:
[..]
Sowieso 100+ kilo leg extensions doen, jij moet echt massieve quads hebben
Ja ja ik weet, hij heeft het over leg press![]()
Ja godverdomme, ik drink altijd volle melk. Heb ik nu voor niets getraind????????????quote:Op maandag 28 november 2011 18:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Halve liter magere melk na de training zorgt voor meer spiergroei.In mijn belevingswereld behoorlijk veel ja.quote:Op maandag 28 november 2011 18:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Is 120kg leg extension zo veel dan?Of toch du vader?![]()
hangt van de machine af... we hebben er 2... beide verschillen kwa zwaarte.quote:Op maandag 28 november 2011 18:38 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ja godverdomme, ik drink altijd volle melk. Heb ik nu voor niets getraind????????????
[..]
In mijn belevingswereld behoorlijk veel ja.
120 is opzich niet echt uitzonderlijk ofzo.![]()
Al enige tijd lees ik mee in dit topic, sinds kort ben ik begonnen met krachttraining. Ik train thuis, hiervoor heb ik een halterbank gekocht die ik ook kan gebruiken voor de Overhead Press en Squat:Een nieuweling in dit topic die zich heeft ingelezen en goed bezig is, waar gaat het heen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarbij heb ik een halterstang en gewichten met een totaal van iets van 140kg, hier kan ik voorlopig nog wel even mee vooruit.
Dit zijn dus de waarden van één dag. Zelf heb ik het idee dat ik qua eiwitten die dag goed zat, 2.3g per kg lichaamsgewicht, maar dat de koolhydraten aan de hoge kant zijn, 5.4g per kg lichaamsgewicht.![]()
Dat is inderdaad zeker zo, een factor waar ik even niet zo snel aan had gedacht. Is bij ons ook zo. In ieder geval op de machine waar ik altijd leg extensions op doe, is 120kg wel bikkel. Ik heb menig buffel dat niet zien halen, dus zo'n ecto troll van 58kg zal dat vast niet doen.quote:Op maandag 28 november 2011 18:40 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
hangt van de machine af... we hebben er 2... beide verschillen kwa zwaarte.
120 is opzich niet echt uitzonderlijk ofzo.Of toch du vader?![]()
hahahaha mijn vriend doet 300 jeweet!!!quote:Op maandag 28 november 2011 18:48 schreef 16meter het volgende:
Ik warm altijd ff op met 120kg leg extensions. gwn rustige setjes van 20-25 reps.![]()
trololoquote:Op maandag 28 november 2011 17:43 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Op metal gaat het een stuk lekkerder Weissman, thanks. Ik luister er niet eens bewust naar, en dat helpt heel erg. Agressie zonder afgeleid te worden, en van 0:00 tot einde beuken zonder zachte stukjes etc. Ik ga weer verder.
3x5x65 op bench is terug zonder last van triceps, ik laat het daar vanavond maar even bij. Vrijdag weer meer erop gooien.
![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 18:41 schreef seto het volgende:
[..]
Een nieuweling in dit topic die zich heeft ingelezen en goed bezig is, waar gaat het heen?Bedankt, zowel squat als BP zijn te laag, moet dus aan allebei wat gebeuren!quote:Op maandag 28 november 2011 17:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
Mooie set, goede aankoop. Succes met je doelen!
Je BP is bijna net zo hoog als je squat... daar zou ik aan werken als ik jou was.Klopt, ik train al wel langer, maar dat was nooit echt gecontroleerd en telde imo ook niet als echte krachttraining. Dat was meer om in vorm te blijven dan om echt vooruitgang te gaan boeken. Daarnaast at ik toen alles zonder erbij na te denken en had ik een erg onregelmatig slaapritme.quote:Op maandag 28 november 2011 17:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Welkom! Ik heb een jaar geleden ofzo foto's gezien van jou, en daar zag je er zeker niet ongetraind uit.En je had een pullup bar in je deurpost en dumbbells in V&A? Heeft een broertje je account overgenomen ofzo?
Ik ging er altijd vanuit dat ik wel gemiddeld zou eten, maar dit blijkt als je van 2000-2500Kcal voor een gemiddelde man uitgaat al totaal niet zo te zijn. Door komende week elke dag alles bij te houden wat ik aan voeding binnen krijg heb ik de informatie die ik nodig heb om een aangepast voedingsschema op te stellen. Zo dronk ik erg veel jus d' orange, wat ik nu terugbreng tot één glas per dag, omdat ik hierdoor veel te veel koolhydraten binnen kreeg.
Met behulp van een goed voedingsschema en een strak trainingschema hoop ik snel vooruit te gaan!![]()
![]()
Al enige tijd lees ik mee in dit topic, sinds kort ben ik begonnen met krachttraining. Ik train thuis, hiervoor heb ik een halterbank gekocht die ik ook kan gebruiken voor de Overhead Press en Squat:Nice man! Waar gekocht en voor welke prijs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarbij heb ik een halterstang en gewichten met een totaal van iets van 140kg, hier kan ik voorlopig nog wel even mee vooruit.
Dit zijn dus de waarden van één dag. Zelf heb ik het idee dat ik qua eiwitten die dag goed zat, 2.3g per kg lichaamsgewicht, maar dat de koolhydraten aan de hoge kant zijn, 5.4g per kg lichaamsgewicht.
Wat is je vet%? Zit kwa lengte en gewicht vrijwel op dezelfde stats, weeg 78 bij 178.
Heb je pics? (no homo)Deathlift or Die.![]()
1x een pijntje is rust of fysio?quote:Op maandag 28 november 2011 18:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Rust of fysio een optie ? Denk dat weinigen hier zo veel verstand hebben van anatomie
Zou het eerder aankijken en er een beetje omheen trainen. Doet het na 3 weken nog steeds pijn kan je eens verder kijken.Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Precies, daarnaast dronk ik veel cola, wat ik nu ook niet meer dagelijks drink. Qua drank is het nu vooral melk en water.quote:Op maandag 28 november 2011 20:37 schreef seto het volgende:
Jus d'orange zit ook meestal veel suiker in.Tweedehands gekocht, bij iemand die het vanwege een verhuizing niet meer kwijt kon. De verkoper had er zo te zien ook niet veel mee gedaan, want het was zo goed als nieuw. Prijs was de helft van nieuwprijs. Boekjes zaten er nog bij, kwam bij Helisports vandaan. Ik heb deze bank gekozen omdat het allemaal redelijk compact is (paste precies in m'n auto), en er toch de mogelijkheid is voor squat en OP.quote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nice man! Waar gekocht en voor welke prijs?
Wat is je vet%? Zit kwa lengte en gewicht vrijwel op dezelfde stats, weeg 78 bij 178.
Heb je pics? (no homo)
Vetpercentage heb ik nog nooit laten meten, m'n weegschaal zegt 13%. Zelf denk ik tussen de 15 en 13%. Foto's zal ik waarschijnlijk deze week nog wel maken.![]()
Dan heb je al een redelijk fysiek?quote:Op maandag 28 november 2011 21:05 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Precies, daarnaast dronk ik veel cola, wat ik nu ook niet meer dagelijks drink. Qua drank is het nu vooral melk en water.
[..]
Tweedehands gekocht, bij iemand die het vanwege een verhuizing niet meer kwijt kon. De verkoper had er zo te zien ook niet veel mee gedaan, want het was zo goed als nieuw. Prijs was de helft van nieuwprijs. Boekjes zaten er nog bij, kwam bij Helisports vandaan. Ik heb deze bank gekozen omdat het allemaal redelijk compact is (paste precies in m'n auto), en er toch de mogelijkheid is voor squat en OP.
Vetpercentage heb ik nog nooit laten meten, m'n weegschaal zegt 13%. Zelf denk ik tussen de 15 en 13%. Foto's zal ik waarschijnlijk deze week nog wel maken.Deathlift or Die.![]()
toevallig bij iemand uit Spijkenisse? :pquote:Op maandag 28 november 2011 21:05 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Precies, daarnaast dronk ik veel cola, wat ik nu ook niet meer dagelijks drink. Qua drank is het nu vooral melk en water.
[..]
Tweedehands gekocht, bij iemand die het vanwege een verhuizing niet meer kwijt kon. De verkoper had er zo te zien ook niet veel mee gedaan, want het was zo goed als nieuw. Prijs was de helft van nieuwprijs. Boekjes zaten er nog bij, kwam bij Helisports vandaan. Ik heb deze bank gekozen omdat het allemaal redelijk compact is (paste precies in m'n auto), en er toch de mogelijkheid is voor squat en OP.
Vetpercentage heb ik nog nooit laten meten, m'n weegschaal zegt 13%. Zelf denk ik tussen de 15 en 13%. Foto's zal ik waarschijnlijk deze week nog wel maken.![]()
Redelijk inderdaad.quote:Op maandag 28 november 2011 21:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dan heb je al een redelijk fysiek?Nee dat was hem niet.quote:Op maandag 28 november 2011 21:10 schreef Kroc het volgende:
[..]
toevallig bij iemand uit Spijkenisse? :p![]()
![]()
Dat was maximum kracht oefeningquote:Op maandag 28 november 2011 18:42 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zeker zo, een factor waar ik even niet zo snel aan had gedacht. Is bij ons ook zo. In ieder geval op de machine waar ik altijd leg extensions op doe, is 120kg wel bikkel. Ik heb menig buffel dat niet zien halen, dus zo'n ecto troll van 58kg zal dat vast niet doen.dus betekent niet 120 kilogram setjes van 15 ofzo maar 1 keer 120 kilogram
![]()
![]()
zou je antwoord willen geven op mijn vraag bro? ben erg benieuwd.quote:Op maandag 28 november 2011 21:42 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Dat was maximum kracht oefeningdus betekent niet 120 kilogram setjes van 15 ofzo maar 1 keer 120 kilogram
en wil ook weten hoe ik ook naar 2% kan cutten.quote:Op maandag 28 november 2011 18:24 schreef 16meter het volgende:
Die rows waren ook weer krachtbepalingquote:Op maandag 28 november 2011 21:43 schreef 16meter het volgende:
[..]
zou je antwoord willen geven op mijn vraag bro? ben erg benieuwd.
[..]
en wil ook weten hoe ik ook naar 2% kan cutten.
Hoe ik zoweinig vet heb? ik eet elke dag kip en sport ook elke dag 1.30 uur fitness en 1.30 uur thaiboks + nog uurtje thuis op bokszak trainen en half uur touwspringen ; daar verbrand je ook heel vele vet mee![]()
folgens my ben jy egt ene natuurtallent!quote:Op maandag 28 november 2011 21:48 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Die rows waren ook weer krachtbepaling
Hoe ik zoweinig vet heb? ik eet elke dag kip en sport ook elke dag 1.30 uur fitness en 1.30 uur thaiboks + nog uurtje thuis op bokszak trainen en half uur touwspringen ; daar verbrand je ook heel vele vet meeDeathlift or Die.![]()
ok ik ga ook aan krachtbepaling en kip eten doen, ben erg beneuiwt na de resultate
en ekle dag 4 uur traine natuurlyk voor maximale bro-gains![]()
Krachtbepaling heeft niks te maken met vet verliezen....quote:Op maandag 28 november 2011 21:51 schreef 16meter het volgende:
ok ik ga ook aan krachtbepaling en kip eten doen, ben erg beneuiwt na de resultate
en ekle dag 4 uur traine natuurlyk voor maximale bro-gains
maar vindt je het zelf niet leuk dat ej weet dat je spieren sterker zijn geworden?
ik doe krachtbepaling elke 3 maanden
trek maar in eblachelijke zolang ik maar vooruit kom met mijn trainingen![]()
![]()
Hard gegaan, 3x5x80 squat (max 90) + warmups t/m 70, 3x5x65 bench (max 70) + warmups t/m 60, deadlifts t/m 110 kg, dips, dumbbell bench presses flat & incline. Nog 3x10 sets seated cable row en 3x10 sets lat pulldown door elkaar heen zonder rust. afgesloten met nog een 5x65 bench en pushups. Geen triceps issues, geen pijntjes.
Deadlift mag van mij wel weer omhoog maar mijn grip is nu echt mijn zwakke punt daar, ik denk dat dat wel beter kan worden met minder warmup sets. Voor de rest bewust onder mijn max gebleven, maar erg verrassend wat iets meer dan een week aan rust voor je kan doen.
Hoe doen jullie dat met deadlift en grip trouwens? Als je wel meer gewicht kan tillen maar je grip ermee ophoudt en je vingers gaan loslaten, ga je dan over op straps of blijf je op dat gewicht?![]()
![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 21:54 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Krachtbepaling heeft niks te maken met vet verliezen....
maar vindt je het zelf niet leuk dat ej weet dat je spieren sterker zijn geworden?
ik doe krachtbepaling elke 3 maanden
trek maar in het belachelijke zolang ik maar vooruit kom met mijn trainingen![]()
Op het gewicht blijven deed ik.quote:Op maandag 28 november 2011 21:54 schreef Panzermaus het volgende:
Hard gegaan, 3x5x80 squat (max 90) + warmups t/m 70, 3x5x65 bench (max 70) + warmups t/m 60, deadlifts t/m 110 kg, dips, dumbbell bench presses flat & incline. Nog 3x10 sets seated cable row en 3x10 sets lat pulldown door elkaar heen zonder rust. afgesloten met nog een 5x65 bench en pushups.
Deadlift mag van mij wel weer omhoog maar mijn grip is nu echt mijn zwakke punt daar, ik denk dat dat wel beter kan worden met minder warmup sets. Voor de rest bewust onder mijn max gebleven, maar erg verrassend wat iets meer dan een week aan rust voor je kan doen.
Hoe doen jullie dat met deadlift en grip trouwens? Als je wel meer gewicht kan tillen maar je grip ermee ophoudt en je vingers gaan loslaten, ga je dan over op straps of blijf je op dat gewicht?Deathlift or Die.![]()
Doe je normale of mixed grip Panzer?Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Aight, na hoeveel trainingen was jij over die zwakte heen? En deed je verder nog dingen om je grip te verbeteren?quote:Op maandag 28 november 2011 21:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Op het gewicht blijven deed ik.Normale, man. Vind mixed ook niet lekker voelen, of ik doe het gewoon verkeerd.quote:Op maandag 28 november 2011 21:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
Doe je normale of mixed grip Panzer?![]()
![]()
![]()
Kreeg het rond 100kg, zit daar nu weer iets onder want had even een break. Ik bleef toen paar weekjes op hetzelfde gewicht iig.quote:Op maandag 28 november 2011 22:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Aight, na hoeveel trainingen was jij over die zwakte heen? En deed je verder nog dingen om je grip te verbeteren?
[..]
Normale, man. Vind mixed ook niet lekker voelen, of ik doe het gewoon verkeerd.
Deathlift or Die.![]()
static hangs en misschien een wrist roller maken
als je geld over hebt een paar heavy grips bestellen![]()
@Panzer ha thanks voor de reps/sets. Heb altijd 3-4 sets 6-8 reps getrained en wil nu eens een tijd op kracht trainen, dus wil vanaf januari ook eens 5x5 proberen.
Hoe wijd doe jij je wide grip chin/pullups? Ik vond je lats er goed uitzien van de pics (no homo) en ik heb het idee dat de pullup stangen die bij ons in de gym staan iets te ver uit elkaar staan voor mijn formaat. Dus dat ik eigenlijk een té wijde grip pak.
[ Bericht 45% gewijzigd door Stereotomy op 28-11-2011 22:30:33 ]Confidence through competence![]()
Ooh de squat gaat steeds beter en beter! Voornamelijk door het filmpje van Kroc volgens mij (Mark Rippetoe filmpje op VIMEO), thnx bro!If not now, then when.![]()
Hoe kan t dat ik met, in mijn belevenis, redelijke lifts (8 x 97,5 BP, 6 x 150 DL, 6 x 120 Squat) nog steeds redelijk dunne armen heb? Als ik mezelf (19) vergelijk met wat oudere gasten die minder tillen hebben die vaak toch wat vollere armen. Ik ben qua lengte wel uitgegroeid volgens mij.. amidoingitwrong?![]()
srs.Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Omtrek zegt genoeg. Ik vind mezelf ook klein maar dat hoor ik niet van mensen om me heenquote:Op maandag 28 november 2011 23:09 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Hoe kan t dat ik met, in mijn belevenis, redelijke lifts (8 x 97,5 BP, 6 x 150 DL, 6 x 120 Squat) nog steeds redelijk dunne armen heb? Als ik mezelf (19) vergelijk met wat oudere gasten die minder tillen hebben die vaak toch wat vollere armen. Ik ben qua lengte wel uitgegroeid volgens mij.. amidoingitwrong?![]()
srs.
Deathlift or Die.![]()
Vind t gewoon gek dat ik met zwaardere lifts m'n fysiek smaller oogt dan bij oudere gasten. Demotiveerd ook een beetje moet ik zeggen.quote:Op maandag 28 november 2011 23:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Omtrek zegt genoeg. Ik vind mezelf ook klein maar dat hoor ik niet van mensen om me heenIk ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Dit is jou antwoordquote:Op maandag 28 november 2011 23:09 schreef da_unfuckwithable het volgende:
srs.Niks mis mee IMHOquote:![]()
De manier hoe het gepresenteerd wordtquote:![]()
ik denk dat dat ding voor thuis best handig kan zijn voor beginners.Deathlift or Die.![]()
Ben je toevallig lang en ecto?quote:Op maandag 28 november 2011 23:15 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Vind t gewoon gek dat ik met zwaardere lifts m'n fysiek smaller oogt dan bij oudere gasten. Demotiveerd ook een beetje moet ik zeggen.Confidence through competence![]()
Tja, je zal maar enthousiasme te zien creëren voor zo'n fut-dingquote:Op maandag 28 november 2011 23:20 schreef Ethanolic het volgende:
De manier hoe het gepresenteerd wordt![]()
ik denk dat dat ding voor thuis best handig kan zijn voor beginners.Train je je armen wel ? (serieuze vraag)quote:Op maandag 28 november 2011 23:21 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Nee ik doel niet op beachboys![]()
Nee tuurlijkquote:Op maandag 28 november 2011 23:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tja, je zal maar enthousiasme te zien creëren voor zo'n fut-dingZe zetten er natuurlijk ook wel een model bij die alleen dat ding gebruikt heeft om aan dat fysiek te komen.
Deathlift or Die.![]()
1,82 mesoquote:Op maandag 28 november 2011 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben je toevallig lang en ecto?Ja. Krijg vooral over m'n armen juist vaak opmerkingen van mensen, maar vind het zelf nog niet echt bijzonder. Veel oudere gasten hebben gewoon grotere armen terwijl ze duidelijk minder gewicht pakken.quote:Op maandag 28 november 2011 23:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tja, je zal maar enthousiasme te zien creëren voor zo'n fut-ding
[..]
Train je je armen wel ? (serieuze vraag)Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Meer in de hypertrophy rep range gezeten, terwijl jij meer in de kracht range zat? Ik noem maar ietsquote:Op maandag 28 november 2011 23:30 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
1,82 meso
[..]
Ja. Krijg vooral over m'n armen juist vaak opmerkingen van mensen, maar vind het zelf nog niet echt bijzonder. Veel oudere gasten hebben gewoon grotere armen terwijl ze duidelijk minder gewicht pakken.
Of toch du vader?![]()
Genetics, brah. Ik heb ook dunne armen, maar wel sterkere lifts dan veel bicep dudes. Terwijl ik netjes elke week m'n curlz doe.![]()
Oneerlijk danquote:Op maandag 28 november 2011 23:34 schreef 16meter het volgende:
Genetics, brah. Ik heb ook dunne armen, maar wel sterkere lifts dan veel bicep dudes. Terwijl ik netjes elke week m'n curlz doe.Nee heb eigenlijk voornamelijk op hypertrophy getraind dus dat kan t ook niet zijn denk ik..quote:Op maandag 28 november 2011 23:32 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Meer in de hypertrophy rep range gezeten, terwijl jij meer in de kracht range zat? Ik noem maar ietsIk ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Misschien hebben die al x jaren hard getrained en doen ze nu op onderhoud.quote:Op maandag 28 november 2011 23:30 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ja. Krijg vooral over m'n armen juist vaak opmerkingen van mensen, maar vind het zelf nog niet echt bijzonder. Veel oudere gasten hebben gewoon grotere armen terwijl ze duidelijk minder gewicht pakken.Confidence through competence![]()
Eten? Misschien eens compounds proberen om je hormonen een boost te geven?quote:Op maandag 28 november 2011 23:34 schreef 16meter het volgende:
Genetics, brah. Ik heb ook dunne armen, maar wel sterkere lifts dan veel bicep dudes. Terwijl ik netjes elke week m'n curlz doe."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 12:27 schreef Weissman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je bent een man van pressie. precisiequote:Op maandag 28 november 2011 17:43 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Lekker achter de comma, terwijl de meeste BF testen 20 tot 30 % uit het lood lopen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2011 02:50:16 ]![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:41 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je bent een man van pressie.
Lekker achter de comma, terwijl de meeste BF testen 20 tot 30 % uit het lood lopen.Kijk nou maar uit, dadelijk komt hij je opzoeken!
Dat is het vervelende, hoe hard je ook traint, je ziet jezelf altijd kleiner in de spiegel dan je werkelijk bent. Sommige mensen slaan hier in door en worden Jay Cutler en co.quote:Op maandag 28 november 2011 23:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Omtrek zegt genoeg. Ik vind mezelf ook klein maar dat hoor ik niet van mensen om me heen------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
Haha val jij even door de mand dan. De enige man die dit ooit bereikt heeft ligt al een tijdje onder de zoden. Maar hij zag er wel kick ass uit.quote:Op maandag 28 november 2011 17:43 schreef samuel94 het volgende:
[..]
dat is vooruitgang die die mensen nooit zullen boeken...------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
Deze?quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:06 schreef Equites het volgende:
[..]
Haha val jij even door de mand dan. De enige man die dit ooit bereikt heeft ligt al een tijdje onder de zoden. Maar hij zag er wel kick ass uit.
Valt hij daarom door de mand? Niet door het feit dat hij nog geen 60 kg weegt maar wel 120 kg leg extensions en 75kg rows doet?quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:06 schreef Equites het volgende:
[..]
Haha val jij even door de mand dan. De enige man die dit ooit bereikt heeft ligt al een tijdje onder de zoden. Maar hij zag er wel kick ass uit.
Of toch du vader?![]()
quote:
Andreas Munzer------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
Ow ik ken gasten die ongeveer hetzelfde wegen en ook ziekelijke hoeveelheden drukken met hun benen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Valt hij daarom door de mand? Niet door het feit dat hij nog geen 60 kg weegt maar wel 120 kg leg extensions en 75kg rows doet?------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
Ah, oke. Nouja, ik heb het in ieder geval nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:14 schreef Equites het volgende:
[..]
Ow ik ken gasten die ongeveer hetzelfde wegen en ook ziekelijke hoeveelheden drukken met hun benen.
Of toch du vader?![]()
Al die gastjes in het leger wegen ook niets, maar die benen drukken zo 250 kg weg.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:19 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ah, oke. Nouja, ik heb het in ieder geval nog nooit gezien.------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
Leg press is alsnog iets anders als leg extensions. 120 kg leg press geloof ik nog wel @ 60kg, maar 120kg leg extensions vind ik behoorlijk veel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:20 schreef Equites het volgende:
[..]
Al die gastjes in het leger wegen ook niets, maar die benen drukken zo 250 kg weg.Of toch du vader?![]()
Leg press is zwaarder hoor, ik heb iig een vriend van me uit het leger die 65 weegt en 230 leg press doet en extensions gaan niet verder dan 100quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:21 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Leg press is alsnog iets anders als leg extensions. 120 kg leg press geloof ik nog wel @ 60kg, maar 120kg leg extensions vind ik behoorlijk veel.Ook dumbell curls met 23kg, barbell met 50. Bankdruk 90 kilo. Ik begrijp er ook geen reet van, maar het kan.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
Ja en zijn cycle helemaalquote:quote:This is the last cycle that Andreas Munzer took before he died:
Weeks 1-10
ephedrine
aspirin
clenbuterol
valium
captagon-- scheduled 1 drug in the US, meaning no legitimate medical use-- it is an amphetamine-type stimulant--
cytomel
Weeks 1-5
500mg daily of test enanthate
152mg daily of parabolan
150mg daily of dianabol
150mg daily of halotestin
20 IU daily of HGH
20 IU daily of Insulin
Weeks 6-8
300mg daily of masteron
152mg daily of parabolan
250mg daily of winstrol tabs
150mg daily of halotestin
50mg daily of winstrol inj
24 IU daily of HGH
Weeks 9-10
200mg daily of masteron
100mg daily of winny inj
200mg daily of halotestin
400mg daily of winny tabs
24 IU daily of HGH
Insulin daily
IGF-1 daily
Days 1-3 leading up to show
aldactone, lasix------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
Leg press zwaarder dan extensions? Wat? Is dit de omgekeerde wereld?quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:29 schreef Equites het volgende:
[..]
Leg press is zwaarder hoor, ik heb iig een vriend van me uit het leger die 65 weegt en 230 leg press doet en extensions gaan niet verder dan 100Ook dumbell curls met 23kg, barbell met 50. Bankdruk 90 kilo. Ik begrijp er ook geen reet van, maar het kan.
Of toch du vader?![]()
Het was het waard? Voor hem wel denk ik. Als je naar zijn cycle kijkt kan je elk gebruik bagatelliseren haha. Maar dit zijn extremen natuurlijk.quote:------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
Dat apparaat gaat niet verder. Leg press kan je zelf gewichten ophangen he.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:36 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Leg press zwaarder dan extensions? Wat? Is dit de omgekeerde wereld?------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
Wat was ze exacte %?quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:37 schreef Equites het volgende:
[..]
Het was het waard? Voor hem wel denk ik. Als je naar zijn cycle kijkt kan je elk gebruik bagatelliseren haha. Maar dit zijn extremen natuurlijk.If not now, then when.![]()
quote:Bijna geen vet dus.quote:Death
After months of stomach pain, Münzer was admitted to hospital on the morning of March 12. By 7pm, doctors had decided to operate to stop bleeding from his stomach, but shortly afterwards his liver and then kidneys failed. His condition by this point was too severe for a blood transfusion—he died on the morning of March 14, aged 31.[1][2]
The autopsy gave the cause of death as dystrophic multiple-organ-failure.[3] Some of the specific autopsy findings:[3]
An extremely muscular physique, with an almost complete absence of subcutaneous fat
Affecting the liver were numerous table-tennis-ball-sized tumors, typical for doping; half the liver consisted simply of a crumbly mass, similar to polystyrene (Styrofoam)
Diminutive testes
Cardiac hypertrophy (Münzer's heart weighed 636g; a normal man's heart usually weighs 300–350g)
Münzer's electrolytes were also completely out of balance, and his potassium levels were extremely high. Traces of about twenty different drugs were found, along with acute toxicity (perhaps caused by a stimulant).------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
Aah oke, dit ook trouwens: (Münzer's heart weighed 636g; a normal man's heart usually weighs 300–350g)
Ja sure, maar 50kg leg press is significant makkelijker dan 50kg leg extensions (iig in de leg extension machine bij mijn gymquote:Op dinsdag 29 november 2011 01:37 schreef Equites het volgende:
[..]
Dat apparaat gaat niet verder. Leg press kan je zelf gewichten ophangen he.).
Of toch du vader?![]()
Gekkenwerk wat die man heeft gedaan. Hij heeft de prijs dan ook betaalt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Aah oke, dit ook trouwens: (Münzer's heart weighed 636g; a normal man's heart usually weighs 300–350g)------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
Dan weet ik niet waar jij traint, maar ik vind leg press een stuk zwaarder.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:47 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ja sure, maar 50kg leg press is significant makkelijker dan 50kg leg extensions (iig in de leg extension machine bij mijn gym).
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
125kg leg press is wel te doen toch.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:48 schreef Equites het volgende:
[..]
Dan weet ik niet waar jij traint, maar ik vind leg press een stuk zwaarder.If not now, then when.![]()
Haha, ik heb niet eens pullup stangen tot mijn beschikking.quote:Op maandag 28 november 2011 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
@Panzer ha thanks voor de reps/sets. Heb altijd 3-4 sets 6-8 reps getrained en wil nu eens een tijd op kracht trainen, dus wil vanaf januari ook eens 5x5 proberen.
Hoe wijd doe jij je wide grip chin/pullups? Ik vond je lats er goed uitzien van de pics (no homo) en ik heb het idee dat de pullup stangen die bij ons in de gym staan iets te ver uit elkaar staan voor mijn formaat. Dus dat ik eigenlijk een té wijde grip pak.Bij ons hebben ze een buis van de CV ofzo in een hoek opgehangen, lekker aan je handen is anders.
Maar de chins doe ik met handen vrijwel tegen elkaar aan, en bij pullups heb ik mijn handen meestal zover uit elkaar, dat mijn onderarmen haaks op de grond staan, beetje hetzelfde idee als bij benchen.
Herkenbaar, zelf denk ik dat het beter wordt met meer massa. Wat weeg je bij welke lengte? Bij mij vind ik mijn armen relaxed ook een beetje dun nog, zeker het vooraanzicht. Als ik ze aanspan wordt het al een stuk beter, omdat dan pas triceps goed uitsteekt enzo, en biceps ben ik al helemaal tevreden over. Maar relaxed mogen ze van mij een stuk dikker, ben ecto trouwens. Vergeet niet dat vetmassa je armen ook een stuk voller laat ogen.quote:Op maandag 28 november 2011 23:09 schreef da_unfuckwithable het volgende:
srs.
Hoe dan ook, ik las een keer "if you're not big from certain angles or in some mirrors/shirts etc, then you're not big". Omgedraaid, als je eenmaal groot genoeg bent dan zie je er vanaf elke hoek groot uit etc. Dus ik leg me gewoon toe op bigger worden en dan zie ik het dan wel weer.Het is nu op een week na een jaar geleden dat ik me liet inschrijven bij die healthgym, dus ik mag helemaal niet klagen.
![]()
![]()
Hoe kan je mogelijk op extension nou meer pakken dan press?quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:48 schreef Equites het volgende:
[..]
Dan weet ik niet waar jij traint, maar ik vind leg press een stuk zwaarder.Deathlift or Die.![]()
<dagboek>
Moest gisteren wel lachen trouwens.
Ik was net klaar met squatten (3x5x82.5kg, voor mijn doen heel aardig) , loopt er zo'n kerel naar het squatrack toe. Hup, gelijk onder het gewicht gaan staan en unracken. Niet even kijken naar het gewicht ofzo, want werken met een plan is voor homo's blijkbaar. Binnen twee seconden legt hij de bar terug en gaat op zoek naar het pussy cushion (hij ging zelfs rondvragen). Dit nutteloze attribuut kon hij niet vinden, dus dan maar zonder. Hup, hij schoof weer onder de bar en unrackte het gewicht voor zijn 'squats': puffend en hijgend drie millimeter doorbuigen en weer opveren. Die vogeltjesdans was blijkbaar erg makkelijk, dus ging er 100kg op de bar. 5 x 3 x 3 millimeter verder stond hij vol trots uit te hijgen dat hij maarliefst 120kg had 'gesquat'. Man man man, wat een kneuzen heb je er toch bijzitten; geen plan, geen vorm en vol trots.
</dagboek>"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
![]()
mooi is dat star.
Ik zag laatst iemand lat pull downs doen, de hele tijd zo in de zaal kijken of mensen aan het staren waren .. Gooit hij er gewoon 20 kilo bij en hijgen.. puffen, kijken.. zijn maat pakt boven aan die kabel vast en gaat er aan hangen/trekken om dat gewicht omhoog te krijgen
Hyuummpgpggffffff 1.. huhumpffffff 2, na 4x gedaan te hebben als een baas rond kijken, mijn hemel wat een trieste bedoeling was dat.![]()
![]()
Bij de laatste meting was ik 89kg en k ben 1,82. Vetpercentage zit dan wel rond de 14-16%. Heb een beetje hetzelfde als jij man. Als ik het aanspan of met oefeningen bezig ben dan ben ik behoorlijk tevreden maar als ik ontspannen sta zonder pomp dan is t weerquote:Op dinsdag 29 november 2011 07:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, ik heb niet eens pullup stangen tot mijn beschikking.Bij ons hebben ze een buis van de CV ofzo in een hoek opgehangen, lekker aan je handen is anders.
Maar de chins doe ik met handen vrijwel tegen elkaar aan, en bij pullups heb ik mijn handen meestal zover uit elkaar, dat mijn onderarmen haaks op de grond staan, beetje hetzelfde idee als bij benchen.
[..]
Herkenbaar, zelf denk ik dat het beter wordt met meer massa. Wat weeg je bij welke lengte? Bij mij vind ik mijn armen relaxed ook een beetje dun nog, zeker het vooraanzicht. Als ik ze aanspan wordt het al een stuk beter, omdat dan pas triceps goed uitsteekt enzo, en biceps ben ik al helemaal tevreden over. Maar relaxed mogen ze van mij een stuk dikker, ben ecto trouwens. Vergeet niet dat vetmassa je armen ook een stuk voller laat ogen.
Hoe dan ook, ik las een keer "if you're not big from certain angles or in some mirrors/shirts etc, then you're not big". Omgedraaid, als je eenmaal groot genoeg bent dan zie je er vanaf elke hoek groot uit etc. Dus ik leg me gewoon toe op bigger worden en dan zie ik het dan wel weer.Het is nu op een week na een jaar geleden dat ik me liet inschrijven bij die healthgym, dus ik mag helemaal niet klagen.
![]()
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Maak daar maar 225 van. Ik heb echt geen massive benen maar 225 kg haal ik wel op onderstaand apparaat.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
125kg leg press is wel te doen toch.
Zag laatst ook een jongeman die de dumbbell met zijn andere hand een zetje gaf om voorbij het dode punt te komen met biceps curls
[ Bericht 0% gewijzigd door star_gazer op 29-11-2011 10:43:17 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Wat kijk ik raar tegen dat ding aan zeg, nog nooit gezien volgens mij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Maak daar maar 225 van. Ik heb echt geen massive benen maar 225 kg haal ik wel op onderstaand apparaat.
[ afbeelding ]
Bij ons hebben ze een 45graden legpress met een weightstack (niet plate-loaded), en die doe ik ook gewoon met 225 kg enzo, nog maar een klein stukje naar de 250 kg die je max kunt doen. Wat is er eigenlijk anders / beter aan een plate-loaded legpress? Gewicht is gewicht, right? Is het gewoon praktischer met gewicht laden omdat je ook in kleine stapjes omhoog kan? Ofzo?quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:12 schreef star_gazer het volgende:
<dagboek>
Moest gisteren wel lachen trouwens.
Ik was net klaar met squatten (3x5x82.5kg, voor mijn doen heel aardig) , loopt er zo'n kerel naar het squatrack toe. Hup, gelijk onder het gewicht gaan staan en unracken. Niet even kijken naar het gewicht ofzo, want werken met een plan is voor homo's blijkbaar. Binnen twee seconden legt hij de bar terug en gaat op zoek naar het pussy cushion (hij ging zelfs rondvragen). Dit nutteloze attribuut kon hij niet vinden, dus dan maar zonder. Hup, hij schoof weer onder de bar en unrackte het gewicht voor zijn 'squats': puffend en hijgend drie millimeter doorbuigen en weer opveren. Die vogeltjesdans was blijkbaar erg makkelijk, dus ging er 100kg op de bar. 5 x 3 x 3 millimeter verder stond hij vol trots uit te hijgen dat hij maarliefst 120kg had 'gesquat'. Man man man, wat een kneuzen heb je er toch bijzitten; geen plan, geen vorm en vol trots.
</dagboek>![]()
, ik heb ook een keer iemand geholpen die met de stang op zijn nekwervels aan het squatten was in de smith machine. Hij had al zijn eigen handdoek in zijn nek, maar ook eentje van zijn maat. Heb maar even de bar verplaatst bij hem, maar helemaal naar beneden squatten durfde hij nog niet. (zelfs niet in de smith) Het leken dus meer op calf raises. Maar goed, hij was dan ook 110 kg aan vet ofzo hoorde ik later.
Dan ben je wel een stuk groter dan ik, ik ben 1.77m met 77 kg.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:38 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Bij de laatste meting was ik 89kg en k ben 1,82. Vetpercentage zit dan wel rond de 14-16%. Heb een beetje hetzelfde als jij man. Als ik het aanspan of met oefeningen bezig ben dan ben ik behoorlijk tevreden maar als ik ontspannen sta zonder pomp dan is t weer![]()
Ik hoop dat wanneer ik 85 kg voorbij ben, dat dat wel rechtgetrokken is. Maar ik heb ook gewoon lange armen met weinig vet, ze zouden eigenlijk korter en vetter moeten zijn voor die vollere look. Flexed ben ik er gewoon tevreden mee, maar meer triceps zou ze ook in ontspannen toestand groter laten lijken. Ben dan wel weer gezegend met (zeker voor een ecto) wijde schouders op een 'licht' frame, waardoor alles al snel meer aesthetic lijkt.
Had gisteren na bb bench, flat/incline db bench en pushups als een malle een hele fijne pomp in mijn chest.Voelde me net AHNOLD, 'blood is russhing intoo your mussles.' Worden foto's ook altijd een stuk beter van, en ik heb shirt-striemen staan op dat snijpunt van chest / schouders, zo'n verschil maakt dat
zelfs in mijn nieuwe shirt die gewoon goed zit zonder pomp. Alles voelt dan ook veel strakker en je armen zitten dichter tegen je chest aan.
Ik krijg het alleen van meer reps, lat pulldown / cable row doe ik dan met 10 als afwisseling van 5 op SS. En dan staan je armen wel mooi strak enzo, aders dichter naar de oppervlakte, etc.
Zou altijd zo moeten zijn, dan zou ik niet klagen dat ze wel dikker mogen.Maar goed, meer massa voor mij dus.
![]()
![]()
Denk dat dat een beetje het probleem van rond die percentages is. Als je niet echt echt groot bent (wat de meesten van ons niet zijn, vermoed ik) dan heb je net niet: net geen definitie (pas <13-14%) en ook net geen massa onder je kleren (>18%) zeg maar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:38 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Bij de laatste meting was ik 89kg en k ben 1,82. Vetpercentage zit dan wel rond de 14-16%. Heb een beetje hetzelfde als jij man. Als ik het aanspan of met oefeningen bezig ben dan ben ik behoorlijk tevreden maar als ik ontspannen sta zonder pomp dan is t weer![]()
Alleen als je alles aanspant zie je er goed uit.
Maar aan de andere kant: je moet niet vergeten dat veel van de pics op internet in aangespande toestand zijn genomen, en dat zodra de camera weg is, je ook een stuk definitie mist.
[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 29-11-2011 11:13:53 ]Confidence through competence![]()
Dat kan ik zelfs.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
125kg leg press is wel te doen toch.![]()
![]()
Leg presses zijn makkelijk (en fijn). Ik vind 80kg zelfs te makkelijk.
[ Bericht 63% gewijzigd door o.us op 29-11-2011 11:33:34 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Schiet eens op dan, met je papbenen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:33 schreef o.us het volgende:
![]()
Dude...ik doe niks anders (90/160-170/190)quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Eten? Misschien eens compounds proberen om je hormonen een boost te geven?
Wat een geouwehoer over leg press trouwens. SQUATTT!
Misschien leuk idee om serieus eens een meet te organiseren. Kun je shit van elkaar leren en samen wat trainen. Onderling handelen in illegale whey en crenartiners. etc..
[ Bericht 1% gewijzigd door 16meter op 29-11-2011 11:53:11 ]![]()
Kut jonge. Deadlift techniek is echt onmogelijk. Squats doe ik nu nog zonder problemen en elke week 5 erbij, maar die deadlifts... Ik weet dat ik voor de zomer 100 kg haalde met normale grip. Maar ik wil nu de techniek zo goed doen dat ik met 45 kilo al een wat slechtere form krijg. HOE DAN. Ik wil mijn deadlifts net zo soepel laten verlopen als mijn squats.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Ik heb geen papbenenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Schiet eens op dan, met je papbenen.!
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 29-11-2011 11:51:50 ]Feyenoord Rotterdam![]()
110 kgquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:33 schreef o.us het volgende:
( op de schuine omhoog)
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:21 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Leg press is alsnog iets anders als leg extensions. 120 kg leg press geloof ik nog wel @ 60kg, maar 120kg leg extensions vind ik behoorlijk veel.![]()
![]()
filmpje van iemand die met 60kg BW 120kg extensions met meer dan 12 reps doet. AUB
en niet op zo'n high-tech luchtdruk ding waar je effectief maar een derde van het ingestelde gewicht gebruikt![]()
Als je weleens op een legpress zit/ligt wil dat nog niet zeggen dat je niet squat..quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:41 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dude...ik doe niks anders (90/160-170/190)
Wat een geouwehoer over leg press trouwens. SQUATTT!
Misschien leuk idee om serieus eens een meet te organiseren. Kun je shit van elkaar leren en samen wat trainen. Onderling handelen in illegale whey en crenartiners. etc..Behulpzaam als een waterkraan.
Dat wil ik ook wel eens zien. Ik zie toch behoorlijk grote jongens niet meer dan 80 - 90 kilo doen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:59 schreef 16meter het volgende:
filmpje van iemand die met 60kg BW 120kg extensions met meer dan 12 reps doet. AUB![]()
![]()
bij krachtmeting doe je maar 1xquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel eens zien. Ik zie toch behoorlijk grote jongens niet meer dan 80 - 90 kilo doen.zelf doe ik dan 150 kg legg extensief en dan kruipend naar huis
[ Bericht 1% gewijzigd door Panzermaus op 29-11-2011 13:11:19 ]![]()
Als we nou eens allemaal stoppen met Machine stats met elkaar te vergelijken, dat zou een hoop helpen.
KG's op machine's zeggen totaal niks, er zijn heel veel verschillende soorten machines, sommige met katrol, sommige zonder, andere weer met andere hefboontechnieken.
Dat soort stats zijn waardeloos om te vergelijken.
Ikzelf heb in verschillende sportscholen getraind, en mijn leg extensions varieerde van 45kg tot 125kg (dit waren dus maxbeurten van zo'n 10 herhalingen). Ook de legpress is niet te vergelijken. Op mijn vorige sportschool presste ik vrij makkelijk 250kg, en op de huidige is 180kg al zeker zo zwaar.
Dus als we (kracht)stats gaan vergelijken, doe het dan alleen voor oefeningen met losse gewichten, dat geeft een stuk beter beeld (al speelt de uitvoering daar ook weer een grote rol).![]()
Ah zo. Ja dat kan natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
bij krachtmeting doe je maar 1xzelf doe ik dan 150 kg legg extensief en dan kruipend naar huis
Kruipend naar huis.![]()
![]()
![]()
kom gewoon naar me gym dan doen we omstebeurt 150 kg leg extention 1 rep tot zover mogelijk daarna kniebuigenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:13 schreef DjMark het volgende:
Als we nou eens allemaal stoppen met Machine stats met elkaar te vergelijken, dat zou een hoop helpen.
KG's op machine's zeggen totaal niks, er zijn heel veel verschillende soorten machines, sommige met katrol, sommige zonder, andere weer met andere hefboontechnieken.
Dat soort stats zijn waardeloos om te vergelijken.
Ikzelf heb in verschillende sportscholen getraind, en mijn leg extensions varieerde van 45kg tot 125kg (dit waren dus maxbeurten van zo'n 10 herhalingen). Ook de legpress is niet te vergelijken. Op mijn vorige sportschool presste ik vrij makkelijk 250kg, en op de huidige is 180kg al zeker zo zwaar.
Dus als we (kracht)stats gaan vergelijken, doe het dan alleen voor oefeningen met losse gewichten, dat geeft een stuk beter beeld (al speelt de uitvoering daar ook weer een grote rol).![]()
Cijfers op machines zijn idd alleen nuttig om je eigen progressie op de machine bij te houden, niet om met andere machines te vergelijken
Waar ik een jaar of 4 geleden trainde trainde ik mijn triceps op de cable extention met 90 kilo. Nu kom ik echt niet verder dan een kilo of 40...quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
Cijfers op machines zijn idd alleen nuttig om je eigen progressie op de machine bij te houden, niet om met andere machines te vergelijken
Edit: het zag er wel stoer uit natuurlijk.![]()
![]()
Is het trouwens normaal dat ik nooit spierpijn in mijn pecs heb? En dan bedoel ik echt het onderste gedeelte. Ik heb het altijd in het gebied beneden mijn sleutelbenen?![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waar ik een jaar of 4 geleden trainde trainde ik mijn triceps op de cable extention met 90 kilo. Nu kom ik echt niet verder dan een kilo of 40...
Ik voel geen noodzaak om mezelf met anderen te vergelijken, dus ik sla effe overquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
kom gewoon naar me gym dan doen we omstebeurt 150 kg leg extention 1 rep tot zover mogelijk daarna kniebuigen![]()
![]()
Ws had die eerste cable extension er een katrol boven. Dan mag je het gewicht sowieso al door 2 delen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waar ik een jaar of 4 geleden trainde trainde ik mijn triceps op de cable extention met 90 kilo. Nu kom ik echt niet verder dan een kilo of 40...
Wij hebben 2 pully stations op onze sportschool, en triceps push down gaan op degene met katrol op 77kg, en op degene zonder katrol is 35 ongeveer even zwaar.
Dat er kg/lbs aanduidingen staan op machine's is eigenlijk nutteloos. Oplopende nummers zou net zo goed werken...![]()
Een dubbele katrol bedoel je, alle cable extentions hebben een katrol.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:34 schreef DjMark het volgende:
[..]
Ws had die eerste cable extension er een katrol boven. Dan mag je het gewicht sowieso al door 2 delen.
Wij hebben 2 pully stations op onze sportschool, en triceps push down gaan op degene met katrol op 77kg, en op degene zonder katrol is 35 ongeveer even zwaar.
Dat er kg/lbs aanduidingen staan op machine's is eigenlijk nutteloos. Oplopende nummers zou net zo goed werken...![]()
Het zou eigenlijk wel eens grappig zijn om met een kofferweegschaal eens te kijken wat het werkelijke gewicht nou is wat je gebruikt. Er staan er drie bij ons die allemaal anders aanvoelen. Vooral door de katrollen natuurlijk, maar ik ben benieuwd hoeveel het afwijkt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: