Och Klumsy. Jeetje zeg, dat stomme uwv. Ik hoop dat mensen daar volgende keer eerste even doorlezen voordat ze de telefoon pakken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:16 schreef klumsy het volgende:
Pfff wat een mensen daar bij het UWV![]()
Dit is nu al de 2e keer binnen 1 maand dat ik gebeld word, nou is dat niet zo gek aangezien ik nog voor een gedeelte in de ziektewet zit, maar mensen lees eerst eens voor je gaat bellen!!!
kreeg nu weer de vraag hoe ik me voelde en wanneer ik uitgerekend ben![]()
en daarna maar zitten sorry-en... tja daar heb ik wat aan, lees liever eens waarvoor je moet bellen.
Daarom blijf ik ook maar stug met mijn kop in het zand doorhopenquote:Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
Het zal toch ooit wel he... maar waarom het zo lang moet duren?
Groot gelijk, gooi de frustraties er maar uit hoor! Ik zou hier ook zo boos en verdrietig van worden! Wat DML al zegt, die fotograaf hoort zn werk over te dragenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:58 schreef klumsy het volgende:
ziekenhuis maar weer gebeld waar de foto's blijven, maar ze gaan er weer achteraan en bellen terug als ze meer weten... echt slordig hoe ze ( nouja die ziekenhuisfotograaf ) hoe mee omgaat!
de foto's zijn 12 en 20 september gemaakt, die moeten toch allang beschikbaar zijn voor ons!!
zo... tot zover de frustraties
quote:
Dat inderdaad, het begon me op te vallen toen ik de "symptomen" ook had toen vriend met een rotte knie zat en ik wist dat het niet raak kon zijn. Bovendien lees je ook wel eens dat er vrouwen zijn die juist ineens nergens last van hebben en dan zwanger blijken. Loslaten is inderdaad het enige.quote:Op zondag 4 december 2011 18:29 schreef droomvrouwtje het volgende:
Wat klumsy zegt ik had ook vaak heel veel klachten die op de symptomen van een zwangerschap leken, maar achteraf kwam ik erachter dat het gewoon standaard klachten waren die ik iedere maand op het zelfde moment in mijn cyclus kreeg.
quote:Op maandag 5 december 2011 12:04 schreef LadyBlack het volgende:
Succes ermee Happiness, het is niet leuk als je gevoel je lijf niet gelooft...
Hier blijk ik ook gewoon een nieuw nepkwaaltje te hebben. Nog steeds zere borsten, maar temperatuur dalende en bruinverlies gespot
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:21 schreef klumsy het volgende:
Eindelijk een telefoontje van het ziekenhuis dat ze de foto's hebben
![]()
misschien morgen even langs gaan om ze op te halen, ze wilde ze ook wel opsturen, maar haal ze liever even zelf op
Wat fijn Klumsy!quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:21 schreef klumsy het volgende:
Eindelijk een telefoontje van het ziekenhuis dat ze de foto's hebben
![]()
misschien morgen even langs gaan om ze op te halen, ze wilde ze ook wel opsturen, maar haal ze liever even zelf op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |