Jaaaaaaquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:17 schreef Freubelot het volgende:
Goed begin van een nieuw topic..!!!!
Nu hopen dat barretje morgen ook streepjes plast!
Dat geeft toch niet johquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:33 schreef Labelloo het volgende:
Ik ben er de afgelopen tijd ook wat minder geweest. Ben niet zo op de hoogte van alles, sorry!Ik heb deze maand de thermometer en ovulatietesten ook aan de kant gelegd. Hopelijk zal dit voor ons ook werken!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:27 schreef Vitapientje het volgende:
Zodra je twee streepjes ziet ... begin je je gelijk zorgen te maken
Hahaha, da's wel een hele mooie in de categorie tegeltjes Cooki!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:37 schreef Cooki het volgende:
Vitapientje, gefeliciteerd met je streepjes
[..]ik wens je een hele fijne zwangerschap
![]()
en mag ik nog ff een tegeltjeswijsheid er in gooien (goed bedoeld he)
zorgen moet je doen, niet maken
![]()
Barretje, spannend, ik duim heel hard voor je!![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:58 schreef __Isis__ het volgende:
Je vertrouwen in een zwangerschap moet groeien, dat moet echt in jouzelf gebeuren, maar komt vast goed... geef het even de tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door -Caroline- op 02-12-2011 21:21:22 ]
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:15 schreef Cooki het volgende:
[..]Dat vind ik ook een hele goeie tip !
heheh.. met al die " eerste" babies zitten we nog een beetje op een roze wolk denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier enorm pijnlijke borsten.. moooooorrrggeenn!!!
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
en die roze wolk: vasthouden hoor! want ook al zijn er zorgen, het roze overheerst gelukkig vakerquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. met al die " eerste" babies zitten we nog een beetje op een roze wolk denk ik
![]()
iiiiii!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. met al die " eerste" babies zitten we nog een beetje op een roze wolk denk ik
![]()
wat lief van je moederquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:48 schreef AED86 het volgende:
Mijn moeder kan in ieder geval niet wachten om oma te worden... Heeft ze een goede reden om te stoppen met werken(Vind ze zelf dan..)
neee AED jij moet samen met mij een datum-test-tweeling doenquote:Op zaterdag 3 december 2011 06:44 schreef AED86 het volgende:
Sethiwe, Dat had ik mezelf ook al bedacht! Mijn lichaam houdt mij gewoon voor de gek.. Ik ga ervan uit dat ik mee mag doen aan de volgende ronde, dan kan het alleen maar meevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |