quote:Op maandag 5 december 2011 12:04 schreef LadyBlack het volgende:
Succes ermee Happiness, het is niet leuk als je gevoel je lijf niet gelooft...
Hier blijk ik ook gewoon een nieuw nepkwaaltje te hebben. Nog steeds zere borsten, maar temperatuur dalende en bruinverlies gespot

Succes Happiness!
  Succes Happiness! 
  na 4 maanden elke ochtend pff
  na 4 maanden elke ochtend pff  maar de Gyn zei dat het niet meer hoefde.
 maar de Gyn zei dat het niet meer hoefde. ja en natuurlijk heeft het gedeelte van mijn hoofd waar ik rationeel helemaal geen grip op heb besloten dat het deze maand dan toch zeker wel gelukt moet zijn
  ja en natuurlijk heeft het gedeelte van mijn hoofd waar ik rationeel helemaal geen grip op heb besloten dat het deze maand dan toch zeker wel gelukt moet zijn   

gaat mee als ik dat van hem vraag. Hij heeft nogal moeite met ziekenhuizen dus daar hou ik rekening mee. Bij de afspraken waar echt knopen doorgehakt worden wil ik dat hij erbij is, bij de inseminatie ook. En dan is hij er ook gewoon. Echo's, bloedprikken en afspraken tussendoor doe ik gewoon alleen. Ik vind het onzin als hij daarvoor een dag vrij moet nemen. Vriendlief is geen prater dus als hij het onderwerp aansnijdt heeft hij meestal een vraag ergens over. Verder weet ik dat hij het er ook moeilijk mee heeft maar niet de behoefte om er veel over te praten, daar kan ik prima mee leven.
 gaat mee als ik dat van hem vraag. Hij heeft nogal moeite met ziekenhuizen dus daar hou ik rekening mee. Bij de afspraken waar echt knopen doorgehakt worden wil ik dat hij erbij is, bij de inseminatie ook. En dan is hij er ook gewoon. Echo's, bloedprikken en afspraken tussendoor doe ik gewoon alleen. Ik vind het onzin als hij daarvoor een dag vrij moet nemen. Vriendlief is geen prater dus als hij het onderwerp aansnijdt heeft hij meestal een vraag ergens over. Verder weet ik dat hij het er ook moeilijk mee heeft maar niet de behoefte om er veel over te praten, daar kan ik prima mee leven.

soms mee naar het ziekenhuis, vind het een beetje onzin dat hij elke keer mee moet als ik voor een echo ga, belangrijke afspraken doen we wel samen
 soms mee naar het ziekenhuis, vind het een beetje onzin dat hij elke keer mee moet als ik voor een echo ga, belangrijke afspraken doen we wel samen 

Eindelijk een telefoontje van het ziekenhuis dat ze de foto's hebben

quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:21 schreef klumsy het volgende:

misschien morgen even langs gaan om ze op te halen, ze wilde ze ook wel opsturen, maar haal ze liever even zelf op

Wat fijn Klumsy!quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:21 schreef klumsy het volgende:

misschien morgen even langs gaan om ze op te halen, ze wilde ze ook wel opsturen, maar haal ze liever even zelf op

Voor mij soms wel moeilijk, zoals nu als ik ongesteld moet worden en me 3x kut voel. Maar het is voor hem sowieso anders natuurlijk, alleen al omdat het niet zijn lijf is, wat klumsy ook aangaf. Wat betreft ziekenhuisbezoek denk ik dat wij het net zo zullen aanpakken. Alleen mee naar afspraken, niet naar echo's enzo.
 Voor mij soms wel moeilijk, zoals nu als ik ongesteld moet worden en me 3x kut voel. Maar het is voor hem sowieso anders natuurlijk, alleen al omdat het niet zijn lijf is, wat klumsy ook aangaf. Wat betreft ziekenhuisbezoek denk ik dat wij het net zo zullen aanpakken. Alleen mee naar afspraken, niet naar echo's enzo. Maar mijn duimen draaien weer, testen op nieuwjaarsdag wordt het dan?
 Maar mijn duimen draaien weer, testen op nieuwjaarsdag wordt het dan?

in streepjes topic ben je ook legaal lijkt me
 in streepjes topic ben je ook legaal lijkt me   

)
 ) en idd wat ontzettend spannend!!
  en idd wat ontzettend spannend!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |