quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:50 schreef rubbereend het volgende:
Alanis had toen al een liedje over Messi
quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:04 schreef rubbereend het volgende:
Chemical Brother - Galvanize toch?
ik denk dat die gozer het beste de schaar in zijn was kan zetten. dan zwart en wit apart wassen en vervolgens de boel weer aan elkaar naaien!quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:36 schreef CindieY het volgende:
Insomnia
Goede vraag eigenlijk wel, van dat wasmiddel
Da's ook een optie jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat die gozer het beste de schaar in zijn was kan zetten. dan zwart en wit apart wassen en vervolgens de boel weer aan elkaar naaien!
als je de hoorn dan op de haak legt heb je niet zo´n 5 meter lange sliert bij je telefoon hangen. das op zich vrij logischquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's ook een optie jaIk vraag me nog altijd af waarom vaste telefoons die niet draadloos zijn een gekrulde kabel hebben.
Ja, ok. Maar moet dat dan 5 meter lang zijn? Waarom niet gewoon een klein stukje? Er moet meer achter zitten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je de hoorn dan op de haak legt heb je niet zo´n 5 meter lange sliert bij je telefoon hangen. das op zich vrij logisch![]()
als het snoer heel kort is kun je er weer niet mee rondlopen. dan moet de telefoon altijd vlakbij de hoorn blijven en nu heb je meer speling. vroeger, toen ik nog op t callcenter in de lijn zat, vond ik dat gekrulde snoer zeer prettig aangezien ik graag rondliep tijdens het bellenquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar moet dat dan 5 meter lang zijn? Waarom niet gewoon een klein stukje? Er moet meer achter zitten.
Hmpf. Dan is het maar goed dat we draadloos hebben, want zo ver kwam je nou meestal ook weer niet met een krulsnoer. Nouja, ik gaquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als het snoer heel kort is kun je er weer niet mee rondlopen. dan moet de telefoon altijd vlakbij de hoorn blijven en nu heb je meer speling. vroeger, toen ik nog op t callcenter in de lijn zat, vond ik dat gekrulde snoer zeer prettig aangezien ik graag rondliep tijdens het bellen
ik kwam net ver genoeg om mn buren te pestenquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hmpf. Dan is het maar goed dat we draadloos hebben, want zo ver kwam je nou meestal ook weer niet met een krulsnoer. Nouja, ik ga
Als je nou niks had gezegd had je je ook niet hoeven schamenquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:23 schreef naatje_1 het volgende:
Ik luister weer eens bartIk schaam me nu...
Ik schaamde me toch al.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Als je nou niks had gezegd had je je ook niet hoeven schamen
Ik durf hier na 15u dan ook eigenlijk niet te posten, pure angst om wat men wel niet van mij zal denkenquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Als je nou niks had gezegd had je je ook niet hoeven schamen
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik durf hier na 15u dan ook eigenlijk niet te posten, pure angst om wat men wel niet van mij zal denken
Maar jij bent Minthy dus jij mag datquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik durf hier na 15u dan ook eigenlijk niet te posten, pure angst om wat men wel niet van mij zal denken
jij nemen we toch niet serieus...quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je!quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:13 schreef themauster het volgende:
[..]
Maar jij bent Minthy dus jij mag dat
En met deze opmerking neem ik jij ook niet meer serieusquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij nemen we toch niet serieus...
Poezenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:33 schreef borisz het volgende:
Kan niet weg. Heb twee poezen op schoot.
komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 26 november 2011 22:49 schreef minthy het volgende:
Nog iemand een gezellige SC in de aanbieding?! Ik voel me hier eenzaam in dit topic
Sorry, De tv is toch wat interessanterquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:49 schreef minthy het volgende:
Nog iemand een gezellige SC in de aanbieding?! Ik voel me hier eenzaam in dit topic
Zou het??quote:
Leugens!!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Sorry, De tv is toch wat interessanter
zekers! Lekker Best of the Best 1 en 2 kijken!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Sorry, De tv is toch wat interessanter
Ik ga nu even die Queen documentaire terugkijken die vanavond op Nederland 3 was. Lang leve interactieve tv van Ziggoquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zekers! Lekker Best of the Best 1 en 2 kijken!
Ik verwacht dan net de griep te hebben, sorryquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
Wie gaat er nog maar naar RHCP in Goffertpark volgend jaar?
Al gaf je me een smak geld toe dan kreeg je me er nog niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
Wie gaat er nog maar naar RHCP in Goffertpark volgend jaar?
voor een smak geld ga ik wel, anders niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Al gaf je me een smak geld toe dan kreeg je me er nog niet.
Yep...quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik verwacht dan net de griep te hebben, sorry![]()
Jij gaat wel?
Ze staan wel hetzelfde weekend op Rock Werchter, eens afwachten wat daar nog optreed, ik ga ook rock am ring eens in de gaten houdenquote:Op zondag 27 november 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
er gingen btw ook geruchten dat een dag voor RHCP Bruce Springsteen in t Goffertpark zou staan maar dit ontkend door MOJO.
ik zou iig eerder naar Springsteen dan naar RHCP gaan...quote:Op zondag 27 november 2011 00:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze staan wel hetzelfde weekend op Rock Werchter, eens afwachten wat daar nog optreed, ik ga ook rock am ring eens in de gaten houden
Ik zou gewoon naar beiden gaan...quote:Op zondag 27 november 2011 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zou iig eerder naar Springsteen dan naar RHCP gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |