jij nemen we toch niet serieus...quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik durf hier na 15u dan ook eigenlijk niet te posten, pure angst om wat men wel niet van mij zal denken
Dank je!quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:13 schreef themauster het volgende:
[..]
Maar jij bent Minthy dus jij mag dat
En met deze opmerking neem ik jij ook niet meer serieusquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij nemen we toch niet serieus...
Poezenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:33 schreef borisz het volgende:
Kan niet weg. Heb twee poezen op schoot.
komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 26 november 2011 22:49 schreef minthy het volgende:
Nog iemand een gezellige SC in de aanbieding?! Ik voel me hier eenzaam in dit topic
Sorry, De tv is toch wat interessanterquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:49 schreef minthy het volgende:
Nog iemand een gezellige SC in de aanbieding?! Ik voel me hier eenzaam in dit topic
Zou het??quote:
Leugens!!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Sorry, De tv is toch wat interessanter
zekers! Lekker Best of the Best 1 en 2 kijken!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Sorry, De tv is toch wat interessanter
Ik ga nu even die Queen documentaire terugkijken die vanavond op Nederland 3 was. Lang leve interactieve tv van Ziggoquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zekers! Lekker Best of the Best 1 en 2 kijken!
Ik verwacht dan net de griep te hebben, sorryquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
Wie gaat er nog maar naar RHCP in Goffertpark volgend jaar?
Al gaf je me een smak geld toe dan kreeg je me er nog niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
Wie gaat er nog maar naar RHCP in Goffertpark volgend jaar?
voor een smak geld ga ik wel, anders niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Al gaf je me een smak geld toe dan kreeg je me er nog niet.
Yep...quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik verwacht dan net de griep te hebben, sorry![]()
Jij gaat wel?
Ze staan wel hetzelfde weekend op Rock Werchter, eens afwachten wat daar nog optreed, ik ga ook rock am ring eens in de gaten houdenquote:Op zondag 27 november 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
er gingen btw ook geruchten dat een dag voor RHCP Bruce Springsteen in t Goffertpark zou staan maar dit ontkend door MOJO.
ik zou iig eerder naar Springsteen dan naar RHCP gaan...quote:Op zondag 27 november 2011 00:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze staan wel hetzelfde weekend op Rock Werchter, eens afwachten wat daar nog optreed, ik ga ook rock am ring eens in de gaten houden
Ik zou gewoon naar beiden gaan...quote:Op zondag 27 november 2011 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zou iig eerder naar Springsteen dan naar RHCP gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |