en dan klappen die smatjes hemquote:
in het echt ook wel hoorquote:
Zernikeplein.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
in het echt ook wel hoor
waar spreken we af
jwzquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Oppassen wat je zegt, deze mannetje duruft allus jeweettoch!
waarquote:
Coolquote:
oke tot morgenquote:
Waarom de bus?quote:
Achterop bij jou op de scooterquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:45 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik weet waar dat is ik breng je
Ik heb geeneens vrienden manquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:45 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Hoe herken ik je en hoe laat? Beter neem je geen maten mee eh. 1 op 1. Raw.
ik ga altijd met de bus daar heen anders 60km op scooterquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achterop bij jou op de scooter
15.00quote:
Waar is het danquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:46 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik ga altijd met de bus daar heen anders 60km op scooter
haha hopelijk maken ze je nietquote:
Gaan we voetballen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:47 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Laten we bij Zernike 9 doen, daar is een groot grasveld.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha hopelijk maken ze je niet
Groningenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:48 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
groningen hanze school ding zit daar
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:48 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Fitten. Knokkels op de ribben. Je durft zeker niet.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Groningen
Beter gaan we ook stappen dan
Hoelaat gaan we naar grunna dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Laat mij ook mee doen, doen we Ajax vs. het soepie
Vieren we meteen je verjaardag schatquote:
Stevenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:53 schreef Ouqz het volgende:
Ik ga je pakken Stef. Uit welke richting kom je naar Grûn?
Tis wel kaulo ver ouwe.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoelaat gaan we naar grunna dan?
Kan je beter vast de nachtbus pakken anders kom je zondag pas aan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Steven
En uit de richting van de randstad
Het ziekenhuis is daar net een stad.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
ik ben nog nooit in groningen geweest, is het leuk daar?
welk ziekenhuis?quote:
pfffquote:
Ik ben er 1x geweest, een weekendje weg met mijn vriendin.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
ik ben nog nooit in groningen geweest, is het leuk daar?
Ik hoor goede dingen over 3gezustersquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben er 1x geweest, een weekendje weg met mijn vriendin.
Was wel lachen.
Een apart topic openen voor nachtbagger is zo'n onzin. Pak gewoon een kuttopic zoals deze, zo deden we dat vroegah ookquote:
vroeger was alles dan ook beterquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Een apart topic openen voor nachtbagger is zo'n onzin. Pak gewoon een kuttopic zoals deze, zo deden we dat vroegah ook
Harde schijven zijn ook zo duur de laatste tijd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:00 schreef remlof het volgende:
Een apart topic openen voor nachtbagger is zo'n onzin. Pak gewoon een kuttopic zoals deze, zo deden we dat vroegah ook
saaang jij leeft ook nogquote:
Hoe issie danquote:
valt mee ik heb 2 tb harde schijf 80 euro WDquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:01 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Harde schijven zijn ook zo duur de laatste tijd.
best goed dusquote:
Weet niet, ze zou komen zei ze!quote:
is goed ouwequote:Op zaterdag 26 november 2011 00:03 schreef Ouqz het volgende:
Hey Stef, laat maar man. Heb morgen betere dingen te doen. We vechten het wel een keer uit in Utrecht.
Ik zit ook te wachtenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom doet deze kk site het nog niet ?!
http://1943redemption.battlefield.com/
Het is toch al de 26e of wat nigger ?!
Hoelaat?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja Steven, ik moet morgen voetballen in Zaandizzy man
waarom ben jij daar niet?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:03 schreef Annnet het volgende:
Mijn wekker gaat om 06.16 en dan mag ik mn vriendje halen van awakenings
Hihiquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:03 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Weet niet, ze zou komen zei ze!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal wel over paar uur zijn manquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze zouden toch wel Europese tijden aanhouden lijkt mij?
laat mij even weten dan ik woon daarquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:03 schreef Ouqz het volgende:
Hey Stef, laat maar man. Heb morgen betere dingen te doen. We vechten het wel een keer uit in Utrecht.
Spannend hè.quote:
Is 5minuten fietsen van waar ik woonquote:
doeiiiiiiquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:05 schreef Ouqz het volgende:
Tokkies die uit hun grotten komen en hier gaan zagen.
Ik ben weg hier.
wat doe je op een nigaahprepuber party danquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:05 schreef meowingtons het volgende:
godverdomme wat een teringherrie van beneden, en dan gaan ze nog daggeren ook -_-"
niets, achterlijke vrienden van huisgenoot zijn hier een lege kamer aan het slopenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat doe je op een nigaahprepuber party dan
niet in tilly he? want anders is mijn zimmer wreckedquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:06 schreef meowingtons het volgende:
[..]
niets, achterlijke vrienden van huisgenoot zijn hier een lege kamer aan het slopen
tilly? nee Grunn... en pre-puber... nouja de jongste is 22... the fuck?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet in tilly he? want anders is mijn zimmer wrecked
CRACKJUHHHHH!!!quote:
ga je niet stappenquote:
Ik zeg net dat ie te dronken is om die te posten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:08 schreef Paul het volgende:
Monopoly zet mijn FOK INTERVIEW online!
niet die hasjieh?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij snapt m mattie maar jeweet ik doe alleen die wierie
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Frenchcore oid op de stream, heerlijk zo af en toe
GEWOON BAMquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
ALS JE OOIT EEN NEGER ZIET OP WINTERSPORT, GEWOON IN ZN BEEN SCHIETEN!
ken je hem ook?quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Frenchcore oid op de stream, heerlijk zo af en toe
Zo af en toe. Zometeen ga ik uiteraard kwaliteitsmuziek draaien om weer luisteraars te trekken, maar nu mag sint losgaan.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:11 schreef meowingtons het volgende:
[..]doe die link eens, kan ik nog eens luisteren
Radio 49 zoek in ONZ. Ps nathan deze meneer heeft smaakquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:11 schreef meowingtons het volgende:
[..]doe die link eens, kan ik nog eens luisteren
heb ik dat? ik ga gewoon weer Radiohead aanvragenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Radio 49 zoek in ONZ. Ps nathan deze meneer heeft smaak
later en slaapsequote:Op zaterdag 26 november 2011 00:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben slapen, later dushi's !
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
ALS JE OOIT EEN NEGER ZIET OP WINTERSPORT, GEWOON IN ZN BEEN SCHIETEN!
Nee. En gewoon nee.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is de braboneger waar we het over hebben. Zoek dumpert, braboneger is terug.
Doe als ondertitel iets met prof.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:15 schreef meowingtons het volgende:
naaah dit is fokked, ik wil doctor P tetris horen D:
waarom?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe als ondertitel iets met prof.
PhD in HAX dan maarquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo weet niemand dat je je door een niet-pretstudie heen hebt geslagen
Chill eens even teef.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:16 schreef Zweetteef het volgende:
IK KRIJG RECLAME STAATSLOTERIJ WAT IS DEZEEE
Ik had het over je misquotequote:Op zaterdag 26 november 2011 00:17 schreef meowingtons het volgende:
[..]
ga je eens inlezen, dat is gewoon waarheid
ik drink alleen proseccoquote:
Ik drink echte ranja wijn en ik ben meer wappie dan zomervaknatie wappiequote:
baasquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik drink echte ranja wijn en ik ben meer wappie dan zomervaknatie wappie
ohja fuck it, gratis bier beneden, ze zijn toch al dronkenquote:
ja maar nu ga ik echt zie je wel rond 2-en aightiequote:
dan slaap kquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja maar nu ga ik echt zie je wel rond 2-en aightie
over wie de fuck heb jij hetquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:20 schreef meowingtons het volgende:
[..]
ohja fuck it, gratis bier beneden, ze zijn toch al dronkenen wouter maar praten over dat ze 23 jaar zijn en hun grenzen kennen
Haha wat een faalaars. Jat bier! Doe het! Ga je dit weekend nog naar huis eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:20 schreef meowingtons het volgende:
[..]
ohja fuck it, gratis bier beneden, ze zijn toch al dronkenen wouter maar praten over dat ze 23 jaar zijn en hun grenzen kennen
hoezo niet meedoen met party, doe ik wel altijd met mijn huisgenoten. altijd hun chickies hosselen like een baas.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:20 schreef meowingtons het volgende:
[..]
jawel:Yquote:
ze zijn wat oud en onder mijn niveau, so to say en ik moet eigenlijk nog aan een project voor school werken deze nacht :\quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoezo niet meedoen met party, doe ik wel altijd met mijn huisgenoten. altijd hun chickies hosselen like een baas.
sinds waneer ga jij voreg slapenquote:
Dat was ik niet, dat was larsexpert.quote:
hossel sjick en laat haar alles regelen jezus man zo moeilijk is het niet toch steven?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:21 schreef meowingtons het volgende:
[..]
ze zijn wat oud en onder mijn niveau, so to say en ik moet eigenlijk nog aan een project voor school werken deze nacht :\
sinds verstandige boyquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
sinds waneer ga jij voreg slapen
anders wat?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee. En gleoof mij want anders
moet ie doen t is wel chill met verzorgingquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat was ik niet, dat was larsexpert.Ik had alleen maar een nieuw deel geopend. Hij is trouwens nog steeds niet gemillimeterd.
hossel sjick? bah vieze meisjesquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hossel sjick en laat haar alles regelen jezus man zo moeilijk is het niet toch steven?
en terecht je bent ook gewoon een zeikerdquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef meowingtons het volgende:
Crack_ ik verneem net dat je over mij zeurt, achter mijn rug om...
Niet achter je rug omquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef meowingtons het volgende:
Ik heb het hele weekend vrij.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja prima. Morgen werken om half 9
Whut?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef meowingtons het volgende:
Haha gers, sshtquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:23 schreef gers het volgende:
[..]
en terecht je bent ook gewoon een zeikerd
nou en bedankt hea, goh, ik kom hier nog eens gezellig doenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:23 schreef gers het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken hoor maar ik zou dit niet pikken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:23 schreef gers het volgende:
[..]
idd utrecht morgen 14:00quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken hoor maar ik zou dit niet pikken.
ik wil niet zeuren hoor, maar jij bent dan ook een zeikerdquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken hoor maar ik zou dit niet pikken.
WAOAA TCHOCK DAT ZOU IK NIET PIKKEN HOOR, PAK DER!!quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil niet zeuren hoor, maar jij bent dan ook een zeikerd
ditquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WAOAA TCHOCK DAT ZOU IK NIET PIKKEN HOOR, PAK DER!!
Jij dan ook. IEDEREEN ZEIKT HIER, DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!! Overigens hoef ik nog niet te zeiken, te weinig vocht binnen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil niet zeuren hoor, maar jij bent dan ook een zeikerd
MORGEN 14:00 UTRECHT BITCHquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WAOAA TCHOCK DAT ZOU IK NIET PIKKEN HOOR, PAK DER!!
capsquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij dan ook. IEDEREEN ZEIKT HIER, DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!! Overigens hoef ik nog niet te zeiken, te weinig vocht binnen.
Nou dan zal ik nu eens even goed gaan typen voor je.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gebrek aan hoofdletters![]()
En ik gebruikte shift
Dankjewel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:26 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Nou dan zal ik nu eens even goed gaan typen voor je.
Je vergeet een komma.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:26 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Waar vergeet ik die komma?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je vergeet een komma.
Slaap lekker henk!
quote:
'Nou, dan zal ik nu eens even goed gaan typen voor je.'quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:26 schreef meowingtons het volgende:
[..]
hahahaha, maar lekker was het welquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:28 schreef wietparkiet het volgende:
meowingtons heeft voor de eerste keer gebald en loopt naar zn moeder toe: mam ik heb voor de eerste keer geneukt en ik heb een vraag. moeder van meowingtons: leuk hoor maar vraag het maar aan je vader.
dus meowingtons loopt naar zijn vader en vertelt dat hij voor de eerste keer heeft gebald en zijn vader feliciteert hem. maar meowingtons vraagt: maar papa waarom doet mijn kontje dan zo'n pijn
de grap ligt vast erg GEVOELIG
Antiklacht want alleen streepje als het woord onduidelijk wordt, of hoofdletter, of i, e, of j.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:28 schreef Rezania het volgende:
Oké stelletje taalnazi's, is het antiklacht of anti-klacht?
IK moeite doen om die grap te typen vind je m nieteens grappigquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:29 schreef meowingtons het volgende:
[..]
hahahaha, maar lekker was het wel
Je mag je gelukkig prijzen, want in principe was alles met anti gewoon met een streepje.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Antiklacht want alleen streepje als het woord onduidelijk wordt, of hoofdletter, of i, e, of j.
Nee hoor. Not in my woordenboek.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je mag je gelukkig prijzen, want in principe was alles met anti gewoon met een streepje.
Anti wordt altijd gevolgd door een streepje.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Antiklacht want alleen streepje als het woord onduidelijk wordt, of hoofdletter, of i, e, of j.
Dit dus.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je mag je gelukkig prijzen, want in principe was alles met anti gewoon met een streepje.
sorry, HA HA HA haquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
IK moeite doen om die grap te typen vind je m nieteens grappig
Maar wel in mijn up-to-date Nederlands theorieboek.quote:
Niet waar. Ik citeer Taaunie:quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Anti wordt altijd gevolgd door een streepje.
[..]
Dit dus.
quote:Komt er een streepje in woorden die beginnen met anti?
Over het algemeen niet; antiaanbaklaag is dus juist. Er komt alleen een streepje na anti in de volgende gevallen:
voor een woorddeel dat met een e, een i of een j begint: anti-epileptisch, anti-intellectueel, anti-jachtlobby;
voor een woorddeel dat met een hoofdletter begint: anti-Duits, anti-Europees, anti-Joods, anti-Vietnamdemonstratie;
om de leesbaarheid in ongebruikelijke combinaties te bevorderen, of om een tegenstelling duidelijker te maken: anti-fiets ('Zij is anti-fiets' - 'Zij wil niet fietsen'), anti-voetbal ('Hij is erg anti-voetbal' - 'hij houdt niet van voetbal') tegenover antivoetbal ('extreem defensief voetbal').
Met je sukkelquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar staat het ook niet in, sukkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |