ik drink alleen proseccoquote:
Ik drink echte ranja wijn en ik ben meer wappie dan zomervaknatie wappiequote:
baasquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik drink echte ranja wijn en ik ben meer wappie dan zomervaknatie wappie
ohja fuck it, gratis bier beneden, ze zijn toch al dronkenquote:
ja maar nu ga ik echt zie je wel rond 2-en aightiequote:
dan slaap kquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja maar nu ga ik echt zie je wel rond 2-en aightie
over wie de fuck heb jij hetquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:20 schreef meowingtons het volgende:
[..]
ohja fuck it, gratis bier beneden, ze zijn toch al dronkenen wouter maar praten over dat ze 23 jaar zijn en hun grenzen kennen
Haha wat een faalaars. Jat bier! Doe het! Ga je dit weekend nog naar huis eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:20 schreef meowingtons het volgende:
[..]
ohja fuck it, gratis bier beneden, ze zijn toch al dronkenen wouter maar praten over dat ze 23 jaar zijn en hun grenzen kennen
hoezo niet meedoen met party, doe ik wel altijd met mijn huisgenoten. altijd hun chickies hosselen like een baas.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:20 schreef meowingtons het volgende:
[..]
jawel:Yquote:
ze zijn wat oud en onder mijn niveau, so to say en ik moet eigenlijk nog aan een project voor school werken deze nacht :\quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoezo niet meedoen met party, doe ik wel altijd met mijn huisgenoten. altijd hun chickies hosselen like een baas.
sinds waneer ga jij voreg slapenquote:
Dat was ik niet, dat was larsexpert.quote:
hossel sjick en laat haar alles regelen jezus man zo moeilijk is het niet toch steven?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:21 schreef meowingtons het volgende:
[..]
ze zijn wat oud en onder mijn niveau, so to say en ik moet eigenlijk nog aan een project voor school werken deze nacht :\
sinds verstandige boyquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
sinds waneer ga jij voreg slapen
anders wat?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee. En gleoof mij want anders
moet ie doen t is wel chill met verzorgingquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat was ik niet, dat was larsexpert.Ik had alleen maar een nieuw deel geopend. Hij is trouwens nog steeds niet gemillimeterd.
hossel sjick? bah vieze meisjesquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hossel sjick en laat haar alles regelen jezus man zo moeilijk is het niet toch steven?
en terecht je bent ook gewoon een zeikerdquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef meowingtons het volgende:
Crack_ ik verneem net dat je over mij zeurt, achter mijn rug om...
Niet achter je rug omquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef meowingtons het volgende:
Ik heb het hele weekend vrij.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja prima. Morgen werken om half 9
Whut?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef meowingtons het volgende:
Haha gers, sshtquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:23 schreef gers het volgende:
[..]
en terecht je bent ook gewoon een zeikerd
nou en bedankt hea, goh, ik kom hier nog eens gezellig doenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:23 schreef gers het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken hoor maar ik zou dit niet pikken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:23 schreef gers het volgende:
[..]
idd utrecht morgen 14:00quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken hoor maar ik zou dit niet pikken.
ik wil niet zeuren hoor, maar jij bent dan ook een zeikerdquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken hoor maar ik zou dit niet pikken.
WAOAA TCHOCK DAT ZOU IK NIET PIKKEN HOOR, PAK DER!!quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil niet zeuren hoor, maar jij bent dan ook een zeikerd
ditquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WAOAA TCHOCK DAT ZOU IK NIET PIKKEN HOOR, PAK DER!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |