ik drink alleen proseccoquote:
Ik drink echte ranja wijn en ik ben meer wappie dan zomervaknatie wappiequote:
baasquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik drink echte ranja wijn en ik ben meer wappie dan zomervaknatie wappie
ohja fuck it, gratis bier beneden, ze zijn toch al dronkenquote:
ja maar nu ga ik echt zie je wel rond 2-en aightiequote:
dan slaap kquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja maar nu ga ik echt zie je wel rond 2-en aightie
over wie de fuck heb jij hetquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:20 schreef meowingtons het volgende:
[..]
ohja fuck it, gratis bier beneden, ze zijn toch al dronkenen wouter maar praten over dat ze 23 jaar zijn en hun grenzen kennen
Haha wat een faalaars. Jat bier! Doe het! Ga je dit weekend nog naar huis eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:20 schreef meowingtons het volgende:
[..]
ohja fuck it, gratis bier beneden, ze zijn toch al dronkenen wouter maar praten over dat ze 23 jaar zijn en hun grenzen kennen
hoezo niet meedoen met party, doe ik wel altijd met mijn huisgenoten. altijd hun chickies hosselen like een baas.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:20 schreef meowingtons het volgende:
[..]
jawel:Yquote:
ze zijn wat oud en onder mijn niveau, so to say en ik moet eigenlijk nog aan een project voor school werken deze nacht :\quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoezo niet meedoen met party, doe ik wel altijd met mijn huisgenoten. altijd hun chickies hosselen like een baas.
sinds waneer ga jij voreg slapenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |