is goed ouwequote:Op zaterdag 26 november 2011 00:03 schreef Ouqz het volgende:
Hey Stef, laat maar man. Heb morgen betere dingen te doen. We vechten het wel een keer uit in Utrecht.
Ik zit ook te wachtenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom doet deze kk site het nog niet ?!
http://1943redemption.battlefield.com/
Het is toch al de 26e of wat nigger ?!
Hoelaat?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja Steven, ik moet morgen voetballen in Zaandizzy man
waarom ben jij daar niet?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:03 schreef Annnet het volgende:
Mijn wekker gaat om 06.16 en dan mag ik mn vriendje halen van awakenings
Hihiquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:03 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Weet niet, ze zou komen zei ze!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal wel over paar uur zijn manquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze zouden toch wel Europese tijden aanhouden lijkt mij?
laat mij even weten dan ik woon daarquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:03 schreef Ouqz het volgende:
Hey Stef, laat maar man. Heb morgen betere dingen te doen. We vechten het wel een keer uit in Utrecht.
Spannend hè.quote:
Is 5minuten fietsen van waar ik woonquote:
doeiiiiiiquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:05 schreef Ouqz het volgende:
Tokkies die uit hun grotten komen en hier gaan zagen.
Ik ben weg hier.
wat doe je op een nigaahprepuber party danquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:05 schreef meowingtons het volgende:
godverdomme wat een teringherrie van beneden, en dan gaan ze nog daggeren ook -_-"
niets, achterlijke vrienden van huisgenoot zijn hier een lege kamer aan het slopenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat doe je op een nigaahprepuber party dan
niet in tilly he? want anders is mijn zimmer wreckedquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:06 schreef meowingtons het volgende:
[..]
niets, achterlijke vrienden van huisgenoot zijn hier een lege kamer aan het slopen
tilly? nee Grunn... en pre-puber... nouja de jongste is 22... the fuck?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet in tilly he? want anders is mijn zimmer wrecked
CRACKJUHHHHH!!!quote:
ga je niet stappenquote:
Ik zeg net dat ie te dronken is om die te posten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:08 schreef Paul het volgende:
Monopoly zet mijn FOK INTERVIEW online!
niet die hasjieh?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij snapt m mattie maar jeweet ik doe alleen die wierie
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Frenchcore oid op de stream, heerlijk zo af en toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |