De goude regels:quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:46 schreef Dalando het volgende:
De lijst update trouwens niet uit zichzelf. Om het aantal uur wordt er een cronjob gedraait die de cijfers berekend. Als er een nieuwe cronjob is gedraaid en wordt het plaatje ook automatisch aangepast.
Met veel dank aan The_Terminator!
Niks misnmet bbquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:32 schreef Floxcie het volgende:
Ik heb ook geen BB. Ben toch geen pauper, dushi.
bb bold is voor de sletjes ( ik ben er zelf ook eenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:33 schreef monkyyy het volgende:
BB is toch voor rijke zakenmannen in Armani pakken, niet voor 17-jarige meisjes met getekende wenkbrauwen, wat is deze.
ik heb een keer aan zo'n vuilniszak geliktquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:34 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nee, ook niet met Nickelson jassen.
Omgekeerde wereld. xD Xd xd XDquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:33 schreef monkyyy het volgende:
BB is toch voor rijke zakenmannen in Armani pakken, niet voor 17-jarige meisjes met getekende wenkbrauwen, wat is deze.
Ik heb een nickelson jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:34 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nee, ook niet met Nickelson jassen.
iphonegebruikersquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:35 schreef Dalando het volgende:
BB[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
BB zijn en niet ermee pauperen
Apple rukkers die pauperen met hun iphone
Jij had samsungquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
bb bold is voor de sletjes ( ik ben er zelf ook een![]()
) de rest is voor de ekte bazen
Ja ik dacht ik ben vuilnis dus en vuilniszak zou wel handig zijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:36 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Wat denk je? Oh dat is een mooie vuilniszak!
No hate.
iPhonequote:Op vrijdag 25 november 2011 22:38 schreef coban het volgende:
[..]
Sorry meneer allesweter het had iPhone moeten zijn
Androidquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:38 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Whaha, ff een flamewar gestart.
Gepost vanaf mijn Android-telefoon.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:38 schreef Dalando het volgende:
Jezus christus kutusers apple bb haat wars oorlog dinges kleuters en kutnewbs ik ben naar ABO.
Niemand wil mij in zijn/haar buurt hebben.quote:
Jawel, ik vroeg je zelfs een keer mij naar school te cruisen met je auto omdat ik sorbetijs had. True story.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niemand wil mij in zijn/haar buurt hebben.
Ik wil echt met jou uit, binnenkort okay?quote:
Oh ja, was ik alweer vergeten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:41 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Jawel, ik vroeg je zelfs een keer mij naar school te cruisen met je auto omdat ok sorbetijs had. True story.
Ja in vorige topic vroeg ik je nog of je 10dec naar fox kwam.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:42 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik wil echt met jou uit, binnenkort okay?Met Gers in de Fox en alles of gewoon gezellig in de stad toch.
Zoiets spreken we wel af op Facebook of MSN anders worden we gestalkt door allemaal FOK!s. Alhoewel jouw vriendin ook mooie dingen heeft gesmst toen ik me nummer achterliet op Facebook.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja in vorige topic vroeg ik je nog of je 10dec naar fox kwam.
DJ Tony starr komt er
Dat was mijn vriendin nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:46 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Zoiets spreken we wel af op Facebook of MSN anders worden we gestalkt door allemaal FOKs. Alhoewel jouw vriendin ook mooie dingen heeft gesmst toen ik me nummer achterliet op Facebook.
Van wanneer?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:47 schreef Nectar het volgende:
Dimens kan ik een gesprek met je hebben in DM over dat ene van toen?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:48 schreef Floxcie het volgende:
Met Dromenvangertje en DJ Tony Starr op de foto, I can die happy now.
Gewoon SLRquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:50 schreef Floxcie het volgende:
Picture dat with a Kodak, toch Dimens?
Treinkoppersquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:58 schreef Floxcie het volgende:
Beetje stil hier en mijn trein heeft iemand aangereden, R.I.P.
Jup, bijna in Arnhem voor vrienden en morgen een heel vet feest genaamd Ransom.quote:
echt?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:58 schreef Floxcie het volgende:
Beetje stil hier en mijn trein heeft iemand aangereden, R.I.P.
Nais naisssquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:01 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Jup, bijna in Arnhem voor vrienden en morgen een heel vet feest genaamd Ransom.
Ja, eerst vanaf Groningen naar Zwolle een ree. Daarna een persoon, WTF-momentje van de dag ook weer gehad.quote:
Heb je dan geen urenlange vertragingquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:04 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ja, eerst vanaf Groningen naar Zwolle een ree. Daarna een persoon, WTF-momentje van de dag ook weer gehad.
Bij de persoon wel, bij de ree niet. Daarom besloten om te gaan FOK!ken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
Heb je dan geen urenlange vertraging
gwn doorrijdenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
Heb je dan geen urenlange vertraging
helicopters, auto's en vliegtuigenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:08 schreef Floxcie het volgende:
Treinen en Socios-aanbidders
FOK!vliegtuigen
Jij bent een goede.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
helicopters, auto's en vliegtuigen
maar ik welquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mk gaat nooit zo vroeg slapen.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:15 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die niet een onaangestoken sigaar op hun bureau hebben liggen.
game verslaving heeft ie tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:10 schreef Nectar het volgende:
waar is rezania was die gozer niet 24/7 hier actief
het is wel een vrouwensigaartje. ga je hem ook oproken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het namelijk wel lekker om er aan te ruiken.
Ik rook hem wel op, ooit, maar nu niet, ik vind de geur gewoon lekker.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het is wel een vrouwensigaartje. ga je hem ook oproken.
beter mooi oud houten sigarenkistje fixen en daarin bewaren. blijft de geur langer.
ciao! enjoyquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:19 schreef Floxcie het volgende:
Ik ben weg, holaaa FOK!s.Maak er een mooie weekend van.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:19 schreef Floxcie het volgende:
Ik ben weg, holaaa FOK!s.Maak er een mooie weekend van.
Dat heb ik niet helaas.quote:
Drm jij woont al opjezelfquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:37 schreef 92Merel het volgende:
@ Dientje, ik woon op mezelf alleen ben nu wel bij mn ouders thuis, dus niks jelly.
Stiekem alle chocola opeten in de kastenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:37 schreef 92Merel het volgende:
@ Coban, zijn leukere dingen die je op een bank kan doen *foute wenkbrauwwiebel*
Ik kom wel langs gaan we samen op banken springen en tot laat opblijven woehoeequote:Op vrijdag 25 november 2011 23:39 schreef Dientje12 het volgende:
Ik kan nu ook een feestje geven enzo,
ben tot dinsdag home alone, maar heb geen vrienden
Echt?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:40 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kom wel langs gaan we samen op banken springen en tot laat opblijven woehoee
Skyrim?quote:
Hoi Merelquote:
Wat voor werk deed je ook alweer?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:45 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ga slapen, ik voel me echt heel gaar moe enzo, moet om 07:15 zelf proberen me nest uit te komen
Fijne nacht![]()
Vrachtwagen rijdenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat voor werk deed je ook alweer?
quote:
ja dat voorbeeld ga ik zo ook volgen, weltrustequote:Op vrijdag 25 november 2011 23:48 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga ook maar eens mn bed in, bijslapen van de rest van de week![]()
Slaap lekker alvast![]()
alleen maar liefde daarquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wat wel apart is:
Ik loop dus in van die tunnels en overal branden kaarsen.
Iemand wist dus dat ik kwam en heeft overal even licht aangedaan speciaal voor mij
Omgg jaaaaaaaquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Echt?
En dan gaan we echt veel chips kopen en cola, omg ik verheug me al
drougers ofzo jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Behalve de Drogers ofzo
Aaah, een trucker. Dan moet ik altijd hieraan denken:quote:
Dat liedjequote:Op vrijdag 25 november 2011 23:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Aaah, een trucker. Dan moet ik altijd hieraan denken:
Ik sport om fit te blijvenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:57 schreef monkyyy het volgende:
Ik sport eigenlijk omdat ik dan lekker kan eten, zou ik niet sporten word ik echt lelijk dik denk ik. Nog meer mensen die sporten om die reden?
nopquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:57 schreef monkyyy het volgende:
Ik sport eigenlijk omdat ik dan lekker kan eten, zou ik niet sporten word ik echt lelijk dik denk ik. Nog meer mensen die sporten om die reden?
ik eet wat ik wil maar ik kom toch niet aanquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:04 schreef monkyyy het volgende:
Nou ja, ik houd van veel wijn en veel ham/kaas sandwiches en koekjes, dus sport ik 4 keer in de week.
Meer eten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik eet wat ik wil maar ik kom toch niet aan
een ecto zijn
Mensen die dat wel doen met allemaal FOK!kers en dan giechelen en dan denken dat dat hun echte vrienden zijnquote:
Ja maar je hebt toch een computer.quote:
Weet nieteens hoe dat moet nooit gedaan zie er ook geen reden voorquote:
2 zelfsquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja maar je hebt toch een computer.
Verkoop er dan een, kan je weer eten kopen.quote:
of ik ga (nog) meer werkenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Verkoop er dan een, kan je weer eten kopen.
Oh ja, WERKEN ZUL JE, JE BAAS WIL RIJK WORDEN.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
of ik ga (nog) meer werkenmaar dan heb ik helemaal geen leven meer
mijn baas jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh ja, WERKEN ZUL JE, JE BAAS WIL RIJK WORDEN.
quote:
Ik heb vrienden die dat doenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:17 schreef monkyyy het volgende:
Als je een groep vrienden bij je hebt eten, en dan met z'n alleen een groepsgesprek beginnen @ whattsapp.
En ze nodigen jou dan niet uit en je vraagt dan van : "Hey, doe mij er eens bij?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb vrienden die dat doen
Ik lees alleen meequote:Op zaterdag 26 november 2011 00:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En ze nodigen jou dan niet uit en je vraagt dan van : "Hey, doe mij er eens bij?"
Ook leuk, een groep van je vrienden zit ergens (op school ofzo, kweenie) maar jij zit er niet bij. En vervolgens gaan ze dus groepsgesprek WA doen, en dan nodigen ze mij ook uit, en dan heb ik dat niet door, en plotseling heb ik 150 nieuwe WA berichten. WAT IS DEZEquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:17 schreef coban het volgende:
Ik doe nooit groepsgesprek bij wa
Kapotirritant
Haha ja daaromquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ook leuk, een groep van je vrienden zit ergens (op school ofzo, kweenie) maar jij zit er niet bij. En vervolgens gaan ze dus groepsgesprek WA doen, en dan nodigen ze mij ook uit, en dan heb ik dat niet door, en plotseling heb ik 150 nieuwe WA berichten. WAT IS DEZE
Mensen diequote:Op zaterdag 26 november 2011 00:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ook leuk, een groep van je vrienden zit ergens (op school ofzo, kweenie) maar jij zit er niet bij. En vervolgens gaan ze dus groepsgesprek WA doen, en dan nodigen ze mij ook uit, en dan heb ik dat niet door, en plotseling heb ik 150 nieuwe W berichten. WAT IS DEZE
echt ik werd wakker gemaakt door alarm. wil jij die keywords nooit meer zomaar gebruiken zonder dat daar pics ofzo bijstaan?quote:
omg niet nog een gamejunkie tochquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
OMg hij is dood nu heb ik zijn ziel
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg niet nog een gamejunkie toch
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hey zweet laat je tieten zien op tc
even quoten voor geslacht.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:29 schreef Nectar het volgende:
ik vind dimens een echte maat
altijd hulpzaam.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dimens is een mooi persoon,
al ontvangt hij soms ook hoon.
een mooiboy is ie zeker,
hij scoort een 100 op de meter.
zijn ballen zijn groter dan die van een stier,
dat komt - hij drinkt elke avond veel bier.
chickies hosselt ie op FOK!,
aan het eind van de date prikt ie ze aan zijn cock.
MOD had ie allang moeten zijn,
In zijn kontje boor ik hem tot ie schreeuwt van de pijn.
Kusje
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |