De goude regels:quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:46 schreef Dalando het volgende:
De lijst update trouwens niet uit zichzelf. Om het aantal uur wordt er een cronjob gedraait die de cijfers berekend. Als er een nieuwe cronjob is gedraaid en wordt het plaatje ook automatisch aangepast.
Met veel dank aan The_Terminator!
Niks misnmet bbquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:32 schreef Floxcie het volgende:
Ik heb ook geen BB. Ben toch geen pauper, dushi.
bb bold is voor de sletjes ( ik ben er zelf ook eenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:33 schreef monkyyy het volgende:
BB is toch voor rijke zakenmannen in Armani pakken, niet voor 17-jarige meisjes met getekende wenkbrauwen, wat is deze.
ik heb een keer aan zo'n vuilniszak geliktquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:34 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nee, ook niet met Nickelson jassen.
Omgekeerde wereld. xD Xd xd XDquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:33 schreef monkyyy het volgende:
BB is toch voor rijke zakenmannen in Armani pakken, niet voor 17-jarige meisjes met getekende wenkbrauwen, wat is deze.
Ik heb een nickelson jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:34 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nee, ook niet met Nickelson jassen.
iphonegebruikersquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:35 schreef Dalando het volgende:
BB[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
BB zijn en niet ermee pauperen
Apple rukkers die pauperen met hun iphone
Jij had samsungquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
bb bold is voor de sletjes ( ik ben er zelf ook een![]()
) de rest is voor de ekte bazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |