Ik sport om fit te blijvenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:57 schreef monkyyy het volgende:
Ik sport eigenlijk omdat ik dan lekker kan eten, zou ik niet sporten word ik echt lelijk dik denk ik. Nog meer mensen die sporten om die reden?
nopquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:57 schreef monkyyy het volgende:
Ik sport eigenlijk omdat ik dan lekker kan eten, zou ik niet sporten word ik echt lelijk dik denk ik. Nog meer mensen die sporten om die reden?
ik eet wat ik wil maar ik kom toch niet aanquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:04 schreef monkyyy het volgende:
Nou ja, ik houd van veel wijn en veel ham/kaas sandwiches en koekjes, dus sport ik 4 keer in de week.
Meer eten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik eet wat ik wil maar ik kom toch niet aan
een ecto zijn
Mensen die dat wel doen met allemaal FOK!kers en dan giechelen en dan denken dat dat hun echte vrienden zijnquote:
Ja maar je hebt toch een computer.quote:
Weet nieteens hoe dat moet nooit gedaan zie er ook geen reden voorquote:
2 zelfsquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja maar je hebt toch een computer.
Verkoop er dan een, kan je weer eten kopen.quote:
of ik ga (nog) meer werkenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Verkoop er dan een, kan je weer eten kopen.
Oh ja, WERKEN ZUL JE, JE BAAS WIL RIJK WORDEN.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
of ik ga (nog) meer werkenmaar dan heb ik helemaal geen leven meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |