Zoiets spreken we wel af op Facebook of MSN anders worden we gestalkt door allemaal FOK!s. Alhoewel jouw vriendin ook mooie dingen heeft gesmst toen ik me nummer achterliet op Facebook.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja in vorige topic vroeg ik je nog of je 10dec naar fox kwam.
DJ Tony starr komt er
Dat was mijn vriendin nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:46 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Zoiets spreken we wel af op Facebook of MSN anders worden we gestalkt door allemaal FOKs. Alhoewel jouw vriendin ook mooie dingen heeft gesmst toen ik me nummer achterliet op Facebook.
Van wanneer?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:47 schreef Nectar het volgende:
Dimens kan ik een gesprek met je hebben in DM over dat ene van toen?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:48 schreef Floxcie het volgende:
Met Dromenvangertje en DJ Tony Starr op de foto, I can die happy now.
Gewoon SLRquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:50 schreef Floxcie het volgende:
Picture dat with a Kodak, toch Dimens?
Treinkoppersquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:58 schreef Floxcie het volgende:
Beetje stil hier en mijn trein heeft iemand aangereden, R.I.P.
Jup, bijna in Arnhem voor vrienden en morgen een heel vet feest genaamd Ransom.quote:
echt?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:58 schreef Floxcie het volgende:
Beetje stil hier en mijn trein heeft iemand aangereden, R.I.P.
Nais naisssquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:01 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Jup, bijna in Arnhem voor vrienden en morgen een heel vet feest genaamd Ransom.
Ja, eerst vanaf Groningen naar Zwolle een ree. Daarna een persoon, WTF-momentje van de dag ook weer gehad.quote:
Heb je dan geen urenlange vertragingquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:04 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ja, eerst vanaf Groningen naar Zwolle een ree. Daarna een persoon, WTF-momentje van de dag ook weer gehad.
Bij de persoon wel, bij de ree niet. Daarom besloten om te gaan FOK!ken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
Heb je dan geen urenlange vertraging
gwn doorrijdenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
Heb je dan geen urenlange vertraging
helicopters, auto's en vliegtuigenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:08 schreef Floxcie het volgende:
Treinen en Socios-aanbidders
FOK!vliegtuigen
Jij bent een goede.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
helicopters, auto's en vliegtuigen
maar ik welquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mk gaat nooit zo vroeg slapen.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:15 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die niet een onaangestoken sigaar op hun bureau hebben liggen.
game verslaving heeft ie tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:10 schreef Nectar het volgende:
waar is rezania was die gozer niet 24/7 hier actief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |