Ja.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:40 schreef knappekloon het volgende:
is t raar als ik morgen de kerstboom al op ga zetten?
Niet als je de paaseieren er meteen ook bij verstopt...quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:40 schreef knappekloon het volgende:
is t raar als ik morgen de kerstboom al op ga zetten?
Daar hebben ze ook aapjes. En andere beestjes.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Dank, maar ik ben nog aan het bijkomen van Japan. Wat moet/kan ik in de Serengeti doen?
Heb in Japan net de sneeuwapen opgezocht.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook aapjes. En andere beestjes.
Je kunt er ook een ballontocht doen en picknicken.
En wat gaat het doen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Vandaag eindelijk halfweg met mijn eerste Android-programma. Meteen een vrije middag/avond genomen om de stad te verkennen.
Daarom zei ik dat.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Heb in Japan net de sneeuwapen opgezocht.
Dan moet je ook zeker de Ngorongoro krater erbij doen.quote:Afrika trekt me eigenlijk totaal niet, alleen eventueel een safari voor een paar dagen.
Daar zit MM al op.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
woeii tweede expeditie naar de bank vandaag
ja vandaarquote:
Vertrektijden opvragen.quote:
Androidapps kun je op elk besturingssysteem testen.quote:Kun je Androidapps wel normaal ontwikkelen? Of moet je net als bij de iPhone de boel op OSX draaien en testen op je phone?
Ja, dat laatste is dus wat ik bedoel. Erg jammer, anders had ik me er ook wel aan gewaagd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vertrektijden opvragen.
[..]
Androidapps kun je op elk besturingssysteem testen.
Technisch zou ik ook iPhone-apps testen, maar dan moet ik een Mac-besturingssysteem simuleren.
Voor mij is dat geen beletsel, alleen moet ik mijn computerpark bijwerken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat laatste is dus wat ik bedoel. Erg jammer, anders had ik me er ook wel aan gewaagd.
Damn...die eerste. Dat is echt een nachtmerriequote:Op vrijdag 25 november 2011 23:19 schreef wyccie het volgende:
In het kader van bizar babynieuws:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-helft-tweeling.html
http://www.nu.nl/buitenla(...)en-in-duitsland.html
En ik zat er net nog aan te denken dat ik naar Djenné in Mali wil...
http://www.nu.nl/buitenla(...)ntvoerd-in-mali.html
Inderdaad, dan neem je de toch al moeilijke beslissing om het kind te laten verwijderen zodat de ander het redt, dan gebeurt dit. Brrr.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:21 schreef Nembrionic het volgende:
Damn...die eerste. Dat is echt een nachtmerrie
Ja dat staat er dus weer niet bij waardoor het nu dan lijkt alsof dat kindje er niet meer is.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:25 schreef wyccie het volgende:
Overigens ruikt het eten nu best lekker. Het eten is al verteerd en ik heb weer trek.
[..]
Inderdaad, dan neem je de toch al moeilijke beslissing om het kind te laten verwijderen zodat de ander het redt, dan gebeurt dit. Brrr.
Maar we weten niet wat er is gebeurd met het kind dat eruit is gehaald.... als ze het gewoon in een couveuse hebben gedaan heeft het met 32 weken nog een goede overlevingskans.
Staat dat ding in je doka of zoquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:03 schreef knappekloon het volgende:
leuk wyccie! past alleen niet bij de kleur van mn kerstboom em woonkamer.
heb een zwarte kerstboom met paarse lichtjes, en zilveren en bronzen ballen
Nope, ik heb volgende week pas weer weekend.quote:
Dat is mooi. Wij vragen niets.quote:
Toeval bestaat: http://www.nu.nl/buitenla(...)ntvoerd-in-mali.htmlquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:19 schreef wyccie het volgende:
En ik zat er net nog aan te denken dat ik naar Djenné in Mali wil...
http://www.nu.nl/buitenla(...)ntvoerd-in-mali.html
Je bent je ervan bewust dat je linkt naar hetzelfde artikel als wyccie?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toeval bestaat: http://www.nu.nl/buitenla(...)ntvoerd-in-mali.html
Neequote:Op zaterdag 26 november 2011 00:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat je linkt naar hetzelfde artikel als wyccie?
Dat had ik al door jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik dacht ze weer een link van een hotel o.i.d. had gepost
Oeh met wat erin?quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmmjumjum lekker overnschotel gemaakt
pasta cream cheese prosciutto bieslook ui bacon vijf kazen mix knoflook en een crust van parmezaanse kaas.quote:
Ik kwam er net al langs en zit toevallig even de aflevering te kijken op Uitzending Gemist. Ik weet nog niet of ik die lijst ga maken want ik kan vaak echt niet kiezenquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:24 schreef MaJo het volgende:
Fok! Singles Top 100 Allertijden 2011 deel 2 Iets voor jou Nem? En MM, had jij nou al gepost?
Klinkt goedquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
pasta cream cheese prosciutto bieslook ui bacon vijf kazen mix knoflook en een crust van parmezaanse kaas.
Voor mijn vitamine fix had ik een cous cous salade nog over van thanksgiving gister met o.a. aardbei er in
ik had zo'n honger tijdens het kokenquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt goedKrijg er spontaan trek van
Als er ooit nog een synoniem voor 'lui nest' gezocht wordt...quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:42 schreef MaJo het volgende:
Meuningik heb nog geen zin om op te staan
Move over, Midasquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Zeg dat wel...
Ik heb een 'alles wat ik nu aanraak gaat toch stuk' vrije middag van het klussen.
Maandag weer verder
die snap ik niet?quote:
Griekse mythologie. Alles wat Koning Midas aanraakte, veranderde in goud.quote:
In een ander verhaal raakte Midas zijn dochter aan. Dus dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:57 schreef TradeMarkie het volgende:
ach zo
Maar dan heeft hij inderdaad zijn meerdere gevonden vandaag
cool!quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
Vette shit. De Hawaiian Bobtail Squid...
Zo'n inktvisje die zijn kleuren kan veranderen. Maar dat betekent nog steeds dat je een schaduw hebt die je zou kunnen verraden.
Dit beestje eet dus producten waardoor hij licht kan geven(bioluminescence) en geeft dus aan de onderkant wat licht waardoor hij geen schaduw meer heeft.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
“Light travels faster than sound. Isn't that why people appear bright before you hear them speak? ”
― Steven Wright
En dat blijkt nog maar eens:quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:57 schreef knappekloon het volgende:
leuk filmpje etcetera
wij zouden graag uit de VS willen adopteren, omdat daar de meeste jonge kinderen / baby's vandaan komen, uit afrika of china bijvoorbeeld zijn ze vaak een jaar of 5 als ze naar nederland komen.
ik ben het helemaal met je eens dat de wachttijd veelst te lang is, en dat echt alles wordt nagezocht over je etc terwijl elke mongool kinderen kan krijgen.
daarom ben ik ook voor een opvoedcursus voor iedereen. (hoeweld dat waarschijnlijk niet uit te voeren is mbt kosten en bezuinigingen)
Waarom is het toch dat de meest kansloze lui waarvan je niet wil dat ze kinderen krijgen, doorgaans juist de genen zijn die als konijnen doorfokken ?quote:In Berlijn is een baby van bijna 6 kilo geboren. Het gaat om het zwaarste Duitse kindje dat ooit zonder keizersnede ter wereld kwam.
© EPA
Dat hebben Duitse media gemeld.
Normaal is een geboortegewicht van 3,5 kilo. Meestal adviseren artsen bij een verwacht geboortegewicht van meer dan 4,5 kilo een keizersnede. De moeder legde advies van de artsen naast zich neer en stond, ondanks het hoge risico, op 'een poging tot vaginale bevalling', aldus het ziekenhuis, het beroemde Charité in de Duitse hoofdstad.
De 40-jarige moeder is met 240 kilo ook geen lichtgewicht. Volgens de artsen kan zij het snoepen niet laten. Zij kreeg dinsdag haar 14e kind, een jongetje. De in dubbel opzicht zware bevalling duurde 7 uur, maar verliep verder zonder complicaties. (ANP/Redactie)
Omdat dat soort lui geen flikker te doen hebben, zich kapot ververlen. En wat is dan de goedkoopste hobby? Juist...neuken als konijnen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:07 schreef Whiteguy het volgende:
Tering, jullie zijn aardig doorgegaan in mijn afwezigheid.
Even teruglezen, ben nu ongeveer hier:
[..]
En dat blijkt nog maar eens:
[..]
Waarom is het toch dat de meest kansloze lui waarvan je niet wil dat ze kinderen krijgen, doorgaans juist de genen zijn die als konijnen doorfokken ?
Bedenk hier onder een passende straf voor deze wereldvreemde bitch. Ik kan er zo gauw geeneen verzinnen.quote:LOS ANGELES -- A woman shot pepper spray to keep shoppers from merchandise she wanted during a Black Friday sale, and 20 people suffered minor injuries, authorities said.
The incident occurred shortly after 10:20 p.m. Thursday in a crowded Los Angeles-area Walmart as shoppers hungry for deals were let inside the store.
Police said the suspect shot the pepper spray when the coverings over the items she wanted were removed.
"Somehow she was trying to use it to gain an upper hand," police Lt. Abel Parga told The Associated Press early Friday.
He said she was apparently after some electronics and used the pepper spray to keep other shoppers at bay.
Officials said 20 people suffered minor injuries. Fire department spokesman Shawn Lenske said the injuries to least 10 of them were due to " rapid crowd movement."
Parga said police were still looking for the woman.
The store remained open and those not affected by the pepper spray continued shopping.
Read more: http://www.miamiherald.co(...)ddthis#ixzz1epSEK3zJ
Dat is toch gemakkelijk? 20 lichtgewonden. Die mogen alle 20 op een eigen dag pepperspray bij die bitch in haar ogen spuiten. Dus 20 dagen helemaal naar de tyfus.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bedenk hier onder een passende straf voor deze wereldvreemde bitch. Ik kan er zo gauw geeneen verzinnen.
A/S/L?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Pssst, cammen ?
oh wacht ik ben niet in PUB
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | <?php $age = 15; $sex = "F"; $location = "Amsterdam Slotervaart"; $matchFound = true; if($age < 18){ $matchFound = false; } if($matchFound){ print("Seal of approval"); } ?> |
Guilty, werd uiteindelijk echt om 17.30 wakkkerquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als er ooit nog een synoniem voor 'lui nest' gezocht wordt...
gaafquote:
Wat is het praktisch voordeel van een vierkante pannenkoek?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:14 schreef Whiteguy het volgende:
Om even aan te sluiten bij jullie luxe-reizen-discussie eerder (ben inmiddels helemaal bijgelezen)
Binnenkort zit ik in dit fraaie bouwwerk:
[ afbeelding ]
En ongetwijfeld zal dit wel praktisch zijn, maar het doet wel een beetje af aan de nostalgische waarde er van:
[ afbeelding ]
(sowieso, hoe moeilijk is het nou om ze zelf te maken....)
Past beter in je broodtrommel?quote:Op zondag 27 november 2011 01:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is het praktisch voordeel van een vierkante pannenkoek?
quote:Op zondag 27 november 2011 06:44 schreef iamredleader het volgende:
Yupdus nu lekker op de bank hangen
Je kunt hem instellen. Hij staat nu op volledig schoonmaken. En straks zet ik hem op dweilen, dat doet hij ook.quote:Op zondag 27 november 2011 07:48 schreef iamredleader het volgende:
Goedemorgen Diaan! Lijkt me heerlijk, zo'n robot stofzuiger. Hoeveel m² kan hij per keer/dag?
Stofzuigen, dweilen, wat doet 'ie nog meer?quote:Op zondag 27 november 2011 07:50 schreef Diaan73 het volgende:
Je kunt hem instellen. Hij staat nu op volledig schoonmaken. En straks zet ik hem op dweilen, dat doet hij ook.
Dat was het wel eigenlijk. Maar dat biedt al zoveel meer gemak voor mij.quote:Op zondag 27 november 2011 07:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Stofzuigen, dweilen, wat doet 'ie nog meer?
Dus geen iarl-apparaatquote:Op zondag 27 november 2011 08:24 schreef Diaan73 het volgende:
Dat was het wel eigenlijk. Maar dat biedt al zoveel meer gemak voor mij.
Ja dat kan hij ook. Er zit een dweiltje en applicatie bij die je er onderaan kunt vastmaken. Dweiltje maak je dan nat en dan gaat de robot de hele kamer door.quote:Op zondag 27 november 2011 08:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen
Kan zo'n ding ook dweilen? Gaat er dan een emmer water in of hoe werkt zoiets?
De gedweilde vloer drogen?quote:Op zondag 27 november 2011 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat kan hij ook. Er zit een dweiltje en applicatie bij die je er onderaan kunt vastmaken. Dweiltje maak je dan nat en dan gaat de robot de hele kamer door.
Voor zover ik nu kan overzien, moet je dat dweiltje wel af en toe even eraf halen en uitspoelen en er weer op doen. Er zit ook een uv-lamp op maar heb nog geen idee waar die voor dient.
Robotstofzuiger? Dat roept toch een sterk "The Jetson"-gevoel op...quote:Op zondag 27 november 2011 07:45 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen! Ik zit lekker in de kamer, Lennon is aan het puzzelen en mijn nieuwe robotstofzuiger is in de keuken aan het werk.
Ow dat zou best kunnen inderdaad. De handleiding is daar niet zo duidelijk in.quote:
Infrarood zit in de robot. Binnenkort maar een mailtje sturen naar distributeur en daar de vraag stellen.quote:Op zondag 27 november 2011 10:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een uv lamp droogt vrijwel niet (infrarood wel) normaal wordt dit voor ontsmetten gebruikt, alleen vraag ik me af hoe effectief dit onder een stofzuiger is.
Yupquote:Op zondag 27 november 2011 10:46 schreef knappekloon het volgende:
Mogguh
Is dat niet heel duur zon robotstofzuiger?
Meer mensen die vandaag moeten werken??
Ja hij is normaal ¤ 379,= maar laatst was hij bij groupon voor ¤ 179,=. Dat bedrag vonden we wel te doen. Ik wilde er al veel langer eentje hebben.quote:Op zondag 27 november 2011 10:46 schreef
knappekloon het volgende:
Mogguh
Is dat niet heel duur zon robotstofzuiger?
Meer mensen die vandaag moeten werken??
quote:Op zondag 27 november 2011 10:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weet je wat Diaan per uur kost? Dan is zo'n robot een koopje
Mogelijk WG en Cobra, de rest waarschijnlijk niet
HT en ik dus ook.quote:Op zondag 27 november 2011 10:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moewhahahahaquote:Op zondag 27 november 2011 12:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oet_dan_moet_je.html
wij hebben gisteren sinterklaas gevierd met vrienden. Ik heb voor 1 iemand een eetbare string gekocht, was echt superleuk, misschien ideetje?quote:Op zondag 27 november 2011 10:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben op zoek naar cadeautjes voor de vriend van m'n zus. Jammer genoeg weet zij al nauwelijks wat ze hem moet geven, dus voor mij wordt het nog een stukje lastiger om iets te verzinnen dat hij misschien leuk vindt
goeiemeurningquote:Op zondag 27 november 2011 12:20 schreef MaJo het volgende:
Meuninglaat ik maar eens opstaan, anders word ik weer pas om half 6 wakker
![]()
de eerste uren? ik denk de hele dag nietquote:Op zondag 27 november 2011 13:01 schreef lubje25 het volgende:
mogguhIk ben al weer aan t werk. Zal niet heel druk worden de eerste uren met dit weer
zou je denken he, tot nu toe nog niemand binnen gehad...quote:Op zondag 27 november 2011 13:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iedereen moet toch het geld er doorheen jagen voor Sinterkerst?
Dat zou voor het eerst zijn danquote:Op zondag 27 november 2011 13:05 schreef knappekloon het volgende:
[..]
de eerste uren? ik denk de hele dag niet
Nope, hoef niet te werken, maar doorgaans breng ik mijn zondag door op de voetbal. Vandaag echter niet wegens blessurequote:Op zondag 27 november 2011 10:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weet je wat Diaan per uur kost? Dan is zo'n robot een koopje
wat voor blessure heb je?quote:Op zondag 27 november 2011 13:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nope, hoef niet te werken, maar doorgaans breng ik mijn zondag door op de voetbal. Vandaag echter niet wegens blessure
ach kun je ook een keer op een zondag uitslapen...quote:Op zondag 27 november 2011 13:59 schreef Whiteguy het volgende:
Nee, mn knie is gaar, en daarnaast twee weken geleden op volle snelheid een sliding gemaakt om de bal weg te trappen.
Dat was succesvol, maar de spits van de tegenstander deed het zelfde, maar dan veels te laat. (en die plantte daarmee dus zijn noppen in mijn bovenbeen)
Vond het wel even goed zo dus deze en vorige week
Mocht ik een smartphone kopen, dan mag wat mij betreft de aanbieder geen KPN, T-Mobile of Vodafone heten. Ik wil opkomen voor de kleinere aanbieder die wel iets voor de klant doet (ook al wordt het moeilijk)...quote:Op zondag 27 november 2011 13:42 schreef knappekloon het volgende:
haha juist ja, t-mobile.
heb net 1 klant binnen gekregen jaaaaaaa, wilde graag een iphone 4s maar vond het allemaal veelst te duur. zucht; wil je nou een apple of niet
dat is er niet, want die "kleine aanbieders" zijn allemaal dochtermaatschappijen van grotere.quote:Op zondag 27 november 2011 14:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mocht ik een smartphone kopen, dan mag wat mij betreft de aanbieder geen KPN, T-Mobile of Vodafone heten. Ik wil opkomen voor de kleinere aanbieder die wel iets voor de klant doet (ook al wordt het moeilijk)...
Sinterklaas vieren in November?quote:Op zondag 27 november 2011 15:34 schreef knappekloon het volgende:
ja ik heb ook gisteren aan sinterklaas gedaan met cadeautjes enzo, dus voor mij is sinterklaas geweest en gaan we naar het gezelligste feestperiode van het jaar.
(ja heb ook al kerstliedjes op mijn iphone gezet)![]()
en ja ik ben ook zo iemand die het hele huis vol lichtjes gooit, binnen en buiten
Eens.quote:Op zondag 27 november 2011 15:31 schreef MaJo het volgende:
Kerstboom voor Sinterklaas opzetten is not done vind ik
Ooh, Diaan,quote:Op zondag 27 november 2011 15:38 schreef Diaan73 het volgende:
Soempie heb je nog wat nodig voor de baby? Ik heb een aantal dingen in de "uitverkoop".
ach dat weekje eerder...quote:Op zondag 27 november 2011 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sinterklaas vieren in November?
Waarschijnlijk niet, maar die kerel in dat filmpje heeft hem blijkbaar ook al eerder gekregenquote:Op zondag 27 november 2011 15:42 schreef knappekloon het volgende:
[..]
ach dat weekje eerder...
whiteguy hoe ga je aan dat ding komen als hij nog niet beschikbaar is voor gepeupel?
in de winkel hier krijgen wij vaak ook voor de officiele einddatum een demomodel binnen. alleen hier zit geen simkaartslot in oid waardoor je er niks aan hebt...quote:Op zondag 27 november 2011 15:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar die kerel in dat filmpje heeft hem blijkbaar ook al eerder gekregen
Als iemand het voor elkaar kan krijgen zal het toch Sinterklaas wel zijn ?!
Nope.. we zijn er klaar mee. Mijn leeftijd was bepalend en die leeftijd heb ik nu bereikt.We zijn erg gelukkig met onze 2 gezonde jongens, het is prima zo. We voelen ons "gezegend".quote:Op zondag 27 november 2011 15:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ooh, Diaan,gaan jullie nu niet verder meer proberen?
Hier hebben we alles al. Schoonmoeder belde vandaag dat we een lijstje moeten maken van wat we nog graag willen hebben en ik kan gewoon niks bedenken. Heb op m'n lijstje voor feestdagen alles al staan wat extra is en waar ik al heel hard over na moest denken..
Wel heel lief dat je er aan denkt.
Och, ik kan met mijn telefoon een mobiel hotspot aanmaken, en op die manier voorkomen dat ik jouw baas dubbel sponsor.quote:Op zondag 27 november 2011 15:49 schreef knappekloon het volgende:
[..]
in de winkel hier krijgen wij vaak ook voor de officiele einddatum een demomodel binnen. alleen hier zit geen simkaartslot in oid waardoor je er niks aan hebt...
het nadeel hiervan is wel dat je al snel heel veel gebruikt op een tablet en het mobiele netwerk kan belasten (daarom hebben we tegenwoordig bij alle abonnementen beperkt internet met een limiet van 1 gb) . t-mobile onder andere gaat dit steeds meer in de gaten houden, waardoor jij op een gegeven moment wel een limiet gaat krijgen als je dit nu nog niet hebt.quote:Op zondag 27 november 2011 16:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Och, ik kan met mijn telefoon een mobiel hotspot aanmaken, en op die manier voorkomen dat ik jouw baas dubbel sponsor.
Beetje overdreven om EN meer geld uit te moeten geven aan een tablet met 3g slot EN een tweede abbo als je al een onbeperkt mobiel abbo op je telefoon hebt.
Voorlopig heb ik dat nog niet. En als dat er wel op gaat komen nadat mijn contract is afgelopen ben ik er vandoor naar een provider die geen limiet heeft. Youfone of rabo mobiel ofzo.quote:Op zondag 27 november 2011 16:23 schreef knappekloon het volgende:
[..]
het nadeel hiervan is wel dat je al snel heel veel gebruikt op een tablet en het mobiele netwerk kan belasten (daarom hebben we tegenwoordig bij alle abonnementen beperkt internet met een limiet van 1 gb) . t-mobile onder andere gaat dit steeds meer in de gaten houden, waardoor jij op een gegeven moment wel een limiet gaat krijgen als je dit nu nog niet hebt.
nu genoeg over mn werk hoor, heb bijna weekend (1 avondje)
zij hebben ook een fair use police van 1 gbquote:Op zondag 27 november 2011 16:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik dat nog niet. En als dat er wel op gaat komen nadat mijn contract is afgelopen ben ik er vandoor naar een provider die geen limiet heeft. Youfone of rabo mobiel ofzo.
Niet volgens bellen.com:quote:Op zondag 27 november 2011 16:46 schreef knappekloon het volgende:
[..]
zij hebben ook een fair use police van 1 gb
quote:
Nee, dit zijn rubberen banden... kun je niet oppompen.quote:Op zondag 27 november 2011 16:08 schreef knappekloon het volgende:
ik heb er vroeger met mijn 2lingzus in gelegen (nostalgie)
maar zijn dat van die banden die je nog op moet pompen enzo?
Dat lijstje van bellen.com trouwens... provider Simpel vraagt 2,5 euro PER MB buiten je bundelquote:Op zondag 27 november 2011 18:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dit zijn rubberen banden... kun je niet oppompen.
Ik heb sinds kort weer t-mobile en heb gewoon nog 2 jaar onbeperkt internet op mn i-phone.
En de EK voetbal gangers met simpel abbo's mogen ook hun borst nat maken. 1MB in de Oekraine kost EUR 10,-quote:
Ligt aan de afstand tot je router.quote:Op zondag 27 november 2011 19:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Even een andere computervraag, is een wifi verbinding stabieler op 5 gigahertz dan op 2.4?
Niet eens zozeer de afstand, maar bijvoorbeeld wanneer je door muren heen moet, is 2,4 ghz veel beter.quote:Op zondag 27 november 2011 19:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
want 2,4 werkt beter op een bepaalde afstand dan 5?
Ik las van de week trouwens in een artikel dat er steeds meer andere apparaten ook op die 2.4 gaan zitten. Smart meters voor electriciteit en/of gas schijnen er ook op te werken en dat soort apparaten geeft dan nog wel eens storing.quote:Op zondag 27 november 2011 19:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En de EK voetbal gangers met simpel abbo's mogen ook hun borst nat maken. 1MB in de Oekraine kost EUR 10,-
Even een doelpuntje op youtube terug kijken en je bent 100 euro lichter
[..]
Ligt aan de afstand tot je router.
5ghz signaal komt doorgaans minder ver, maar heeft wel een hogere theoretische snelheid. Verder als je op een locatie met 20 2.4ghz netwerken in de lucht zit, kan het ook wel beter zijn om op 5ghz te gaan zitten.
Dual band router (EN ontvanger!) heb je beste van twee werelden dus.
Zelfs dingen als een magnetron kunnen storen op de 2.4 ghz band.quote:Op zondag 27 november 2011 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik las van de week trouwens in een artikel dat er steeds meer andere apparaten ook op die 2.4 gaan zitten. Smart meters voor electriciteit en/of gas schijnen er ook op te werken en dat soort apparaten geeft dan nog wel eens storing.
C4, gaarne nooit meer je werk en/of molotovcocktails mee naar huis nemen.quote:Op zondag 27 november 2011 20:26 schreef Cobra4 het volgende:
Spanning en sensatie! Brand geweest bij de buren.
quote:Johan Cruijff zal samen met tien jeugdtrainers van Ajax juridische stappen nemen tegen de benoeming van Louis van Gaal (algemeen directeur), Danny Blind (technisch directeur) en Martin Sturkenboom (interim-directeur) bij Ajax.
Volgens de jeugdtrainers, Wim Jonk, Dennis Bergkamp, Ronald de Boer, Jaap Stam, John Bosman, Bryan Roy, Dean Gorré, Orlando Trustfull, Michel Kreek, Marc Overmars en Johan Cruijff zijn de aanstellingen in strijd met het voetbaltechnische beleid bij Ajax en niet rechtsgeldig.
Cruijff en co gaan waarschijnlijk schermen met Artikel 27.8 van de statuten van AFC Ajax NV, dat als volgt luidt: 'De rvc kan ook buiten vergaderingen besluiten nemen, mits het desbetreffende voorstel aan alle commissarissen is voorgelegd en geen hunner zich tegen deze wijze van besluitvorming heeft verzet.'
In het Burgerlijk Wetboek 2.14 staat dat een besluit, genomen door een rechtspersoon (in dit geval de rvc), dat in strijd is met de wettelijke of statutaire bepalingen nietig is. Dat zou betekenen dat de aanstelling van de baan is.
It wasn't me!quote:Op zondag 27 november 2011 20:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
C4, gaarne nooit meer je werk en/of molotovcocktails mee naar huis nemen.
Nice!quote:Op zondag 27 november 2011 20:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oah ik heb even schandalig uitgeslapen
Gisternacht semi dronken plannen gemaakt voor een road trip naar vegas en de auto al geboekt dus dat gaan we doen ook!woensdag tot woensdag, 2600 kilometer.
[ afbeelding ]
1 dag in Vegas dan?quote:
Ah, ok. Het is 2600 retour.quote:Op zondag 27 november 2011 20:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee hoor, is 'maar' 24 uur rijden, zeg we doen er 2 dagen over want we zijn ook maar mens hebben we nog altijd 3 dagen in vegas
nee voor zover ik weet een enkeltjequote:
precies! bergenquote:Op zondag 27 november 2011 20:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gaaf PS, leuk ritje, zie je ook nog eens een ander stukje van de US of A
Wut? Jullie willen dus 2 x 2600km rijden en dan nog 3 dagen overhouden om in Vegas te zijn?quote:Op zondag 27 november 2011 20:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee voor zover ik weet een enkeltje
Good luck.quote:
4 uur op een dag?quote:Op zondag 27 november 2011 20:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
4 uur op een dag vind ik nogal meevallen (maar gaar ben je wel aan het einde van de rit)
twaalf uur totaal. 4 uur per driverquote:
Wat is de snelheid die jullie mogen rijden?quote:Op zondag 27 november 2011 21:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
twaalf uur totaal. 4 uur per driver
Dat geloof ik meteen. Maar 2600 km rijden in 24 (voor jullie 2 x 12) uur terwijl de snelheidslimiet, volgens mij, onder de 100km/u ligt lijkt mij nog al lastig.quote:Op zondag 27 november 2011 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ligt er natuurlijk aan waar we rijden. Maar MapQuest zegt dat het 24 uur duurt en is gewoonnlijk erg accuraat.
ik kopieer deze post, had het zelf niet beter kunnen verwoorden, en nu de rest teruglezenquote:Op zondag 27 november 2011 13:59 schreef Whiteguy het volgende:
Nee, mn knie is gaar, en daarnaast twee weken geleden op volle snelheid een sliding gemaakt om de bal weg te trappen.
Dat was succesvol, maar de spits van de tegenstander deed het zelfde, maar dan veels te laat. (en die plantte daarmee dus zijn noppen in mijn bovenbeen)
Vond het wel even goed zo dus deze en vorige week
jij was de spits van de tegenstander?quote:Op zondag 27 november 2011 21:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik kopieer deze post, had het zelf niet beter kunnen verwoorden, en nu de rest teruglezen
waarom denk je nou dat ze hier niet harder rijden dan honderdquote:Op zondag 27 november 2011 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen. Maar 2600 km rijden in 24 (voor jullie 2 x 12) uur terwijl de snelheidslimiet, volgens mij, onder de 100km/u ligt lijkt mij nog al lastig.
Vandaar mijn vragen.
per 2 dagen jaquote:Op zondag 27 november 2011 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
maar dan rij je toch 8 uur per chauffeur?
ja mooiquote:Op zondag 27 november 2011 21:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
23:40
2647 km
Des Moines
Omaha
Denver
route?
lijkt me wel een gave rit
Wat is de max. dan?quote:Op zondag 27 november 2011 21:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
waarom denk je nou dat ze hier niet harder rijden dan honderden ik heb het heus wel goed uitgezocht hoor
ook gewoon 120quote:Op zondag 27 november 2011 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is de max. dan?
Naar ik weet, ok ik geef het toe die info is oud, 90 km/u.
Ik ben een week of 6 terug goed neergehaald, ik ben de spits jaquote:Op zondag 27 november 2011 21:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jij was de spits van de tegenstander?
quote:
precies. nahja ik denk dat als ze 24 aangeven het best redelijk is om 48 te nemenquote:Op zondag 27 november 2011 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)_States#Speed_limits
Mijn ervaring is wel dat het in de VS toch allemaal iets langer duurt dan je zou willen. Ik vind het een ambitieus plan en een hele vette rit. Ik denk zelf dus inderdaad dat je er iets langer over doet maargoed, 2,5 is ook al genoeg in Vegas.
Vegas is een gekkenhuis
Netjes opbergen natuurlijk.quote:Op zondag 27 november 2011 22:51 schreef MaJo het volgende:
Wat kerstbomen en poezen gesproken: ik weet nog niet hoe ik dat ga doen met Noa, want die gaat er gegarandeerd inhangen natuurlijk
De poes natuurlijk.quote:
Zit al vast begrijp ik. Goede zaak. Zeker gezien de reden die hij geeft voor het plaatsen van die tweet.quote:Op zondag 27 november 2011 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
Net op SBS het nieuws dat er een 15-jarige getweet had dat er vanavond in Maassluis een schietpartij zou zijn. Sukkel
Maar ik wil hem wel opzettenquote:Op zondag 27 november 2011 22:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Netjes opbergen natuurlijk.
Ga je mee voor een saffie?
Oh, wat was de reden?quote:Op zondag 27 november 2011 22:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zit al vast begrijp ik. Goede zaak. Zeker gezien de reden die hij geeft voor het plaatsen van die tweet.
quote:Uit dit verhoor is gebleken dat het idee voor de tweet al dollend met vrienden is ontstaan om uit te proberen wat voor gevolgen het zou hebben.
quote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar ik wil hem wel opzetten`en dan bedoel ik de boom!
quote:Is goed
Dat is wel heel triestquote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, wat was de reden?
-edit- Oh
[..]
Beter een poes in je kerstboom dan een kerstboom in je poes natuurlijk...quote:Op zondag 27 november 2011 22:51 schreef MaJo het volgende:
Wat kerstbomen en poezen gesproken: ik weet nog niet hoe ik dat ga doen met Noa, want die gaat er gegarandeerd inhangen natuurlijk
Hij gaat dood!quote:Op zondag 27 november 2011 22:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel heel triest
Ik ga even een saffie doen met Cobra en dan Dexter kijken
Blijft het goed doen, die "beter dan andersom"quote:Op zondag 27 november 2011 22:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Beter een poes in je kerstboom dan een kerstboom in je poes natuurlijk...
LOLquote:Op zondag 27 november 2011 22:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Beter een poes in je kerstboom dan een kerstboom in je poes natuurlijk...
Wie, zijn slachtoffers?quote:
Ja, en de butler heeft het gedaan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Hoe moet je je verkleden dan als stamgast?quote:Op zondag 27 november 2011 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren bestond mijn stamkroeg 25 jaar en was er dus een "Stamgastenfeest". Als je verkleed kwam als een Stamgast, dan kreeg je korting. Uiteindelijk niet gedaan maar er liep wel een schminkmeisje rond. En die kon dat goed
Dus heb maar een tekening op mijn wang laten zetten, kreeg ik toch nog korting
Als een willekeurig dierquote:Op zondag 27 november 2011 23:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe moet je je verkleden dan als stamgast?
Die schmink zag er echt goed uit!!
Ik lach wel vakerquote:Op zondag 27 november 2011 23:09 schreef wyccie het volgende:
Die is inderdaad goed, lijkt wel een plakplaatje.
Hehe, je moet lachen.
Ik hoop voorlopig nog wel even te leven!quote:
Natuurlijk oorzaken ook goed?quote:Op zondag 27 november 2011 23:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoop voorlopig nog wel even te leven!
Tenzij jij kennis hebt van de kogel, IED of andere oorzaak van mijn dood.
Ze was al geil toen ze 4 was... riiight. Merkwaardige ziekte.quote:Op zondag 27 november 2011 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik lach wel vaker
Over het lachen gesproken, voorals als het je vergaat: nu op SBS een docu over een vrouw dus 300 orgasmes per dag heeft/
Tuurlijk.quote:
Het klinkt alsof je het niet gelooft?quote:Op zondag 27 november 2011 23:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ze was al geil toen ze 4 was... riiight. Merkwaardige ziekte.
Ik geloof het wel, maar dat je daar op je 4e al zo bewust van bent, of beter gezegd, jaren later nog precies kan vertellen hoe dat was op je 4e levensjaar, nee. Dat is wat ongeloofwaardig.quote:Op zondag 27 november 2011 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je het niet gelooft?
Het is inderdaad merkwaardig en lijkt me echt verschrikkelijk. Net als permanente hik trouwens.
Pff, die zal wel veel keelpijn hebben. De film/docu was niet eens grappig of zo?quote:Op zondag 27 november 2011 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
Als het lachen je vergaan is...dan moet je even deze bekijken:
http://www.vkmag.com/magazine/ik_wil_ook_een_albert/
Weet je best.quote:Op zondag 27 november 2011 23:25 schreef Whiteguy het volgende:
Benieuwd wat voor werk ze doet / kan doen met zo'n ziekte.
Nou, ik kan me dingen herinneren van toen ik baby was. En zéker dingen van toen ik 4 was. Als ik de hele dag met een paal zou lopen vanaf mijn 4e en continue klaar zou komen -iets wat best heftig is op zo'n leeftijd- dan zou ik dat ook onthoudenquote:Op zondag 27 november 2011 23:25 schreef Whiteguy het volgende:
Ik geloof het wel, maar dat je daar op je 4e al zo bewust van bent, of beter gezegd, jaren later nog precies kan vertellen hoe dat was op je 4e levensjaar, nee. Dat is wat ongeloofwaardig.
Volgens mij niets. Er werd net uitgelegd dat ze haast geen werk kan doen omdat dat allemaal een stimulans is. Ze kan bijvoorbeeld niet aan een lopende band staan.quote:Benieuwd wat voor werk ze doet / kan doen met zo'n ziekte.
Ik hoop niet dat je daarmee wil zeggen dat ze de hoer moet spelenquote:
Ik dacht dat een bevredigend gevoel min of meer definiërend was voor een orgasme.quote:Op zondag 27 november 2011 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, wat ik ervan begrijp is dus dat ze wel al die orgasmes heeft maar niet bevredigd is. Dus dat is wel vervelend.
Ik vind de keuze sowieso raar.quote:Op zondag 27 november 2011 23:44 schreef Whiteguy het volgende:
In de kroeg net:
'1 biertje alstublieft'
-carling of veltins?
'carling plz'
-wilt U die koud?
Wat is dat nou voor vraag
Ja ik weet niet hoe simpel je wordt als je de hele dag hiermee bezig bent.quote:Op zondag 27 november 2011 23:43 schreef wyccie het volgende:
Net-niet orgasmes dus. Irritant.
Vind 'r niet echt heel snugger als ik het zo zie. Die artikelen in de kranten, zonder het eerst overlegd te hebben met haar kinderen, hoe ze op die foto's gezet wordt, etc.
De vriend van mijn zusje krijgt van mij geen eetbare stringquote:Op zondag 27 november 2011 12:10 schreef knappekloon het volgende:
[..]
wij hebben gisteren sinterklaas gevierd met vrienden. Ik heb voor 1 iemand een eetbare string gekocht, was echt superleuk, misschien ideetje?
En eigenlijk moet het dan andersom zijn zelfs.quote:Op maandag 28 november 2011 01:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De vriend van mijn zusje krijgt van mij geen eetbare string. Als iemand dat al aan hem moet geven, dan is dat mijn zusje zelf.
Dat moeten ze zelf maar uitmaken. Ik zou het overigens geen probleem vinden om mijn broer een eetbare string te geven. Van hem heb ik vorig jaar een leuterhoes gekregen met een gedicht erbij dat het in het hoge noorden zo koud kan zijn en ik het daarom goed kon gebruiken.quote:Op maandag 28 november 2011 01:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En eigenlijk moet het dan andersom zijn zelfs.
De medewerker en leidinggevende van de andere afdeling zijn onvindbaar in het gebouw.quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 10:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De medewerker en leidinggevende van de andere afdeling zijn onvindbaar in het gebouw.![]()
Ach, niets is zinvol, dood gaan we immers toch wel.quote:Op maandag 28 november 2011 11:56 schreef Mark het volgende:
Amper nog zinvol om in dit topic te posten
Nee, ik wacht wel netjes op het volgende topicquote:
Wat jij wil.quote:Op maandag 28 november 2011 12:08 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee, ik wacht wel netjes op het volgende topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |