Ja.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:40 schreef knappekloon het volgende:
is t raar als ik morgen de kerstboom al op ga zetten?
Niet als je de paaseieren er meteen ook bij verstopt...quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:40 schreef knappekloon het volgende:
is t raar als ik morgen de kerstboom al op ga zetten?
Daar hebben ze ook aapjes. En andere beestjes.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Dank, maar ik ben nog aan het bijkomen van Japan. Wat moet/kan ik in de Serengeti doen?
Heb in Japan net de sneeuwapen opgezocht.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook aapjes. En andere beestjes.
Je kunt er ook een ballontocht doen en picknicken.
En wat gaat het doen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Vandaag eindelijk halfweg met mijn eerste Android-programma. Meteen een vrije middag/avond genomen om de stad te verkennen.
Daarom zei ik dat.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Heb in Japan net de sneeuwapen opgezocht.
Dan moet je ook zeker de Ngorongoro krater erbij doen.quote:Afrika trekt me eigenlijk totaal niet, alleen eventueel een safari voor een paar dagen.
Daar zit MM al op.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
woeii tweede expeditie naar de bank vandaag
ja vandaarquote:
Vertrektijden opvragen.quote:
Androidapps kun je op elk besturingssysteem testen.quote:Kun je Androidapps wel normaal ontwikkelen? Of moet je net als bij de iPhone de boel op OSX draaien en testen op je phone?
Ja, dat laatste is dus wat ik bedoel. Erg jammer, anders had ik me er ook wel aan gewaagd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vertrektijden opvragen.
[..]
Androidapps kun je op elk besturingssysteem testen.
Technisch zou ik ook iPhone-apps testen, maar dan moet ik een Mac-besturingssysteem simuleren.
Voor mij is dat geen beletsel, alleen moet ik mijn computerpark bijwerken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat laatste is dus wat ik bedoel. Erg jammer, anders had ik me er ook wel aan gewaagd.
Damn...die eerste. Dat is echt een nachtmerriequote:Op vrijdag 25 november 2011 23:19 schreef wyccie het volgende:
In het kader van bizar babynieuws:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-helft-tweeling.html
http://www.nu.nl/buitenla(...)en-in-duitsland.html
En ik zat er net nog aan te denken dat ik naar Djenné in Mali wil...
http://www.nu.nl/buitenla(...)ntvoerd-in-mali.html
Inderdaad, dan neem je de toch al moeilijke beslissing om het kind te laten verwijderen zodat de ander het redt, dan gebeurt dit. Brrr.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:21 schreef Nembrionic het volgende:
Damn...die eerste. Dat is echt een nachtmerrie
Ja dat staat er dus weer niet bij waardoor het nu dan lijkt alsof dat kindje er niet meer is.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:25 schreef wyccie het volgende:
Overigens ruikt het eten nu best lekker. Het eten is al verteerd en ik heb weer trek.
[..]
Inderdaad, dan neem je de toch al moeilijke beslissing om het kind te laten verwijderen zodat de ander het redt, dan gebeurt dit. Brrr.
Maar we weten niet wat er is gebeurd met het kind dat eruit is gehaald.... als ze het gewoon in een couveuse hebben gedaan heeft het met 32 weken nog een goede overlevingskans.
Staat dat ding in je doka of zoquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:03 schreef knappekloon het volgende:
leuk wyccie! past alleen niet bij de kleur van mn kerstboom em woonkamer.
heb een zwarte kerstboom met paarse lichtjes, en zilveren en bronzen ballen
Nope, ik heb volgende week pas weer weekend.quote:
Dat is mooi. Wij vragen niets.quote:
Toeval bestaat: http://www.nu.nl/buitenla(...)ntvoerd-in-mali.htmlquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:19 schreef wyccie het volgende:
En ik zat er net nog aan te denken dat ik naar Djenné in Mali wil...
http://www.nu.nl/buitenla(...)ntvoerd-in-mali.html
Je bent je ervan bewust dat je linkt naar hetzelfde artikel als wyccie?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toeval bestaat: http://www.nu.nl/buitenla(...)ntvoerd-in-mali.html
Neequote:Op zaterdag 26 november 2011 00:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat je linkt naar hetzelfde artikel als wyccie?
Dat had ik al door jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik dacht ze weer een link van een hotel o.i.d. had gepost
Oeh met wat erin?quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmmjumjum lekker overnschotel gemaakt
pasta cream cheese prosciutto bieslook ui bacon vijf kazen mix knoflook en een crust van parmezaanse kaas.quote:
Ik kwam er net al langs en zit toevallig even de aflevering te kijken op Uitzending Gemist. Ik weet nog niet of ik die lijst ga maken want ik kan vaak echt niet kiezenquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:24 schreef MaJo het volgende:
Fok! Singles Top 100 Allertijden 2011 deel 2 Iets voor jou Nem? En MM, had jij nou al gepost?
Klinkt goedquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
pasta cream cheese prosciutto bieslook ui bacon vijf kazen mix knoflook en een crust van parmezaanse kaas.
Voor mijn vitamine fix had ik een cous cous salade nog over van thanksgiving gister met o.a. aardbei er in
ik had zo'n honger tijdens het kokenquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt goedKrijg er spontaan trek van
Als er ooit nog een synoniem voor 'lui nest' gezocht wordt...quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:42 schreef MaJo het volgende:
Meuningik heb nog geen zin om op te staan
Move over, Midasquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Zeg dat wel...
Ik heb een 'alles wat ik nu aanraak gaat toch stuk' vrije middag van het klussen.
Maandag weer verder
die snap ik niet?quote:
Griekse mythologie. Alles wat Koning Midas aanraakte, veranderde in goud.quote:
In een ander verhaal raakte Midas zijn dochter aan. Dus dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:57 schreef TradeMarkie het volgende:
ach zo
Maar dan heeft hij inderdaad zijn meerdere gevonden vandaag
cool!quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
Vette shit. De Hawaiian Bobtail Squid...
Zo'n inktvisje die zijn kleuren kan veranderen. Maar dat betekent nog steeds dat je een schaduw hebt die je zou kunnen verraden.
Dit beestje eet dus producten waardoor hij licht kan geven(bioluminescence) en geeft dus aan de onderkant wat licht waardoor hij geen schaduw meer heeft.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
“Light travels faster than sound. Isn't that why people appear bright before you hear them speak? ”
― Steven Wright
En dat blijkt nog maar eens:quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:57 schreef knappekloon het volgende:
leuk filmpje etcetera
wij zouden graag uit de VS willen adopteren, omdat daar de meeste jonge kinderen / baby's vandaan komen, uit afrika of china bijvoorbeeld zijn ze vaak een jaar of 5 als ze naar nederland komen.
ik ben het helemaal met je eens dat de wachttijd veelst te lang is, en dat echt alles wordt nagezocht over je etc terwijl elke mongool kinderen kan krijgen.
daarom ben ik ook voor een opvoedcursus voor iedereen. (hoeweld dat waarschijnlijk niet uit te voeren is mbt kosten en bezuinigingen)
Waarom is het toch dat de meest kansloze lui waarvan je niet wil dat ze kinderen krijgen, doorgaans juist de genen zijn die als konijnen doorfokken ?quote:In Berlijn is een baby van bijna 6 kilo geboren. Het gaat om het zwaarste Duitse kindje dat ooit zonder keizersnede ter wereld kwam.
© EPA
Dat hebben Duitse media gemeld.
Normaal is een geboortegewicht van 3,5 kilo. Meestal adviseren artsen bij een verwacht geboortegewicht van meer dan 4,5 kilo een keizersnede. De moeder legde advies van de artsen naast zich neer en stond, ondanks het hoge risico, op 'een poging tot vaginale bevalling', aldus het ziekenhuis, het beroemde Charité in de Duitse hoofdstad.
De 40-jarige moeder is met 240 kilo ook geen lichtgewicht. Volgens de artsen kan zij het snoepen niet laten. Zij kreeg dinsdag haar 14e kind, een jongetje. De in dubbel opzicht zware bevalling duurde 7 uur, maar verliep verder zonder complicaties. (ANP/Redactie)
Omdat dat soort lui geen flikker te doen hebben, zich kapot ververlen. En wat is dan de goedkoopste hobby? Juist...neuken als konijnen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:07 schreef Whiteguy het volgende:
Tering, jullie zijn aardig doorgegaan in mijn afwezigheid.
Even teruglezen, ben nu ongeveer hier:
[..]
En dat blijkt nog maar eens:
[..]
Waarom is het toch dat de meest kansloze lui waarvan je niet wil dat ze kinderen krijgen, doorgaans juist de genen zijn die als konijnen doorfokken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |