Krootjes, zo hoor je bietjes te noemen. Rotterdam/Leiden piet?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Braadworst met krootjes en piepers
Als krootjes hier iets anders betekend HOOR je bieten helemaal niet zo te noemen. Iig niet hierquote:Op woensdag 30 november 2011 11:39 schreef rece het volgende:
[..]
Krootjes, zo hoor je bietjes te noemen. Rotterdam/Leiden piet?
Vanavond herenbonen met piepers en slavinken.
Dat klinkt echt heel goed.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:58 schreef Molleman het volgende:
Hmm, vanavond maar denk ik eens dit recept maken.
Wat betekent krootjes daar dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als krootjes hier iets anders betekend HOOR je bieten helemaal niet zo te noemen. Iig niet hier
Misschien handig om de volgende keer geld mee te nemen om dit te kopen haha.....quote:Op woensdag 30 november 2011 11:46 schreef nijenhuisjeroen het volgende:
Zo als lunch een bordje tortillas met tomaten-paprika salsa en wat cheddar uit de oven
Dit recept ziet er zo lekker uit, deze ga ik van het weekend uitproberenquote:Op woensdag 30 november 2011 10:58 schreef Molleman het volgende:
Hmm, vanavond maar denk ik eens dit recept maken.
Was hartstikke lekker, maar niet wereldschokkend. Leek verdraaid veel op mijn eigen Mexicaanse tortilla's - avocado's, jalapeno's, kaas, zure room, limoenen, bonen..quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:03 schreef minilot het volgende:
Morgen Ottolenghi's vegetarische quesadilla's, met zwarte bonenpuree en salsa![]()
Nee, juist niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:39 schreef rece het volgende:
[..]
Krootjes, zo hoor je bietjes te noemen.
Dit dusquote:Op donderdag 1 december 2011 03:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
Er staat niet voor niks "rode bieten" op zo'n pot. Anders zou er wel "rode krootjes" op staan.
En van dat woord had ik tot een paar weken geleden nog nooit gehoord.
Bieten it is.
QFTquote:Op donderdag 1 december 2011 03:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
Er staat niet voor niks "rode bieten" op zo'n pot. Anders zou er wel "rode krootjes" op staan.
En van dat woord had ik tot een paar weken geleden nog nooit gehoord.
Bieten it is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |