Was lekker!quote:Op maandag 28 november 2011 13:57 schreef foodlover het volgende:
Zojuist 2 boterhammen met omelet.
Straks rijst met kip in gon-bao saus naar recept van RobinOok!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:00 schreef cinnamon_M het volgende:
Poeh FF, een half bord pasta, een loempia, een punt appeltaart, een pistoletje en pringles in de avond, ik zou het niet wegkrijgen!![]()
Nope het was een recept met een soort tomatensaus met rozemarijn alleen die rozemarijn overheerste nogal en dat vond ik niet lekkerquote:Waarom was de pasta niet lekker?
(was t deze? Moet zeggen dat dat recept me niet echt aanspreekt nee)
Ik had een of andere vage restjesmaatlijd gefabriceerd die t vermelden niet echt waard is.
Probeer eens iets met vitamientjes, FF!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Gewoon wakker gelegen met een knorrende maag, hoe verzin je het
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Gewoon wakker gelegen met een knorrende maag, hoe verzin je het
Poeeh. Lamme pols van vijf eetlepels (!) heel grove peperkorrels produceren (pepermolen +zeef)...quote:Vanavond de black pepper tofu van Ottolenghi.
Dat at ik een tijdje terug. Vond het nogal tegenvallen, waarschijnlijk omdat ik op aanraden van iemand gerookte tofu had gebruikt. En ik hou niet van gerookte tofu, bleek maar weer eens. :-)quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Hierrr vanavond de black pepper tofu van Ottolenghi. Ben benieuwd, want ik heb eigenlijk nog nooit iets gegeten met een substantiële hoeveelheid tofu erin..
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Braadworst met krootjesbietjes en gebakkenpiepers
Ik kan me voorstellen dat het qua smaak met gerookte tofu minder is, ja. Ik had een blok heel neutrale tofu, en dat was juist wel fijn bij de nogal heftige smaak van de rest. Ik vond het recept in elk geval een enorm succes, en mijn lief ook!quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:15 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Dat at ik een tijdje terug. Vond het nogal tegenvallen, waarschijnlijk omdat ik op aanraden van iemand gerookte tofu had gebruikt. En ik hou niet van gerookte tofu, bleek maar weer eens. :-)
Misschien recept nog eens proberen met betere tofu.
Vreemd dat mensen nog nooit van krootjes hebben gehoordquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:43 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
Was lekker
*edit*
Nog nooit gehoort van krootjes, maar een google laat zien dat het bieten zijn?![]()
![]()
Rode bietjes, jep.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:43 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
Was lekker
*edit*
Nog nooit gehoort van krootjes, maar een google laat zien dat het bieten zijn?![]()
![]()
Krootjes is de Rotterdamse benaming voor rode bietjes als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:43 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
Was lekker
*edit*
![]()
Zal mij dus een biet zijn...quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:59 schreef hugsy33 het volgende:
Jup hier (net onder r'dam) heten dat krootjes.
Niet alleen in Rotterdamquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Krootjes is de Rotterdamse benaming voor rode bietjes als ik me niet vergis.
OT, Paling op toast en een groene salade met pasta.
Nog steeds trek, lol! Nouja, ik weet niet hoe oud je bent maar toen ik 18-21 was kon ik trouwens ook aardig wat verstouwen. Al bewoog ik toen ook meer (veel fietsen). At bij de bedrijfslunch meer dan 90% van alle mannenquote:Op dinsdag 29 november 2011 01:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Het gekke is; ik heb nog steeds een lege maag, zo voelt dat althans. Maar ik eet niks meer nu, ga zo naar bed.
[..]
Nope het was een recept met een soort tomatensaus met rozemarijn alleen die rozemarijn overheerste nogal en dat vond ik niet lekker![]()
Was je vage restjesmaaltijd wel te eten?
Ik vind rode bietjes heerlijk, maar een stamppot van bietjes daar heb ik nog nooit van gehoord. Lekker dus? Bietjes lijken mij ergens niet echt 'stampotmateriaal' eigenlijk...quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
krootjesstamppot met veel gebakken uiringen en jus.... heeerlijk! en ik woon meer bij A'dam in de buurt dan R'dam en ik ken ook alleen krootjes en geen bietjes.
Ik ben 26 en kan veel mensen eruit eten maar probeer in gezelschap me een beetje in te houden hihi. Soms heb ik ook totaal geen trek hoor.. gelukkigquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:03 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Nog steeds trek, lol! Nouja, ik weet niet hoe oud je bent maar toen ik 18-21 was kon ik trouwens ook aardig wat verstouwen. Al bewoog ik toen ook meer (veel fietsen). At bij de bedrijfslunch meer dan 90% van alle mannenIs ook wel een soort gewenning (aan grotere porties en een vollere maag) volgens mij.
Mijn vage restjesmaaltijd was te eten, niet veel meer dan dat ook maargoed.Vanavond friet. Druk druk druk. Morgen maar eens iets fatsoenlijks fabriceren!
Zoiets?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:10 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Ik vind rode bietjes heerlijk, maar een stamppot van bietjes daar heb ik nog nooit van gehoord. Lekker dus? Bietjes lijken mij ergens niet echt 'stampotmateriaal' eigenlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |