Amper last van in de stadquote:
Je bent zelf ongesteld ofso.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben je ongesteld ofso ;s s; ;s?
Wat jij hebt ja?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
Is gewoon een erge variant op ongesteldheid.
Opkankeren kankernatuur ghahaquote:
Die had toch allang dood moeten zijn.quote:
Dat laatste sowieso.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat jij hebt ja?Sieluuug.
Ik wilquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Opkankeren kankernatuur ghaha
[/Steen]
[quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wil [ afbeelding ]-PI doen maar dan valt m'n post buiten de toon.
Hij is al een paar dagen zo.quote:
Ja, het is wat allemaal.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hij is al een paar dagen zo.
Manstruatie hè.
Ja, leukquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:04 schreef The_Dean het volgende:
Ik had eerst de laatste twee weken van december vrij [dagen opmaken], maar kreeg de optie ze uit te laten betalen, dus dan doe ik dat
Geld
Onzin. Het zelfde percentage als over de rest van je loon. Het kan wel zo zijn dat je in een hogere schaal valt wanneer je anders nog net een schaal lager zat. Als je 300 euro onder de volgende schaal zit en je krijgt 500 aan dagen uitbetaald dan valt je hele salaris in de hogere schaal.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, leuk50 % naar de belastingdienst.
Volgens mij ook niet neequote:Op zaterdag 26 november 2011 14:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Onzin. Het zelfde percentage als over de rest van je loon. Het kan wel zo zijn dat je in een hogere schaal valt wanneer je anders nog net een schaal lager zat. Als je 300 euro onder de volgende schaal zit en je krijgt 500 aan dagen uitbetaald dan valt je hele salaris in de hogere schaal.
En volgens mij verdient krijgt Dean niet meer dan 56.000 per jaar dus zal 't geen 50% zijn.
Bijzonder tarief valt dit in.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Onzin. Het zelfde percentage als over de rest van je loon. Het kan wel zo zijn dat je in een hogere schaal valt wanneer je anders nog net een schaal lager zat. Als je 300 euro onder de volgende schaal zit en je krijgt 500 aan dagen uitbetaald dan valt je hele salaris in de hogere schaal.
En volgens mij verdient krijgt Dean niet meer dan 56.000 per jaar dus zal 't geen 50% zijn.
FAQ en huishoudelijke zaken...quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bijzonder tarief valt dit in.
Precies.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:25 schreef Piles het volgende:
[..]
FAQ en huishoudelijke zaken...
En hallo
WAT BEN JE HIER DAN?quote:Op zondag 27 november 2011 15:11 schreef The_Dean het volgende:
Je kan de groeten uit Brabant krijgen kut!
Ik hoef ze niet hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 15:11 schreef The_Dean het volgende:
Je kan de groeten uit Brabant krijgen kut!
Dan niet jongquote:
Ja, eigenlijk is het wel vrij ernstig. Sorryquote:
Op marktplaats?quote:Op zondag 27 november 2011 19:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk is het wel vrij ernstig. Sorry.
Ik zit alleen met een probleem: WAAAAAAAAAAAAR ga ik hem stallen.
quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 20:08 schreef The_Dean het volgende:
Op je aanhanger. Voor op straat. Met zo'n te koop bordje
quote:
Genoeg. Dit wordt de laatste.quote:Op zondag 27 november 2011 20:10 schreef Lithia het volgende:
Hoeveel van die dingen heb je ondertussen?
Die headerdinges.quote:Op zondag 27 november 2011 20:16 schreef The_Dean het volgende:
http://www.rhino-loghouse(...)oud_tot=10000000&pn=
Daar kan ik er wel een paar in kwijt ja.quote:Op zondag 27 november 2011 20:16 schreef The_Dean het volgende:
http://www.rhino-loghouse(...)oud_tot=10000000&pn=
Gokte ik het toch goedquote:
Gewoon net zo rijk als Isdatzo worden en dan zeik ik niet meer.quote:Op zondag 27 november 2011 20:34 schreef The_Dean het volgende:
En Lien klaagt soms al over een paar gitaren... die zijn toch een stuk makkelijker te stallen
Vrouwen klagen altijd dean. Niks van aantrekken.quote:Op zondag 27 november 2011 20:34 schreef The_Dean het volgende:
En Lien klaagt soms al over een paar gitaren... die zijn toch een stuk makkelijker te stallen
Leugens.quote:Op zondag 27 november 2011 20:35 schreef Lithia het volgende:
[..]
Gewoon net zo rijk als Isdatzo worden en dan zeik ik niet meer.
quote:Op zondag 27 november 2011 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vrouwen klagen altijd dean. Niks van aantrekken.
[..]
Leugens.
Dat laatste.
quote:Op zondag 27 november 2011 20:42 schreef Lithia het volgende:
[..]sssssst! laat hem nou rijk worden.
Als ik rijk ben koop ik toch geen OUDE iPhonequote:Op zondag 27 november 2011 20:44 schreef Lithia het volgende:
En meer om te verkopen. Is jna zijn appel dinges eindelijk kwijt.
Natuurlijk wel. Ik wil binnenkort een Atari en een NES kopen.quote:Op zondag 27 november 2011 20:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als ik rijk ben koop ik toch geen OUDE iPhone
quote:
Ach, wat is rijk? Ik hoef geen dingen te laten die ik heel graag wil omdat ik het niet kan betalen en dat is genoeg voor mij.quote:
Goed bezig!quote:Op zondag 27 november 2011 21:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ach, wat is rijk? Ik hoef geen dingen te laten die ik heel graag wil omdat ik het niet kan betalen en dat is genoeg voor mij.
Rijk = meer geld hebben dan ik.quote:Op zondag 27 november 2011 21:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ach, wat is rijk? Ik hoef geen dingen te laten die ik heel graag wil omdat ik het niet kan betalen en dat is genoeg voor mij.
Same! 80k in het jaar vind ik zat.quote:
Also also alsooo....quote:
quote:
Jij vindt verstopte neuzen lekker?quote:
Hij heeft geen keus. Ik heb allergieën en moet mijn neus dagelijks snuiten.quote:Op maandag 28 november 2011 20:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij vindt verstopte neuzen lekker?
Mjamquote:
Hij hoeft het toch niet lekker te vindenquote:Op maandag 28 november 2011 20:23 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hij heeft geen keus. Ik heb allergieën en moet mijn neus dagelijks snuiten.
Iedere keer ervan walgen wordt ook vermoeiend lijkt me.quote:Op maandag 28 november 2011 20:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij hoeft het toch niet lekker te vinden
Het is dat ik moet werken, schatjequote:Op maandag 28 november 2011 20:41 schreef Isdatzo het volgende:
Jullie mogen mee als ik 'm vrijdag en zaterdag op ga halen.
Werkenquote:Op maandag 28 november 2011 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is dat ik moet werken, schatje
Correct. Ik weet ook niet hoe jij al die brommobielen blijft betalen, ik kan er niet 1 kopen, en ik werk zo hardquote:Op maandag 28 november 2011 20:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Werken. Dat is iets voor arbeiders
.
Als je geen motor gaat halen hoef je dat toch niet te betalen?quote:
Ik weet het ook nietquote:Op maandag 28 november 2011 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Correct. Ik weet ook niet hoe jij al die brommobielen blijft betalen, ik kan er niet 1 kopen, en ik werk zo hard
Dit.quote:Op maandag 28 november 2011 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Correct. Ik weet ook niet hoe jij al die brommobielen blijft betalen, ik kan er niet 1 kopen, en ik werk zo hard
Dus jij betaald?quote:Op maandag 28 november 2011 21:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je geen motor gaat halen hoef je dat toch niet te betalen?
[..]
Ik weet het ook niet.
Ik denk dat je stiekem toch je kontje achter het station verkoopt, ondanks dat je belooft had dat niet te doenquote:
Haha, please.quote:
Alleen omdat hij Legenquote:
Werken, te druk om vrij, zelfs twee vrije weken eind december weer ingeleverd.quote:
Awwquote:Op maandag 28 november 2011 21:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Werken, te druk om vrij, zelfs twee vrije weken eind december weer ingeleverd.
Jawelquote:
De mate van idz's awesomeness is niet in barneymaatstaven te beschrijven. Vergeleken met hem is Barney een douchequote:
Maar hij zegt dat hij zaterdag zal gaan. Dan kan jij ook toch?quote:Op maandag 28 november 2011 21:14 schreef The_Dean het volgende:
Doen dan, als isdatzo het goed vind.
Niet heel erg, die teveel vrije dagen worden uitbetaald. Kan ik mooi een nieuwe laptop van kopen. Of een videocamera. Of een set velgen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Aww.
Denk trouwens dat het toch zaterdag wordt, maar dan heel vroeg. Vrijdag een college dat ik eigenlijk niet wil missen en dan zou ik te laat zijn om geld te wisselen in Londen (tent gaat om 20.00 dicht).
Vechten. VECHTEN.quote:Op maandag 28 november 2011 21:16 schreef Lithia het volgende:
[..]
Maar hij zegt dat hij zaterdag zal gaan. Dan kan jij ook toch?
Jawel. Maar jij bent nog nooit in London geweest.quote:Op maandag 28 november 2011 21:16 schreef Lithia het volgende:
[..]
Maar hij zegt dat hij zaterdag zal gaan. Dan kan jij ook toch?
En hij gaat vast liever met iemand met tietenquote:Op maandag 28 november 2011 21:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jawel. Maar jij bent nog nooit in London geweest.
Gaat om het ideequote:Op maandag 28 november 2011 21:19 schreef Isdatzo het volgende:
Van Londen zie je niet heel veel hoor.. ja, veel file.
Jah joh, is goed hoorquote:
Mij best.quote:Op maandag 28 november 2011 21:30 schreef Isdatzo het volgende:
Als ik zaterdag ga wil ik voor 05.00 vertrekken.
Nope. Had ik nooit het geld voor en ik was van plan om voorlopig te genieten van mijn gratis ov.quote:
Joa, we zijn soulmates, we lijken als twee druppels water.quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 21:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nope. Had ik nooit het geld voor en ik was van plan om voorlopig te genieten van mijn gratis ov.
Kan je wel rijden?quote:Op maandag 28 november 2011 21:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nope. Had ik nooit het geld voor en ik was van plan om voorlopig te genieten van mijn gratis ov.
Ja, tussendoor. En geen rol eh, hoef alleen maar te kijken en zo nu en dan helpen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:38 schreef Lithia het volgende:
Maaruh, doe je uberhaupt iets op toneel? Je zit blijkbaar alleen met je mobiel te spelen.
Nope. Ik kreeg een rijlesje van Dean though en het was gillen en schreeuwen. Nu mag ik helemaal niet meer rijden nu dat hij een golf4 heeft.quote:
Oke, cool.quote:Op maandag 28 november 2011 21:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, tussendoor. En geen rol eh, hoef alleen maar te kijken en zo nu en dan helpen.
Verstandige mensen tochquote:Op maandag 28 november 2011 21:40 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nope. Ik kreeg een rijlesje van Dean though en het was gillen en schreeuwen. Nu mag ik helemaal niet meer rijden nu dat hij een golf4 heeft.![]()
Mijn vader zegt standaard: "Nee."
Hij twijfelt niet eens.
Uiteraard.quote:
Oh.quote:Op maandag 28 november 2011 21:40 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nope. Ik kreeg een rijlesje van Dean though en het was gillen en schreeuwen. Nu mag ik helemaal niet meer rijden nu dat hij een golf4 heeft.![]()
Hij twijfelt niet eens.
Kan wel weer eens, alleen is crashen wat duurder.quote:Op maandag 28 november 2011 21:40 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hij twijfelt niet eens.
Gewoon rijlessen laten nemen joh, veel goedkoper en beterquote:Op maandag 28 november 2011 21:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan wel weer eens, alleen is crashen wat duurder.
Ouwe of nieuwe?quote:Op maandag 28 november 2011 21:47 schreef The_Dean het volgende:
Ben goed bekend met een rijschoolhouder. Eens navragen.
Heb haar alleen een Mini beloofd als ze het rijbewijs heeft... Dat word heel snel sparen dan
Geloof me, je zal genoeg tijd hebben om te sparen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:47 schreef The_Dean het volgende:
Ben goed bekend met een rijschoolhouder. Eens navragen.
Heb haar alleen een Mini beloofd als ze het rijbewijs heeft... Dat word heel snel sparen dan
En och, voor 500 euro koop ik weer een andere autoquote:Op maandag 28 november 2011 21:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon rijlessen laten nemen joh, veel goedkoper en beter
Mwah.quote:Op maandag 28 november 2011 21:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan wel weer eens, alleen is crashen wat duurder.
Nieuwe volgens mij.quote:
Jij bent wel wat gewend qua dure crashes natuurlijkquote:
Joa, dat is mijn voorkeur. Al is een oude ook goed.quote:
Oude Miniquote:Op maandag 28 november 2011 21:51 schreef Lithia het volgende:
[..]
Joa, dat is mijn voorkeur. Al is een oude ook goed.
Die nieuwe kevers zijn zo kut.quote:
Sowieso! Maar voor dagelijks is een nieuwe stukken comfortabeler.quote:
Koop ik zoeen voor jequote:Op maandag 28 november 2011 21:52 schreef Lithia het volgende:
[..]
Die nieuwe kevers zijn zo kut.
Oude kevers.![]()
Dat is zo, ik zou ze niet als eerste auto moeten hebbenquote:Op maandag 28 november 2011 21:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Sowieso! Maar voor dagelijks is een nieuwe stukken comfortabeler.
Voor comfort koop ik wel een golf.quote:Op maandag 28 november 2011 21:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Sowieso! Maar voor dagelijks is een nieuwe stukken comfortabeler.
Mini > keversquote:
Ok okquote:
True. Maar dat kan je ook leren.quote:Op maandag 28 november 2011 21:58 schreef Isdatzo het volgende:
En misschien moet ik eerst nog een andere auto fixen.
Morgen ff met de corsa naar de garage, kijken wat die zeggen. Met motor-motorblokken ben ik beter dan met blokken van auto's.
Wil ik niet leren. Auto'squote:Op maandag 28 november 2011 22:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
True. Maar dat kan je ook leren.
quote:
GMTAquote:Op maandag 28 november 2011 22:32 schreef Isdatzo het volgende:
Auto's die ik leuk zou vinden zijn veel te duur.
Deels.quote:Op maandag 28 november 2011 22:32 schreef Isdatzo het volgende:
Auto's die ik leuk zou vinden zijn veel te duur.
Nee, en nee, sorry.quote:Op maandag 28 november 2011 22:45 schreef jna het volgende:
iemand hier wel eens in Rome geweest en ervaring met goede hostels/appartementen?
WTF gast, dure smaakquote:Op maandag 28 november 2011 23:27 schreef Isdatzo het volgende:
Ik kan het niet tegenover mezelf verantwoorden om 60k+ uit te geven aan een auto (dan wordt 't pas leuk).
Dan koop ik liever de nieuwe Duc 1199 voor het wisselgeld van 24k ofzo.
Jeps en jeps. City appartments, ik zal zo thuis ff kijken!quote:Op maandag 28 november 2011 22:45 schreef jna het volgende:
iemand hier wel eens in Rome geweest en ervaring met goede hostels/appartementen?
Grazie!quote:Op maandag 28 november 2011 23:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeps en jeps. City appartments, ik zal zo thuis ff kijken!
Uuuh juist, ik kan hem niet echt vinden op de sitequote:
Toen was ik al wegquote:
Is goed, ik moet toch nog eerst een ticket boekenquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh juist, ik kan hem niet echt vinden op de siteWas ook echt 2005 ofzo, misschien is het al niet meer in hun assortiment. Ik ga ff Google Mapsen, kijken of ik het adres nog kan vinden.
Wat ga je er doen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:32 schreef jna het volgende:
[..]
Is goed, ik moet toch nog eerst een ticket boeken
Travelling back in time. Perfect alibi.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:38 schreef Isdatzo het volgende:
Departure
(local time) Day/Overnight Fare | Calais to Folkestone | Saturday 03 December 2011
Check-in closes 07:50Departure time 08:20Arrival time 07:55 60 €
Returning
(local time) Day/Overnight Fare | Folkestone to Calais | Saturday 03 December 2011
Check-in closes 21:26Departure time 21:56Arrival time 23:31 60 €
Neutrino's en shitquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:38 schreef Isdatzo het volgende:
Departure
(local time) Day/Overnight Fare | Calais to Folkestone | Saturday 03 December 2011
Check-in closes 07:50Departure time 08:20Arrival time 07:55 60 €
Returning
(local time) Day/Overnight Fare | Folkestone to Calais | Saturday 03 December 2011
Check-in closes 21:26Departure time 21:56Arrival time 23:31 60 €
Gelato al limon!quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:41 schreef The_Dean het volgende:
Iemand heeft hem gemaakt
[ afbeelding ]
Dan maar gelijk al het geld van die rekening even overhevelen.quote:
Stop de persenquote:Op woensdag 30 november 2011 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Avond
Krijg ik een mailtje van "ABN AMRO" met als onderwerp "Onregelmatige activiteit gedetecteerd in uw account"
En ik zit niet eens bij de ABN.
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:41 schreef The_Dean het volgende:
Iemand heeft hem gemaakt
[ afbeelding ]
Waarom is het een kutavond?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog enige glimlach op deze kutavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik wilde je nog verrassen met pannenkoeken vandaag.quote:
Ben geen mietjequote:Op donderdag 1 december 2011 11:22 schreef Lithia het volgende:
Overwerken terwijl je ziek bent, 1 dik uur tijd hebben om te rusten en dan weer oefenen met de band... damn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |