Amper last van in de stadquote:
Je bent zelf ongesteld ofso.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben je ongesteld ofso ;s s; ;s?
Wat jij hebt ja?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
Is gewoon een erge variant op ongesteldheid.
Opkankeren kankernatuur ghahaquote:
Die had toch allang dood moeten zijn.quote:
Dat laatste sowieso.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat jij hebt ja?Sieluuug.
Ik wilquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Opkankeren kankernatuur ghaha
[/Steen]
[quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wil [ afbeelding ]-PI doen maar dan valt m'n post buiten de toon.
Hij is al een paar dagen zo.quote:
Ja, het is wat allemaal.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hij is al een paar dagen zo.
Manstruatie hè.
Ja, leukquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:04 schreef The_Dean het volgende:
Ik had eerst de laatste twee weken van december vrij [dagen opmaken], maar kreeg de optie ze uit te laten betalen, dus dan doe ik dat
Geld
Onzin. Het zelfde percentage als over de rest van je loon. Het kan wel zo zijn dat je in een hogere schaal valt wanneer je anders nog net een schaal lager zat. Als je 300 euro onder de volgende schaal zit en je krijgt 500 aan dagen uitbetaald dan valt je hele salaris in de hogere schaal.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, leuk50 % naar de belastingdienst.
Volgens mij ook niet neequote:Op zaterdag 26 november 2011 14:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Onzin. Het zelfde percentage als over de rest van je loon. Het kan wel zo zijn dat je in een hogere schaal valt wanneer je anders nog net een schaal lager zat. Als je 300 euro onder de volgende schaal zit en je krijgt 500 aan dagen uitbetaald dan valt je hele salaris in de hogere schaal.
En volgens mij verdient krijgt Dean niet meer dan 56.000 per jaar dus zal 't geen 50% zijn.
Bijzonder tarief valt dit in.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Onzin. Het zelfde percentage als over de rest van je loon. Het kan wel zo zijn dat je in een hogere schaal valt wanneer je anders nog net een schaal lager zat. Als je 300 euro onder de volgende schaal zit en je krijgt 500 aan dagen uitbetaald dan valt je hele salaris in de hogere schaal.
En volgens mij verdient krijgt Dean niet meer dan 56.000 per jaar dus zal 't geen 50% zijn.
FAQ en huishoudelijke zaken...quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bijzonder tarief valt dit in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |