abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104807408
dat van die douche doe ik ook :D als je hem uit zet daarna weer aan haha
pi_104807438
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:29 schreef bijdehand het volgende:
Op de fiets dan wil ik per se met de trapper boven of beneden zijn als ik langs een boom fiets :') Dus als er keiveel bomen staan ga ik keisnel fietsen enzo :P
Ook móet ik alles uitstellen tot op het laatste moment.
Ik speel met het water in de douche.
Meisjes zijn leuk totdat ze interesse in je tonen.
Tijdens het uitgaan móet ik iets in m'n hand hebben :')
In mijn kast moet alles kaarsrecht staan, posters moeten recht hangen.
Die fiets, zo herkenbaar. :') En dan vals spelen als het niet lukt. Godver, lach in proberen te houden is bus is wel kut.

Op het werk moet ik zo'n 300 keer op een dag mijn pen goed doen, ook al zit die helemaal perfect.

Nieuwe vesten met aan het eind van dat touwtje een stukje plastic, moet ik kapot bijten.
pi_104807548
quote:
Op de fiets dan wil ik per se met de trapper boven of beneden zijn als ik langs een boom fiets :') Dus als er keiveel bomen staan ga ik keisnel fietsen enzo :P
Ook móet ik alles uitstellen tot op het laatste moment.
Ik speel met het water in de douche.
Meisjes zijn leuk totdat ze interesse in je tonen.
Tijdens het uitgaan móet ik iets in m'n hand hebben :')
In mijn kast moet alles kaarsrecht staan, posters moeten recht hangen.
Ik heb er een variatie op, ik moet precies langs een auto gaan terwijl mijn rechtertrapper omlaag is, en als het kan moet het ook op de maat muziek die ik op dat moment op heb op de fiets :'), of de melodie van de muziek moet gelijklopen met de auto's waar ik langsfiets :'). schiet me maar van mijn fiets af als je me ziet.
  Moderator vrijdag 25 november 2011 @ 16:37:37 #54
9859 crew  Karina
Woman
pi_104807591
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:07 schreef Dimens het volgende:
Mijn bril moet perfect schoon zijn, anders zet ik hem niet op.
Dat had ik ook toen ik nog een bril droeg, ik werd gek als er een vlekje opzat.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_104807699
foto van je handen?
pi_104807974
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:40 schreef Lindstrøm. het volgende:
foto van je handen?
Mijn handen zijn gewoon mooi en verzorgd :P Niet van die droge vellenhandjes. Zal wel even een pic maken.

Van de fiets heb ik ook overigens, ik moet gelijk trappen met de strepen.
pi_104808424
Ik kam ook suuuperveel mn haar. Zodra ik een spiegel zie moet t. Voor ik ga slapen, voor ik ga douchen, na ik ga douchen, tijdens uitgaan. Word mn haar ook snel vet van. Heb altijd een borstel op zak.

En ik bijt nagels, en mn nagels moeten altijd schoon zijn, anders bijt ik ze eraf of piel ik ze schoon met een tandenstokertje oid. Das wel de meest trieste denk ik.. :')

Oja en ik scheur ALTIJD stickers van (bier)flesjes af. Heel vervelend van die 'slimme' jongens die dan zeggen dat je seksueel gefrustreerd bent.. :P
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_104809088
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 17:03 schreef Speedfight het volgende:
Ik kam ook suuuperveel mn haar. Zodra ik een spiegel zie moet t. Voor ik ga slapen, voor ik ga douchen, na ik ga douchen, tijdens uitgaan. Word mn haar ook snel vet van. Heb altijd een borstel op zak.

En ik bijt nagels, en mn nagels moeten altijd schoon zijn, anders bijt ik ze eraf of piel ik ze schoon met een tandenstokertje oid. Das wel de meest trieste denk ik.. :')
Ik kam bijna nooit mijn haar :') Dan gaat het ziekelijk hard pluizen. Ik heb 1 borstel en heb geen idee waar dat ding ligt. Haal er na het douchen wel een kam doorheen maar dat is het dan ook.
Het zit beter als ik het niet borstel.

En bij deze voor lind mijn hand.

vrijdag 25 november 2011 @ 17:23:58 #59
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_104809140
quote:
16s.gif Op vrijdag 25 november 2011 17:22 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Ik kam bijna nooit mijn haar :') Dan gaat het ziekelijk hard pluizen. Ik heb 1 borstel en heb geen idee waar dat ding ligt. Haal er na het douchen wel een kam doorheen maar dat is het dan ook.

[ afbeelding ]
mooie handjes
Doei!
pi_104809196
Ghehe dank ;)
pi_104809355
quote:
16s.gif Op vrijdag 25 november 2011 17:22 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mij voel ik verheven. c_/ c_/
pi_104810407
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2011 17:28 schreef Lindstrøm. het volgende:

[..]

Mij voel ik verheven. c_/ c_/
Lief he.

Maar deed het stiekem vooral om het idee uit mensen hun hoofd te houden dat ik van die droge kankerschimmelklauwen heb die sommige mensen hebben :')
pi_104824442
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:37 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat had ik ook toen ik nog een bril droeg, ik werd gek als er een vlekje opzat.
Er zit sinds kort een krasje op mijn bril, daardoor is hij niet helemaal zuiver meer. Ik word er gek van en moet binnenkort echt wel naar de opticien.
  vrijdag 25 november 2011 @ 22:37:25 #64
348191 Mr.117
I shoot my way out.
pi_104826246
De touwtjes van vesten en truien moeten even lang zijn
pi_104826300
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:03 schreef TC_Artemis het volgende:

[..]

Frictie :P

OT:
Volume van tv moet eindigen op een 0 of een 5. Ik sorteer graag op kleur en grootte en alles moet zo symmetrisch mogelijk staan :')
Dit, maar dan in de auto op de cdspeler :')
Levensgevaarlijk soms als ik de radio harder of zachter wil zetten omdat ie precies op 20/25/30 of 35 moest staan :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_104828534
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:37 schreef Mr.117 het volgende:
De touwtjes van vesten en truien moeten even lang zijn
Heel erg herkenbaar!

Hoewel het verder geen echte dwangeigenschap is wil ik altijd het liefst mijn schoenen uit doen (maar wel zodat het niet opvalt): Thuis, op het werk, zelfs in de bus heb ik het liefst mijn schoenen uit.
Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
  vrijdag 25 november 2011 @ 23:28:39 #67
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_104829036
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:07 schreef Dimens het volgende:
Mijn bril moet perfect schoon zijn, anders zet ik hem niet op.
Dat is logisch. Ik draag soms een bril en dan zie je maar de helf omdat je hem met je vette vingers weg had gelegd

1234 wordt twaalf vierendertig :P

Ik kan niet onspannen zitten, gewoon rechtop een stoel, nee dan ga ik automagisch scheef zitten, met mn handen ergens aan zitten of wat dan ook..

Ik moet mijn kat altijd bij de hebben eer ik ga slapen O+

Als ik naar buiten ga moet ik altijd een muts of pet op, ook in de zomer, het is een wonder dat mn haar niet uitvalt :')

Zo veel mogelijk het ov vermijden, hoe onhandig ook maar dat is meer een gekke eigeschap en niet echt een dwangneurose :+

Met mn tong over mn tanden gaan en heeel zachtjes met mn tanden knarzen
  vrijdag 25 november 2011 @ 23:29:31 #68
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_104829078
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 23:17 schreef VisGeenOptie het volgende:

[..]

Heel erg herkenbaar!

Hoewel het verder geen echte dwangeigenschap is wil ik altijd het liefst mijn schoenen uit doen (maar wel zodat het niet opvalt): Thuis, op het werk, zelfs in de bus heb ik het liefst mijn schoenen uit.
Dit. Op sokken lopen. _O_ Spelen met water onder de douche. _O_ Radio aan terwijl je gaat pitten. _O_
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  vrijdag 25 november 2011 @ 23:32:20 #69
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_104829205
quote:
Dat klopt niet,je verandert je versnelling..
  vrijdag 25 november 2011 @ 23:33:28 #70
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_104829252
Eerst nog ff naar buiten kijken voordat ik in slaap val. :')
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_104829399
Als ik in bed lig en mijn lenzen uit doe, 3x controleren of ze er wel echt in zitten, als ik een nummer hoor als ik in bed lig, moet ik die perse opslaan op m'n telefoon. Zorg er ook alvoor dat de telefoon in het midden ligt van m'n speaker, en mijn lenzendoosje bovenopen m'n speaker.

Ook als ik wat rotzooi op de grond zie ofzo, moet ik het opruimen.

Schijtirritant die dwangneurose, heb het pas recent gekregen.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_104829765
Ooh.... Als we dan toch bezig zijn: Het liefst ga ik op één voet zitten. Ik leg dus eerst mijn voet neer op de zitting van een stoel en dan ga ik er bovenop zitten. Vooral bij bureaustoelen heb ik hier last van en als ik niet zo zit voel ik me direct ongemakkelijk.
Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
  zaterdag 26 november 2011 @ 00:32:43 #73
359237 Teoman
Niets is voor niets..
pi_104831749
Als je die vierkante stoeptegels kent en dan constant met je voeten in een hokje stappen.
pi_104832421
Terwijl ik iets lees op mijn scherm ga ik continu met mijn muis heen en weer en selecteer ik continu stukjes tekst (ongeveer waar ik gebleven ben). Ik vind het wel handig als ik word afgeleid want dan zie ik waar ik gebleven maar ik doe het niet bewust. Schijnt heel irritant te zijn voor iemand als diegene meekijkt. :')
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_104832472
- Als ik langs een plek loop, fiets, rijd waar bepaalde aspecten steeds herhaald worden, moet ik met een lichaamsdeel (oog, hand, been, bil) bewegen/knijpen wanneer ik langs de ruimte kom tussen die aspecten. Bijvoorbeeld als ik langs een rij geparkeerde auto's loop, moet ik met een lichaamsdeel knijpen/bewegen als ik naast de ruimte tussen twee geparkeerde auto's sta.

- Verder heb ik een tik, dat ik, als ik lig, allerlei spieren in mijn lichaam in een bepaalde ritme beweeg.

- Als ik eet, MOET ik iets lezen.. Of het nou een tijdschrift is of de achterkant van een melkpak die ik dan 5x lees totdat ik klaar ben met eten.

O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')