Ik vergat nog te zeggen dat er niets aan de hand bleek, want ik viel direct weer in slaap en toen gingen we naar het strand met Lente en Sennaquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:23 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik Lente uit bed ging halen, ze lag in een rieten hangwiegje met een opening aan het hoofdeinde, maar ze was wel een peuter. Ze viel eruit, met haar hoofd op de grond! En toen werd ik werd huilend wakker.
wtf...
Fok-aholic! Of je wilt gewoon ook graag een meisje en daarom droom je van de leuke peutermeisjesquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:40 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik vergat nog te zeggen dat er niets aan de hand bleek, want ik viel direct weer in slaap en toen gingen we naar het strand met Lente en Senna
Volgens mij zit ik te vaak op Fok!
Ja, haha onderbewustquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:45 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Fok-aholic! Of je wilt gewoon ook graag een meisje en daarom droom je van de leuke peutermeisjes
Misschien helpt een groot bed Diaan. Het is te proberen toch.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:56 schreef Diaan73 het volgende:
Die Seb, wat een lieverd.
Lennon wordt de laatste nachten steeds tussen 3 en 5 uur gillend wakker..en wil dan persé bij ons bed. Dat doen we dan maar... maar herkent iemand dat? Ik hoop dat het snel weer voorbij is, we zijn dat zo niet gewend. We hebben wel besproken dat we komend weekend maar eens een 1-persoonsbed voor hem gaan opzetten...morgen dus matras kopen.
Hoe is het met Seb gegaan die 1e nacht in zn nieuwe bed?
Jazeker. Het is nu ook wel een keertje nodig.. dus we gaan het gewoon nu doen. Het is het oude bed van Twan en is houtkleur... hij moet eigenlijk wit geschilderd worden, maar dat doe ik dan wel later een keer. Zou het ook met kou te maken kunnen hebben? Hij slaapt nu nog in dunne slaapzak wil de dikkere slaapzak met geen mogelijkheid aan en onder deken met hoes eromheen... Vanavond moet hij in ieder geval in dikkere slaapzak..quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:00 schreef Estrys het volgende:
[..]
Misschien helpt een groot bed Diaan. Het is te proberen toch.
Het ging perfect. Hij ging er in, heeft nog 15 seconde gemiept, toen ik beneden was hoorde ik hem al niet meer. Tot vanmorgen zeven uur en toen stond hij vrolijker dan vrolijk op. Hij had heeeeerlijk geslapen![]()
Hij is de laatste tijd erg van het wegkruipen als we aankomen op het kdv. Maar toen ik zei, vertel eens van je nieuwe bed begon hij enthousiast te vertellen van zijn raceautobed die is gemaakt door Ome D.
heeft hij nog een slaapzak? Is dat wel handig met een bed waar hij zelf in en uit kan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jazeker. Het is nu ook wel een keertje nodig.. dus we gaan het gewoon nu doen. Het is het oude bed van Twan en is houtkleur... hij moet eigenlijk wit geschilderd worden, maar dat doe ik dan wel later een keer. Zou het ook met kou te maken kunnen hebben? Hij slaapt nu nog in dunne slaapzak wil de dikkere slaapzak met geen mogelijkheid aan en onder deken met hoes eromheen... Vanavond moet hij in ieder geval in dikkere slaapzak..
Fijn dat het zo goed ging!!
Hij kan ook niet zelf dat bed in en uit... het is een halfhoogslaper. Twan heeft ook nog lang met slaapzak in dat bed geslapen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
heeft hij nog een slaapzak? Is dat wel handig met een bed waar hij zelf in en uit kan?
wat raar zeg... bij ons cb wordt dan gewoon een kruisje gezet dat ze het hebben gezien... kijken ze dan een volgende afspraak niet meer naar. Lennon kon met 2 ook nog bijna niet praten... cb-arts zei dat dat wel zou komen. En hij had gelijk. Lennon praat nu, 10 maanden later, wel. Nog niet altijd heel duidelijk... maar hij kent wel heel veel woorden. Hij is met 2 niet echt getest trouwens. Dat gebeurt pas bij 3, met die plaatjes...quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:58 schreef Aoraki het volgende:
Wij mogen op aandringen van mij op 15 december voor de 2 jaar afspraak. Anders had het veel langer geduurd. Maar ik wil het een en ander weten over zijn spraak etc. en toen kon het wel eerder. Hij mag met kleine broer mee.
Plaatjes benoemen wordt lastig. Waar testen ze dan op? Op spraak of op herkenning? Want T. kan wel heel goed 'boeeeeee' roepen bij de koe en 'huuuuuu' bij het paard.
Puzzeltjes maken zou het probleem niet moeten zijn. We zullen zien...
Ik ben opzich niet zo te spreken over ons cb, ze houden zich wel erg strikt aan de regeltjes. Bijvoorbeeld: T. gaf bij 11 maanden een blokje terug aan de verpleegkundige. Maarrrrr dat moeten ze pas bij de 14 maanden afspraak doen. En toen had ie er geen zin in... Dan wordt er dus genoteerd dat hij het niet heeft gedaan. Nou, en meer van dat soort dingen.
Jaël heeft zo een ledikant waar nu de zijkant uit is dus ook een 'groot' bed. Op een gegeven moment maakte zij ook drama's toen hebben we haar bedje omgedraaid met de open kant naar de muur. En af en toe probeerden we het wel andersom en dan zeiden we erbij dat als ze er steeds uit zou komen we hem weer om zouden draaien.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:54 schreef Stiemie het volgende:
Esmee ligt nog in een ledikant en ze wil ook heel graag net zo'n bed als haar grote zus. Maar gezien de drama's die we af en toe hebben durf ik het echt nog niet aanBen bang dat ze er non-stop uit blijft komen...
Bij ons werd niet gekeken naar plaatjes, ze hadden al snel door dat Roy niet praat, daarnaast waren ze natuurlijk helemaal op de hoogte van de "toestand"van Roy en daar werd het meeste over gesproken, en wat er nu allemaal besproken is.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:58 schreef Aoraki het volgende:
Wij mogen op aandringen van mij op 15 december voor de 2 jaar afspraak. Anders had het veel langer geduurd. Maar ik wil het een en ander weten over zijn spraak etc. en toen kon het wel eerder. Hij mag met kleine broer mee.
Plaatjes benoemen wordt lastig. Waar testen ze dan op? Op spraak of op herkenning? Want T. kan wel heel goed 'boeeeeee' roepen bij de koe en 'huuuuuu' bij het paard.
Ik ben opzich niet zo te spreken over ons cb, ze houden zich wel erg strikt aan de regeltjes. Bijvoorbeeld: T. gaf bij 11 maanden een blokje terug aan de verpleegkundige. Maarrrrr dat moeten ze pas bij de 14 maanden afspraak doen. En toen had ie er geen zin in... Dan wordt er dus genoteerd dat hij het niet heeft gedaan. Nou, en meer van dat soort dingen.
Soms kunnen ze ineens het hele woord, een andere keer niet. Het is ook woordafhankelijk. Dat is dus verschillend. Het is goed dat je er op let, maar ik zou me nog niet te druk erom maken als ik jou was. Lennon wil sommige woorden gewoon niet zeggen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:08 schreef Aoraki het volgende:
'Gelukkig' hoor ik wel meer dat er kinderen zijn die met 2 nog niet praten. Ik probeer me er niet druk over te maken, maar ik doe het stiekem toch.
Nouja, als hij hulp nodig gaat hebben, dan zien we dat wel weer.
Ik merk wel dat hij de laatste tijd veel meer klanken gebruikt en dat hij soms ook in z'n bedje aan het brabbelen is. Dat is iets nieuws. Hij zegt nu ook regelmatig de eerste letter/klank van een woord. Is dat het begin van hele woorden zeggen? Of kunnen ze 'ineens' het hele woord?
Je kan even oefenen thuis op de woorden bij de plaatjes. Ze staan in het groeiboekje. Ik bedoel maar: fluitketelquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb net de uitnodiging binnen van het cb half december moet Tyler heen, hij dan net 3.
Dan is zeker ook de ogentest? Ben benieuwd hoe dat gaat gezien hij lang niet alles kan zeggen dan.
Tyler is ook regelmatig onderzocht bij de kinderarts en als het goed is staat alles bij cb ook wel in het dossier.
Hij probeert duidelijk wel te praten. Zijn nieuwe woordje is poep!
precies. En ik moet binnenkort met Seb aan de slag zodat hij 'vijf over negen' zegt bij die klokquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:22 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, of die sleutel, vermomd als kerk of andersom.
Ze testen dan herkenning en ontdekken gaandeweg vanzelf of en welke woordjes een kind kent. Ze hebben een prentenboekje en dan vragen ze: zie jij een huisje? zie je een beertje? etc. Hij hoeft het alleen aan te wijzen en als hij een woordje kent, zal hij dat wel gebruiken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:58 schreef Aoraki het volgende:
Whaha dat zou echt hilarisch zijn!quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:47 schreef Estrys het volgende:
[..]
precies. En ik moet binnenkort met Seb aan de slag zodat hij 'vijf over negen' zegt bij die klok
lol. ik mag over een maand of twee met Jan en Geert samen, en Jan is momenteel zo'n papagaai dat hij het nog zou zeggen ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:47 schreef Estrys het volgende:
[..]
precies. En ik moet binnenkort met Seb aan de slag zodat hij 'vijf over negen' zegt bij die klok
Helaas hebben we zo'n metalen bedje dus de zijkant kan er niet uit. En als het nieuwe bed er eenmaal staat, voorspel ik drama's als ze in het ledikant terug moet...quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:06 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Jaël heeft zo een ledikant waar nu de zijkant uit is dus ook een 'groot' bed. Op een gegeven moment maakte zij ook drama's toen hebben we haar bedje omgedraaid met de open kant naar de muur. En af en toe probeerden we het wel andersom en dan zeiden we erbij dat als ze er steeds uit zou komen we hem weer om zouden draaien.
Uiteindelijk vroeg ze op een avond zelf of hij met de open kant naar buiten mocht en sindsdien komt ze er ook eigenlijk niet meer uit. Ik denk dus dat ze er eerder nog niet helemaal aan toe was en nu wel. En ik denk dat w volgend jaar een echt groot bed voor haar gaan halen, we doen geen peuterbed tussendoor.
Lastig hoor! En als je het ledikant er naast laat staan tijdelijk (als daar ruimte voor is) en erbij zegt dat ze als niet in bed blijft dat ze daar weer in moet?? Zou dat muntje vallen?? Dat ze dan wel netjes in haar bedje blijft?? En dan natuurlijk wel consequent haar in de ledikant doen als ze inderdaad haar bed uitkomt...quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:13 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Helaas hebben we zo'n metalen bedje dus de zijkant kan er niet uit. En als het nieuwe bed er eenmaal staat, voorspel ik drama's als ze in het ledikant terug moet...
Dit heeft ook lang geduurd hoor eer we echt zo intensief samen kunnen spelen, Dit koste ons maanden/weken van oefenen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:11 schreef MamaPurk het volgende:
Bar wat klinkt dat heerlijk! En wat fijn dat jullie er zo lang mee bezig zijn geweest van een paar minuten naar meteen bijna een uur vind ik heel knap van Roy en jou!
Sorryquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:48 schreef Ssserpente het volgende:
Twink, ik kees af droom nu pas!![]()
Gets, ik krijg er gewoon een rotgevoel van.
Wanneer hadden we ook alweer afgesproken om er met een borrel over te hebbenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:51 schreef Ssserpente het volgende:
Wat een fijne en bemoedigende stap voorwaarts, Bar!
Yeps! De sterretjes van de babyfoon zijn niet meer voldoende. Gaan we vanmiddag kopen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet nog wel even bijlezen hoor, maar dat komt denk ik vanavond pas, na de grootse en meeslepende feestelijkheden
Hullo!![]()
3!
quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:09 schreef Ssserpente het volgende:
Mijn huppeltutje ligt kacheltjeswarm tegen me aan te slapen op de bank. 'Nee dapen!' riep ze vijf minuten geleden nog.
Nou, hè?quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:10 schreef Twinkly het volgende:
[..]![]()
Wat ontzettend lief dat ze tegen jou aan kan slapen nuSnel ontkachelen hoor Lente!
Ooooowhquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:22 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Nou, hè?
Ik wil r eigenlijk op bed leggen, maar dat betekent dat ik dan op moet staan en stofzuigen en een wasje draaien.
[ afbeelding ]
wat een mega-lieve foto!quote:
Dat ja, het cirkeltje is heel snel gemaakt op die manierquote:Op zondag 27 november 2011 13:20 schreef Stiemie het volgende:
Alle pijn is hier ook altijd buikpijn![]()
En hier ook een periode gehad met poep ophouden. Kwam vlak voor het hele zindelijkheidsgebeuren. Had vooral te maken met het bewust worden dat ze wist dat ze ging poepen. En als je het dan 1 keer te lang inhoud doet het zeer en komen ze in zo'n cirkel terecht dat het steeds moelijker wordt... Potje voor de tv hielp hier in combi met veeeeel drinken, olijfolie in het eten, vezels eten en roosvicee laxo.
O ja!quote:Op zondag 27 november 2011 20:24 schreef Vicky het volgende:
Och Lente toch.. sneutje!!
Beterschap voor je meiske Ssserpente! psstt stuur je nog een dvdtje?
Ik ben morgen en overmorgen nog vrij, Cooki. En ik hoop echt dat ze dan beter is. Niet alleen voor haarzelf, maar ook omdat ik echt geen credits meer heb op m'n werk als enige moeder.quote:Op zondag 27 november 2011 20:24 schreef Cooki het volgende:
och Ssserpente, dat gaat maar door.. wat sneu...![]()
kan ze morgen bij jullie blijven of heb je wat anders kunnen regelen?
oh en Sennazo van : "komt wel goed, schatje"
![]()
oh, das wel fijn ja , dat je zelf vrij bent! ik hoop t dan met je mee, voor haar en voor jou.quote:Op zondag 27 november 2011 20:25 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ben morgen en overmorgen nog vrij, Cooki. En ik hoop echt dat ze dan beter is. Niet alleen voor haarzelf, maar ook omdat ik echt geen credits meer heb op m'n werk als enige moeder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
agoss lente beterschap! Hoge koorts nog?quote:Op zondag 27 november 2011 20:21 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, Senna. Wijsneus!Wel goed, hoor, de hele dag droogblijven!
Lente heeft het zo zwaar te pakken.Ze heeft vanmiddag van half twee tot zes geslapen en viel net om kwart voor acht alweer in slaap op de bank. En tot overmaat van ramp komt er met snelheid van het licht ook nog eens een dubbele koortslip bij d'r opzetten.
Ja hier (bij Jan that is) ook, maar ik heb 'm toch maar thuisgehouden van de psz. Hij heeft namelijk nogal de neiging om z'n neus te snuiten (zonder zakdoek) en dan om een kus te komen vragenquote:Op maandag 28 november 2011 00:31 schreef MamaPurk het volgende:
Komt door die zilte zeelucht daar
Maar wat naar Bar, beterschap en sterkte (is het nu ook zo dat je meteen weer allerter bent op zijn epilepsie? Lijkt me echt naar, dat zijn koorts maar snel zakt!)
Ook beterschap voor de andere kindjes
hier gelukkig alleen maar snot!
we proberen het hem ook af te leren hoor, geven constant een zakdoek in handen, het uit te leggen dat dat vies is, etc. zelfs op de gang zetten dringt het niet echt tot hem door helaas dat het gewoon echt smerig isquote:Op maandag 28 november 2011 00:39 schreef MamaPurk het volgende:
Lekker ding die Jan!
Spannend dus Bar, hopelijk is zijn medicatie nu ok maar kan me goed voorstellen dat je niet rustig slaapt. Hopelijk laat hij zich toch troosten arm mannetje
Nee ik wil dat dus eigenlijk ook niet, maar als ze echt net 5 minuten daarvoor haar boterhammetje op heeft... Dan vind ik het wel eens lastig. En als ik haar haar gang laat gaan eet ze denk ik zo 6 manderijntje op een dag.. Dat vind ik wel wat veel.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:56 schreef Pvoesss het volgende:
Mamapurk, ik zou een mandarijntje dus nooit weigeren.
Het geeft een lekkere boost energie, en het kan een groeispurt zijn idd.
Of gewoon heeft ze er heel erg trek in.
Nou, en dáárom snap ik dus niet dat de juf er gelijk 'iets aan verbindt'. Thijs moet aan iedereen wennen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh maar dat zie ik in mijn werk ook veel hoor, dat kindjes in de groep goed meedoen, maar vraag je ze iets rechtstreeks dan klappen ze dicht.
Het zóu kunnen dat hij een vorm van autisme heeft, het zou kunnen dat hij gewoon verlegen is, maar wat het team het meest logisch vond is dat hij dat doet omdat hij zich niet goed kan uitdrukken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:36 schreef Incantrix het volgende:
Oh, wat goed dat ze ook mee gaan kijken op de psz zeg! Maar als ik het goed begrijp is zijn slechte oogcontact maken geen reden tot zorg? Of zijn daar gewoon niet echt therapieën voor? En dit betekent dus eigenlijk dat het label van de psz-juf wel voorbarig was?
jeetje wat sneu..ik zou lekker saampjes op de bank kruipen met lekkere dingen,veel boekjes (jij je laptop) en een dekentje..Of moet jij nog veel doen vandaag?quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:12 schreef Ssserpente het volgende:
Wolf ook al, Poppejans? Beterschap!
Lente heeft ook nog steeds diarree. Ik begin me af te vragen of het geen peuterdiarree kan zijn. Ze drinkt voornamelijk roosvicee en sapjes vermengd met water. In dezelfde verhouding als de roosvicee. Dus weinig sap en veel water.
En mag ik verder nog even stoom afblazen? Lente is al vanaf het moment dat ze wakker is, vanaf half zeven, aan het huilen. Ze begon tegelijk met de hond die zenuwachtig piepte NU! naar buiten te willen en de kat die naast het slaapkamerraam met een holle mauw zat te verkondigen NU! weetikveelwat te willen.
Vervolgens heeft ze onder de douche een kwartier lang het dorp bij elkaar gegild, gooide ze mn schone handdoek in een plas water waardoor ik zeiknat uit de slaapkamer een nieuwe moest pakken (want het kastje in de badkamer is van de muur gedonderd) en heeft ze geblerd dat ze dr sokken, romper en schoenen danwel aan, danwel uit wilde. En toen moesten we nog ontbijten. Dus slab om (jank!) en slab af (jank!).
Ze heeft echt nog heel erg veel last van dr plasser. Roept de hele ochtend al dat ie pijn doet en grijpt ernaar.
Nou, dat wordt elimineren / provocerenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:32 schreef Ssserpente het volgende:
Lente krijgt pas sinds een week roosvicee! Da's wel erg toevallig!
Verder ga r sowieso wat meer vet geven. We even nauwelijks vlees, en áls we het eten, zo'n één keer per week, neemt of hoogstens één hapje.
En kiezen kunnen het ook zijn dus. We heeft er nu vier en poetsen ik ook ineens weer dijke ellende atm.
Och, het was duidelijk wat je bedoelde!quote:
Oh wauw, wat geweldig.quote:Op zondag 4 december 2011 08:46 schreef Chan het volgende:
Hier vanmorgen zóiets liefs, ik glim er nog van
Ik lag nog even bij Timo in zijn bedje te knuffelen en toen zei ik: mama houdt zoveel van jou. En toen zei Timo: Ja! Ook ave jou.
Zoiets had hij nog nooit eerder gezegd dus ik smolt nogal
Wat fijn! Ik had niet meegekregen dat zijn groei achterblijf. Wat lijkt het me rot als je daar zorgen om hebt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:25 schreef mefke79 het volgende:
ik wals hier even zo maar binnen met eenmededeling: Driekus is in minder dan een maand 2 cm in lengte gegroeid
![]()
!
Aah.quote:Op zondag 4 december 2011 13:13 schreef Claudia_x het volgende:
Och Ssserpente, ik vind het zo sneu om te lezen dat ze er zoveel pijn heeft dat ze liever niet zit.
Ik had sowieso al besloten dat overgewichtsissues op deze leeftijd onzin zijn als een kind normaal eet.quote:Op zondag 4 december 2011 13:18 schreef Ssserpente het volgende:
Dan ligt het dus niet aan de hoeveelheid eten, lijkt. Stelt je dat wat geruster?
Same here, Claudia. Hoewel ik het wel bewuster doe. Dwz, ik ben me er nu van bewust wanneer ik bijv. zeg: "Mama gaat zich even aankleden.' Meestal corrigeer ik mezelf dan meteen.quote:Op zondag 4 december 2011 13:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had sowieso al besloten dat overgewichtsissues op deze leeftijd onzin zijn als een kind normaal eet.Maar het bevestigt wel het beeld dat ik heb, dat zijn groei genetisch gecodeerd is of zo.
Hm, ik ben ook niet helemaal bijgelezen. Fijn dat ze niet meer zoveel last heeft. Ik las je berichtje ook niet vandaag, maar de manier waarop je het omschrijf vond ik zo triest dat het me bij was gebleven.Ik zit nog steeds te wachten op het moment waarop het leed van je kind makkelijker of draaglijker wordt doordat je dingen uit kunt leggen. Hoe bewuster Ivan zich ervan wordt, hoe zieliger ik het vind, geloof ik.
Welkom, LajeesaJoia! Wat voor dure woorden gebruikt Deniz zoal? Ik vind het zo grappig om aan mezelf te bemerken dat ik mijn taal de afgelopen maanden heb aangepast. Ik zeg bijvoorbeeld minder vaak "mama gaat..." en vaker "ik ga...", en ik gebruikt steeds meer woorden die ik normaliter ook zou gebruiken. Dat is niet heel bewust gegaan.
Hij voelde zich niet zo lekker. En nu is hij gewoon ziek. Gister voor het slapen gaan had hij 40 graden koorts en kreunde hij: 'Ohh, mama, ik heb zo'n pijn.' Nou, pff.quote:Op zondag 4 december 2011 13:32 schreef Ssserpente het volgende:
Hoe komt het denk je trouwens dat Ivan minder eet?
m'n zoontje slaapt al meer als een jaar in een peuterbed, dit omdat hij in z'n ledikant totaal niet op z'n gemak was en altijd ging spugen:(.. sinds hij in dat peuterbed slaapt is alles beter!quote:Op zondag 4 december 2011 13:33 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, wat ik nog wou vragen: in wat voor bed slaapt jullie peuter? Wij overwegen over te stappen op een peuterbed, of een gewoon eenpersoonsbed.
bijv:quote:Op zondag 4 december 2011 13:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had sowieso al besloten dat overgewichtsissues op deze leeftijd onzin zijn als een kind normaal eet.Maar het bevestigt wel het beeld dat ik heb, dat zijn groei genetisch gecodeerd is of zo.
Hm, ik ben ook niet helemaal bijgelezen. Fijn dat ze niet meer zoveel last heeft. Ik las je berichtje ook niet vandaag, maar de manier waarop je het omschrijf vond ik zo triest dat het me bij was gebleven.Ik zit nog steeds te wachten op het moment waarop het leed van je kind makkelijker of draaglijker wordt doordat je dingen uit kunt leggen. Hoe bewuster Ivan zich ervan wordt, hoe zieliger ik het vind, geloof ik.
Welkom, LajeesaJoia! Wat voor dure woorden gebruikt Deniz zoal? Ik vind het zo grappig om aan mezelf te bemerken dat ik mijn taal de afgelopen maanden heb aangepast. Ik zeg bijvoorbeeld minder vaak "mama gaat..." en vaker "ik ga...", en ik gebruikt steeds meer woorden die ik normaliter ook zou gebruiken. Dat is niet heel bewust gegaan.
Eentje van ikea, ik zal even het plaatje opzoeken..quote:
Ik zag het al voor me. Deniz kijkt Buitenhof en merkt terloops op: "Moeder, het is pertinente onzin wat die Rutte uitkraamt. Ik kan het niet langer verdragen en zou graag Bumba willen kijken. Kan dat uw goedkeuring wegdragen?"quote:Op zondag 4 december 2011 13:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
Het zijn natuurlijk niet echt 'dure' woorden.. maar voor een ventje van 2 verbaas ik me soms toch over zijn woordenschat.
Hahaha, godzijdank niet zeg..quote:Op zondag 4 december 2011 13:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zag het al voor me. Deniz kijkt Buitenhof en merkt terloops op: "Moeder, het is pertinente onzin wat die Rutte uitkraamt. Ik kan het niet langer verdragen en zou graag Bumba willen kijken. Kan dat uw goedkeuring wegdragen?"
Nee Jaël is 16kg bij 97cm dus die is ook wel vrij lang, maar das pas sinds het laatste half jaar hoor dat ze echt lang is geworden want een half jaar geleden was ze 15,9kg bij 93cmquote:Op zondag 4 december 2011 13:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet niet hoe lang hij nu is. Gister was hij 16,2 kg met pyjama aan. Maar zijn lengte blijft wel achter op zijn gewicht, hoor, en dat lijkt me bij Jaël niet het geval?
De reden dat ik nu waarschijnlijk geen eenpersoonsbed voor hem koop is omdat ik denk dat hij in de toekomst misschien wel eens een hoogslaper zou willen.
quote:Op zondag 4 december 2011 19:14 schreef Sorbootje het volgende:
Vanmorgen lag ze nog even bij B en mij in bed. Kijkt ze naar B zn gezicht en zegt: Papa moet scheren. Baard af. Ik lag helemaal in een deuk. Even later ging ik met haar in bad, ziet ze mijn ietwat stoppelige bikinilijn (![]()
) en natuurlijk: "Mama moet scheren, baard af!"
Kura gok ikquote:Op zondag 4 december 2011 19:36 schreef mefke79 het volgende:
wij hebben voor driekus een bed van ikea dat je en als gewoon bed en als hoogslaper kan gebruiken. Ik zit mobiel, dus kan de link niet posten, maar het staat bij de kinderbedden.
Precies dezelfde motivatie als hierquote:Op zondag 4 december 2011 16:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
We kopen meteen een 1 persoons, omdat we het zonde vinden om 2 keer een bed/matras/beddegoed te kopen. Aan de andere kant, op MP raak je het zo weer kwijt waarschijnlijk.
Vandaar hier een Flexabed.... de halflange poten staan al te wachten tot hij er groot genoeg voor is, en die kunnen later weer vervangen worden voor 'heelhoge' poten.quote:Op zondag 4 december 2011 13:42 schreef Claudia_x het volgende:
De reden dat ik nu waarschijnlijk geen eenpersoonsbed voor hem koop is omdat ik denk dat hij in de toekomst misschien wel eens een hoogslaper zou willen.
wat ontzettend heftig lijkt me dit. Je word dan ook echt wel met je neus op de feiten gedrukt .. gecondoleerd en heel veel sterktequote:Op maandag 5 december 2011 19:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jeetje.. ben er vandaag weer eens op gewezen hoe plots een mensenleven voorbij is. 20 jarige vriend is plots levenloos neergevallen in de sportschool. kerngezonde jongen.. hoe oneerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |