abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105226070
Vanwege een verhuizing van mn ouderlijk huis naar een zelfstandig huis samen met mijn zoontje, en een overmate aan speelgoed (wat niet allemaal in mn appartementje past) geef ik een boel weg.

Er zit echt van alles tussen: Auto's, boekjes, poppetjes, kinderlaptop, treintje, noem maar op, best veel zelfs!

Ook heb ik nog jongenskleding van maat 86 t/m 98 bijna niet gedragen, voornamelijk van de Zara, Prenatal en We.

Ook heb ik nog een loopwagen voor rond de 6/12 maanden oude baby.

Graag hoor ik of iemand interesse heeft, anders ben ik genoodzaakt om dit allemaal weg te gooien.

Groetjes Jaleesa
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_105227116
waar woon je ergens?

edit: per pm is prima, of provincie ofzo :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_105228392
Toffe actie! ^O^
pi_105234917
Ik kom van Rotterdam
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_105236313
Interesse!!! Auto's of in ieder geval alles met wielen, en kleren mt 98
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_105242364
kleertjes maat 86 en 92 kunnen wij heeeeel goed gebruiken :Y
verzendkosten doen wij dan natuurlijk! (want we zitten aan de andere kant van het land)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_105276564
Kleren zouden we hier ook goed kunnen gebruiken :) (mocht er nog iets over zijn ;) )
pi_105288795
Ik ga in het weekend alle kleding uitzoeken. dan laat ik weten wat ik allemaal heb liggen. het is wel een hele hoop kan ik je vertellen.
pi_105301375
Kleren 86 en 92 hier! :W

En speelgoed! En hier ook andere kant van het land, maar betaal natuurlijk gewoon!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_105431048
ik heb zojuist alle kleding uitgezocht.. het zijn kledingstukken voor alle seizoenen en het is een aardige stapel.
ik wil er nog foto's van plaatsen maar ben sinds gister zo beroerd dat ik vandaag vroeg mn bedje inga, ik beloof dat er morgenavond foto's van de kleding online staat!

het speelgoed laat nog even iets langer op zich wachten. dit ga ik ook zo snel mogelijk uitzoeken!!

*ter update*
pi_105595899
Sorry, toch nog even een wijziging van mijn kant..
Het is zoveel kleding dat het echt onmogelijk is om overal een foto van te maken.

Ik heb dus besloten om 1 iemand blij te maken met alle kleding, en een ander met al het speelgoed..

Is er nog interesse?
pi_105596140
Als je het gaat weggeven geef het dan maar aan iemand die het niet zo breed heeft. Wat mij betreft.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 14 december 2011 @ 22:19:49 #13
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105596301
ik sluit ergens achter in de rij aan. Jan heeft een idiote groeispurt gemaakt en waar hij ruim een jaar in mt 86 heeft gezeten schiet hij nu ineens door naar 98 ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_105631386
DJMO, kan je je adres even pm'en? dan kunnen we even wat afspreken betreft de kleding ;)
vind dat jij het toch wel verdiend!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 15 december 2011 @ 21:15:25 #15
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105632224
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
DJMO, kan je je adres even pm'en? dan kunnen we even wat afspreken betreft de kleding ;)
vind dat jij het toch wel verdiend!
:o :'( wat lief!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_105667681
mocht er nog wat over zijn (wat voor het zoontje van DJMO te klein is) dan is het hier ook nog zeer welkom :)
pi_105978423
same here, mocht er nog wat over zijn dan heb ik ook interesse :)
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')