O ja!quote:Op zondag 27 november 2011 20:24 schreef Vicky het volgende:
Och Lente toch.. sneutje!!
Beterschap voor je meiske Ssserpente! psstt stuur je nog een dvdtje?
Ik ben morgen en overmorgen nog vrij, Cooki. En ik hoop echt dat ze dan beter is. Niet alleen voor haarzelf, maar ook omdat ik echt geen credits meer heb op m'n werk als enige moeder.quote:Op zondag 27 november 2011 20:24 schreef Cooki het volgende:
och Ssserpente, dat gaat maar door.. wat sneu...![]()
kan ze morgen bij jullie blijven of heb je wat anders kunnen regelen?
oh en Sennazo van : "komt wel goed, schatje"
![]()
oh, das wel fijn ja , dat je zelf vrij bent! ik hoop t dan met je mee, voor haar en voor jou.quote:Op zondag 27 november 2011 20:25 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ben morgen en overmorgen nog vrij, Cooki. En ik hoop echt dat ze dan beter is. Niet alleen voor haarzelf, maar ook omdat ik echt geen credits meer heb op m'n werk als enige moeder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
agoss lente beterschap! Hoge koorts nog?quote:Op zondag 27 november 2011 20:21 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, Senna. Wijsneus!Wel goed, hoor, de hele dag droogblijven!
Lente heeft het zo zwaar te pakken.Ze heeft vanmiddag van half twee tot zes geslapen en viel net om kwart voor acht alweer in slaap op de bank. En tot overmaat van ramp komt er met snelheid van het licht ook nog eens een dubbele koortslip bij d'r opzetten.
Ja hier (bij Jan that is) ook, maar ik heb 'm toch maar thuisgehouden van de psz. Hij heeft namelijk nogal de neiging om z'n neus te snuiten (zonder zakdoek) en dan om een kus te komen vragenquote:Op maandag 28 november 2011 00:31 schreef MamaPurk het volgende:
Komt door die zilte zeelucht daar
Maar wat naar Bar, beterschap en sterkte (is het nu ook zo dat je meteen weer allerter bent op zijn epilepsie? Lijkt me echt naar, dat zijn koorts maar snel zakt!)
Ook beterschap voor de andere kindjes
hier gelukkig alleen maar snot!
we proberen het hem ook af te leren hoor, geven constant een zakdoek in handen, het uit te leggen dat dat vies is, etc. zelfs op de gang zetten dringt het niet echt tot hem door helaas dat het gewoon echt smerig isquote:Op maandag 28 november 2011 00:39 schreef MamaPurk het volgende:
Lekker ding die Jan!
Spannend dus Bar, hopelijk is zijn medicatie nu ok maar kan me goed voorstellen dat je niet rustig slaapt. Hopelijk laat hij zich toch troosten arm mannetje
Nee ik wil dat dus eigenlijk ook niet, maar als ze echt net 5 minuten daarvoor haar boterhammetje op heeft... Dan vind ik het wel eens lastig. En als ik haar haar gang laat gaan eet ze denk ik zo 6 manderijntje op een dag.. Dat vind ik wel wat veel.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:56 schreef Pvoesss het volgende:
Mamapurk, ik zou een mandarijntje dus nooit weigeren.
Het geeft een lekkere boost energie, en het kan een groeispurt zijn idd.
Of gewoon heeft ze er heel erg trek in.
Nou, en dáárom snap ik dus niet dat de juf er gelijk 'iets aan verbindt'. Thijs moet aan iedereen wennen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh maar dat zie ik in mijn werk ook veel hoor, dat kindjes in de groep goed meedoen, maar vraag je ze iets rechtstreeks dan klappen ze dicht.
Het zóu kunnen dat hij een vorm van autisme heeft, het zou kunnen dat hij gewoon verlegen is, maar wat het team het meest logisch vond is dat hij dat doet omdat hij zich niet goed kan uitdrukken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:36 schreef Incantrix het volgende:
Oh, wat goed dat ze ook mee gaan kijken op de psz zeg! Maar als ik het goed begrijp is zijn slechte oogcontact maken geen reden tot zorg? Of zijn daar gewoon niet echt therapieën voor? En dit betekent dus eigenlijk dat het label van de psz-juf wel voorbarig was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |