abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104807943
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:22 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, of die sleutel, vermomd als kerk of andersom.
precies. En ik moet binnenkort met Seb aan de slag zodat hij 'vijf over negen' zegt bij die klok :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_104807995
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:58 schreef Aoraki het volgende:
Wij mogen op aandringen van mij op 15 december voor de 2 jaar afspraak. Anders had het veel langer geduurd. Maar ik wil het een en ander weten over zijn spraak etc. en toen kon het wel eerder. Hij mag met kleine broer mee.

Plaatjes benoemen wordt lastig. Waar testen ze dan op? Op spraak of op herkenning? Want T. kan wel heel goed 'boeeeeee' roepen bij de koe en 'huuuuuu' bij het paard.
Puzzeltjes maken zou het probleem niet moeten zijn. We zullen zien...

Ik ben opzich niet zo te spreken over ons cb, ze houden zich wel erg strikt aan de regeltjes. Bijvoorbeeld: T. gaf bij 11 maanden een blokje terug aan de verpleegkundige. Maarrrrr dat moeten ze pas bij de 14 maanden afspraak doen. En toen had ie er geen zin in... Dan wordt er dus genoteerd dat hij het niet heeft gedaan. Nou, en meer van dat soort dingen.
Ze testen dan herkenning en ontdekken gaandeweg vanzelf of en welke woordjes een kind kent. Ze hebben een prentenboekje en dan vragen ze: zie jij een huisje? zie je een beertje? etc. Hij hoeft het alleen aan te wijzen en als hij een woordje kent, zal hij dat wel gebruiken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_104808087
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:47 schreef Estrys het volgende:

[..]

precies. En ik moet binnenkort met Seb aan de slag zodat hij 'vijf over negen' zegt bij die klok :P
Whaha dat zou echt hilarisch zijn!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 25 november 2011 @ 17:03:56 #29
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104808434
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:47 schreef Estrys het volgende:

[..]

lol. ik mag over een maand of twee met Jan en Geert samen, en Jan is momenteel zo'n papagaai dat hij het nog zou zeggen ook _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_104808770
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:06 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Jaël heeft zo een ledikant waar nu de zijkant uit is dus ook een 'groot' bed. Op een gegeven moment maakte zij ook drama's toen hebben we haar bedje omgedraaid met de open kant naar de muur. En af en toe probeerden we het wel andersom en dan zeiden we erbij dat als ze er steeds uit zou komen we hem weer om zouden draaien.
Uiteindelijk vroeg ze op een avond zelf of hij met de open kant naar buiten mocht en sindsdien komt ze er ook eigenlijk niet meer uit. Ik denk dus dat ze er eerder nog niet helemaal aan toe was en nu wel. En ik denk dat w volgend jaar een echt groot bed voor haar gaan halen, we doen geen peuterbed tussendoor.
Helaas hebben we zo'n metalen bedje dus de zijkant kan er niet uit. En als het nieuwe bed er eenmaal staat, voorspel ik drama's als ze in het ledikant terug moet...
pi_104812617
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 17:13 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Helaas hebben we zo'n metalen bedje dus de zijkant kan er niet uit. En als het nieuwe bed er eenmaal staat, voorspel ik drama's als ze in het ledikant terug moet...
Lastig hoor! En als je het ledikant er naast laat staan tijdelijk (als daar ruimte voor is) en erbij zegt dat ze als niet in bed blijft dat ze daar weer in moet?? Zou dat muntje vallen?? Dat ze dan wel netjes in haar bedje blijft?? En dan natuurlijk wel consequent haar in de ledikant doen als ze inderdaad haar bed uitkomt...
Wij zijn hier ook echt wel bijna een half jaar aan de stoei geweest hoor met Jaël en haar slaapgedrag en nu gaat het gelukkig weer erg goed :D
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_104813082
Gossie, Lente is zo ziek, ligt met een dekentje tegen me aangeplakt te slapen. Zo ziek heb ik r nog nooit meegemaakt. ;(
pi_104813901
Och wat zielig :'( Beterschap hoor :* Wat heeft ze?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_104814111
Arme Lente, beterschap!
pi_104815477
Algehele ellendigheid en koorts. Nog niet gemeten, maar ze is erg warm.
En kan alleen maar zuchten en kreunen ipv ademen. :')

Zo ligt ze er as we speak bij. ;(

[ Bericht 17% gewijzigd door Ssserpente op 25-11-2011 20:04:12 ]
pi_104815653
Ach gos, Lente, beterschap :*
(toch ziet t er wel comfy uit, ssserpente O+ )
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 25 november 2011 @ 20:00:41 #37
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104816448
beterschap lente :*
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_104819455
Awh ;(
Goed idee, dat voedingskussen, ziet er idd erg comfi uit.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_104819714
beterschap Lente :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_104821289
Lente beterschap!
pi_104821414
ach gos, lente toch.
  vrijdag 25 november 2011 @ 21:25:56 #42
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_104821825
Arme Lente. Beterschap!!
Make love, not war ☮
pi_104824300
Herhalen is het sleutelwoord toch? oneindig herhalen.
Zo heb ik me vanavond eens bij Roy neergezet met 4 zachte blokken, telkens een toren maken, benoemen, weer stapelen.
Roy bleef rustig naast me zitten zag het aan werd enthousiast en wilde meedoen, ik liet hem doen, en hij probeerde het, alleen heel grappig op zijn roy's wat inhield hij gooide de 2de blok op de eerste, maar doordat het zachte stoffen blokken waren sprongen ze alle kanten op.
Heb toen de onderste maar vastgehouden en gezegt, Roy probeer het nog eens zet jou blok maar op mama's blok, en hij deed het en het lukte *O* *O*
Waren er een uur zoet mee O+

Normaal lukt dit dus echt niet, Roy houd het hoogstens 3 tellen vol en houd het dan voor voorzien en gaat weg. Dit is echt weer één van die stappen waar we op wachten.

Woensdag krijgen we te horen hoe de "behandeling"gaat worden uitgevoerd.Vind dat behoorlijk spannend.
pi_104824520
ah gos Lente ;( wat zijn ze sneu dan he :{ beterschap!
:)
pi_104824606
Bar wat klinkt dat heerlijk! En wat fijn dat jullie er zo lang mee bezig zijn geweest van een paar minuten naar meteen bijna een uur vind ik heel knap van Roy en jou!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 25 november 2011 @ 22:19:07 #46
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104825034
Bar, wat fijn zo'n stap voorwaarts!

Mag ik even trots zijn op mijn zwarte pietje? Hij vind altijd alles eng, maar hij ging wél helemaal alleen in het jungletreintje op de wintermarkt vanmiddag! "ikke trein zitten!" O+

en hij heeft zelfs nog even op een klein paardje gezeten _O_

pi_104825403
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:11 schreef MamaPurk het volgende:
Bar wat klinkt dat heerlijk! En wat fijn dat jullie er zo lang mee bezig zijn geweest van een paar minuten naar meteen bijna een uur vind ik heel knap van Roy en jou!
Dit heeft ook lang geduurd hoor eer we echt zo intensief samen kunnen spelen, Dit koste ons maanden/weken van oefenen.
En het huis anders indelen, speelgoed veranderen en heel weinig speelgoed,begeleiding van Mee.

Djmo :D superleuk ^O^
pi_104826840
Twink, ik kees af droom nu pas! :o

Gets, ik krijg er gewoon een rotgevoel van.
pi_104826928
Hoe is het nu met Lente?
pi_104827029
Ze slaapt als een roosje. Dank voor de beterschappen. O+

Wat een fijne en bemoedigende stap voorwaarts, Bar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')