SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.SPOILER: niet voor zwakke magen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat opera voor de cultuur rijken onder ons.
Telefoonmaatschappij seal of approvement:
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Daar doelde ik niet opquote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Bijdehand is hier wel met stipt op een de grappigste
En weltruste MR
Zwaar onterechte post dezen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Bijdehand is hier wel met stipt op een de grappigste
En weltruste MR
Kom lalalaquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:31 schreef Kutstudent het volgende:
Ik denk trouwens wel dat ik nog gruwelijk ga tanken na die meet. Te lang geleden dat ik in DB was en ik heb echt een hoop geld te spenden.
Als je daar tijd voor hebt, kun je zeker ook wel even mee authistisch komen doen in Terminus?quote:
Wrom kom je niet naar de meetquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Nee want daar ga ik zuipen vanaf een uur of elf/twaalf. En de meet is eerder
En tietenquote:
Ik moet nog wel weten hoe jij eruit ziet dan. Ik zeg wel tegen die vriendinnen van je dat ik een ouwe vakantiemattie ofzo ben.quote:
Trek dan door.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:08 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ja godverdomme ik wil ook komen
Dan ga ik mee want ik wil jou weleens zien regelen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik moet nog wel weten hoe jij eruit ziet dan. Ik zeg wel tegen die vriendinnen van je dat ik een ouwe vakantiemattie ofzo ben.Voordat ik ze ga regelen.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan ga ik mee want ik wil jou weleens zien regelen.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan ga ik mee want ik wil jou weleens zien regelen.
Bluf dat jij iemand regelt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Alsof ik de vriendinnen van barrie ga proberen te regelen. Ze zou me dan toch wel cockblocken.
En ik ben er ook hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik wil best van de partij zijn, maar wie is er nog meer van de partij dan?
Of zit ik straks in mn remi daar in het café, met zo'n kaartje 'fok-meet' op tafel.. Eeuwig aan het wachten op de andere meet'ers die allemaal af blijken te haken![]()
[ afbeelding ]
topquote:
Nee. Maar ik heb een lekke band, en het ligt eraan of ik die zo gefikst krijg of naar een fietsenmaker moet, want als ik in DB ben, zijn de winkels al dicht.quote:
Is het een verjaardag van familie of van vrienden ofzo?quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zit er gewoon aan te denken om eerder te gaan werken en dan niet naar die verjaardag te gaan. Een den bosch meet, daar moet je toch geweest zijn?
Tuurlijk gaat het doorquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Klasgenoot, waar ik wel veel mee omga
Fuck haar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Klasgenoot, waar ik wel veel mee omga
Wanneer weet jij of jij er bij bent?quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:53 schreef Kutstudent het volgende:
Gewoon komen. Jij bent er al vanaf minuut 1 bij.
Als ik mijn brommer heb bekeken. En ik ben nog in Delft dus daar gaat nog wel 3 uur overheen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wanneer weet jij of jij er bij bent?
Dan zijn we inderdaad met 3 in iedergeval. Dan kunnen we wel het halve café afhuren denk ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:19 schreef shifto het volgende:
Nou als A_T dan ook komt zijn we in het slechtste geval met zijn 3enmaar denk dat KK en TM ook wel komen toch?
Het hoeft ook geen uren te duren toch? Bedoel als het echt supergezellig meeten we gewoon nog een keerquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan zijn we inderdaad met 3 in iedergeval. Dan kunnen we wel het halve café afhuren denk ik.
Maar prima, ik kom dan wel even kijken. Doet iedereen naamkaartjes op?. En hoelaat nou eigenlijk, want daar hoorde ik allemaal verschillends over.
Ik ga trouwens niet mee de stad in, heb nog een housewarming te vieren. Kan daar wel laat komen, maar om nou pas dieiep in de nacht aan de komen zetten..
Shifto herken je zo.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het hoeft ook geen uren te duren toch? Bedoel als het echt supergezellig meeten we gewoon nog een keer9 uur bij de Terminus. Weet alleen niet hoe we elkaar herkennen eigenlijk
YEEEEEEEEEYquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:09 schreef Muisraket het volgende:
Ik voel me inmiddels een stuk beter, dus misschien wip ik ook wel even langs. Blijf alleen niet enorm lang.
Oh en wie houdt het echte naam + 06-lijstje bij?
Ik vind het ook best eng.quote:
Als je je nummer naar mij dm't dan kan ik je toevoegen aan het gesprek! Maak niet uit wie het bijhoudt, iedereen in dat gesprek kan je nummer zien zeg maarquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:09 schreef Muisraket het volgende:
Ik voel me inmiddels een stuk beter, dus misschien wip ik ook wel even langs. Blijf alleen niet enorm lang.
Is die er dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:09 schreef Muisraket het volgende:
Voor WhatsApp bedoel je? Dat heb ik niet, mijn telefoon is prehistorisch.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je je nummer naar mij dm't dan kan ik je toevoegen aan het gesprek! Maak niet uit wie het bijhoudt, iedereen in dat gesprek kan je nummer zien zeg maar
06 voor whatsappquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Is die er dan?
Mijn echte naam is niet zo heel moeilijk te raden, dat is natuurlijk Augustus
Maar 06-lijstje? Om mensen boos op te bellen als ze niet komen opdagen?
Nja, ik kan je mijn nummer wel sturen dat je kan smsen als je er bent, maar ik denk dat de groep wel opvaltquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Voor WhatsApp bedoel je? Dat heb ik niet, mijn telefoon is prehistorisch.
Haha inderdaad. Maar je hebt BDH's nummer, toch?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Niet dat ik binnen sta te wachten en iedereen buiten of net andersom ofzo
Nee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Maar je hebt BDH's nummer, toch?
Serieus niet? Maar jullie meeten toch best vaak? Dat van jou is echt tof, omdat je al iets had. Ik wilde eerst niet gaan omdat ik me niet zo vrolijk voelde, maar voel me nu toch beter en ik vond dat ik niet moest zeuren, dus vandaar.quote:
Haha wat een aannamequote:Op vrijdag 25 november 2011 18:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Maar je hebt BDH's nummer, toch?
Tof hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Serieus niet? Maar jullie meeten toch best vaak? Dat van jou is echt tof, omdat je al iets had. Ik wilde eerst niet gaan omdat ik me niet zo vrolijk voelde, maar voel me nu toch beter en ik vond dat ik niet moest zeuren, dus vandaar.
Ja maar wij nemen de tijd beide serieusquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Serieus niet? Maar jullie meeten toch best vaak? Dat van jou is echt tof, omdat je al iets had. Ik wilde eerst niet gaan omdat ik me niet zo vrolijk voelde, maar voel me nu toch beter en ik vond dat ik niet moest zeuren, dus vandaar.
Gaan we daar vanavond verandering in brengen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tof hoorEn ik heb haar nummer niet. Heb zelfs haar achternaam niet
Nee over een jaar of 10.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gaan we daar vanavond verandering in brengen?
Ligt eraan hoeveel bier er in barrie zit!quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gaan we daar vanavond verandering in brengen?
Dat zou geniaal zijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:17 schreef Muisraket het volgende:
Btw, ik heb hier nog een - weliswaar oud en lelijk, maar boeiend - shirt met een goudvis (hoorde bij een inside joke maar ben de grap vergeten), zal ik die aandoen? Dan is er in ieder geval één persoon erg makkelijk te herkennen.
Ja da's wel goedquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:17 schreef Muisraket het volgende:
Btw, ik heb hier nog een - weliswaar oud en lelijk, maar boeiend - shirt met een goudvis (hoorde bij een inside joke maar ben de grap vergeten), zal ik die aandoen? Dan is er in ieder geval één persoon erg makkelijk te herkennen.
Challenge accepted!quote:
Doet me denken aan die new kids film waar een wijf met dr benen wijd ligt en zo'n een zegt; daar passen wel halve liters in, kutquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel bier er in barrie zit!
Doe maar niet naquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Doet me denken aan die new kids film waar een wijf met dr benen wijd ligt en zo'n een zegt; daar passen wel halve liters in, kut
KK doet een jas en das aan. Barrie doet haar hawaiioutfit aan. Mij herken je welquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Challenge accepted!Schaam me daar toch niet meer voor.
Waar zou ik jou aan moeten herkennen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
KK doet een jas en das aan. Barrie doet haar hawaiioutfit aan. Mij herken je wel
Ik ben ditquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
KK doet een jas en das aan. Barrie doet haar hawaiioutfit aan. Mij herken je wel
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:21 schreef Muisraket het volgende:
Ik bedenk me nu ook dat ik hier nog een naamplaatje van de AH heb liggen, maar dat gaat wel te ver.
Aan wat barrie postte maar ze pikte mijn grap in.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waar zou ik jou aan moeten herkennen?
Maar we kennen je naam nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:21 schreef Muisraket het volgende:
Ik bedenk me nu ook dat ik hier nog een naamplaatje van de AH heb liggen, maar dat gaat wel te ver.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aan wat barrie postte maar ze pikte mijn grap in.
Lolquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Challenge accepted!Schaam me daar toch niet meer voor.
20-25 minuten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Fietsend van maaspoort naar stad, hoelang duurt dat? Op een traag tempo?
Ja, 9 uur.quote:
Duh. Hij had geld zat zei hij.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En KK betaalt al het bier toch?
Kom dan.quote:
Hoax.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Omdat vanavond feest van een goede maat van mij
We leven met je meequote:Op vrijdag 25 november 2011 18:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Nee, als ik dat niet had was ik sws gegaan, aangezien ik jullie gewoon in het echt wil zien uit nieuwschierigheid..
Plus het is voor mij een eind weg he
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:53 schreef shifto het volgende:
Hoe gaan we het probleem van elkaar herkennen nou oplossenwant ik zie ons dalijk al allemaal aan andere tafeltjes zitten om ons heen te kijken en vreemd oogcontact zoeken met iedereen die toevallig rondkijkt!
Hoe moet ik het me daarbinnen eigenlijk voorstellen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:53 schreef shifto het volgende:
Hoe gaan we het probleem van elkaar herkennen nou oplossenwant ik zie ons dalijk al allemaal aan andere tafeltjes zitten om ons heen te kijken en vreemd oogcontact zoeken met iedereen die toevallig rondkijkt!
Gewoon afzeggen met als reden dat je ziek bent.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Omdat vanavond feest van een goede maat van mij
Dat doe jij ook of niet?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gewoon afzeggen met als reden dat je ziek bent.
Ja en morgen ga ik met dr naar een feest. Helemaal beter uiteraard.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gewoon afzeggen met als reden dat je ziek bent.
En je weet dat je dat liever doetquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja hoi ik ben ziek dus ik kom niet.
(stiekem ga ik naar een internetmeet in den bosch)
Of zeg dat je niet van je ouders mag.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja hoi ik ben ziek dus ik kom niet.
(stiekem ga ik naar een internetmeet in den bosch)
Ja da's het ergequote:
Ik heb van BDH nou zo'n beeld voor me van dokter. cox, door die stomme ava van 'mquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:53 schreef shifto het volgende:
Totaal nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb van BDH nou zo'n beeld voor me van dokter. cox, door die stomme ava van 'm
Heel veel....quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoe moet ik het me daarbinnen eigenlijk voorstellen?Tafels enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Ja jij wel een beetjequote:Op vrijdag 25 november 2011 19:08 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik lijk wel op mijn plaatje
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heel veel....Gelukkig ook normaal bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Zijn plaatje heeft wel 1000 x meer swag.quote:
Niet?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:07 schreef Kutstudent het volgende:
BDH denk je nou echt dat ik jasje dasje ga?En ik wil BB's nummer.
Ja okquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zijn plaatje heeft wel 1000 x meer swag.
Waarom altijd die haatquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zijn plaatje heeft wel 1000 x meer swag.
Gewoon rond 9 uur, want doodmoe van de afgelopen week.quote:
Oke coolquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gewoon rond 9 uur, want doodmoe van de afgelopen week.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Betaald er hier iemand zijn college geld in termijnen?
Ik doe dan ook hbo.quote:
Dat effect heb ik.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:15 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Waarom altijd die haat
ALTIJD DIE HAAT
Ik begon je net nog aardig te vinden
Ik ga niet buiten wachten, gewoon lekker alvast aan een goeie Erdinger.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:23 schreef bijdehand het volgende:
Willen jullie buiten wachten of gewoon binnen ofzo?
Denk binnen, want koud, vooral als ik mijn jas die gejat mag worden meeneem.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:23 schreef bijdehand het volgende:
Willen jullie buiten wachten of gewoon binnen ofzo?
Als je daarna weer naar huis gaat kan je gewoon een goede jas meenemen aangezien je die over je stoel kan hangen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Denk binnen, want koud, vooral als ik mijn jas die gejat mag worden meeneem.
DOE DANquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik denk er nu over na en ik weet van mezelf dat ik een pak sigaretten had gekocht als ik toch naar die meet kwam, ik was dan wel gestopt maar toch..
Oké, bedankt voor de info.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je daarna weer naar huis gaat kan je gewoon een goede jas meenemen aangezien je die over je stoel kan hangen.
JAAAA GOED ZO!quote:
Nee ik kom niet omdat ik niet kanquote:
Juistem!quote:
Ik neem mijn goede jas ook mee dus ik loop net zo veel (weinig) risicoquote:
quote:
Joepiequote:Op vrijdag 25 november 2011 19:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Trouwens, ik zal morgen op Qlimax wel een hele mooie foto maken speciaal voor jullie en die mogen jullie allemaal zien![]()
Nu heb ik een natte plek in m'n onderbroekquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Trouwens, ik zal morgen op Qlimax wel een hele mooie foto maken speciaal voor jullie en die mogen jullie allemaal zien![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu heb ik een natte plek in m'n onderbroek
KWARTETquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ook.
BB ik wil een foto van jouw in ruil van een foto van mij.
Oh, verkeerd gelezen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:26 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Nee ik kom niet omdat ik niet kan
Had het over die peuken.
Maar kut joh ik baal wel
quote:
Ik had zojuist al bijna een foto van jou geregeld.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ook.
BB ik wil een foto van jouw in ruil van een foto van mij.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:56 schreef Muisraket het volgende:
BB: zwarte jas met bontkraagje
bdh: ongestreken gestreept overhemd
MR: t-shirt met een goudvis
shifto: knalgroen vest
A_T: ???
KK: ???
Vrouwenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:57 schreef Muisraket het volgende:
Kuuuut het is al bijna 8 uur. Misschien kom ik íetsje later.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Vrouwen
Maar is die goudvis op ware grote? Ik zie niet altijd even scherp en dan heb ik een goed excuus om even goed naar je ....shirt te kijken
Hee dat komt alleen omdat ik niet kan plannen hoor, ben geen plamuurtype.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Vrouwen
Maar is die goudvis op ware grote? Ik zie niet altijd even scherp en dan heb ik een goed excuus om even goed naar je ....shirt te kijken
Heb het hier altijd in termijnen betaald jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Betaald er hier iemand zijn college geld in termijnen?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik neem mijn goede jas ook mee dus ik loop net zo veel (weinig) risico
Dit word een WIN, ik vraag mij alleen af of het een WIN word als in The Hangover, of gewone winquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:04 schreef Muisraket het volgende:
Dit wordt waarschijnlijk best wel een faal, maar dan hebben we het in ieder geval geprobeerd.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:56 schreef Muisraket het volgende:
BB: Zwarte jas met bondkraagje
bdh: ongestreken gestreept overhemd
MR: t-shirt met een goudvis
shifto: knalgroen vest
A_T: Zwarte jas, ook gestreept overhemd.. Kut, dat heeft BDH ook al aan.. Maar ben nu te lui om nog wat anders te pakken
KK: ???
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Vrouwen
WIN zoals in Hangover II. Nu heeft Den Bosch 'm opgeslokt..quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Dit word een WIN, ik vraag mij alleen af of het een WIN word als in The Hangover, of gewone win
Ik kom sowieso. En ik vind het ook spannend.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Iedereen hier 'omg omg omg, nog een uur'..
En straks komt er helemaal niemand
I'll be there.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Iedereen hier 'omg omg omg, nog een uur'..
En straks komt er helemaal niemand
Nee domme kut hoer ik moet gewoon een foto van jouquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Dikke lul dat ik op foto's kom te staan![]()
Ik maak hem wel
Kom meeten op school danquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:15 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Nee domme kut hoer ik moet gewoon een foto van jou
Had je maar moeten komenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:15 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Nee domme kut hoer ik moet gewoon een foto van jou
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Of dat we morgen wakker worden en overal tatoeages, vingers eraf etc.
Ik ga stiekem foto's onder tafel van onder je rokje maken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Dikke lul dat ik op foto's kom te staan![]()
Ik maak hem wel
Die harige ballen zijn van mijquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ga stiekem foto's onder tafel van onder je rokje maken.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ga stiekem foto's onder tafel van onder je rokje maken.
Barrie heeft jouw ballen gechopt en bij zichzelf eraan geplakt?quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nou, als jij(bdh) en bb fijn even met jouw harige ballen in hetzelfde rokje gaan klooien en KK daar foto's van maakt..
Dan ga ik wel met MR en Shifto aan het normale tafeltje zitten
ga doorquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:52 schreef DigitalGirl het volgende:
nog steeds niet doorhebben dat ik niet ST ben, grote mond hebben maar vervolgens niet naar de meet gaan, uren games spelen, moet ik nog doorgaan?
Ja natuurlijk.quote:
Nah, je mist niks.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:16 schreef babipangang het volgende:
Is er een 's-Hertogenbosch FOK!-meet? Ik wilde mee GVD!
quote:Op zaterdag 26 november 2011 04:17 schreef Kutstudent het volgende:
Nu even wc volkotsen en dan tukken.
Hoe wil jij aangesproken worden?quote:Op zaterdag 26 november 2011 04:08 schreef DeJori het volgende:
Zoals beloofd, mijn eerste post. Het was gezellig!
barrie!quote:
Omg ging je bb versieren?quote:Op zaterdag 26 november 2011 04:16 schreef Kutstudent het volgende:
BB Ik weet niet wat jij mi gegejven hebt maar ik kan echt niks mere. en je was te hard to get aan het spelen
Jawel hequote:Op zaterdag 26 november 2011 04:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Helder.
Ja ook heIedereen viel echt mee
Als je ja had gezegd, was het nog veel harder en lekkerder geweestquote:Op zaterdag 26 november 2011 04:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hij gaat hard, hij gaat lekker
Petje af dat je zonder ongelukken thuis bentquote:Op zaterdag 26 november 2011 04:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je ja had gezegd, was het nog veel harder en lekkerder geweest![]()
ja nou dat is dus niet waar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 04:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Petje af dat je zonder ongelukken thuis bent
Omgquote:Op zaterdag 26 november 2011 04:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
ja nou dat is dus niet waar.ga nu tukken, vertel het morgen wel.
liefde en een wandelingquote:Op zaterdag 26 november 2011 04:36 schreef BarrieButsers het volgende:
En nog iets gemist in de tussentijd?
we gingen zo kletsen enzo en toen fietsen halen en toen met de fietsen doner halen en toen doei zeggenquote:
Jep, nog bedankt daarvoor.quote:Op zaterdag 26 november 2011 03:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, nu kan ik thuis nog even terugkijken op een geslaagde meet.
Was gezellig mensen! Zeker voor herhaling vatbaar.
MR, nog heel thuisgekomen het laatste stukje?
Misschien de volgende keer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 04:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Oh en MR ben je nou naast shifto 'wakker' geworden?
Wat hebben jullie gedaan toen jullie de stad in gingen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 04:16 schreef Kutstudent het volgende:
BB Ik weet niet wat jij mi gegejven hebt maar ik kan echt niks mere. en je was te hard to get aan het spelen
Ik vond jullie echt leuke mensen, niemand viel tegen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 04:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Helder.
Ja ook heIedereen viel echt mee
Daar wil ik ook het fijne van weten inderdaad!quote:Op zaterdag 26 november 2011 04:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
ja nou dat is dus niet waar.ga nu tukken, vertel het morgen wel.
Verhalen tegen KK? Was het verhaal dat je vertelde zo beschamend dan? Zal wel meevallen toch?quote:Op zaterdag 26 november 2011 04:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke geil man. Enne toch niet lalalaa he?
Omg dat doet me denken aan iets. Ik schaam me dood, gewoon door die verhalen etc. tegen KK en nouja dat dus. Snel slapen![]()
Sorry hoor, maar jij was er niet eens, ondanks dat je claimde van wel. Wie is er nou lame?quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die act met de ranja en de snoepzakjes was wel lame.
Oh je hebt ze ook voorgesteld aan je vrienden?quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Haha MRVondt je hem leuk?
En jawel het was echt zwaar verschut. Ook wat zo'n vriendin zei en mijn eigen actie. Maarja schijt aanOh en we gingen daarna nog naar de lalala verder zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |