quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:21 schreef Muisraket het volgende:
Ik bedenk me nu ook dat ik hier nog een naamplaatje van de AH heb liggen, maar dat gaat wel te ver.
Aan wat barrie postte maar ze pikte mijn grap in.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waar zou ik jou aan moeten herkennen?
Maar we kennen je naam nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:21 schreef Muisraket het volgende:
Ik bedenk me nu ook dat ik hier nog een naamplaatje van de AH heb liggen, maar dat gaat wel te ver.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aan wat barrie postte maar ze pikte mijn grap in.
Lolquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Challenge accepted!Schaam me daar toch niet meer voor.
20-25 minuten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Fietsend van maaspoort naar stad, hoelang duurt dat? Op een traag tempo?
Ja, 9 uur.quote:
Duh. Hij had geld zat zei hij.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En KK betaalt al het bier toch?
Kom dan.quote:
Hoax.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Omdat vanavond feest van een goede maat van mij
We leven met je meequote:Op vrijdag 25 november 2011 18:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Nee, als ik dat niet had was ik sws gegaan, aangezien ik jullie gewoon in het echt wil zien uit nieuwschierigheid..
Plus het is voor mij een eind weg he
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:53 schreef shifto het volgende:
Hoe gaan we het probleem van elkaar herkennen nou oplossenwant ik zie ons dalijk al allemaal aan andere tafeltjes zitten om ons heen te kijken en vreemd oogcontact zoeken met iedereen die toevallig rondkijkt!
Hoe moet ik het me daarbinnen eigenlijk voorstellen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:53 schreef shifto het volgende:
Hoe gaan we het probleem van elkaar herkennen nou oplossenwant ik zie ons dalijk al allemaal aan andere tafeltjes zitten om ons heen te kijken en vreemd oogcontact zoeken met iedereen die toevallig rondkijkt!
Gewoon afzeggen met als reden dat je ziek bent.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Omdat vanavond feest van een goede maat van mij
Dat doe jij ook of niet?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gewoon afzeggen met als reden dat je ziek bent.
Ja en morgen ga ik met dr naar een feest. Helemaal beter uiteraard.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gewoon afzeggen met als reden dat je ziek bent.
En je weet dat je dat liever doetquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja hoi ik ben ziek dus ik kom niet.
(stiekem ga ik naar een internetmeet in den bosch)
Of zeg dat je niet van je ouders mag.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja hoi ik ben ziek dus ik kom niet.
(stiekem ga ik naar een internetmeet in den bosch)
Ja da's het ergequote:
Ik heb van BDH nou zo'n beeld voor me van dokter. cox, door die stomme ava van 'mquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:53 schreef shifto het volgende:
Totaal nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb van BDH nou zo'n beeld voor me van dokter. cox, door die stomme ava van 'm
Heel veel....quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoe moet ik het me daarbinnen eigenlijk voorstellen?Tafels enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Ja jij wel een beetjequote:Op vrijdag 25 november 2011 19:08 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik lijk wel op mijn plaatje
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heel veel....Gelukkig ook normaal bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Zijn plaatje heeft wel 1000 x meer swag.quote:
Niet?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:07 schreef Kutstudent het volgende:
BDH denk je nou echt dat ik jasje dasje ga?En ik wil BB's nummer.
Ja okquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zijn plaatje heeft wel 1000 x meer swag.
Waarom altijd die haatquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zijn plaatje heeft wel 1000 x meer swag.
Gewoon rond 9 uur, want doodmoe van de afgelopen week.quote:
Oke coolquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gewoon rond 9 uur, want doodmoe van de afgelopen week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |