SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.SPOILER: niet voor zwakke magen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat opera voor de cultuur rijken onder ons.
Telefoonmaatschappij seal of approvement:
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Daar doelde ik niet opquote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Bijdehand is hier wel met stipt op een de grappigste
En weltruste MR
Zwaar onterechte post dezen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Bijdehand is hier wel met stipt op een de grappigste
En weltruste MR
Kom lalalaquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:31 schreef Kutstudent het volgende:
Ik denk trouwens wel dat ik nog gruwelijk ga tanken na die meet. Te lang geleden dat ik in DB was en ik heb echt een hoop geld te spenden.
Als je daar tijd voor hebt, kun je zeker ook wel even mee authistisch komen doen in Terminus?quote:
Wrom kom je niet naar de meetquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Nee want daar ga ik zuipen vanaf een uur of elf/twaalf. En de meet is eerder
En tietenquote:
Ik moet nog wel weten hoe jij eruit ziet dan. Ik zeg wel tegen die vriendinnen van je dat ik een ouwe vakantiemattie ofzo ben.quote:
Trek dan door.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:08 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ja godverdomme ik wil ook komen
Dan ga ik mee want ik wil jou weleens zien regelen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik moet nog wel weten hoe jij eruit ziet dan. Ik zeg wel tegen die vriendinnen van je dat ik een ouwe vakantiemattie ofzo ben.Voordat ik ze ga regelen.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan ga ik mee want ik wil jou weleens zien regelen.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan ga ik mee want ik wil jou weleens zien regelen.
Bluf dat jij iemand regelt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Alsof ik de vriendinnen van barrie ga proberen te regelen. Ze zou me dan toch wel cockblocken.
En ik ben er ook hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik wil best van de partij zijn, maar wie is er nog meer van de partij dan?
Of zit ik straks in mn remi daar in het café, met zo'n kaartje 'fok-meet' op tafel.. Eeuwig aan het wachten op de andere meet'ers die allemaal af blijken te haken![]()
[ afbeelding ]
topquote:
Nee. Maar ik heb een lekke band, en het ligt eraan of ik die zo gefikst krijg of naar een fietsenmaker moet, want als ik in DB ben, zijn de winkels al dicht.quote:
Is het een verjaardag van familie of van vrienden ofzo?quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zit er gewoon aan te denken om eerder te gaan werken en dan niet naar die verjaardag te gaan. Een den bosch meet, daar moet je toch geweest zijn?
Tuurlijk gaat het doorquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Klasgenoot, waar ik wel veel mee omga
Fuck haar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Klasgenoot, waar ik wel veel mee omga
Wanneer weet jij of jij er bij bent?quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:53 schreef Kutstudent het volgende:
Gewoon komen. Jij bent er al vanaf minuut 1 bij.
Als ik mijn brommer heb bekeken. En ik ben nog in Delft dus daar gaat nog wel 3 uur overheen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wanneer weet jij of jij er bij bent?
Dan zijn we inderdaad met 3 in iedergeval. Dan kunnen we wel het halve café afhuren denk ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:19 schreef shifto het volgende:
Nou als A_T dan ook komt zijn we in het slechtste geval met zijn 3enmaar denk dat KK en TM ook wel komen toch?
Het hoeft ook geen uren te duren toch? Bedoel als het echt supergezellig meeten we gewoon nog een keerquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan zijn we inderdaad met 3 in iedergeval. Dan kunnen we wel het halve café afhuren denk ik.
Maar prima, ik kom dan wel even kijken. Doet iedereen naamkaartjes op?. En hoelaat nou eigenlijk, want daar hoorde ik allemaal verschillends over.
Ik ga trouwens niet mee de stad in, heb nog een housewarming te vieren. Kan daar wel laat komen, maar om nou pas dieiep in de nacht aan de komen zetten..
Shifto herken je zo.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het hoeft ook geen uren te duren toch? Bedoel als het echt supergezellig meeten we gewoon nog een keer9 uur bij de Terminus. Weet alleen niet hoe we elkaar herkennen eigenlijk
YEEEEEEEEEYquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:09 schreef Muisraket het volgende:
Ik voel me inmiddels een stuk beter, dus misschien wip ik ook wel even langs. Blijf alleen niet enorm lang.
Oh en wie houdt het echte naam + 06-lijstje bij?
Ik vind het ook best eng.quote:
Als je je nummer naar mij dm't dan kan ik je toevoegen aan het gesprek! Maak niet uit wie het bijhoudt, iedereen in dat gesprek kan je nummer zien zeg maarquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:09 schreef Muisraket het volgende:
Ik voel me inmiddels een stuk beter, dus misschien wip ik ook wel even langs. Blijf alleen niet enorm lang.
Is die er dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:09 schreef Muisraket het volgende:
Voor WhatsApp bedoel je? Dat heb ik niet, mijn telefoon is prehistorisch.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je je nummer naar mij dm't dan kan ik je toevoegen aan het gesprek! Maak niet uit wie het bijhoudt, iedereen in dat gesprek kan je nummer zien zeg maar
06 voor whatsappquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Is die er dan?
Mijn echte naam is niet zo heel moeilijk te raden, dat is natuurlijk Augustus
Maar 06-lijstje? Om mensen boos op te bellen als ze niet komen opdagen?
Nja, ik kan je mijn nummer wel sturen dat je kan smsen als je er bent, maar ik denk dat de groep wel opvaltquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Voor WhatsApp bedoel je? Dat heb ik niet, mijn telefoon is prehistorisch.
Haha inderdaad. Maar je hebt BDH's nummer, toch?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Niet dat ik binnen sta te wachten en iedereen buiten of net andersom ofzo
Nee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Maar je hebt BDH's nummer, toch?
Serieus niet? Maar jullie meeten toch best vaak? Dat van jou is echt tof, omdat je al iets had. Ik wilde eerst niet gaan omdat ik me niet zo vrolijk voelde, maar voel me nu toch beter en ik vond dat ik niet moest zeuren, dus vandaar.quote:
Haha wat een aannamequote:Op vrijdag 25 november 2011 18:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Maar je hebt BDH's nummer, toch?
Tof hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Serieus niet? Maar jullie meeten toch best vaak? Dat van jou is echt tof, omdat je al iets had. Ik wilde eerst niet gaan omdat ik me niet zo vrolijk voelde, maar voel me nu toch beter en ik vond dat ik niet moest zeuren, dus vandaar.
Ja maar wij nemen de tijd beide serieusquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Serieus niet? Maar jullie meeten toch best vaak? Dat van jou is echt tof, omdat je al iets had. Ik wilde eerst niet gaan omdat ik me niet zo vrolijk voelde, maar voel me nu toch beter en ik vond dat ik niet moest zeuren, dus vandaar.
Gaan we daar vanavond verandering in brengen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tof hoorEn ik heb haar nummer niet. Heb zelfs haar achternaam niet
Nee over een jaar of 10.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gaan we daar vanavond verandering in brengen?
Ligt eraan hoeveel bier er in barrie zit!quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gaan we daar vanavond verandering in brengen?
Dat zou geniaal zijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:17 schreef Muisraket het volgende:
Btw, ik heb hier nog een - weliswaar oud en lelijk, maar boeiend - shirt met een goudvis (hoorde bij een inside joke maar ben de grap vergeten), zal ik die aandoen? Dan is er in ieder geval één persoon erg makkelijk te herkennen.
Ja da's wel goedquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:17 schreef Muisraket het volgende:
Btw, ik heb hier nog een - weliswaar oud en lelijk, maar boeiend - shirt met een goudvis (hoorde bij een inside joke maar ben de grap vergeten), zal ik die aandoen? Dan is er in ieder geval één persoon erg makkelijk te herkennen.
Challenge accepted!quote:
Doet me denken aan die new kids film waar een wijf met dr benen wijd ligt en zo'n een zegt; daar passen wel halve liters in, kutquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel bier er in barrie zit!
Doe maar niet naquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Doet me denken aan die new kids film waar een wijf met dr benen wijd ligt en zo'n een zegt; daar passen wel halve liters in, kut
KK doet een jas en das aan. Barrie doet haar hawaiioutfit aan. Mij herken je welquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Challenge accepted!Schaam me daar toch niet meer voor.
Waar zou ik jou aan moeten herkennen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
KK doet een jas en das aan. Barrie doet haar hawaiioutfit aan. Mij herken je wel
Ik ben ditquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
KK doet een jas en das aan. Barrie doet haar hawaiioutfit aan. Mij herken je wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |