En de special edition voor x360 en ps3 :quote:Spelers die een pre-order plaatsen voor Saints Row: The Third voor PC, PlayStation 3 of Xbox 360 ontvangen onder andere de Octopuss Gun. Dit is een van drie bonussen in Professor Genki's Hyper Ordinary Pre-Order pack, meldt uitgever THQ in een persbericht.
De Octopuss Gun is een soort roze bazooka die octopussen afschiet. Zo'n octopus masseert het hoofd van zijn slachtoffer en zorgt ervoor dat hij aan de zijde van de speler gaat meevechten. Ook zit in dit pakket Professor Genki's Super Ballistic Man-a-pult, een wagen met een kanon die mensen kan opzuigen en afschieten. Tot slot ontvangen gamers Professor Genki's Leisure Stunt Suit. Een nauwsluitend pak met Genki's kenmerkende kattenmasker.
Professor Genki is in Saints Row: The Third de gestoorde presentator van de populaire spelshow Professor Genki’s Super Ethical Reality Climax. In deze show strijden de deelnemers op leven en dood om verschillende prijzen. In een van de spellen in de show mag een inwoner van Steelport door het met boobytraps bezaaide laboratorium van Professor Genki gaan en daarbij doelen neerschieten voor punten, of mensen voor de lol. "Maar pas op! Als je de hulpeloze panda neerschiet, wordt iedereen verdrietig", aldus THQ's omschrijving.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Nee.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef RickoKun het volgende:
Klopt t dat je meteen een tank in je garage hebt staan als je speelt voor t eerst?
Veel te doen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:03 schreef kosmetdesnor het volgende:
Ligt het aan mij, dat er zoveel te doen is, dat het spel soms een beetje onoverzichtelijk wordt? Bij SR2 had ik hier geen last van.
NEE........quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:58 schreef delano.888 het volgende:
Ben ik nou echt de enige die knettergek is op dit spel?
Niet nodig.. Want hij ligt op de kast naast de PS3quote:Iedereen SR2 al gratis binnen gehaald btw?
Geen... Zet de radio direkt uitquote:En welk radiostation luisteren jullie t meest?
Je weet dat alle DLC er ook gratis bij zit via de DL versie?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:06 schreef -CRASH- het volgende:
Niet nodig.. Want hij ligt op de kast naast de PS3
Heb je gesaved? Daarna kan je het niet meer uitzettenquote:
Die heb ik ook al(lang)quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:15 schreef delano.888 het volgende:
Je weet dat alle DLC er ook gratis bij zit via de DL versie?
Ik heb gesaved maar dan halfway the storylinequote:Op vrijdag 2 december 2011 23:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je weet dat alle DLC er ook gratis bij zit via de DL versie?
[..]
Heb je gesaved? Daarna kan je het niet meer uitzetten
Had je toen al gecheatquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:17 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ik heb gesaved maar dan halfway the storyline
Nee toen ik klaar was met storyline ging ik cheaten.quote:
Sukkel. Dan heb je dus WEL gecheat en daarna gesaved. Dom.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:20 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Nee toen ik klaar was met storyline ging ik cheaten.
Maar ik kan nu geen achievements unlocken :s
quote:
Gezien?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:52 schreef delano.888 het volgende:
Hendige tip: nadat je de eerste missie tegen STAG hebt gehad, ga even naar het park (noord van je penthouse) daar staan wat leuke dingetjes die je zonder problemen mee kan pikken.
Dat doe ik al sinds respect level 39quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:08 schreef delano.888 het volgende:
Hoe heet dat ook alweer als je zon groepje gangmembers moet uitmoorden op een bepaalde plek? Gang takeover ofzo? Iig, dat is heeeeeul makkelijk met de laser op de VTOL
Waar, hoe duur?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:06 schreef -CRASH- het volgende:
Zo heb me net een hebbeding gehaald
Sants Row The Third guide Studio Edition.
[ afbeelding ]
Met Money Shot DLC pack
21,--quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waar, hoe duur?
Wel beetje jammer dat die hoverbike sowieso al in het spel zit (laatste stag missie)
Waar gekocht danquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:39 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
21,--
Maar geen zwarte hoverbike neem ik aan
Had laatst in co-op imand met een zwarte VTOL
Game Maniaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
Nieuw campaign startenquote:Op zondag 4 december 2011 15:38 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb dus Shaundi dood laten gaan in een missie (in het begin ergens) maar nu heb ik niet opgelet waar ik haar terug kan krijgen?
Iemand een idee?
quote:Op zondag 4 december 2011 18:07 schreef Klonk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit nu op 96%Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
Echt waar? Is ze dan echt dood dood?quote:
Ja.... Later als je een stuk verder bent met de missiesquote:Op maandag 5 december 2011 19:50 schreef Joran-Joran het volgende:
Is er een manier om die legerbasis binnen te komen zonder dat je gelijk 5 wanted-shields aan je broek hebt hangen?
En nu in Hardcore.....quote:Op maandag 5 december 2011 20:29 schreef Klonk het volgende:
100%
Nu eens nadenken over de volgende game
Waar is die? Ik moet nog zo'n army chopperquote:Op maandag 5 december 2011 19:50 schreef Joran-Joran het volgende:
Is er een manier om die legerbasis binnen te komen zonder dat je gelijk 5 wanted-shields aan je broek hebt hangen?
Ik moet de zooi bijna helemaal opnieuw doen....quote:Op maandag 5 december 2011 22:00 schreef Klonk het volgende:
Ik zit net ff door de achievements te bladeren, zie dat ik het spel nog ff opnieuw moet opstarten om het eerste gedeelte op de andere manier te finishen
niet dat ik weet, tenminste niet ingame, maar als je wat verder bent in de game kun je een ding unlocken waarmee je verborgen items ziet en als je lang genoeg rondvliegt/scheurt komen alle activities ook te voorschijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
Is er een list met awards voor het uitspelen van de activities?
Grote kans dat de DLC tegelijkertijd op 360 en PC verschijnt geinporumquote:
Je hebt helemaal gelijk. Maar als een spel mij 10 uur kan vermaken waarin ik maar 4 missies heb gedaan, vind ik t in ieder geval een goed spelquote:Op woensdag 21 december 2011 18:15 schreef Klonk het volgende:
ooit is wat overdreven, wel een van de leukste games van het jaar
Ik ook, maar dat is ook de bedoeling natuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2011 18:46 schreef Tism het volgende:
Ik vind die grote dikke clonen kut, wel gaaf spel verder..
ik activeer die "life-extention upgrades" niet, blijft het spel verder iig zeker een uitdaging..quote:Op woensdag 21 december 2011 18:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is ook de bedoeling natuurlijk
Nadat je een paar upgrades hebt is t allemaal een stuk makkelijker
Ik heb die wel gebruikt nadat ik de verhaallijn had uitgespeeldquote:Op woensdag 21 december 2011 18:52 schreef Tism het volgende:
[..]
ik activeer die "life-extention upgrades" niet, blijft het spel verder iig zeker een uitdaging..
Nee ff wat missies spelen tot je de VTOL hebt dan is het allemaal veel makkelijkerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:42 schreef DSS24 het volgende:
Gisteren voor het eerst goed gespeeld. Het is een vermakelijk, zeer over de top, rellend chaos spelJe moet wel 5 kilo zout thuis hebben want met een klein korreltje zout ga je het niet redden.
Alleen deed ik gisteren een gang operation (waarbij je een stukje land moet overnemen) de groep vijanden werd steeds groter en er kwamen opeens big motherfuckers met miniguns. Ik had zeker mijn predator missile erop moeten pleuren?
Of gewoon met een tank, dan is het ook vrij makkelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee ff wat missies spelen tot je de VTOL hebt dan is het allemaal veel makkelijker
Bedoel je dit?..quote:
quote:Yarngasm: Saints Row 3′s Genki Bowl VII DLC
Next Tuesday will see the release of the first DLC for last year’s fantastic Saints Row: The Third, Genki Bowl VII. What is it? According to the details we’ve received, it’s some sort of in-game event that will feature a number of games. And they are… Sexy Kitten Yarngasm, Sad Panda Skyblazing, Angry Tiger’s Apocalypse Genki, and Super Ethical PR Opportunity. Yes indeed. There’s a teaser trailer below.
So the leader of the Saints – that would be you – has been selected to appear on Professor Genki’s seventh annual television event, which involves those activities mentioned above. Sad Panda Skyblazing will apparently have us sailing through the skies, while the Apocalypse Genki involves fighting through shark-infested jungles. And of course a Yarngasm means you’ll be crushing innocents to death with a giant ball of wool.
Dat dus. Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Hoewel ik me prima vermaak met de game vond ik SR2 toch iets leuker, ook al is SR3 meer gepolijst, betere performance en betere alles eigenlijk. Er mist toch iets van die klunzige charme, van ideeën die te groot zijn voor de engine en die daardoor het allemaal niet meer trekt... Moet nog ff vinden waar het hem precies in zit
Voor de rest topgame waar ik met liefde 30 euro voor betaald heb!
heb je nog andere spellen te ruil?quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:11 schreef DSS24 het volgende:
Iemand hier die mijn SR3 wil ruilen tegen Battlefield 3?
Ja ik wel. Zit alleen geen online code meer bijquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:11 schreef DSS24 het volgende:
Iemand hier die mijn SR3 wil ruilen tegen Battlefield 3?
Ik heb er best veel maar de meeste zijn best oud. Ik zal vanavond een lijst maken en morgen hier op zetten. Wat zoek je dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb je nog andere spellen te ruil?
Ik vond deel 2 inderdaad ook leuker en beter, maar dat komt ook omdat het realistische me veel meer aansprak. Net zoals in GTA bijvoorbeeld.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:29 schreef Rhalius het volgende:
Het was best een redelijke game.. maar deel 2 was gewoonweg beter.
Het had de juiste mix van realisme en humor. Ik vind dat ze te ver zijn doorgeslagen zijn in deel 3 met gekke dingen, die vrijwel nooit grappig zijn in mijn ogen.
In deel 3 kan je gewoon niet over straat lopen zonder constant de meest belachelijke dingen te zien. Veel NPC's in furry of SM kostuums.. zombies.. in vorige delen waren aparte NPC's erg zeldzaam, zoals een streaker of zo. Dan blijft het leuk.
De overdreven dingen bij de straat bendes is ook waardeloos.. Snipers zijn een goede toevoeging, maar brutes en supersnelle anime meisjes niet. Ze kunnen toch wel iets beters verzinnen?
De storyline is mogelijk nog wel het zwakste punt van de game.. Waar SR2 meer vergeleken zou kunnen worden met een Tarantino film, is SR3 meer als Jack ass.
Ook jammer dat leuke activiteiten zoals fight club weg zijn, customisation is ook een stuk minder en de helft van de wapens zijn fop wapens. Ik zou liever meer echte wapens hebben.
Als je de seasonpass koopt dan krijg je de drie DLC's (Genki Bowl, Gangsta's in Space & Trouble with Clones) en het Night Blade pakket voor 15% korting dan als je alles los zou kopen.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:09 schreef ellenatmars het volgende:
Heb 'm net uitgespeeld. De storyline dan. Vond SR2 inderdaad ook wel echt leuker om te spelen (en langer), maar deze was wel geinig.
Hoe zit dat met die season pass? Ik dacht dat je daar meteen een paar pakketjes bij kreeg, maar nu staat er dat er een aantal DLC's "vereist" zijn. Wut..?
Oh, pff... 15% korting is niet eens zo veel, maar die seasonpas is wel 20 euro. Jammer.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je de seasonpass koopt dan krijg je de drie DLC's (Genki Bowl, Gangsta's in Space & Trouble with Clones) en het Night Blade pakket voor 15% korting dan als je alles los zou kopen.
Maar ik heb dat ook gedaan, en eerlijk gezegd is het het totaal niet waard. Niet doen dus, zou ik je aanbevelen.
Je kunt tijdens het spel je character aanpassen!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:50 schreef Bolleke_666 het volgende:
SKOPKE!!!!!
Ik zit er toch ook aan te denken om SR3 te halen, maar kan je ook meerdere characters maken?
Of moet je dan weer een hele nieuwe campaign starten om met een andere character te kunnen lopen?
ik vind 2 ook beter dan 3 en leuker dan 1, maar daar zijn weinigen hier het mee eens, zou wel wat met het hoge bling bling gehalte te maken hebben.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:36 schreef Rhalius het volgende:
Compleet gebrek aan brute cutscenes?
Foute helpers zoals Zimos en Angel?
Debiele vijanden die niets voorstellen vergeleken ALLE vijanden in vorige delen? Zelf Veteran Child was nog gevaarlijker dan Killbane.
Genoeg rare shit in ieder geval.. ik hoop dat het met deel 4 weer een beetje terug gaat naar deel 2.
tja, liever bling bling dan kinderachtig. En de bling bling was optioneel, in SR3 stikt het van kinderachtige wapens, mensen in furry kostuums, kinderachtige gangs.. Je kan er gewoonweg niet omheen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik vind 2 ook beter dan 3 en leuker dan 1, maar daar zijn weinigen hier het mee eens, zou wel wat met het hoge bling bling gehalte te maken hebben.
Dat hoop ik ook...quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:24 schreef TwyLight het volgende:
Hopelijk komt er in SR4 wel een échte multiplayer ipv alleen een gare co-op mode
Ik heb het bijna niet gespeeld, altijd als ik het wou doen kwam ik bij cheaters terechtquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:54 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook...
Want co-op heb ik heel ff gespeelt... en vond er niks aan
Hoe meer mensen... Hoe meer vreugd
daarom heb ik het ook maar heeel ff gespeeltquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb het bijna niet gespeeld, altijd als ik het wou doen kwam ik bij cheaters terecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Eerst spelen dan oordelen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:27 schreef Olle. het volgende:
Ik heb net 3 besteld
Als ik de reacties hier lees is 3 weinig vergleken bij deel 2..
Gelukkig was hji maar 20 euro.
Maar wel jammer van mijn investering
voor 20 euro kun je weinig leukere games kopen, ja Just Cause 2 misschien maar het is geen miskoopquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:27 schreef Olle. het volgende:
Ik heb net 3 besteld
Als ik de reacties hier lees is 3 weinig vergleken bij deel 2..
Gelukkig was hji maar 20 euro.
Maar wel jammer van mijn investering
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Eerst spelen dan oordelen.
Ja, ik vind hem ook minder dan 2... maar hij is zeker niet slecht.
Het blijft een erg leuke game. En zeker voor 20 euro meer dan z'n geld waard.
We gaan hem spelen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
voor 20 euro kun je weinig leukere games kopen, ja Just Cause 2 misschien maar het is geen miskoop
Daarom, en daar gaat het om.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:33 schreef Olle. het volgende:
[..]
[..]
We gaan hem spelen.
ik heb de ervaring van deel 2 niet dat kan schelen
Ben het met jullie eens, wat ik hier lees dan heb ik in iedergeval veel plezier in het spelen!
Check!quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:05 schreef Klonk het volgende:
Dan kan ie beter de box kopen waar 1 en 2 inzitten, zag ik laatst nog ergens in de budgetbak voor een tientje
Een betere laptop aanschaffenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:17 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik heb dit spel nu ook eindelijk op mijn Laptop, maar ik heb last van een ontzettende lag.
Alles gaat heel traag. Ik heb een lagere resolutie genomen, maar dat mocht niet baten.
Als ik het spel opstart druk ik op Direct X 10-11, want Direct X 9 doet het niet.
Heeft iemand tips waardoor ik het spel toch lag-vrij kan spelen?
Thanksquote:
Maar daarna, pure genialiteit! Op straat rondlopen en mensen met een dildo slaanquote:Op zondag 24 juni 2012 03:35 schreef Polyfemos het volgende:
Net dit spel gedownload, begint gelijk leuk met die free falls etc!
Fifa 12 doet t ook prima op m'n Wii...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:32 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Fifa 12 doet het wel prima op mijn laptop
Ik moet hem ook eens meer gaan spelen, hij is wel erg leuk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:02 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik ben gisteren ook begonnen met SR3. Wat een geweldig spel! Die intro ala Star Wars.
Gameplay wise voelt het wat zwaar aan, dus heb ik de gevoeligheid iets aangepast.
Kabron FM
Ja!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik moet hem ook eens meer gaan spelen, hij is wel erg leuk.
Side missions/ activities zijn juist cool! Je krijgt er meer naar mata je speelt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:01 schreef Olle. het volgende:
Ik vind wel het nadeel (heb het nog maar 45 min gespeeld ofzo) dat eigenlijk alleen het volgen van de missies leuk is.
Heb nu net het grote huis van die knakker weten te bemachtigen.
Het nadeel voor mij is dat ik 2 nieuwe spellen tegelijk heb gekochtis ook nooit slim.
nee ik bedoelde meer van ik heb nog maar 45 minuten gespeeldquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:13 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Side missions/ activities zijn juist cool! Je krijgt er meer naar mata je speelt.
Insurance fraud is geweldig, Tank Mayhem, Professor Genki etc.
Of dacht je dat alles na 45 minuten unlocked was? Ik heb gisteren een goede 2 uurtjes gespeeld en je krijgt steeds meer leuke dingen te doen naast de Story missies.
Ik heb uiteindelijk vrijwel alles gedaan leuke dingen idd!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:13 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Side missions/ activities zijn juist cool! Je krijgt er meer naar mata je speelt.
Insurance fraud is geweldig, Tank Mayhem, Professor Genki etc.
Of dacht je dat alles na 45 minuten unlocked was? Ik heb gisteren een goede 2 uurtjes gespeeld en je krijgt steeds meer leuke dingen te doen naast de Story missies.
He? Vreemde bug!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kom goddomme maar niet door die Apocalypse Genki heenIk doe hetzelfde als ik in filmpjes zie, maar mij lukt het gewoon niet om te finishen
Ik schiet alles en iedereen neer, pak de goeie targets, maar als ik bij de exit sta gebeurt er... niks
Mja, ik krijg die brute ook niet te zien.quote:
Ik las ergens dat je in 4 de president van de usa speelt? Gaapquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:23 schreef ZodiaX het volgende:
Character creation voor Saints Row 4 is al te downloaden via steam.
Vermakelijk, maar veel hetzelfde als in SR3, mn char lijkt dus eigenlijk hetzelfde.. ook veel dezelfde kleding en tatoos etc. Hopelijk ingame straks wat meer nieuws.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:23 schreef ZodiaX het volgende:
Character creation voor Saints Row 4 is al te downloaden via steam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |