En de special edition voor x360 en ps3 :quote:Spelers die een pre-order plaatsen voor Saints Row: The Third voor PC, PlayStation 3 of Xbox 360 ontvangen onder andere de Octopuss Gun. Dit is een van drie bonussen in Professor Genki's Hyper Ordinary Pre-Order pack, meldt uitgever THQ in een persbericht.
De Octopuss Gun is een soort roze bazooka die octopussen afschiet. Zo'n octopus masseert het hoofd van zijn slachtoffer en zorgt ervoor dat hij aan de zijde van de speler gaat meevechten. Ook zit in dit pakket Professor Genki's Super Ballistic Man-a-pult, een wagen met een kanon die mensen kan opzuigen en afschieten. Tot slot ontvangen gamers Professor Genki's Leisure Stunt Suit. Een nauwsluitend pak met Genki's kenmerkende kattenmasker.
Professor Genki is in Saints Row: The Third de gestoorde presentator van de populaire spelshow Professor Genki’s Super Ethical Reality Climax. In deze show strijden de deelnemers op leven en dood om verschillende prijzen. In een van de spellen in de show mag een inwoner van Steelport door het met boobytraps bezaaide laboratorium van Professor Genki gaan en daarbij doelen neerschieten voor punten, of mensen voor de lol. "Maar pas op! Als je de hulpeloze panda neerschiet, wordt iedereen verdrietig", aldus THQ's omschrijving.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Nee.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef RickoKun het volgende:
Klopt t dat je meteen een tank in je garage hebt staan als je speelt voor t eerst?
Veel te doen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:03 schreef kosmetdesnor het volgende:
Ligt het aan mij, dat er zoveel te doen is, dat het spel soms een beetje onoverzichtelijk wordt? Bij SR2 had ik hier geen last van.
NEE........quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:58 schreef delano.888 het volgende:
Ben ik nou echt de enige die knettergek is op dit spel?
Niet nodig.. Want hij ligt op de kast naast de PS3quote:Iedereen SR2 al gratis binnen gehaald btw?
Geen... Zet de radio direkt uitquote:En welk radiostation luisteren jullie t meest?
Je weet dat alle DLC er ook gratis bij zit via de DL versie?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:06 schreef -CRASH- het volgende:
Niet nodig.. Want hij ligt op de kast naast de PS3
Heb je gesaved? Daarna kan je het niet meer uitzettenquote:
Die heb ik ook al(lang)quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:15 schreef delano.888 het volgende:
Je weet dat alle DLC er ook gratis bij zit via de DL versie?
Ik heb gesaved maar dan halfway the storylinequote:Op vrijdag 2 december 2011 23:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je weet dat alle DLC er ook gratis bij zit via de DL versie?
[..]
Heb je gesaved? Daarna kan je het niet meer uitzetten
Had je toen al gecheatquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:17 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ik heb gesaved maar dan halfway the storyline
Nee toen ik klaar was met storyline ging ik cheaten.quote:
Sukkel. Dan heb je dus WEL gecheat en daarna gesaved. Dom.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:20 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Nee toen ik klaar was met storyline ging ik cheaten.
Maar ik kan nu geen achievements unlocken :s
quote:
Gezien?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:52 schreef delano.888 het volgende:
Hendige tip: nadat je de eerste missie tegen STAG hebt gehad, ga even naar het park (noord van je penthouse) daar staan wat leuke dingetjes die je zonder problemen mee kan pikken.
Dat doe ik al sinds respect level 39quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:08 schreef delano.888 het volgende:
Hoe heet dat ook alweer als je zon groepje gangmembers moet uitmoorden op een bepaalde plek? Gang takeover ofzo? Iig, dat is heeeeeul makkelijk met de laser op de VTOL
Waar, hoe duur?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:06 schreef -CRASH- het volgende:
Zo heb me net een hebbeding gehaald
Sants Row The Third guide Studio Edition.
[ afbeelding ]
Met Money Shot DLC pack
21,--quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waar, hoe duur?
Wel beetje jammer dat die hoverbike sowieso al in het spel zit (laatste stag missie)
Waar gekocht danquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:39 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
21,--
Maar geen zwarte hoverbike neem ik aan
Had laatst in co-op imand met een zwarte VTOL
Game Maniaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
Nieuw campaign startenquote:Op zondag 4 december 2011 15:38 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb dus Shaundi dood laten gaan in een missie (in het begin ergens) maar nu heb ik niet opgelet waar ik haar terug kan krijgen?
Iemand een idee?
quote:Op zondag 4 december 2011 18:07 schreef Klonk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit nu op 96%Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
Echt waar? Is ze dan echt dood dood?quote:
Ja.... Later als je een stuk verder bent met de missiesquote:Op maandag 5 december 2011 19:50 schreef Joran-Joran het volgende:
Is er een manier om die legerbasis binnen te komen zonder dat je gelijk 5 wanted-shields aan je broek hebt hangen?
En nu in Hardcore.....quote:Op maandag 5 december 2011 20:29 schreef Klonk het volgende:
100%
Nu eens nadenken over de volgende game
Waar is die? Ik moet nog zo'n army chopperquote:Op maandag 5 december 2011 19:50 schreef Joran-Joran het volgende:
Is er een manier om die legerbasis binnen te komen zonder dat je gelijk 5 wanted-shields aan je broek hebt hangen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |