Ik moet de zooi bijna helemaal opnieuw doen....quote:Op maandag 5 december 2011 22:00 schreef Klonk het volgende:
Ik zit net ff door de achievements te bladeren, zie dat ik het spel nog ff opnieuw moet opstarten om het eerste gedeelte op de andere manier te finishen
niet dat ik weet, tenminste niet ingame, maar als je wat verder bent in de game kun je een ding unlocken waarmee je verborgen items ziet en als je lang genoeg rondvliegt/scheurt komen alle activities ook te voorschijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
Is er een list met awards voor het uitspelen van de activities?
Grote kans dat de DLC tegelijkertijd op 360 en PC verschijnt geinporumquote:
Je hebt helemaal gelijk. Maar als een spel mij 10 uur kan vermaken waarin ik maar 4 missies heb gedaan, vind ik t in ieder geval een goed spelquote:Op woensdag 21 december 2011 18:15 schreef Klonk het volgende:
ooit is wat overdreven, wel een van de leukste games van het jaar
Ik ook, maar dat is ook de bedoeling natuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2011 18:46 schreef Tism het volgende:
Ik vind die grote dikke clonen kut, wel gaaf spel verder..
ik activeer die "life-extention upgrades" niet, blijft het spel verder iig zeker een uitdaging..quote:Op woensdag 21 december 2011 18:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is ook de bedoeling natuurlijk
Nadat je een paar upgrades hebt is t allemaal een stuk makkelijker
Ik heb die wel gebruikt nadat ik de verhaallijn had uitgespeeldquote:Op woensdag 21 december 2011 18:52 schreef Tism het volgende:
[..]
ik activeer die "life-extention upgrades" niet, blijft het spel verder iig zeker een uitdaging..
Nee ff wat missies spelen tot je de VTOL hebt dan is het allemaal veel makkelijkerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:42 schreef DSS24 het volgende:
Gisteren voor het eerst goed gespeeld. Het is een vermakelijk, zeer over de top, rellend chaos spelJe moet wel 5 kilo zout thuis hebben want met een klein korreltje zout ga je het niet redden.
Alleen deed ik gisteren een gang operation (waarbij je een stukje land moet overnemen) de groep vijanden werd steeds groter en er kwamen opeens big motherfuckers met miniguns. Ik had zeker mijn predator missile erop moeten pleuren?
Of gewoon met een tank, dan is het ook vrij makkelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee ff wat missies spelen tot je de VTOL hebt dan is het allemaal veel makkelijker
Bedoel je dit?..quote:
quote:Yarngasm: Saints Row 3′s Genki Bowl VII DLC
Next Tuesday will see the release of the first DLC for last year’s fantastic Saints Row: The Third, Genki Bowl VII. What is it? According to the details we’ve received, it’s some sort of in-game event that will feature a number of games. And they are… Sexy Kitten Yarngasm, Sad Panda Skyblazing, Angry Tiger’s Apocalypse Genki, and Super Ethical PR Opportunity. Yes indeed. There’s a teaser trailer below.
So the leader of the Saints – that would be you – has been selected to appear on Professor Genki’s seventh annual television event, which involves those activities mentioned above. Sad Panda Skyblazing will apparently have us sailing through the skies, while the Apocalypse Genki involves fighting through shark-infested jungles. And of course a Yarngasm means you’ll be crushing innocents to death with a giant ball of wool.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |