tja, liever bling bling dan kinderachtig. En de bling bling was optioneel, in SR3 stikt het van kinderachtige wapens, mensen in furry kostuums, kinderachtige gangs.. Je kan er gewoonweg niet omheen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik vind 2 ook beter dan 3 en leuker dan 1, maar daar zijn weinigen hier het mee eens, zou wel wat met het hoge bling bling gehalte te maken hebben.
Dat hoop ik ook...quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:24 schreef TwyLight het volgende:
Hopelijk komt er in SR4 wel een échte multiplayer ipv alleen een gare co-op mode
Ik heb het bijna niet gespeeld, altijd als ik het wou doen kwam ik bij cheaters terechtquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:54 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook...
Want co-op heb ik heel ff gespeelt... en vond er niks aan
Hoe meer mensen... Hoe meer vreugd
daarom heb ik het ook maar heeel ff gespeeltquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb het bijna niet gespeeld, altijd als ik het wou doen kwam ik bij cheaters terecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Eerst spelen dan oordelen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:27 schreef Olle. het volgende:
Ik heb net 3 besteld
Als ik de reacties hier lees is 3 weinig vergleken bij deel 2..
Gelukkig was hji maar 20 euro.
Maar wel jammer van mijn investering
voor 20 euro kun je weinig leukere games kopen, ja Just Cause 2 misschien maar het is geen miskoopquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:27 schreef Olle. het volgende:
Ik heb net 3 besteld
Als ik de reacties hier lees is 3 weinig vergleken bij deel 2..
Gelukkig was hji maar 20 euro.
Maar wel jammer van mijn investering
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Eerst spelen dan oordelen.
Ja, ik vind hem ook minder dan 2... maar hij is zeker niet slecht.
Het blijft een erg leuke game. En zeker voor 20 euro meer dan z'n geld waard.
We gaan hem spelen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
voor 20 euro kun je weinig leukere games kopen, ja Just Cause 2 misschien maar het is geen miskoop
Daarom, en daar gaat het om.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:33 schreef Olle. het volgende:
[..]
[..]
We gaan hem spelen.
ik heb de ervaring van deel 2 niet dat kan schelen
Ben het met jullie eens, wat ik hier lees dan heb ik in iedergeval veel plezier in het spelen!
Check!quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:05 schreef Klonk het volgende:
Dan kan ie beter de box kopen waar 1 en 2 inzitten, zag ik laatst nog ergens in de budgetbak voor een tientje
Een betere laptop aanschaffenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:17 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik heb dit spel nu ook eindelijk op mijn Laptop, maar ik heb last van een ontzettende lag.
Alles gaat heel traag. Ik heb een lagere resolutie genomen, maar dat mocht niet baten.
Als ik het spel opstart druk ik op Direct X 10-11, want Direct X 9 doet het niet.
Heeft iemand tips waardoor ik het spel toch lag-vrij kan spelen?
Thanksquote:
Maar daarna, pure genialiteit! Op straat rondlopen en mensen met een dildo slaanquote:Op zondag 24 juni 2012 03:35 schreef Polyfemos het volgende:
Net dit spel gedownload, begint gelijk leuk met die free falls etc!
Fifa 12 doet t ook prima op m'n Wii...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:32 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Fifa 12 doet het wel prima op mijn laptop
Ik moet hem ook eens meer gaan spelen, hij is wel erg leuk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:02 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik ben gisteren ook begonnen met SR3. Wat een geweldig spel! Die intro ala Star Wars.
Gameplay wise voelt het wat zwaar aan, dus heb ik de gevoeligheid iets aangepast.
Kabron FM
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |