Bono is dan ook the biggest shit ever madequote:Op donderdag 24 november 2011 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat deed Ricky Wilson van de Kaiser Chiefs wel leuk. Heel anders dan Bono toendertijd in ieder geval
.
Eens.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bono is dan ook the biggest shit ever made
Dan krijg ik kramp in m'n knieën...quote:Op donderdag 24 november 2011 20:56 schreef RockNijntje het volgende:
Ligt trouwens 100% aan de muziek, bij sommige bands "staat" contact met het publiek juist echt niet.
Ik wel. Zo'n concert is echt een hele bijzondere ervaring. Ik zag mensen met oordopjes in weglopen omdat het nog te hard wasquote:Op donderdag 24 november 2011 20:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
My bloody valentine, prachtige band. Maar voor zo'n optreden ga ik geen geld betalen
Hihaho humorquote:Op donderdag 24 november 2011 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan krijg ik kramp in m'n knieën...
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
zeg sym ik ben net naar de wc geweest hoor
om zum kotsen jaquote:Op donderdag 24 november 2011 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je moet plassen van DP moet ik maar wat rustigers draaien, en dit nummer is behoorlijk ontopic hier
Dat doe ik liever in de trein met koptelefoon op.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wel. Zo'n concert is echt een hele bijzondere ervaring. Ik zag mensen met oordopjes in weglopen omdat het nog te hard was. Je bent continue bezig met nieuwe geluiden ontdekken in een enorme brij aan lawaai
.
Sunn O))) niks voor jou danquote:Op donderdag 24 november 2011 20:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wel. Zo'n concert is echt een hele bijzondere ervaring. Ik zag mensen met oordopjes in weglopen omdat het nog te hard was. Je bent continue bezig met nieuwe geluiden ontdekken in een enorme brij aan lawaai
.
die krijg ik voor kerstquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die krijg ik voor kerst
Ik ga voor het eerst van mijn leven gamen
ja wie denk je dat er achter de xbox zit nu?quote:
Die treden op in de kerk hoorde ik...quote:Op donderdag 24 november 2011 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sunn O))) niks voor jou dan?
Meekijken is ook leukquote:Op donderdag 24 november 2011 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja wie denk je dat er achter de xbox zit nu?
It's not me huh?
Ken ze nietquote:Op donderdag 24 november 2011 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sunn O))) niks voor jou dan?
is het zo'n tof spel als ik denk dat het is?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja wie denk je dat er achter de xbox zit nu?
It's not me huh?
Ik vond het eerst ook maar bagger en eng spul.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die treden op in de kerk hoorde ik...
Ja al je kan genieten van een gitaar aanslag per minuut
Nou enquote:
nee want dan wil em nog grager spelenquote:
zegquote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is het zo'n tof spel als ik denk dat het is?
Yep, and then somequote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is het zo'n tof spel als ik denk dat het is?
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
hiervan dimmen mijn hormonen behoorlijk in
Boris luisteren jij. Niet die Hollander maar de band uit Japan.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vond het eerst ook maar bagger en eng spul.
Maar zit toch wel wat in, vind ik.
[..]
Nou en.
ik heb nog nooit gegamed, maar ik heb nu een game PC en ik wil het gewoon een keer gaan proberenquote:
J. die kan het wel vergeten vanavond hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had 3 minuten om muziek te zoeken, en mijn behuizing is er nog niet, dus de keuze is een beetje beperkt
hij heeft het toch te druk met gamenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
J. die kan het wel vergeten vanavond hoor
opgedroogd
Als je pc hem op de hoogste resolutie kan draaien dan wordt het helemaal genietenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gegamed, maar ik heb nu een game PC en ik wil het gewoon een keer gaan proberen
Jaaaquote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Boris luisteren jij. Niet die Hollander maar de band uit Japan.
Boris... Leeft die eigenlijk nog...quote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Linkje.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
truequote:Op donderdag 24 november 2011 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij heeft het toch te druk met gamen
er zit een 2G videokaart in en een 24"scherm, dus dat moet wel gaan lukkenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je pc hem op de hoogste resolutie kan draaien dan wordt het helemaal genieten
Hoeft niet hoor, ik kan toch geen uren achter elkaar een spel spelenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
true![]()
weet waar je aan begint Sym
Zal marijke nog even vertellen dat ze nog terug kan
Ah, ja, klinkt goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |