Ja dat heb ik nou ookquote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
GrappigIk vind het juist enorm gaaf als 100.000 man hetzelfde nummer meezingen
Zag beelden van zwarte cross vorig jaar...quote:Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mongool uithangen valt wel mee tegenwoordig, dat was twee jaar geleden wel anders.
[..]
That's your loss.
kippenvelquote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga de Top 2000 Quiz kijkenTot later
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zag beelden van zwarte cross vorig jaar...![]()
Stelletje bezopen boeren en hardcore metal toch gewoon
100.000 dan is het weer wat anders, maar de meeste artiesten naar wie ik luister spelen niet in die grote zalen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Echt bagger jaquote:Op donderdag 24 november 2011 20:48 schreef ValHallen het volgende:
Bands die live 2 woorden zingen en het publiek de rest laten doen___!
Weinig boeren nog maar hoor... Maar idd, hardcore metal is er ook o.a.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zag beelden van zwarte cross vorig jaar...![]()
Stelletje bezopen boeren en hardcore metal toch gewoon
Bij de jeugd van tegenwoordig was dat vet bij iets van een zoveel jarig hiphoplabelfeestje. Iedereen sterrenstof meezingen, gewoon, ik kreeg via de radio ook kippevelquote:Op donderdag 24 november 2011 20:48 schreef ValHallen het volgende:
Bands die live 2 woorden zingen en het publiek de rest laten doen___!
Jij woont in de buurtquote:Op donderdag 24 november 2011 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weinig boeren nog maar hoor... Maar idd, hardcore metal is er ook o.a..
Kloptquote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij woont in de buurt [ afbeelding ]
Je wordt bestolen waar je bij staat als je bij zo'n concert bent manquote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bij de jeugd van tegenwoordig was dat vet bij iets van een zoveel jarig hiphoplabelfeestje. Iedereen sterrenstof meezingen, gewoon, ik kreeg via de radio ook kippevel
Jeugd van tegenwoordig vind ik héééélemaal niks, ik snap niet wat ze willen. Het is niet grappig, klinkt niet, ze kunnen niet rappen/zingen whatever ze proberen. Domme liedjes IMO.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bij de jeugd van tegenwoordig was dat vet bij iets van een zoveel jarig hiphoplabelfeestje. Iedereen sterrenstof meezingen, gewoon, ik kreeg via de radio ook kippevel
Je betaalt toch mooi om met zijn allen een nummer te zingen, maar dan was dat ook het enige nummer. De rest was natuurlijk wel rete strak van djvt.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je wordt bestolen waar je bij staat als je bij zo'n concert bent man
Geloof me, bij de Jeugd word je niet bestolenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bij hiphop concerten krijg ik dat idee wel jaquote:Op donderdag 24 november 2011 20:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij vindt of BZB heel erg cool of je vindt het helemaal niks... Enlighten mequote:Op donderdag 24 november 2011 20:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig vind ik héééélemaal niks, ik snap niet wat ze willen. Het is niet grappig, klinkt niet, ze kunnen niet rappen/zingen whatever ze proberen. Domme liedjes IMO.![]()
Gare hype net als new kids
CunninLynguistsquote:Op donderdag 24 november 2011 20:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bij hiphop concerten krijg ik dat idee wel ja
Beste hiphop concert = cunnynlynguists
Geen idee...quote:Op donderdag 24 november 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij vindt of BZB heel erg cool of je vindt het helemaal niks... Enlighten me.
Waren vorig jaar 2x lulquote:Op donderdag 24 november 2011 20:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
CunninLynguistsDie moet ik nog een keer zien
quote:
Ik zal je de volgende meet een cd met nummers gevenquote:
Die gasten zijn meesters, eerlijk waar. Hiphop met inhoud.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waren vorig jaar 2x lul
Allebij gezien
Okequote:Op donderdag 24 november 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal je de volgende meet een cd met nummers geven.
Niet eens. My Bloody Valentine zegt tijdens een concert serieus niks, kijken alleen maar naar de grond. En het was echt briljant.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vind belangrijk met concerten dat er contact is met het publiek, dat ik niet naar een tv scherm zit te staren. Connectie met de mensen voor wie je het doet. oogcontact, grapje tussendoor, met je publiek samen een feest bouwen.
Dat heb ik bij mars volta bijvoorbeeld helemaal niet gezien, die zaten zichzelf te fappen op hun eigen muziek. jammer jammer.
tot straks.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga hondt uitlaten
Dat deed Ricky Wilson van de Kaiser Chiefs wel leukquote:Op donderdag 24 november 2011 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vind belangrijk met concerten dat er contact is met het publiek, dat ik niet naar een tv scherm zit te staren. Connectie met de mensen voor wie je het doet. oogcontact, grapje tussendoor, met je publiek samen een feest bouwen.
Dat heb ik bij mars volta bijvoorbeeld helemaal niet gezien, die zaten zichzelf te fappen op hun eigen muziek. jammer jammer.
Toen ik ooit naar Alanis Morissette ben geweest was dat ook zo. Wat een routine werd daar afgedraaid, echt totaal niets spontaans, heel erg op de automatische piloot. Ze keek het publiek ook niet één keer in de ogen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
My bloody valentine, prachtige band. Maar voor zo'n optreden ga ik geen geld betalenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet eens. My Bloody Valentine zegt tijdens een concert serieus niks, kijken alleen maar naar de grond. En het was echt briljant.
Dat klopt iddquote:Op donderdag 24 november 2011 20:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet eens. My Bloody Valentine zegt tijdens een concert serieus niks, kijken alleen maar naar de grond. En het was echt briljant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |