Hoi hoi.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
Ik zie nu pas dat je er bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
ik zit in veul topics tegelijkquote:Op donderdag 24 november 2011 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi hoi.
Whehehehe en dat terwijl ik al de hele avond post hier.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:27 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben verliefd.
je spoiler faalt bij mij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga eens snel wat eten danquote:Op donderdag 24 november 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vandaag alleen maar een bakje cornflakes en een pannenkoek heb gehad.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:27 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben verliefd.
Kaiser ChiefsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben je 14 ofzo
:')
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs
ben je 14 ofzo
Ja, eigenlijk hoor jij er nog in als zoenpartner van Faye, en hoor jij ook verbonden te zijn met Merel-, die dan weer verbonden is met heloef.quote:
Ik maar in 1.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit in veul topics tegelijk
tot straksquote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef Melting het volgende:
Ik ben er weg van. Nog 3 kwartier te gaan voor ik naar huis mag.
Even een laatste controle rondje lopen. Nu dus vast afsluiten.
Tot straks!
Ook tietenvastpakpartner van knetter of was dat fayequote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk hoor jij er nog in als zoenpartner van Faye, en hoor jij ook verbonden te zijn met Merel-, die dan weer verbonden is met heloef.
quote:
Ik val er buitenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ook tietenvastpakpartner van knetter of was dat faye
jezus die chicks hier
Knetter heeft ieders tieten vastgepakt, ook die van mij en heloef.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jezus die chicks hier
Oké was het leuk? Wat was het voorprogramma?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
Hey Sint, wil je lachen?
Ik was twee weken geleden bij een concert van de Kaiser Chiefs.
quote:
Ik wil helemaal niet denken aan met wie ik indirect gezoend heb, kunnen we dat niet afschaffen?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk hoor jij er nog in als zoenpartner van Faye, en hoor jij ook verbonden te zijn met Merel-, die dan weer verbonden is met heloef.
De mijne ookquote:Op donderdag 24 november 2011 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Knetter heeft ieders tieten vastgepakt, ook die van mij en heloef.
Jaquote:Op donderdag 24 november 2011 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oké was het leuk? Wat was het voorprogramma?
Je wilt toch in de soap? Niet zeuren dan.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet denken aan met wie ik indirect gezoend heb, kunnen we dat niet afschaffen?
Knetter was de tieten graaister bij de meet bij Myr.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jezus die chicks hier
jep checkquote:Op donderdag 24 november 2011 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Knetter heeft ieders tieten vastgepakt, ook die van mij en heloef.
Hoe veel concerten heb je gezienquote:Op donderdag 24 november 2011 20:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja. Misschien wel mooiste concert waar ik geweest ben, beste "kwaliteit" muziek tenminste.
En het voorprogramma was iets harigs.
Als dat het mooiste concert is waar je ooit bent geweest, dan heb je nog veel te gaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja. Misschien wel mooiste concert waar ik geweest ben, beste "kwaliteit" muziek tenminste.
En het voorprogramma was iets harigs.
Zie fobo. Nog niet heel veel ofzo.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe veel concerten heb je gezien? van welk
Je was erbij? Je kijkt hetzelfde naar een concert als ik? We hebben precies dezelfde muzieksmaak?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als dat het mooiste concert is waar je ooit bent geweest, dan heb je nog veel te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |