Die heb ik in Nijmegen gezien een paar geleden. Te slecht voor woordenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:37 schreef RockNijntje het volgende:
En en en RHCP komt weer naar Nederland. En dan heb ik gelukkig geen schoolexcursie
![]()
.
OMFG dat is vet zeg!!? waar heb je dat nou gezienquote:Op donderdag 24 november 2011 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
Er zijn niet veel jongeren van nu die kunnen zeggen dat ze naar Godspeed You! Black Emperor zijn geweest, dat vind ik dan weer een beetje baas.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
Er zijn niet veel jongeren van nu die kunnen zeggen dat ze naar Godspeed You! Black Emperor zijn geweest, dat vind ik dan weer een beetje baas.
Een paar wat geleden?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die heb ik in Nijmegen gezien een paar geleden. Te slecht voor woordenEcht een band die goed is op plaat, maar live erg slecht.
als er een zangeres is waar ik geen minuut naar kan luisteren.....quote:Op donderdag 24 november 2011 20:39 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ben in heel mn leven bij 1 concert geweest. Die van Mariah Carey.
Zo mooi ooit maar nu zo lelijk
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Mariah_Carey_by_David_Shankbone.jpg
Jij noemt jezelf een jongere? Man, met je muziekkennis en aantal bands dat je al hebt gezien zou je mijn vader nog kunnen verslaanquote:
Absuluut mee eensquote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als er een zangeres is waar ik geen minuut naar kan luisteren.....
Paar jaar bedoel ik. In het Goffertpark toen, was zo slecht.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een paar wat geleden?
Ze bleken erg goed te zijn bij dat concert van ongeveer een maand geleden.
Ik was hopeloos verliefd op haar toen ik op de middelbare school zat.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja datquote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah oke. Kan best veranderd zijnquote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Paar jaar bedoel ik. In het Goffertpark toen, was zo slecht.
Het beste punkconcert wat ik ooit heb gezien, loeistrak en knetterhard.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Neuh helaas niet, wel vette band maar ik bedoel meer ruige meuk zoals gewapend beton enz. Vroeger véél van dat soort bandjes gezien.
Of hardcore punk maar daar hangt dan vaak weer zo een arrogante sfeer met ninjadancing enzo.
Casualties style bedoel ik dan, das echt vet, schijt aan de regels en gewoon aan heel de melkweg BIER geven
Mijn vader neemt me mee. Het eerste en vooralsnog enige concert dat ik zonder mijn vader heb gezien is die van De Staat.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij moet ook niet gaan, is het land van solomo en goromdingetje
Durf je datquote:Op donderdag 24 november 2011 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja nu mag iedereen ineens, dan wil ik ook met mijn neus er in snuffelen, dan is het oké
Verliefd*quote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik was hopeloos verlieft op haar toen ik op de middelbare school zat.
Kerst muziek zuigt dan ook zwaar.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Absuluut mee eens
vooral ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS JOEEEEEHOEHOEHEEEE
Ik vind U2 sowieso maar matig, standaard rock wat imo enorm overschat wordt.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah oke. Kan best veranderd zijn. Eerste keer 360 Tour van U2 was ook slecht, Bono's stem dan
. Tweede keer was zoooooooveel beter
.
echt? het klinkt altijd zo meh meh meh meh muh muh muhquote:Op donderdag 24 november 2011 20:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het beste punkconcert wat ik ooit heb gezien, loeistrak en knetterhard.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Verliefd*
gr gr het taalnasi [ afbeelding ]
stiekem wordt ik altijd vrolijk als ik 'last christmas' hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 20:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kerst muziek zuigt dan ook zwaar.
Ik vind het wel mooiquote:Op donderdag 24 november 2011 20:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind U2 sowieso maar matig, standaard rock wat imo enorm overschat wordt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind U2 sowieso maar matig, standaard rock wat imo enorm overschat wordt.
Dan valt Lowlands nog wel meequote:Op donderdag 24 november 2011 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
massale concerten vind ik echt butje, daarom wil ik ook niet meer naar lowlands, ik kan niet tegen mensenmassa´s. Bovendien zie je geen ene zak van de band, ook al wil je een kleine band zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |