Ken ze nietquote:Op donderdag 24 november 2011 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sunn O))) niks voor jou dan?
is het zo'n tof spel als ik denk dat het is?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja wie denk je dat er achter de xbox zit nu?
It's not me huh?
Ik vond het eerst ook maar bagger en eng spul.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die treden op in de kerk hoorde ik...
Ja al je kan genieten van een gitaar aanslag per minuut
Nou enquote:
nee want dan wil em nog grager spelenquote:
zegquote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is het zo'n tof spel als ik denk dat het is?
Yep, and then somequote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is het zo'n tof spel als ik denk dat het is?
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
hiervan dimmen mijn hormonen behoorlijk in
Boris luisteren jij. Niet die Hollander maar de band uit Japan.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vond het eerst ook maar bagger en eng spul.
Maar zit toch wel wat in, vind ik.
[..]
Nou en.
ik heb nog nooit gegamed, maar ik heb nu een game PC en ik wil het gewoon een keer gaan proberenquote:
J. die kan het wel vergeten vanavond hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had 3 minuten om muziek te zoeken, en mijn behuizing is er nog niet, dus de keuze is een beetje beperkt
hij heeft het toch te druk met gamenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
J. die kan het wel vergeten vanavond hoor
opgedroogd
Als je pc hem op de hoogste resolutie kan draaien dan wordt het helemaal genietenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gegamed, maar ik heb nu een game PC en ik wil het gewoon een keer gaan proberen
Jaaaquote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Boris luisteren jij. Niet die Hollander maar de band uit Japan.
Boris... Leeft die eigenlijk nog...quote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Linkje.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
truequote:Op donderdag 24 november 2011 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij heeft het toch te druk met gamen
er zit een 2G videokaart in en een 24"scherm, dus dat moet wel gaan lukkenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je pc hem op de hoogste resolutie kan draaien dan wordt het helemaal genieten
Hoeft niet hoor, ik kan toch geen uren achter elkaar een spel spelenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
true![]()
weet waar je aan begint Sym
Zal marijke nog even vertellen dat ze nog terug kan
Ah, ja, klinkt goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |