Ow, als ik wil elleboog ik me er gewoon een weg doorheen. Enige reden dat ik dat niet gedaan heb is omdat ze gewoon niet zo gezellig lijken te zijn als de mensen hierquote:Op donderdag 24 november 2011 20:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een slechte kliekjessfeer. Buitenstaanders zijn niet welkom.

het lijkt me geen goede zaak als je dat al nodig hebt op een openbaar forum.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, als ik wil elleboog ik me er gewoon een weg doorheen. Enige reden dat ik dat niet gedaan heb is omdat ze gewoon niet zo gezellig lijken te zijn als de mensen hier

inderdaad. wat een hossellijst, niet te geloven!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Moonwalk, afgelopen 1,5 topic. je reageert op iedere post van haar en iedere post die over haar gaat.
Zwakke schakel.

Die zijn denk ik wat bezig IRLquote:Op donderdag 24 november 2011 20:36 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb eigenlijk Techno en Mera heel lang niet gezien

Vertel maar eens waarom je het hebt gedaan dan, brengt weer ietwat spanning met zich mee en als er heftig op wordt gereageerd heb jij weer fapmateriaal. Ik gun het je.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Sneu in de ogen van mensen die er in het algemeen weinig van snappen. Altijd wel typerend, maar dan hoef ik er tenminste ook niet zo zwaar aan te tillen, de meningen die tegen me zijn.
Ach ja.

Jij bent het maar, dus inderdaad, dan hoef ik me niet echt schuldig te voelen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Echt, jij bent als je dat meent een levenloze kneus.

Je kan niet ontkennen dat het spannend wasquote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef dawg het volgende:
[..]
dit heb je nu al een paar keer gepost en ik vraag me af waar je die wijsheid op baseert. los daarvan was je actie natuurlijk erg sneu en heeft niks te maken met spanning.

Bedankt maat!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, Heathcliff is zelf bi en een hele leuke vrouw! ...als dat is waar jouw interesse naar uit gaat

Goeie wingman, Heathquote:

Bij deze.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat het spannend was

Dat dansen was maar een grapjequote:Op donderdag 24 november 2011 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie gingen toch dansen en wat drinken?
 Je denkt toch niet echt dat ik ga dansen?
 Je denkt toch niet echt dat ik ga dansen?   

Ik weet niet of dat veel zin heeft, het topic wordt meer en meer overspoeld met mensen die er nóg minder van snappen en dan komt die actie al heel snel erg cru over, inderdaad.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:37 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Vertel maar eens waarom je het hebt gedaan dan, brengt weer ietwat spanning met zich mee en als er heftig op wordt gereageerd heb jij weer fapmateriaal. Ik gun het je.

het was figuurlijk bedoeldquote:Op donderdag 24 november 2011 20:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
het lijkt me geen goede zaak als je dat al nodig hebt op een openbaar forum.

Gewoon doen man. Anders ga ik wel mee, dan valt het niet op dat je slecht bent.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat dansen was maar een grapjeJe denkt toch niet echt dat ik ga dansen?

Van mij mag het Supersoepquote:Op donderdag 24 november 2011 20:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat veel zin heeft, het topic wordt meer en meer overspoeld met mensen die er nóg minder van snappen en dan komt die actie al heel snel erg cru over, inderdaad.
Dat is mijn voorspelling, maar dat is positief voor jou.

Dat zal zeker een rol spelen ja, dat denk ik wel. Ik ben ook iemand die heel erg bevestiging zoekt; ik kan al bloedonzeker worden als ik bij wijze van spreken zie dat iemand mijn Whatsapp-berichtjes wel leest, maar niet reageert. Dat verstikt nogal, dat kan ik me ook wel voorstellen. Dat is overigens wel een deel van mijn problematiek, zeg maar. Mede door verleden ook hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:36 schreef Keyos het volgende:
@MaanSelene
Je zal toch een type man moeten zoeken die zich erbij neerlegt dat zijn vriendin een Wajong heeft, je had het er net over dat het je wel lukt als je de "wilde meid" speelt in de bar, zoals je weet zijn mannen daar gevoelig voor en denken ze gelijk aan een hete avond. Alleen daarna zal je ze ook moeten boeien met hoe je bent, en dat is dus moeilijker.
Misschien is het ook zo dat je psychische klachten, wat deze ook zijn, invloed hebben op hoe de mannen je vinden op de lange termijn.

quote:Op donderdag 24 november 2011 20:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat dansen was maar een grapjeJe denkt toch niet echt dat ik ga dansen?

Nee, leg 't eens uit met jouw kijk op de situatie. Niet zo bang doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat veel zin heeft, het topic wordt meer en meer overspoeld met mensen die er nóg minder van snappen en dan komt die actie al heel snel erg cru over, inderdaad.
Dat is mijn voorspelling, maar dat is positief voor jou.

Ik zit zelf in de wajong onder andere vanwege autisme(+ nog meer shit) en kan wel een beetje begrijpen dat die onzekerheid soms zelfs verlammend kan zijnquote:Op donderdag 24 november 2011 20:40 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Dat zal zeker een rol spelen ja, dat denk ik wel. Ik ben ook iemand die heel erg bevestiging zoekt; ik kan al bloedonzeker worden als ik bij wijze van spreken zie dat iemand mijn Whatsapp-berichtjes wel leest, maar niet reageert. Dat verstikt nogal, dat kan ik me ook wel voorstellen. Dat is overigens wel een deel van mijn problematiek, zeg maar. Mede door verleden ook hoor.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |