quote:Op donderdag 24 november 2011 20:00 schreef The_Playmaker het volgende:
Ejection sloeg echt nergens op. De refs zijn echt het spooor bijster.
Die roughing the passer was nog slechterquote:Op donderdag 24 november 2011 20:00 schreef The_Playmaker het volgende:
Ejection sloeg echt nergens op. De refs zijn echt het spooor bijster.
Tja ben ik het niet mee eens. De Packers missen nu een speler en zullen dus een speler als Bush meer speeltijd moeten geven. Dat heeft meer invloed dan een roughing the passer penalty die onterecht was.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:02 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Die roughing the passer was nog slechter
Wie het laatst lacht lacht het best.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:05 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Tja ben ik het niet mee eens. De Packers missen nu een speler en zullen dus een speler als Bush meer speeltijd moeten geven. Dat heeft meer invloed dan een roughing the passer penalty die onterecht was.
De Lions spelers beginnen de brawl en dan word Lee eruit gegooid? Dat gebeurde tegen de Bear-Lions game ook al. Het word steeds gekker.
Misschien moet je gaan korfballen. ITS FOOTBALL BABY.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:04 schreef PackerNation het volgende:
Ben het aggresieve spel van de Lions een beetje zat, zeker als ze op deze manier bevoordeeld worden.
LOLquote:
Het is geen KORFBAL.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:39 schreef The_Playmaker het volgende:
Suh douwt 3(!) keer zijn tegenstander met zijn helm tegen de grond en trapt ook nog een keer na. Sorry hoor, maar die gozer moet echt getest worden,
Packers laten wel zien dat ze te verslaan zijn. Dat geeft de andere teams moed.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef The_Playmaker het volgende:
Kijk, zo doe je dat dus. Niet met trash talking voor de game. Gewoon lekker op het veld laten zien!
Elk team is te verslaan, ook de Packers.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Packers laten wel zien dat ze te verslaan zijn. Dat geeft de andere teams moed.
Ze staan met 21-0 voor in Detroit. Zonder twee van hun beste OL spelers. De Packers zijn zeker te verslaan maar tot nu toe konden de Bears, Saints, Falcons en nu ook de Lions het niet doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Packers laten wel zien dat ze te verslaan zijn. Dat geeft de andere teams moed.
Tot nu toe vind ik meer dat ze winnen door fouten van de Lions dan door zichzelf.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ze staan met 21-0 voor in Detroit. Zonder twee van hun beste OL spelers. De Packers zijn zeker te verslaan maar tot nu toe konden de Bears, Saints, Falcons en nu ook de Lions het niet doen.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:57 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik meer dat ze winnen door fouten van de Lions dan door zichzelf.
Maar dat doen alle goede teams: die straffen elke fout meteen af. Dat zei men tijdens de halftime show al. Om van de Packers (of elk andere goede team) te winnen moet je bijna foutloos spelen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:57 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik meer dat ze winnen door fouten van de Lions dan door zichzelf.
Te vaak geblesserd. Daarom wat afgegleden.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:16 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Heerlijk avondje football op de Donderdag avond ..![]()
"wtf" is er met Jeremy Shockey gebeurd ?
Carolina Panthers![]()
( sorry, ik ben er een tijdje uit geweest)
Matig .. Toen der tijd, een van mijn Giants heldenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:21 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Te vaak geblesserd. Daarom wat afgegleden.
Wat Suh deed hoort in geen enkele sport thuis.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Misschien moet je gaan korfballen. ITS FOOTBALL BABY.
Valt me mee dat de Lions nog meedoen, had veel erger verwacht eigenlijk.
Maar als Woodson iemand een uppercut verkoopt (week 1) is het ok natuurlijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:34 schreef PackerNation het volgende:
[..]
Wat Suh deed hoort in geen enkele sport thuis.
Is toch totaal niet relevant om dat te vermelden?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar als Woodson iemand een uppercut verkoopt (week 1) is het ok natuurlijk.
Jij twijfelt aan de intelligentie van football players?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef The_Playmaker het volgende:
Suh maakt zichzelf volkomen belachelijk met zijn excuus na afloop tijdens de press conference : "ik raakte mijn balans kwijt". Ik twijfel nu toch ook wel heel erg aan zijn intelligentie.
En zijn "I didn't kick" + "the man upstairs knows what I did". Wat een sukkel.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef The_Playmaker het volgende:
Suh maakt zichzelf volkomen belachelijk met zijn excuus na afloop tijdens de press conference : "ik raakte mijn balans kwijt". Ik twijfel nu toch ook wel heel erg aan zijn intelligentie.
In de conference en division voor wat betreft de eerste plaats wel, maar de rest zit het allemaal nog dicht bij elkaar.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:47 schreef DrSmoke het volgende:
Het punt waarop het eigenlijk niet leuk meer is begint nu toch wel te komen. Tenzij je een Packers fan bent natuurlijk. Green Bay is gewoon te goed en Rodgers is al helemaal belachelijk. Het is waanzinnig knap wat ze doen hoor, maar de spanning is er wel een beetje van af zo.
Laat dat maar aan Goodell over. Vond de refs weer bar en boos trouwens, het lijkt elk jaar wel slechter te worden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:30 schreef kidkash19 het volgende:
EIN-DE-LIJK is Suh een keer ejected! Long overdue voor deze gast, dat hij maar een fikse boete krijgt + een game suspension
Ik denk ook dat Rodgers deze receivers (Nelson en Jones) zo goed maakt. Jennings zou bijv. Matt Moore ook goed maken, maar ik vraag me af of de twee anderen hetzelfde effect hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:35 schreef Moonlighter het volgende:
Die receivers van Green-Bay zijn gewoon zo tering goed.
Ik denk niet dat er ooit een beter receiving core is geweest als die van Green-Bay nu.
Zij hebben wel 4 of 5 receivers die hun man deep kunnen verslaan (Jennings, Jones, Nelson, Finley en in mindere mate Driver) De Patriots bijvoorbeeld hebben er maar 1 (Gronk)
Neemt niet weg dat Rodgers verschrikkelijk goed is, maar die receivers zijn de reden waarom Rodgers stats zo ongelofelijk ziek zijn en de Packers bijna niet te verslaan zijn.
Tja gezien de stand zou de division game BUF - NYJ wel een leuke zijn, toch voor beide een hele belangrijke.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:22 schreef Dos37 het volgende:
Morgen om 19:00 echt geen enkele leuke wedstrijd
Eens, en van Houston-Jacksonville verwacht ik wellicht ook een mooie divisional game.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja gezien de stand zou de division game BUF - NYJ wel een leuke zijn, toch voor beide een hele belangrijke.
Jets matchen goed met "spread" teams en die QB van Buffalo is geen Brady die het verschil weet het maken. Zou me niks verbazen als de Jets dik winnen, 31-10 ofzo.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja gezien de stand zou de division game BUF - NYJ wel een leuke zijn, toch voor beide een hele belangrijke.
Ach de Jets hebben met Sanchez ook een playmaker, die de wedstrijd voor je kan verliezen.quote:Op zondag 27 november 2011 01:09 schreef popolon het volgende:
Mij ook niet. Bills begonnen geweldig maar zijn in elkaar gestort. Zeker nu met Fred out.
Die zit volgens mij op een tropische eiland. Tenminste, dat vertelde hij in het Fantasy football topic.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:25 schreef Moonlighter het volgende:
Waar is Guard eigenlijk gebeleven?
Correctie: zat op een tropisch eiland, ben helaas weer thuisquote:Op zondag 27 november 2011 13:07 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Die zit volgens mij op een tropische eiland. Tenminste, dat vertelde hij in het Fantasy football topic.
Niet verkeerdquote:Op zondag 27 november 2011 13:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Correctie: zat op een tropisch eiland, ben helaas weer thuis![]()
Heb heel af en toe wat flitsen gezien van de NFL, en af en een samenvatting, maar bracht liever hier mijn tijd door:
[ afbeelding ]
Dat ziet er goed uit. Welk eiland is dit?quote:Op zondag 27 november 2011 13:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Correctie: zat op een tropisch eiland, ben helaas weer thuis![]()
Heb heel af en toe wat flitsen gezien van de NFL, en af en een samenvatting, maar bracht liever hier mijn tijd door:
[ afbeelding ]
Arubaquote:Op zondag 27 november 2011 15:35 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit. Welk eiland is dit?
Eagles gaan winnen.quote:
Ik hoop het niet.quote:
10-0 lead inside the two-minute warning en die mongool komt natuurlijk weer met pass, pass, pass terwijl Rivers al een half kwart ice cold is. Gevolg 4th & 10 en een shitload aan tijd voor de Broncos voor een 1 minute TD drivequote:
En jij hebt knaken op de Chargers HC?quote:Op zondag 27 november 2011 23:37 schreef PirE het volgende:
[..]
10-0 lead inside the two-minute warning en die mongool komt natuurlijk weer met pass, pass, pass terwijl Rivers al een half kwart ice cold is. Gevolg 4th & 10 en een shitload aan tijd voor de Broncos voor een 1 minute TD drive![]()
Ja, ik denk dat een beetje NFL team nu wel weet hoe je Denver moet attacken, helaas overschat ik de heren coaches en komen ze elke keer met een game-plan waarmee ze Denver de tools geven om te winnenquote:Op zondag 27 november 2011 23:44 schreef Boe-man het volgende:
[..]
En jij hebt knaken op de Chargers HC?
Echt iedereen ziet het al aankomen vanaf half-time op één man na en die man heet toevallig Norv Turnerquote:Op maandag 28 november 2011 01:00 schreef Geonetic het volgende:
Om te janken dit, hopelijk zijn wij na dit seizoen verlost van de croonies AJ Smith en Norv Turner.
Probleem is dat Smith 'em niet gaat ontslaan en Dean Spanos zal de ballen niet hebben om ze eruit te gooien. Wordt dus nog twee seizoenen genieten van Norv Turners playcalling.quote:Op maandag 28 november 2011 01:01 schreef PirE het volgende:
[..]
Echt iedereen ziet het al aankomen vanaf half-time op één man na en die man heet toevallig Norv Turner
Mogelijk gemaakt door Norv Turner.quote:
Dit wordt een Denver win of een draw. SD gaat hier echt nooit meer scorenquote:Op maandag 28 november 2011 01:27 schreef Geonetic het volgende:
Ik zie nog liever de Rivers die interceptions gooit dan de Rivers van vandaag, hoe sloppy speelt die zeg
Jaquote:Op maandag 28 november 2011 01:28 schreef Boe-man het volgende:
Einde van de Bears!!!
Hanie met een fake spike, daarna spiked hij hem wel, intentional grounding, 10sec runoff game over.
Norv snapt het hele spelletje niet, dat heeft ie toch wel duidelijk genoeg gemaakt bij de Chargers.quote:Op maandag 28 november 2011 01:36 schreef PirE het volgende:
Zou Norv weten dat OT echt maar 15 minuten duurt?
loss of yards nuquote:Op maandag 28 november 2011 01:39 schreef Geonetic het volgende:
[..]
Norv snapt het hele spelletje niet, dat heeft ie toch wel duidelijk genoeg gemaakt bij de Chargers.
Verrek, we gaan straks nog winnen ook
Wat de Chargers die een kicker ontslaan?quote:Op maandag 28 november 2011 01:49 schreef PirE het volgende:
BOOMMMM DENVER WINS![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Norv quote: We controlled the entire game and somehow lost in OT. I don't get it, we did everything right.
En morgen ontslaan de Chargers Novak voor het missen van die FG
Geen enkele TD gescoord de laatste 2 wedstrijden.....quote:
Wist niet dat Luis Suarez in zijn vrije tijd aan American Football doetquote:Op maandag 28 november 2011 19:09 schreef rgras het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_epic_dive_flop.html
Op NFL.com zeggen ze Thierry Henryquote:Op maandag 28 november 2011 21:07 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Wist niet dat Luis Suarez in zijn vrije tijd aan American Football doet
Die CFL oudjesquote:
Dan kan hij komende week nog spelen, dat zal het idee wel zijn denk ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:09 schreef Katth het volgende:
Suh gaat nog in beroep ook tegen zijn 2 game suspension.
Denk dat ze Suh gewoon terugwillen voor de wedstrijd van volgende week tegen de Vikings.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:00 schreef RoderikMB het volgende:
Het beroep dient vandaag. De Lions spelen tegen de Saints in het Superdome dus dat kan nog leuk worden met (vrijwel zeker) hun beste Defense speler geschorst.
quote:For the fourth consecutive time, dating back to last December, Packers quarterback Aaron Rodgers has been named the “NFC Offensive Player of the Month.”
Rodgers is the first player to win one of the league’s monthly awards four consecutive times. He has won it all three months thus far in 2011, putting him three-quarters of the way to an unprecedented season sweep.
quote:The Minnesota Vikings have granted QB Donovan McNabb's request to be released, team sources tell Jason La Canfora.
Hij gaat misschien naar de Bears.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:54 schreef Terreros85 het volgende:
Zou dit het laatste zijn wat we van Donovan gezien hebben:
[..]
Minder dan Caleb Hanie is hij niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:43 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Hij gaat misschien naar de Bears.
C'MON MAN!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:17 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Minder dan Caleb Hanie is hij niet.
Contract year dus dan doen veel spelers vaak wat meer hun bestquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:52 schreef BusterPosey het volgende:
Marshawn Lynch weer met een big game voor de Seahawks.
Na een matige start zit hij de laatste weken toch wel weer in de Beast Mode
De Giants maken juist een hele goede kans vandaag. Het is duidelijk dat McCarthy dit niet als een must-win game ziet. Hij neemt geen risico's en geeft spelers als Hawk, Bishop en waarschijnlijk ook Sitton vandaag rust om van hun blessures te herstellen. Dit is echt een must-win voor de Giants en ze spelen thuis. De front 4 van de Giants zou normaal gesproken een field day moeten hebben vandaag tegen de Packers OL, zelfs zonder Umenyora.quote:Op zondag 4 december 2011 12:36 schreef Dos37 het volgende:
Benieuwd of we vandaag kunnen stunten tegen de Packers. Anders 4 losses op een rij en begin het aardig op vorig jaar te lijken.
quote:Op zondag 4 december 2011 18:46 schreef Guard het volgende:
Fantastisch item over Jim Mora, en zijn famous 'play-offs' presser
Tebow maakt de int niet, dus nee...quote:Op zondag 4 december 2011 22:17 schreef kidkash19 het volgende:
Ja want de 200 yards passing van Tebow + 2 TDs + 100+ yards en 1 TD van Denver hebben daar niks mee te maken
Denver D was niet zo heel goed deze game
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sprookjequote:Op zondag 4 december 2011 22:20 schreef kidkash19 het volgende:
Tebow en McGahee hielden ze in de game, meerdere goede completions en runs terwijl Minnesote de Broncos D kapot liep.
TEAM- effort
Als de Broncos de SB winnen (zeker niet dit jaar) dan implodeert ESPN + alle critici die Tebow ooit heeft gehad en komt God zelf ter aarde om hem uit te reiken
quote:Op zondag 4 december 2011 22:26 schreef kidkash19 het volgende:
Sarcasme....leer het....
Ik zeg ook dat het niet gaat gebeuren
10/15 - 202 - 2 TD - 0 INTquote:Op zondag 4 december 2011 22:36 schreef YellowBlacks het volgende:
Can someone call Tebow and tell him he can't throw the ball?
toch nietquote:Op zondag 4 december 2011 23:49 schreef OmniRocket het volgende:
die van de giants die langs de bal liep vooral
sluit GB de helft nog gunstig af zo...
Net de replayquote:
En Arizona Cardinals winnenquote:Op maandag 5 december 2011 01:11 schreef BobW het volgende:
Cowboys gaan naar overtime tegen Cardinals door een FG miss in de laatste seconden. Cowboys schoten eerst raak, maar vlak voor de kick namen de Cowboys een time-out.
En 14 om het record van Brady te verbeteren, maar dat zal lastig worden.quote:Op maandag 5 december 2011 02:33 schreef The_Playmaker het volgende:
Rodgers heeft nog slechts 3 TD's nodig om Favre's Packers single-season TD record te verbreken. En dat met nog 4 games te gaan.
Ik garandeer je 100% dat de Packers 16-0 gaanquote:Op maandag 5 december 2011 08:26 schreef rgras het volgende:
[..]
En 14 om het record van Brady te verbeteren, maar dat zal lastig worden.
Het valt mij trouwens op dat de Packers nog niet vergeleken worden met de '07 Patriots.. enig idee waarom? Ze zijn wellicht minder indrukwekkend dan de Patriots toen waren, maar ik zie ze nog wel 16-0 gaan.
Daar is bijna iedereen het nu wel over eens, maar zijn ze beter dan de '07 Pats?quote:Op maandag 5 december 2011 10:33 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Ik garandeer je 100% dat de Packers 16-0 gaan
16-0 leuk , maar dan moet je ook wel de playoffs winnenquote:Op maandag 5 december 2011 10:33 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Rodgers wel, Brady heeft altijd redelijk moeite gehad met de Blitz waar Rodgers in excellereert (147.5 QB rating vs Blitz)quote:Op maandag 5 december 2011 10:38 schreef rgras het volgende:
[..]
Daar is bijna iedereen het nu wel over eens, maar zijn ze beter dan de '07 Pats?
Dat is idd wel een sicke stat zeg.quote:Op maandag 5 december 2011 01:53 schreef popolon het volgende:
Jeetje zeg, de Niners hebben nog geen enkele rushing TD tegen gekregen.
Ik denk dat ze 15-1 gaan.quote:Op maandag 5 december 2011 10:33 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Kans is aanwezig dat de belangrijke spelers rust gaan krijgen.quote:Op maandag 5 december 2011 12:12 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik denk dat ze 15-1 gaan.
Week 17 Jan 01 DET @ GB Lambeau Field
Ik geef de Lions wel een kans. Grote kans dat ze dan voor een wild-card spelen en de Packers zullen Flynn wel wat game-time geven.
Ze hebben weinig echte supersterren. Alleen Rodgers steekt er echt bovenuit. De Pats van '07 hadden Brady en Moss. Dat was een unstoppable combo. Dat wilden de fans zien. De Packers hebben geen go-to-guy. Gisteren was het good old Donald Driver met de big catches. Finley werd veel vaker gebruikt. En op de game winning drive zijn het weer Nelson en Jennings. Dat maakt het voor defenses ontzettend moeilijk.quote:Op maandag 5 december 2011 08:26 schreef rgras het volgende:
[..]
En 14 om het record van Brady te verbeteren, maar dat zal lastig worden.
Het valt mij trouwens op dat de Packers nog niet vergeleken worden met de '07 Patriots.. enig idee waarom? Ze zijn wellicht minder indrukwekkend dan de Patriots toen waren, maar ik zie ze nog wel 16-0 gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |