Matig .. Toen der tijd, een van mijn Giants heldenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:21 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Te vaak geblesserd. Daarom wat afgegleden.
Wat Suh deed hoort in geen enkele sport thuis.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Misschien moet je gaan korfballen. ITS FOOTBALL BABY.
Valt me mee dat de Lions nog meedoen, had veel erger verwacht eigenlijk.
Maar als Woodson iemand een uppercut verkoopt (week 1) is het ok natuurlijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:34 schreef PackerNation het volgende:
[..]
Wat Suh deed hoort in geen enkele sport thuis.
Is toch totaal niet relevant om dat te vermelden?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar als Woodson iemand een uppercut verkoopt (week 1) is het ok natuurlijk.
Jij twijfelt aan de intelligentie van football players?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef The_Playmaker het volgende:
Suh maakt zichzelf volkomen belachelijk met zijn excuus na afloop tijdens de press conference : "ik raakte mijn balans kwijt". Ik twijfel nu toch ook wel heel erg aan zijn intelligentie.
En zijn "I didn't kick" + "the man upstairs knows what I did". Wat een sukkel.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef The_Playmaker het volgende:
Suh maakt zichzelf volkomen belachelijk met zijn excuus na afloop tijdens de press conference : "ik raakte mijn balans kwijt". Ik twijfel nu toch ook wel heel erg aan zijn intelligentie.
In de conference en division voor wat betreft de eerste plaats wel, maar de rest zit het allemaal nog dicht bij elkaar.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:47 schreef DrSmoke het volgende:
Het punt waarop het eigenlijk niet leuk meer is begint nu toch wel te komen. Tenzij je een Packers fan bent natuurlijk. Green Bay is gewoon te goed en Rodgers is al helemaal belachelijk. Het is waanzinnig knap wat ze doen hoor, maar de spanning is er wel een beetje van af zo.
Laat dat maar aan Goodell over. Vond de refs weer bar en boos trouwens, het lijkt elk jaar wel slechter te worden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:30 schreef kidkash19 het volgende:
EIN-DE-LIJK is Suh een keer ejected! Long overdue voor deze gast, dat hij maar een fikse boete krijgt + een game suspension
Ik denk ook dat Rodgers deze receivers (Nelson en Jones) zo goed maakt. Jennings zou bijv. Matt Moore ook goed maken, maar ik vraag me af of de twee anderen hetzelfde effect hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:35 schreef Moonlighter het volgende:
Die receivers van Green-Bay zijn gewoon zo tering goed.
Ik denk niet dat er ooit een beter receiving core is geweest als die van Green-Bay nu.
Zij hebben wel 4 of 5 receivers die hun man deep kunnen verslaan (Jennings, Jones, Nelson, Finley en in mindere mate Driver) De Patriots bijvoorbeeld hebben er maar 1 (Gronk)
Neemt niet weg dat Rodgers verschrikkelijk goed is, maar die receivers zijn de reden waarom Rodgers stats zo ongelofelijk ziek zijn en de Packers bijna niet te verslaan zijn.
Tja gezien de stand zou de division game BUF - NYJ wel een leuke zijn, toch voor beide een hele belangrijke.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:22 schreef Dos37 het volgende:
Morgen om 19:00 echt geen enkele leuke wedstrijd
Eens, en van Houston-Jacksonville verwacht ik wellicht ook een mooie divisional game.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja gezien de stand zou de division game BUF - NYJ wel een leuke zijn, toch voor beide een hele belangrijke.
Jets matchen goed met "spread" teams en die QB van Buffalo is geen Brady die het verschil weet het maken. Zou me niks verbazen als de Jets dik winnen, 31-10 ofzo.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja gezien de stand zou de division game BUF - NYJ wel een leuke zijn, toch voor beide een hele belangrijke.
Ach de Jets hebben met Sanchez ook een playmaker, die de wedstrijd voor je kan verliezen.quote:Op zondag 27 november 2011 01:09 schreef popolon het volgende:
Mij ook niet. Bills begonnen geweldig maar zijn in elkaar gestort. Zeker nu met Fred out.
Die zit volgens mij op een tropische eiland. Tenminste, dat vertelde hij in het Fantasy football topic.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:25 schreef Moonlighter het volgende:
Waar is Guard eigenlijk gebeleven?
Correctie: zat op een tropisch eiland, ben helaas weer thuisquote:Op zondag 27 november 2011 13:07 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Die zit volgens mij op een tropische eiland. Tenminste, dat vertelde hij in het Fantasy football topic.
Niet verkeerdquote:Op zondag 27 november 2011 13:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Correctie: zat op een tropisch eiland, ben helaas weer thuis![]()
Heb heel af en toe wat flitsen gezien van de NFL, en af en een samenvatting, maar bracht liever hier mijn tijd door:
[ afbeelding ]
Dat ziet er goed uit. Welk eiland is dit?quote:Op zondag 27 november 2011 13:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Correctie: zat op een tropisch eiland, ben helaas weer thuis![]()
Heb heel af en toe wat flitsen gezien van de NFL, en af en een samenvatting, maar bracht liever hier mijn tijd door:
[ afbeelding ]
Arubaquote:Op zondag 27 november 2011 15:35 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit. Welk eiland is dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |