quote:Op donderdag 24 november 2011 20:00 schreef The_Playmaker het volgende:
Ejection sloeg echt nergens op. De refs zijn echt het spooor bijster.
Die roughing the passer was nog slechterquote:Op donderdag 24 november 2011 20:00 schreef The_Playmaker het volgende:
Ejection sloeg echt nergens op. De refs zijn echt het spooor bijster.
Tja ben ik het niet mee eens. De Packers missen nu een speler en zullen dus een speler als Bush meer speeltijd moeten geven. Dat heeft meer invloed dan een roughing the passer penalty die onterecht was.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:02 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Die roughing the passer was nog slechter
Wie het laatst lacht lacht het best.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:05 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Tja ben ik het niet mee eens. De Packers missen nu een speler en zullen dus een speler als Bush meer speeltijd moeten geven. Dat heeft meer invloed dan een roughing the passer penalty die onterecht was.
De Lions spelers beginnen de brawl en dan word Lee eruit gegooid? Dat gebeurde tegen de Bear-Lions game ook al. Het word steeds gekker.
Misschien moet je gaan korfballen. ITS FOOTBALL BABY.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:04 schreef PackerNation het volgende:
Ben het aggresieve spel van de Lions een beetje zat, zeker als ze op deze manier bevoordeeld worden.
LOLquote:
Het is geen KORFBAL.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:39 schreef The_Playmaker het volgende:
Suh douwt 3(!) keer zijn tegenstander met zijn helm tegen de grond en trapt ook nog een keer na. Sorry hoor, maar die gozer moet echt getest worden,
Packers laten wel zien dat ze te verslaan zijn. Dat geeft de andere teams moed.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef The_Playmaker het volgende:
Kijk, zo doe je dat dus. Niet met trash talking voor de game. Gewoon lekker op het veld laten zien!
Elk team is te verslaan, ook de Packers.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Packers laten wel zien dat ze te verslaan zijn. Dat geeft de andere teams moed.
Ze staan met 21-0 voor in Detroit. Zonder twee van hun beste OL spelers. De Packers zijn zeker te verslaan maar tot nu toe konden de Bears, Saints, Falcons en nu ook de Lions het niet doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Packers laten wel zien dat ze te verslaan zijn. Dat geeft de andere teams moed.
Tot nu toe vind ik meer dat ze winnen door fouten van de Lions dan door zichzelf.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ze staan met 21-0 voor in Detroit. Zonder twee van hun beste OL spelers. De Packers zijn zeker te verslaan maar tot nu toe konden de Bears, Saints, Falcons en nu ook de Lions het niet doen.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:57 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik meer dat ze winnen door fouten van de Lions dan door zichzelf.
Maar dat doen alle goede teams: die straffen elke fout meteen af. Dat zei men tijdens de halftime show al. Om van de Packers (of elk andere goede team) te winnen moet je bijna foutloos spelen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:57 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik meer dat ze winnen door fouten van de Lions dan door zichzelf.
Te vaak geblesserd. Daarom wat afgegleden.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:16 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Heerlijk avondje football op de Donderdag avond ..![]()
"wtf" is er met Jeremy Shockey gebeurd ?
Carolina Panthers![]()
( sorry, ik ben er een tijdje uit geweest)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |