Wtfquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:03 schreef RonB79 het volgende:
[..]
Ik heb er 450 voor betaald
Maar hij wordt op minimaal 1000 geschat
quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:46 schreef Gehenna het volgende:
jullie vergeten deze klassieker:
[ afbeelding ]
ach ja...quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Maar wat ik dan niet snap is dat je die dingen die je gehad hebt weer weg doet, en dan nu toch weer een nieuwe koopt?
Mijn duurste muziekaankoop was denk ik de Scratch My Back boxset van Peter Gabriel, die was geloof ik $300 excl. porto.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:03 schreef trebremmit het volgende:
Mijn duurste vinyl was ronde de 50 euro, namelijk Slo Burn - Amusing the Amazing, de eerste uitgave op Malicious.
Op discogs vragen ze daar nu tachtig euro voor.
Wow dat is snel.. vandaag kreeg ik al antwoord dat ze me n nieuwe toesturen. Hopelijk wordt die beter verpaktquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:13 schreef RonB79 het volgende:
Nieuw vinyl binnen! De one-sided 10" single van Kasabian's Goodbye Kiss.
Alleen... hij was gewoon in een envelop verpakt dus er zitten vouwen in en links in de hoes probeerde de single er zich doorheen te borenDus ik kan weer gaan zeuren bij klantenservice voor een nieuwe...
Ik haat zoiets altijd. Denken ze nu echt dat een envelopje zonder karton goede verpakking is??
Ach ja die boxquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:40 schreef PimD het volgende:
[..]
Mijn duurste muziekaankoop was denk ik de Scratch My Back boxset van Peter Gabriel, die was geloof ik $300 excl. porto.
[ afbeelding ]
Daarnaast een hoop releases van 80+ euro, maar zo bont als Ron heb ik het nooit gemaakt. Ben ik te gierig voor
reflectie van PimD die de foto maaktequote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:15 schreef RonB79 het volgende:
oh jee! zie ik daar nu een dikke kras (die witte streep) op de Drift LP?
Die foto is gewoon van Google menneke. De mijne is uiteraard mint, want nooit afgespeeldquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:15 schreef RonB79 het volgende:
oh jee! zie ik daar nu een dikke kras (die witte streep) op de Drift LP?
Goed hequote:Op zondag 26 februari 2012 02:07 schreef On het volgende:
The Drift. Vette plaat, maar wauw, 70 euro voor wat klappen op rauw vlees.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:39 schreef PimD het volgende:
70 euro voor The Drift van Scott Walker
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
En vandaag kon ik 'm ophalen. Mooie box, mooie platen, nomnomnom. Ik wist tot voor kort helemaal niet dat L.A. Woman een 'ronde' hoes had en een geel doorkijkvenster. Ik kende alleen de herpersingen met een reguliere hoesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:44 schreef PimD het volgende:
Zo, de Doors boxset is gekocht. Hopelijk volgende week in huis
Ditquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:53 schreef PimD het volgende:
Met een gave geetchede 4e kant, met alle songteksten
[ afbeelding ]
Damnnnn, die wil ik ook! Nice man. Hoeveel heb je daarvoor betaald?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:53 schreef PimD het volgende:
Vandaag ontvangen
[ afbeelding ]
Met een gave geetchede 4e kant, met alle songteksten
[ afbeelding ]
Thanks, dat vroeg ik me ook al af.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:27 schreef rosstek het volgende:
http://www.protected.de (Billig aus Deutschland)
LP Deco Display (Anti-Spiegel-Effekt)
http://www.walvisproducts(...)duct=118&category=57
http://www.ebay.nl/itm/DE(...)-5-LPs-/230748667971
http://link.marktplaats.nl/1000042798
Ik heb indertijd een klok gemaakt van een kromme plaatquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:34 schreef Bosbeetle het volgende:
idd zonde, maar je kunt er nog wel een leuke klok van maken zo
Indien wegdoen: lijstquote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:24 schreef golfer het volgende:
Dit topic zie ik eigenlijk nu voor het eerst.
Maar ik heb nog wel een kilo of 10 aan echt vinyl te koop.
Vanaf 1950 t/m 1980, schat ik in.
Singles, EP's en LP;s.
Ga ik binnenkort maar eens maken.quote:
Nu je het zegt ik heb er nog 1 met een deuk erin, is wel een optie. Ik vind het wel erg jammer dat er een deuk in zit want het was een toffe plaat. Maarja had ik maar beter moeten kijken in de winkel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb indertijd een klok gemaakt van een kromme plaat
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:24 schreef golfer het volgende:
Singles, EP's en LP;s.
Welke genres/artiesten bevat die collectie zoal?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:24 schreef golfer het volgende:
Singles, EP's en LP;s.
Veel klassiek. Verder vroege Gilbert Becaud, Aznavour, Ella Fitzgerald, Sinatra etc.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:38 schreef Trashcanman het volgende:
Welke genres/artiesten bevat die collectie zoal?
Gaafquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:32 schreef Pindakaaspot het volgende:
Hallo,
Ik zou graag een goedkope platenspeler willen kopen. Ik ben vrij nieuw op dit gebied en vraag me af of jullie advies hebben. Ik heb me oog al laten vallen op een platenspeler.
http://www.kijkshop.nl/pr(...)ler-radio-tt-28-red/
Kan ik deze op losse speakers aansluiten?
En weet iemand of deze van een beetje redelijke kwaliteit is?
Alvast bedankt
Vind ding er een beetje kitsch uitzien, ik denk dat je beter naar een kringloopwinkel kunt gaan en zo`n oude stereotoren kopen voor een euro of 30, heb ik ook gedaan en het werkt perfect!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:32 schreef Pindakaaspot het volgende:
Hallo,
Ik zou graag een goedkope platenspeler willen kopen. Ik ben vrij nieuw op dit gebied en vraag me af of jullie advies hebben. Ik heb me oog al laten vallen op een platenspeler.
Alvast bedankt
Deze is vooral voor hoe hij eruit ziet. Zou hem zelf niet kopen. Beter kies je een goed merk als Sony, ook al is hij dertig jaar oud. (is die van mij ook).quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:32 schreef Pindakaaspot het volgende:
Hallo,
Alvast bedankt
Puik stukje apparatuur.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:25 schreef golfer het volgende:
Deze doet het al sinds 1979 uitstekend bij mij:
[ afbeelding ]
Gewoon zoals gezegd even de plaatselijke kringlopen afspeuren. Met een beetje geluk vind je er zo'n toren met cassette, radio, versterker en platenspeler voor 12,50 ofzo.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:32 schreef Pindakaaspot het volgende:
Hallo,
Alvast bedankt
Als het een belt-drive is (ik ken dat model verder niet), dan is het een mogelijk slechts een kwestie van de aandrijfriem vervangen.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:58 schreef Sjoegerd het volgende:
Hmm kom er net achter dat hij niet meer draait. Hoor het motortje wel geloof ik en de arm beweegt ook
Ga eens zoeken of er een speciaalzaak hier in de buurt zit. Vind ik wat vertrouwder dan onwetend op internet wat te bestellenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:49 schreef n0r het volgende:
Als de rek eruit is loopt hij er misschien wel gewoon af.
Prima aan te komen die Philips belts, is eigenlijk altijd een goede investering bij oudere platenspelers.
Zag gelijk wat er mis is, riempje is doormidden. Zal die site eens doorneuzen of ik wat meer kan vindenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:40 schreef n0r het volgende:
Ik raad je deze site aan; http://www.mfbfreaks.com/#
Een redelijk actief forum met een hoop oudere knaken die helemaal Philips-gek zijn.
Ik weet niet waarom de webshop er op het moment uitligt, maar heb hier al meerdere riemen, lampjes etc. besteld, altijd goed.
Gave hoes!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:25 schreef exile79 het volgende:
Vandaag binnen gehad en al twee keer gedraaid
[ afbeelding ]
Dat is norah jones toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:25 schreef exile79 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:25 schreef exile79 het volgende:
[ afbeelding ]
Oooooh nooit van gehoord. Ik houd van Norah, dus eens gaan luisteren.quote:
100% plastic en kartonquote:
kwaliteitjequote:Op woensdag 14 maart 2012 16:23 schreef ranja het volgende:
[..]
100% plastic en kartonmaar wel met reservenaald.
Ook leuk: de eerste singles die ik draaiden sloegen allemaal af vóór de plaat afgelopen was. Met 2 singles onder de te draaien single werkt het wel
Peeping Tomquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vond norah schattig toen ze "motherfucker" zong op een mike patton plaat
ja die ja, verder niet een heel boeiend patton project trouwensquote:
Ik vond het best leuk heur.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja die ja, verder niet een heel boeiend patton project trouwens
Het was ook al de verwachting dat dit exemplaar er vooral mooi uitziet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:23 schreef ranja het volgende:
[..]
100% plastic en kartonmaar wel met reservenaald.
Ook leuk: de eerste singles die ik draaiden sloegen allemaal af vóór de plaat afgelopen was. Met 2 singles onder de te draaien single werkt het wel
Ik vind het ook een fijn album.quote:
Welke is het geworden?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:40 schreef Lov1 het volgende:
Haha, wat is het hier aaakelig rustigIk heb er zelf al één gevonden! Iemand nog mooie nieuwe aankopen gedaan?
tiltquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:22 schreef mr_cucumber het volgende:
Laatste tijd wat rustig gehouden (waarschijnlijk gaat het op Roadburn wel weer fout)
We wilden bijna een voorversterker kopen (toen postte ik hierboven), maar vandaag is besloten toch een nieuwe/tweedehands versterker met phono-ingang te kopenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Welke is het geworden?
De laatste LP die ik kocht was:
[ afbeelding ]
Nog nooit gehoord van die band, maar werd nieuwsgierig van die hoes.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:22 schreef mr_cucumber het volgende:
Laatste tijd wat rustig gehouden (waarschijnlijk gaat het op Roadburn wel weer fout)
[ afbeelding ]
Breag Naofa - Breag Naofa
Van m'n opa heb ik er een gekregen die er érg op lijkt, type nummer 777 ipv. 967(?). Maargoed, leuk speelgoed natuurlijk! Heb meteen op marktplaats wat platen gekocht die meer bij mijn smaak passen, mijn eerste vier LP'squote:Op maandag 12 maart 2012 20:25 schreef golfer het volgende:
Deze doet het al sinds 1979 uitstekend bij mij:
[ afbeelding ]
Helaas de herpersing van Drag City, maar daar was de prijs ook naarquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:28 schreef PimD het volgende:
Tilt, wat een bazenplaat. De herpersing, of de orriginele uit 1995?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:30 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van die band, maar werd nieuwsgierig van die hoes.
Nondejus, klinkt niet slecht!
Deja Vuquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:14 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Van m'n opa heb ik er een gekregen die er érg op lijkt, type nummer 777 ipv. 967(?). Maargoed, leuk speelgoed natuurlijk! Heb meteen op marktplaats wat platen gekocht die meer bij mijn smaak passen, mijn eerste vier LP'sVooral Deja Vu is echt zo'n plaat die je op LP wilt luisteren ipv CD! Ik moet wel nog een mooi plekje vinden voor de platenspeler op m'n kamer, wel lastig dat die kap steeds open en dicht moet kunnen.. haha
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, dat is toevallig, gisteren ook Deja Vu aangeschaft, op bruin vinylquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |