Ik zou mijn prorail bij haar wel willen liberaliseren.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zou mijn prorail bij haar wel willen liberaliseren.
Remlof zal het wel een passend spotje vindenquote:
Die komt vast aankakken met de PvdA als nieuwe liberale partij.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Remlof zal het wel een passend spotje vinden
Heeft die al gedaan zelfsquote:Op donderdag 24 november 2011 21:58 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die komt vast aankakken met de PvdA als nieuwe liberale partij.
Niet vloeken in dit topic, hou het beschaafd wil je.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:58 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die komt vast aankakken met de PvdA als nieuwe liberale partij.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:24 schreef KoosVogels het volgende:
Met 130 km per uur over de lange tenen van homoseksuelen
VVD. Zeker nu!
Met 130 km/u achteruit inparkeren bedoel je.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:24 schreef KoosVogels het volgende:
Met 130 km per uur over de lange tenen van homoseksuelen
VVD. Zeker nu!
Want je vindt de VVD pas de laatste tijd kut?quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:29 schreef Friek_ het volgende:
Jammer dat de VVD de laatste tijd zo kut is.
Het feit dat ze zich min of meer hebben laten gijzelen door de PVV, met als gevolg dat er steeds meer onzinnige uitspraken worden gedaan en dat met name in het dossier-Europa men goed loopt te klunzen. Je verwacht meer van een degelijke bestuurderspartij.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:37 schreef nikk het volgende:
[..]
Want je vindt de VVD pas de laatste tijd kut?
Het feit dat een groot deel van de VVD'ers liever met D66 samenwerkt biedt nog hoopquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:29 schreef Friek_ het volgende:
Jammer dat de VVD de laatste tijd zo kut is.
De achterban (en zeker het electoraat) gelooft er denk ik anders over.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het feit dat een groot deel van de VVD'ers liever met D66 samenwerkt biedt nog hoop
Ik vraag het mij af. Ik denk persoonlijk niet dat de gemiddelde VVD kiezer ambivalent ten opzichte van de D66 staat. De acceptatie voor de PVV komt voornamelijk door het feit dat het gros van de achterban de PvdA niet tolereert.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De achterban gelooft er denk ik anders over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |