Zoetermeer is ook niet bepaald een hoofdprijsquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer? Hij is zeker niet de bekwaamste VVD'er van het stel.
Ik zou hem zelfs geen burgemeester laten worden van een dorp.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:00 schreef 99.999 het volgende:
Zoetermeer is ook niet bepaald een hoofdprijs. Aptroot zal wel mastodont in ruste worden.
Ach hij is al wethouder geweest van een dorp dan lukt burgemeester zijn ergens ook nog welquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik zou hem zelfs geen burgemeester laten worden van een dorp.
Hij had zich ook kandidaat gesteld voor de 2e kamer.quote:
Dat kan ik mij goed voorstellen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 05:57 schreef Oldie57 het volgende:
Ik woon in Zoetermeer (naar alle tevredenheid overigens). Ik ben niet blij met die idioot als burgemeester.
Nou en of. Halbe Zijlstra komt dan voor mij op de tweede plaats.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:04 schreef Breekfast het volgende:
Stef Blok, by far de meest arrogante politicus in Nederland sinds jaren
Is de vader des vaderlands de man uit Spangen die schulden aan het opbouwen is zodat hij toch nog zijn flatscreen televisie kan betalen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:49 schreef Oldie57 het volgende:
De VVD is bezig dit land economisch naar de afgrond te brengen. Rutte voert in Brussel een toneelstukje op over de loyaliteit aan Brussel maar heult in Nederland mee met de racistische anti-Europa partij PVV. Twee tegenstrijdige boodschappen gelijktijdig vertellen, dat gaat dus hartstikke fout.
Nederland heeft behoefte aan een Vader des Vaderlands die zegt hoe Nederland uit de crisis kan komen. Rutte is dat absoluut niet.
Het is nog veel makkelijker stemmen te winnen door te beloven GEEN impopulaire maatregelen te nemen (bijvoorbeeld je kiezers te garanderen dat de AOW op 65 blijft en dat dat een breekpunt is) om vervolgens op de avond van de verkiezingsdag dat punt als een hete aardappel te laten vallen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Is de vader des vaderlands de man uit Spangen die schulden aan het opbouwen is zodat hij toch nog zijn flatscreen televisie kan betalen?
Rutte is ook absoluut niet mijn favoriete kandidaat voor de VVD, maar alles beter dan iemand die ons warm maakt met leen illusies en de "rekening eerlijk verdelen" praat. Het is zo makkelijk om stemmen te winnen als je niet van plan bent veel onpopulaire maatregelen te nemen.
Dat was inderdaad een afgang van Geert, als je het niet als breekpunt gaat zien moet je het ook niet van de daken gaan schreeuwen dat het wel zal zijn. Iedereen levert wat in tijdens de onderhandelingen, maar je moet wel vasthouden aan wat principes. Ik vraag mij heeeeeeel erg af hoe de SP het in de onderhandelingen gaan doen, de politiek heeft het altijd al zonder hun gedaan, als ze een te grote mond gaan krijgen gaan ze net goed goed zonder hun verder.quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het is nog veel makkelijker stemmen te winnen door te beloven GEEN impopulaire maatregelen te nemen (bijvoorbeeld je kiezers te garanderen dat de AOW op 65 blijft en dat dat een breekpunt is) om vervolgens op de avond van de verkiezingsdag dat punt als een hete aardappel te laten vallen.
http://www.joop.nl/politi(...)vvd_zet_neergang_in/quote:VVD zet neergang in
Rutte verliest kiezers in peilingen De Hond en TNS NIPO
Met nog 8 dagen te gaan tot de verkiezingen loopt de VVD terug in de peilingen. De terugval is klein maar zowel aanwezig bij De Hond (-1 zetel in vergelijking net gisteren als bij TNS NIPO (-2 zetels sinds vorige week). De PvdA blijft stijgen.
Gegeven de capabele demissionaire ministersploeg was er helemaal geen noodzaak tot een recordpoging formeren. Dat is de essentiele misser van Mark geweest.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:01 schreef rubbereend het volgende:
Welke coalitie had de VVD dan moeten bakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |