Volgens Jimjim speel je met een neger. Of zou hij in de war zijn met zijn buurman Tyrese die hem een flink stuk rauw vlees tussen de billetjes legt elke avond?quote:
zo weinig verstand en dan ook nog zo weinig humor, jochie toch.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:54 schreef ilovelamp het volgende:
[..]
Volgens Jimjim speel je met een neger. Of zou hij in de war zijn met zijn buurman Tyrese die hem een flink stuk rauw vlees tussen de billetjes legt elke avond?
Stiekem moest je wel een klein beetje glimlachenquote:Op donderdag 24 november 2011 15:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zo weinig verstand en dan ook nog zo weinig humor, jochie toch.
Dat zouden ze kunnen doen, maar waarom?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:33 schreef -Kadesh- het volgende:
Ze zouden toch wel alvast een datum kunnen geven wanneer de volgende trailer verschijnt.
Om nog meer hype te veroorzakenquote:Op donderdag 24 november 2011 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zouden ze kunnen doen, maar waarom?
Die hebben ze al, waarom een paar weken later nog eens? Kijk naar Max Payne 3, daar zat ook een aardige tijd tussenquote:Op donderdag 24 november 2011 15:47 schreef ilovelamp het volgende:
[..]
Om nog meer hype te veroorzaken
Ik had de korte discussie aan het eind van het vorig topic nog niet eens gelezen. Maar dan nog, er is geen excuus voorquote:
Echt hequote:Op donderdag 24 november 2011 16:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik had de korte discussie aan het eind van het vorig topic nog niet eens gelezen. Maar dan nog, er is geen excuus voor
Klopt maar heel veel mensen hogen het cijfer in de TT op, ook al gaat dit automatisch en staat dit duidelijk aangegeven als je een nieuw topic maakt met ''Open nieuw deel''.quote:
Mensen die dachten dat die map echt was.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:50 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
Wil geen buzzkil zijn ofso voor diegenen die geloven in die nieuwe ''gelekte'' map maar ehh :
http://img651.imageshack.us/img651/2/gtascreenshotfake.jpg (copy/paste deze link)
Deze pic was gemaakt van dezelfde gozer die ook die hele fake map had gemaakt, dus kan je ook aannemen dat die map zo fake als wat is.
(Weet niet of dit al eerder is laten zien in een vorig topic maar kan geen kwaad om het maar ff te melden.)
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:50 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
Wil geen buzzkil zijn ofso voor diegenen die geloven in die nieuwe ''gelekte'' map maar ehh :
http://img651.imageshack.us/img651/2/gtascreenshotfake.jpg (copy/paste deze link)
Deze pic was gemaakt van dezelfde gozer die ook die hele fake map had gemaakt, dus kan je ook aannemen dat die map zo fake als wat is.
(Weet niet of dit al eerder is laten zien in een vorig topic maar kan geen kwaad om het maar ff te melden.)
Waar heb ik ooit gezegd dat ik dacht die map echt was?quote:Op vrijdag 25 november 2011 07:42 schreef ilovelamp het volgende:
[..]
Mensen die dachten dat die map echt was.
Iedereen hier ook dus hoef je het ook niet te posten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:48 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
[..]
Waar heb ik ooit gezegd dat ik dacht die map echt was?
Voor mij is elke ''leak'' zo nep als wat, pas als het officieel van Rockstar af komt of bevestigd is geloof ik het pas.
Thx! Da's geen geld... gekochtquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:25 schreef wuuht het volgende:
op steam zijn nu alle gta's bij elkaar 10 euro
Liberty cities is toch niet voor de pc?quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:49 schreef andreas612 het volgende:
heb voor 8,5 eu gta 4 en liberty cities gekochtsan andreas heb ik al en vice city al keer gespeeld, rest is niet interessant
Was alleen gisteren.quote:Op zondag 27 november 2011 11:28 schreef Christiaan het volgende:
Waar dan? Zie hem alleen voor 24 euro.
eh ja, die jaquote:Op zondag 27 november 2011 11:14 schreef Brammie1 het volgende:
denk dat 'ie episodes from liberty city bedoelt
Hij heeft daar toch nog wel wat info weggegeven zonder dat ie het wist namelijk dat het een erg grote map zal zijn.quote:Question: You just released the GTA V trailer. Can you talk about that project in any respect? Obviously, it looks like its going back to San Andreas.
Dan Houser: I've got to be real careful here, or they will drag me through the office and whip me with barbwire. I will stick to exactly whats in the press release. Its Los Santos and the surrounding country side-and a very big map.
Dat is al 100 jaar bekend.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:41 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
In een nieuwe gameinformer is er een interview met Dan Houser waarin hij de volgende vraag krijgt :
[..]
Hij heeft daar toch nog wel wat info weggegeven zonder dat ie het wist namelijk dat het een erg grote map zal zijn.![]()
Bron: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=495130&st=0
Ze doen het zoals bij elke GTA, waarom zouden ze iets anders doen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:13 schreef Georges het volgende:
Het is eigenlijk best raar dat ze een trailer laten zien en dan lange tijd niets.
Screenshots ofzo was leuk geweest. Ik merk dat het enthousiasme weer is gedaald.
Ja dat is zo. Maar ergens is het nogal onzinnig. Bij de meeste games volgt er na de eerste trailer al snel meer info. Kan het mis hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ze doen het zoals bij elke GTA, waarom zouden ze iets anders doen?
Als zij over een maand een tweet maken ''GTA V trailer two coming in 5 days #gtav'' dan staat het als breaking news op elke gamessite en forum
GTA heeft dat nooit nodig gehad. Andere games moeten hun best doen om aandacht te blijven houden. Rockstar hoeft alleen maar te doen wat RacerDKB al zegt. Zo ging het ook met GTA 4. Lekker mensen laten speculeren en eigen nieuws berichten verzinnen terwijl rockstar pas weer iets vrijgeeft als ze er zelf zin in hebben. Ze krijgen bijna meer coverage door niks te doen door alle speculaties.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:16 schreef Georges het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar ergens is het nogal onzinnig. Bij de meeste games volgt er na de eerste trailer al snel meer info. Kan het mis hebben.
Dat is nou de verkooptruc erachter maar geef toe ze doen het wel goed.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:44 schreef RPG het volgende:
[..]
GTA heeft dat nooit nodig gehad. Andere games moeten hun best doen om aandacht te blijven houden. Rockstar hoeft alleen maar te doen wat RacerDKB al zegt. Zo ging het ook met GTA 4. Lekker mensen laten speculeren en eigen nieuws berichten verzinnen terwijl rockstar pas weer iets vrijgeeft als ze er zelf zin in hebben. Ze krijgen bijna meer coverage door niks te doen door alle speculaties.
'Kwaliteits goederen verkopen zichzelf'quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:44 schreef RPG het volgende:
[..]
GTA heeft dat nooit nodig gehad. Andere games moeten hun best doen om aandacht te blijven houden. Rockstar hoeft alleen maar te doen wat RacerDKB al zegt. Zo ging het ook met GTA 4. Lekker mensen laten speculeren en eigen nieuws berichten verzinnen terwijl rockstar pas weer iets vrijgeeft als ze er zelf zin in hebben. Ze krijgen bijna meer coverage door niks te doen door alle speculaties.
Ja, maar nu is de lol er wel een beetje van af denk ik..quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'Kwaliteits goederen verkopen zichzelf'
De hype is wel weer ingezakt..via news.google.com vind je ook amper nog nieuwe berichten over GTAV sinds november. Ze zouden er toch verstandiger aan doen de mensen ietsjes meer vast te houden, denk ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:55 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Ja, maar nu is de lol er wel een beetje van af denk ik..
Mwah, denk dat dat wel meevalt, als ze weer 2 sec. beeld uitbrengen is de geruchtenmolen zo weer op gang hoor!quote:Op woensdag 14 december 2011 17:41 schreef Strani het volgende:
[..]
De hype is wel weer ingezakt..via news.google.com vind je ook amper nog nieuwe berichten over GTAV sinds november. Ze zouden er toch verstandiger aan doen de mensen ietsjes meer vast te houden, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |