doe je wel 'join-as-you-go'? dat scheelt een héleboel werk namelijk!quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:35 schreef Ynske het volgende:
daar zitten ook de kleurtjes van mn deken in
op t lichte grijs na.
k heb nu al 20 hexagonnetjes klaar met de roze kleur (linksonderin 2e) gaat een meerjaren project worden ben ik bang
er zit een vrij uitgebreide wolwinkel (beetje garagesale achtig) op de hoge larenseweg, bij de kleine spoorovergang (bij de vorstin en dan over t spoor). Je ziet t bijna niet zitten...quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Wolhal, klinkt als een wolhalla!! Ik was vandaag in Hilversum, maar daar is haken nog niet zo hip
Aha! Weer wat geleerd!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
groepjes van 3 stokjes.
Hij is 240 steken breed.
Hihi, sjaal word ook echt aso lang!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
405!!
Met 240 kwam lucy op 110x150 uit lijkt mij prima als bankhang-deken.Ik zal morgen eens meten hoe breed hij is.
Wat leukquote:Op zondag 27 november 2011 12:32 schreef mmascha het volgende:
Hij is nu echt helemaal af!
Lieve trui, heel erg bedankt voor de tip voor de witte rand![]()
[ afbeelding ]
Ik ga um straks geven aan mijn 5-jarige nichtje
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 november 2011 12:35 schreef EsseEi het volgende:
woow! die is gaaaaaf! ik dacht eerst geloof ik dat het een voorbeeld plaatje was (half lezen enzo) maar WOW!
Pfjieuw, je herkent er gelukkig Hello Kitty in.quote:
Thanx!quote:
Wat een lieverd! Je kan altijd nog een roze/blauw strikje om zijn halsje knopen.quote:Op zondag 27 november 2011 13:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Wat leuk
Mijn nicht is zwanger van haar tweede, nog niet bekend wat het wordt, dus ik heb een beertje voor de nieuwe baby gemaakt
[ afbeelding ]
Ja, zoiets zat ik idd ook aan te denkenquote:Op zondag 27 november 2011 13:51 schreef mmascha het volgende:
Wat een lieverd! Je kan altijd nog een roze/blauw strikje om zijn halsje knopen.
crème, wit of grijs?quote:Op zondag 27 november 2011 14:33 schreef Nijna het volgende:
Iemand een suggestie met wat voor kleur ik dit straks kan gaan verbinden?
[ afbeelding ]
Het is die saskia acryl van de wibra, daar zijn niet heel veel kleuren van, althans hier bij de wibra niet dacht ik.
wit?quote:Op zondag 27 november 2011 14:33 schreef Nijna het volgende:
[ afbeelding ]
Het is die saskia acryl van de wibra, daar zijn niet heel veel kleuren van, althans hier bij de wibra niet dacht ik.
Grijs of zwart? Die donkere is paars toch?quote:Op zondag 27 november 2011 14:33 schreef Nijna het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom heb ik een stuk of 8 stopnaalden.quote:Op zondag 27 november 2011 19:10 schreef _Arual_ het volgende:
Noooooos, ik vermoed dat ik samen met restjes garen ook mijn stopnaald heb weggegooid...
Mijn nichtje was er heel blij mee! Ze zei welt: Het is Nijntje.quote:Op zondag 27 november 2011 18:22 schreef Nijna het volgende:
Gave deken, ik had de hello kitty er niet gelijk in gezien, maar nu ik terugkijk dus wel! Gaaf hoor!
ik ken de methode, maar vind dat geen mooie manier van vastmaken van de hexagons. Ik haak ze liever aan de achterkant vast.quote:Op zondag 27 november 2011 21:33 schreef trui het volgende:
ynske, heb je ook de jayg-methode overwogen? dus de laatste ronde nog even uitstellen tot je weet hoe je de overige kleuren ongeveer wil verdelen en dan gaan met die banaan. scheelt je zoveel tijd!
quote:Op zondag 27 november 2011 16:16 schreef trui het volgende:
[..]
da's niet mijn beertje hoor! maar ik vind 'm ook leuk, inu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |