daar zitten ook de kleurtjes van mn deken inquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:33 schreef Holyme het volgende:
Trui, die tas wordt lekker vrolijk zo! En je kat past mooi bij die bank
Hier zijn de bolletjes binnengekomen vandaag:
[ afbeelding ]
En nog een heleboel meer grijs omdat ik 't om en om wil doen in de deken, maar die staan niet op de foto.
Vind de kleuren erg mooiAlleen ben ik nog niet helemaal zeker van de felle rood en groen helemaal links, op de foto lijkt 't iets anders, maar misschien dat ik die eruit laat.
Lekker erin laten zitten die kleurtjes, die halen juist de andere kleuren op en zeker het grijs gaat dan "leven". Ook alweer zulke mooie dingen hier geplaatst, jullie gaan als een trein.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:33 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
En nog een heleboel meer grijs omdat ik 't om en om wil doen in de deken, maar die staan niet op de foto.
Vind de kleuren erg mooiAlleen ben ik nog niet helemaal zeker van de felle rood en groen helemaal links, op de foto lijkt 't iets anders, maar misschien dat ik die eruit laat.
kan altijd, maar hoeft nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:43 schreef Holyme het volgende:
Even een vraagje over die deken, ik wil de eerste ketting lossen met een grotere naald maken zoals hier ergens als tip stond, maar is het verstandig om de rest ook met een iets grotere naald te maken? Op de bollen staat 3-3.5, weet iemand hier wat het mooiste resultaat geeft? 3.5 of 4 misschien?
dat is altijd zo rot he!quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:27 schreef Herfstblad het volgende:
Ah je tas is leuk, trui. Zag nog iemand met de originele variant lopen
En van die kleurtjes word ik hebberig!
Ik heb dinsdag nog wat wit bij Sylkamode besteld, gister is het op de post gedaan. Zending wordt (weer) niet herkend en nog geen pakktbezorger gezien. Bij mij dan, ik kwam hem wel tegen in een andere straat
. Balen, want dinsdag moet ik werken (dus ik hoop stiekem dat het vandaag nog komt)
zo op de foto kleuren afgaande zou ik die naast de rode (dus 2e bol) verruilen met de 3de bolquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:33 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het altijd zo raar.. Als ikzelf het aantal lossen aanhou wat in een willekeurig patroon staat kom ik nooit aan de lengte/breedte die ik zou moeten hebben. Jullie ook?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, daar kijk ik niet naar uit.
210 lossen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |