abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104830811
Nou dat de wormenkop en staartpuntje uitsteekt :D

ahahaah die tekkel! kikker O+
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_104835662
Mooie tas Trui!
  zaterdag 26 november 2011 @ 10:02:02 #78
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_104836264
ik vind die deken wel gaaf, of vloerkleed ofzo...maar men wat een werk! het lijkt me trouwens wel tof om het klein te maken en dan als kussen, net als die up zeg maar;)

Arual (toch?) tof shawl ding geval :D:D op een toffe deken!

Trui je tas is gaaf :D ik vind het er zo leuk uit zien en zou het ook wel willen alleen gebruik echt nooit een shopping bag, vind zo'n hengsel vet irritant, wil gewoon een schoudertas dan.

Misschien dat ik vandaag eindelijk eens ga beginnen aan m'n Hema Rendier :) ik hoor van veel mensen dat het garen echt rot is...maar m'n moeder heeft het pakketje en ik alleen het patroon dus mag met eigen garen, yeah!

oh en ik vind die boekenleggers wel tof! (nog zo iets wat ik nooit gebruik :S)
pi_104840376
Trui, ik had gister al even een printscreen gemaakt, dus die heb ik nu naar haar gemaild. dan komt t misschien ook wel goed ;). Ik wacht het dus nog even af.
En hoorde dat we een nieuw buurkindje krijgen in mei.
Fake it till you make it...
pi_104841199
Trui, die tas wordt lekker vrolijk zo! En je kat past mooi bij die bank :)

Hier zijn de bolletjes binnengekomen vandaag:

En nog een heleboel meer grijs omdat ik 't om en om wil doen in de deken, maar die staan niet op de foto.
Vind de kleuren erg mooi O+ Alleen ben ik nog niet helemaal zeker van de felle rood en groen helemaal links, op de foto lijkt 't iets anders, maar misschien dat ik die eruit laat.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 november 2011 @ 13:35:22 #81
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_104841246
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 13:33 schreef Holyme het volgende:

[ afbeelding ]
En nog een heleboel meer grijs omdat ik 't om en om wil doen in de deken, maar die staan niet op de foto.
Vind de kleuren erg mooi O+ Alleen ben ik nog niet helemaal zeker van de felle rood en groen helemaal links, op de foto lijkt 't iets anders, maar misschien dat ik die eruit laat.
daar zitten ook de kleurtjes van mn deken in O+
op t lichte grijs na.
k heb nu al 20 hexagonnetjes klaar met de roze kleur (linksonderin 2e) gaat een meerjaren project worden ben ik bang :D
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_104841470
Ohh dat klinkt ook leuk, ben benieuwd hoe die eruit gaat zien :Y Ik ga voor die streepjesdeken, en dat zal inderdaad ook wel een hele tijd duren!
Toen ik met m'n sjaal bezig was vond ik 't ineens nog knapper wat mensen hier allemaal maken, wat een werk allemaal! :)
pi_104842589
quote:

[ afbeelding ]
Lekker erin laten zitten die kleurtjes, die halen juist de andere kleuren op en zeker het grijs gaat dan "leven". Ook alweer zulke mooie dingen hier geplaatst, jullie gaan als een trein. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_104842904
Even een vraagje over die deken, ik wil de eerste ketting lossen met een grotere naald maken zoals hier ergens als tip stond, maar is het verstandig om de rest ook met een iets grotere naald te maken? Op de bollen staat 3-3.5, weet iemand hier wat het mooiste resultaat geeft? 3.5 of 4 misschien?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 november 2011 @ 14:46:51 #85
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_104843010
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 14:43 schreef Holyme het volgende:
Even een vraagje over die deken, ik wil de eerste ketting lossen met een grotere naald maken zoals hier ergens als tip stond, maar is het verstandig om de rest ook met een iets grotere naald te maken? Op de bollen staat 3-3.5, weet iemand hier wat het mooiste resultaat geeft? 3.5 of 4 misschien?
kan altijd, maar hoeft niet
is met de impact he? die zou ik niet gebruiken op een grotere naald dan de 3.5
daarben ik ik nu ook mee bezig. en soms denk ik trek de boel maar weer uit en stap over naar de 3
ivm tussenruimtes, maar dat ligt helemaal aan je patroon en hoe los je haakt.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_104843077
Ahh ok, thanks! :) Dan ga ik gewoon voor de 3.5 (heb ook geen 3 geloof ik) en dan die eerste rij met 4, kijken hoe dat gaat.

edit, heb geen 3.5, probeer 't wel met 3 dan, haha.
pi_104844053
Ah je tas is leuk, trui. Zag nog iemand met de originele variant lopen ;)

En van die kleurtjes word ik hebberig!

Ik heb dinsdag nog wat wit bij Sylkamode besteld, gister is het op de post gedaan. Zending wordt (weer) niet herkend en nog geen pakktbezorger gezien :(. Bij mij dan, ik kwam hem wel tegen in een andere straat :'). Balen, want dinsdag moet ik werken (dus ik hoop stiekem dat het vandaag nog komt)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 november 2011 @ 15:34:11 #88
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_104844256
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2011 15:27 schreef Herfstblad het volgende:
Ah je tas is leuk, trui. Zag nog iemand met de originele variant lopen ;)

En van die kleurtjes word ik hebberig!

Ik heb dinsdag nog wat wit bij Sylkamode besteld, gister is het op de post gedaan. Zending wordt (weer) niet herkend en nog geen pakktbezorger gezien :(. Bij mij dan, ik kwam hem wel tegen in een andere straat :'). Balen, want dinsdag moet ik werken (dus ik hoop stiekem dat het vandaag nog komt)
dat is altijd zo rot he!
k baal er ook altijd van als ik om 4 thuiskom, en de postbode om half 4 langs geweest is :')
maar dat is nu wel handig bij tnt, kun je online doorgeven waar afgeleverd moet worden, dat zeg ik altijd dan voor de tweede zending, bij de AH postpunt, en fijn want vanaf 4 uur afhalen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_104844339
Bij mij wordt het meestal bij de buren afgegeven, maar ja, liever niet. Dat is een demente oudere man, dus ik wil hem dat niet aan doen eigenlijk :).
Ik zit te overwegen om een briefje op te hangen dat ze het bij het postdepot waar ik de post voor mijn wijk haal, neer kunnen zetten :'). En dan zo nog maar een bolletje cremekleurig katoen halen als dat nog lukt.
pi_104845415
OMG ik was net in de Wolhal in Apeldoorn O+ Zoooooo veeeeeeel mooie wol O+
pi_104847259
De Wolhal, die naam klinkt al goed ja! Heb je ook nog wat moois meegenomen? :)

Net het eerste deel van m'n deken gedaan, hier is een NL vertaling (geloof niet dat die hier al voorbij gekomen was) http://karinaandehaak.blo(...)trepen-van-lucy.html
Die eerste rij lossen en vasten, ugh! :X En natuurlijk kwam ik 1 steek tekort op 't eind, dus daar 1 overgeslagen ipv 2, maar dat zie je amper gelukkig. Heb de eerste rij met een 4 gedaan, en daarna alles met een 3, komt goed uit en hij trekt niet krom ofzo :) Dalijk weg, morgen weer verder!
pi_104847580
quote:

[ afbeelding ]
zo op de foto kleuren afgaande zou ik die naast de rode (dus 2e bol) verruilen met de 3de bol :D
Wel gaaf al die kleurtjes. :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_104847944
Ja he, word er helemaal vrolijk van om naar te kijken O+ Ik doe ze wel op regenboog volgorde, en dan weer dezelfde manier terug (roze-paars-blauw-paars-roze), maar op de foto liggen ze nog een beetje door elkaar :)

Brighteyes heb je je pakketje vandaag ook gekregen? Ik kreeg gister de mail dat 't verstuurd was, vandaag binnen! Ben benieuwd hoe die andere kleurtjes die je hebt er allemaal uitzien.
  zaterdag 26 november 2011 @ 18:18:36 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104848963
:Y

*O*
Onze pakjespiet komt altijd laat. :Y
pi_104849014
Wat een vrolijke kleurtjes zo :D Alvast succes met die eerste 2 rijen!
  zaterdag 26 november 2011 @ 18:22:06 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104849061
Ja, daar kijk ik niet naar uit. :+
210 lossen!
pi_104849156
Ja ik heb er ook 210 gedaan, dacht dat die Lucy dat ook had, maar die had er zelfs 240 las ik later. Ach ja, als ik 'm breder wil wordt ie gewoon extra lang en draai ik 'm :P
pi_104849165
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2011 18:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, daar kijk ik niet naar uit. :+
210 lossen!
Ik vind het altijd zo raar.. Als ikzelf het aantal lossen aanhou wat in een willekeurig patroon staat kom ik nooit aan de lengte/breedte die ik zou moeten hebben. Jullie ook?
  Moderator zaterdag 26 november 2011 @ 18:28:13 #99
155227 crew  Guppy
dus
pi_104849247
Wolhal, klinkt als een wolhalla!! Ik was vandaag in Hilversum, maar daar is haken nog niet zo hip
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 26 november 2011 @ 18:33:57 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104849458
240? Ok, dan moet ik nog even goed lezen maar. :P

De uiteindelijke breedte is toch ook heel afhankelijk van de wol en hoe strak je haakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')