Ik wist dat er zo iets in ging staanquote:Welke ONZ users zou je een keer willen meeten ?
Ik heb volgens mij al meer dan 100 users gemeet op de verschillende meets, maar Prof_Hoax zou ik wel eens willen ontmoeten al is het alleen maar om hem uit zijn natte droom over mij te helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 71% gewijzigd door Prof_Hoax op 24-11-2011 07:50:13 ]
hehe. Sealquote:Op donderdag 24 november 2011 07:52 schreef Monopoly het volgende:
Morgen is Aight1 aan de beurt, Lindgren. had hem gekozen.
Myra werd door andere users voorgedragen, dus die kwam er tussen.
Zeehondje?
Hier moest ik toch wel hard om knorren hoor Myraquote:Hoe sta jij in het dagelijks leven IRL als persoon ?
Ik ben enorm nuchter, spontaan en direct. Soms een bitch, maar daar merk je weinig van.
Jij wil ook hequote:
Ik ben niet boeiend genoegquote:
Wat?quote:Op donderdag 24 november 2011 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier moest ik toch wel hard om knorren hoor Myra
Kusjequote:
Hey remlof! Ik zag laatst een foto van jou en verwachte heel iemand anders.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 11:50 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Wat?? Kan mono hem omhoog krijgen van myraela???
Nee. wie is het dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:17 schreef HappyBob het volgende:
Net alsof alle mannelijke fokkers hier niet dromen van een hartstochtelijke relatie met Myraela..
Is deze beter dan de koudemeid.zip? die heb ik wel gezien.quote:
myraela_in_chains.aviquote:Op donderdag 24 november 2011 13:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
Is deze beter dan de koudemeid.zip? die heb ik wel gezien.
is veel over geluld, maar kon me weinig boeien.
maar ik ben dan al ook even geen rukkende puber meer..
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
myraela_in_chains.avi
myraela_does_fok.avi
myraela_cooks.avi
om maar een paar golden oldies te noemen.
Hele spannende zelfsquote:
Omdat. Aap.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Die met Monkyyy was geniaal! gr. gr.
Ook dat. "monkyyy business"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |