Natuurlijk. Bedankdagquote:Op donderdag 24 november 2011 02:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee dat is al een aantal jaar een traditie hieren je moet er nog dankbaar voor wezen ook
quote:Op donderdag 24 november 2011 02:36 schreef Nembrionic het volgende:
Deeg = klaar
Deeg = lekker
Ik wil het bijna niet bakken
Ja.quote:
Succes. En vergeet niet iedereen vast te bedanken.quote:Op donderdag 24 november 2011 02:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ga even boodschappen doen
Leuk. Nog wat lekkere dingen kunnen proeven?quote:Op donderdag 24 november 2011 03:11 schreef lubje25 het volgende:
Yep was leuk en leerzaam. Was weer wat anders en aangezien ik maar 1 dag weekend heb en mijn vrienden dan aan t werk zijn..
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 03:15 schreef lubje25 het volgende:
We hadden ook een bierproeverij, das aan mij niet besteed aangezien ik geen bier lust![]()
Maar heerlijk gegeten in een restaurant aldaar
De enige kroeg-eigenaar die geen bier lust jaquote:
Leuke meid wel die er in speelt, Clara Cleymans.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 03:18 schreef lubje25 het volgende:
[..]
De enige kroeg-eigenaar die geen bier lust ja![]()
Heb echt van alles geprobeerd maar het komt er linea recta weer uit
Ik word er jaren mee gepest. Das niet nieuwquote:Op donderdag 24 november 2011 03:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
Eh...kots je er echt van? En fruitbieren dus ook niet?
Sorry dat ik moet lachen maar je begrijpt de ironie klaarblijkelijk
Andere soorten alcohol wel?quote:Op donderdag 24 november 2011 03:24 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik word er jaren mee gepest. Das niet nieuw![]()
Ik vind het een super mooi product maar ik kan het echt niet binnenhouden
rum en jenever drink ik wel, gemixt . En nog wel het een en anderquote:Op donderdag 24 november 2011 03:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Andere soorten alcohol wel?
Het lijkt me dan meer een intolerantie van het één of ander.
Je zou een intolerantie voor biergist kunnen hebben. Of wellicht zelfs hop. Probeer eens de Jopen Koyt. Als dat er niet uitkomt, dan is het hop.quote:Op donderdag 24 november 2011 03:29 schreef lubje25 het volgende:
[..]
rum en jenever drink ik wel, gemixt . En nog wel het een en ander![]()
Het is echt bier
Dat kan bestquote:Op donderdag 24 november 2011 03:34 schreef lubje25 het volgende:
Misschien maar eens proberen dan. Ben bang dat het ook behoorlijk tussen mijn oren is gaan zitten
quote:
Ik heb er een stuk van gezien. De kwaliteit is, in mijn ogen, niet te vergelijken met bv de periode van Op een onbewoond eiland etc. Maar de jeugd schijnt het nog wel leuk te vinden.quote:Op donderdag 24 november 2011 03:46 schreef Nembrionic het volgende:
Oh echt? Wat goed
Ik hoop alleen wel dat de liedjes beter zijn geworden. Wat ik een paar jaar geleden zag was echt gruwelijk slecht.
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 24 november 2011 04:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ahh eten. kan ik eindelijk een sandwich maken
Ik zou het doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 05:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja was het ook. twijfel nu of ik een vijf minuten magnetron cakeje wil maken...
ja he? maar dan moet ik naar benedenquote:
So?quote:Op donderdag 24 november 2011 05:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja he? maar dan moet ik naar beneden
oh ja, een slechte dag om een kalkoen te zijn in Amerikaquote:Op donderdag 24 november 2011 02:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
morgen is hier eet-je-vol-dag
maak er ijs vanquote:Op donderdag 24 november 2011 02:36 schreef Nembrionic het volgende:
Deeg = klaar
Deeg = lekker
Ik wil het bijna niet bakken
dat wisten we al, je hebt Amstelquote:Op donderdag 24 november 2011 03:15 schreef lubje25 het volgende:
We hadden ook een bierproeverij, das aan mij niet besteed aangezien ik geen bier lust![]()
Maar heerlijk gegeten in een restaurant aldaar
Kunnen ze dat niet even doen bij het prevelementje voor het avondetenquote:Thanksgiving Day (dankzeggingsdag), vaak verkort tot Thanksgiving, is een nationale feestdag in de Verenigde Staten en Canada waarop dank wordt gezegd (traditioneel aan God) voor de oogst en voor allerlei andere goede dingen.
Ja, maar vanuit de USA krijg ik deze week ook al berichtjes die afsluiten met 'Happy Thanksgiving!!' en dat vind ik toch wel wat overdreven...quote:Op donderdag 24 november 2011 09:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
elk excuus goed voor een feestje, toch?
quote:Op donderdag 24 november 2011 12:28 schreef MaJo het volgende:
Gisteren nog even naar de Ekko gegaan voor de "dEUS afterparty" maar daar viel niet heel veel te beleven. Dus ik met vriendlief naar buiten, komt Tom Barman (de zanger) naar buiten en tegen ons aan lullen. Was wel grappigAardige gast ook, vertelde een paar mooie anecdotes
Even later voelde ik me alleen zo ziek als een hond en ben ik kotsmisselijk naar huis gegaan. Zit nu beroerd op het werkAfspraak gemaakt bij de dokter morgen, dit duurt nu al 2 weken
Ach, het is al middag. Ze zal zich zo wel beter voelen.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou eerder een teiltje neerzetten, gezien MaJo's gesteldheid...
quote:Op donderdag 24 november 2011 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, het is al middag. Ze zal zich zo wel beter voelen.
Kan niet? Je weet dat geen enkel voorbehoedsmiddel 100% garantie geeft hequote:Op donderdag 24 november 2011 13:37 schreef MaJo het volgende:
Als jullie bedoelen dat ik zwanger ben: kan niet. Als jullie iets anders bedoelen: dan snap ik het niet
Net geluncht maar alleen nog maar misselijker en krampen
Kan niet omdat ik ongesteld benquote:Op donderdag 24 november 2011 13:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Kan niet? Je weet dat geen enkel voorbehoedsmiddel 100% garantie geeft he.
Maar blijft een feit dat misselijk zijn kut is. Sterkte.
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:39 schreef Etcetera het volgende:
Bijeenkomst van Wedeka overleefd: zoals verwacht had ik daar niks te zoeken. Hoef het traject niet te volgen, kan gewoon doorwerken
Wordt lastig dan ja, maar is toch mogelijkquote:Op donderdag 24 november 2011 13:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan niet omdat ik ongesteld benEn ja zelfs dan zou het ook nog kunnen maar is het onwaarschijnlijk
Is toch ook altijd zoquote:Het blijft grappig dat als vrouwen misselijk zijn iedereen meteen denkt dat ze zwanger zijn
Meestal is dat toch wel de juiste gok.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan niet omdat ik ongesteld benEn ja zelfs dan zou het ook nog kunnen maar is het onwaarschijnlijk
Het blijft grappig dat als vrouwen misselijk zijn iedereen meteen denkt dat ze zwanger zijn
Nee da's niet waar! Als je een klap voor je kop krijgt na die vraag hebben zehet gewoon koud.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Is toch ook altijd zo. Net als dat vrouwen met harde tepels altijd geil zijn.
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee da's niet waar! Als je een klap voor je kop krijgt na die vraag hebben zehet gewoon koud.
Euhm.... Ja.quote:
Nog nooit een klap gehad! Dus ik tref altijd vrouwen die geil zijn?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee da's niet waar! Als je een klap voor je kop krijgt na die vraag hebben zehet gewoon koud.
Je moet het ook eens aan anderen dan je eigen vrouw vragen.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Nog nooit een klap gehad! Dus ik tref altijd vrouwen die geil zijn?
Ok.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:51 schreef MaJo het volgende:
Dit gesprek
En ja, blaas het poultje maar af (dat bedoel je neem ik aan in plaats van pooltje? Snapte het al niet)
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok.
Was een combo tussen een weddenschap en een groot formaat bak om gedurende de morgen in te kotsen.
Even een saffie doen voor ik ga maffen?quote:
Is goedquote:Op donderdag 24 november 2011 13:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even een saffie doen voor ik ga maffen?
Ja, maar als het meerdere dagen duurt, dan is het vaak wel zoquote:Op donderdag 24 november 2011 13:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het blijft grappig dat als vrouwen misselijk zijn iedereen meteen denkt dat ze zwanger zijn
Zullen we het dan op dat moment bekijken en niet kaartjes van tevoren kopen dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:28 schreef MaJo het volgende:
@Nem Le Guess Who schijnt erg leuk te zijn. Ik ken ook maar 2 namen ofzo maar ook wel leuk om wat nieuws te ontdekkenWel onder voorbehoud trouwens omdat ik weer niet lekker ben
Ook wel eens gedaanquote:Op donderdag 24 november 2011 13:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet het ook eens aan anderen dan je eigen vrouw vragen.
WTFquote:Op donderdag 24 november 2011 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
Een vriend van me had vanochtend dit in zijn auto:
[ afbeelding ]
Bom is ho?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is goedEn daarna ga ik maar eens werken
Weer!?quote:
Ik wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Ook wel eens gedaan. Maar niet bij onbekenden
.
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg: doen!quote:Op donderdag 24 november 2011 14:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die ga ik komende nacht op het werk laten zien!
Indien boem zeker.quote:
Ik ben de enige die gereageerd heeft, dus ik ga de functie vervullen zoals het er nu naar uitziet.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoi Diaan, al meer bekend over je functie? (of moet ik daar maar even niet naar vragen?)
Feli dan alvast?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben de enige die gereageerd heeft, dus ik ga de functie vervullen zoals het er nu naar uitziet.Het was alleen nog niet helemaal bekend hoe de procedure nu verderging. Onze PZ-adviseur is ziek thuis...
Ja doe maar. Ik ga maandagmorgen (weer) beginnen met inwerken.quote:
Alhoewel dat algemeen bekend is, denk ik niet dat het bericht echt is. Of wil je daar soms over discussieren?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja doe maar. Ik ga maandagmorgen (weer) beginnen met inwerken.![]()
Mannen meestal gelijk? Hmm bummer zeg.
Nee, daar hoeft ik niet over te discussiëren. Hier heeft Peace ook vaak gelijk al wil ik het niet altijd toegeven.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alhoewel dat algemeen bekend is, denk ik niet dat het bericht echt is. Of wil je daar soms over discussieren?
quote:
Helemaal niks, bijna 8 weken gestoptquote:
Dat lijkt me het beste jaquote:Op donderdag 24 november 2011 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zullen we het dan op dat moment bekijken en niet kaartjes van tevoren kopen dan?
Ik snap hem nu pasquote:
Ik heb eigenlijk altijd wel gelijk, en mijn vrouw laat me dat gelovenquote:Op donderdag 24 november 2011 14:38 schreef MaJo het volgende:
Wat gelijk hebben betreft: ik ben best gewaagd aan G. ik heb zelf ook best vaak gelijk
Het moet GOD zijn maar dyslectische existentialisten maken er DOG vanquote:
Mijn vriend en ik zijn daar allebei te koppig voor, maar we geven het wel toe als we erachter komen dat de ander toch gelijk heeftquote:Op donderdag 24 november 2011 15:11 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd wel gelijk, en mijn vrouw laat me dat geloven
ah, okquote:Op donderdag 24 november 2011 16:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het moet GOD zijn maar dyslectische existentialisten maken er DOG van
Ik hoor het welquote:Op donderdag 24 november 2011 14:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Helemaal niks, bijna 8 weken gestoptMaar ik ben een gezellige ex-roker dus ik ga gewoon mee met Cobra
[..]
Dat lijkt me het beste jaSowieso even afwachten wat de dokter morgen zegt.
Oeh tofquote:
Dat is dus ook mijn idee. Als de lineup een beetje zo is als vorig jaar, dan ga ik wat anders doen. Wordt het weer een fantastische lineup, dan zou het zomaar weer kunnenquote:Op donderdag 24 november 2011 17:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh tofAl neig ik om niet naar Werchter te gaan
Maar als de line up fantastisch is zal ik wel weer overgehaald worden
Preciesquote:Op donderdag 24 november 2011 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn idee. Als de lineup een beetje zo is als vorig jaar, dan ga ik wat anders doen. Wordt het weer een fantastische lineup, dan zou het zomaar weer kunnen
Iedereen van de groep welquote:Op donderdag 24 november 2011 17:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
PreciesJij stond ook wel open voor festivals in het (verdere) buitenland toch?
Topquote:
Dat is toch op Lowlands en Werchter ook zo? Of snap ik het niet?quote:Op donderdag 24 november 2011 17:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
TopIk zou het wel extreem gaaf vinden om bijvoorbeeld naar Servië te gaan met z'n allen
Ik las trouwens een heel groot nadeel over Opener: je mag je drinken niet meenemen op het festivalterrein
Je hebt dus verschillende podia en als je daar heen gaat mag je drinken niet mee. Dat vind ik wel een beetje gay
Nee de drank die je daar koopt die mag je niet meenemen naar de optredensquote:Op donderdag 24 november 2011 17:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is toch op Lowlands en Werchter ook zo? Of snap ik het niet?
WTFquote:Op donderdag 24 november 2011 17:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee de drank die je daar koopt die mag je niet meenemen naar de optredensJe hebt dus een veld waar je kan eten en drinken en dan de toegang tot de podia en daar moet je je drinken weggooien
Tenminste, als ik het goed heb begrepen
Ik eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 24 november 2011 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
WTF
Dat kan ik me haast niet voorstellen
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:46 schreef DutchTrain het volgende:
Tussen muziek en eten/drinken zit op Open'er een strikte scheiding. Je mag niet met drank het terrein met de podia op. Logischerwijs is dat gedaan om niet teveel troep op het terrein van de nog actieve luchthaven te krijgen. Het zorgt er wel voor dat het schoon blijft. Verder zijn er ook meetingpoints met gratis wifi die ver van de podia en eten en drinken afliggen. Ook wordt er streng gecontroleerd op wat je verder meeneemt het terrein op. De regels zijn duidelijk en worden goed nageleefd. (geen eten/drinken van buiten, geen professionele fotocamera, geen drugs etc.)
quote:Op donderdag 24 november 2011 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
Het is besloten..we gaan.
[ afbeelding ]
Wat een gruwelijk kutplanquote:
Je mag ook in zo'n pakje lopen hoor...quote:
Jawel!quote:En die rare regel betreffende het drinken vind ik wel een heeeeel groot minpuntWat nou als het teringwarm is? We zuipen niet alleen maar om het zuipen
Stom he?quote:Op donderdag 24 november 2011 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een gruwelijk kutplan
Overigens zie ik op fotos vele flesjes in handen van het publiek.
[ afbeelding ]
Ok maar: what's in it for me?quote:Op donderdag 24 november 2011 17:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je mag ook in zo'n pakje lopen hoor...
Dat is ook waar ja, behoorlijk lompquote:Jawel!
Maar sowieso dom. Scheelt ENORM in drankomzet
Welke dwaas bedenkt zoiets?
Aandacht?quote:
Lijkt me erg vreemd. Ook omdat Heineken de sponsor is. Ik vind het een raar plaan.quote:Dat is ook waar ja, behoorlijk lompMisschien regels van het vliegveld waar het gehouden wordt?
Ok ik ben omquote:
Maar neem aan dat die gast het niet verzint toch?quote:Lijkt me erg vreemd. Ook omdat Heineken de sponsor is. Ik vind het een raar plaan.
Ja ik kan het me niet voorstellen. Ik zie flesjes, flessen en een blik. Omdat ik al vermoede dat je ze niet zou zien heb ik ze maar even omcirkeldquote:Op donderdag 24 november 2011 17:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok ik ben omNu nog even 20 kilo afvallen
[..]
Maar neem aan dat die gast het niet verzint toch?
Ik wist dat je dat zou gaan doenquote:Op donderdag 24 november 2011 17:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik kan het me niet voorstellen. Ik zie flesjes, flessen en een blik. Omdat ik al vermoede dat je ze niet zou zien heb ik ze maar even omcirkeld
[ afbeelding ]
Foto is wel iets kleiner
Dus dit hele toneelstukje hadden we over kunnen slaanquote:
Ja ik denk ook dat het gesneakt is. Op vrijwel geen enkele foto zie ik verder iets van drinken.quote:Maar het zijn er niet heel veel natuurlijk, misschien naar binnen gesneakt? Ik denk dat je bij Lowlands een stuk meer biertjes in de lucht zou zien
quote:Op donderdag 24 november 2011 17:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus dit hele toneelstukje hadden we over kunnen slaan
Ik vind het best wel een grote no no. Niet alleen omdat ik het nergens op vind slaan maar het neemt ook een deel van de relaxte sfeer weg. Ik krijg nu echt een soort gestapo festival idee waar niks magquote:Ja ik denk ook dat het gesneakt is. Op vrijwel geen enkele foto zie ik verder iets van drinken.
Ik vind dat wel een aardige reden om dat van mijn lijstje te schrappen maar misschien valt het mee.
ha nee maar ik krijg wel ju ook op gangquote:Op donderdag 24 november 2011 18:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je echt wat te melden hebt, dan mag jij hier ook posten...
verreweg de raarste/ergste die ik ooit had gehad. Nazis enzoquote:Op donderdag 24 november 2011 18:32 schreef MaJo het volgende:
Sorry PS, we hebben het soms nogal gezellig met z'n tweeënMaar je mag uiteraard meekletsen
Wel balen van je nachtmerrie
Pciesquote:Op donderdag 24 november 2011 18:02 schreef MaJo het volgende:
[..]Je wist natuurlijk niet van tevoren zeker of ik het niet zou zien
Maar ik had ook meteen om het andere plaatje kunnen vragen ja
[..]
Ik vind het best wel een grote no no. Niet alleen omdat ik het nergens op vind slaan maar het neemt ook een deel van de relaxte sfeer weg. Ik krijg nu echt een soort gestapo festival idee waar niks mag
quote:
Ieh dat is wel naar. Je kan behoorlijk van slag zijn van een nachtmerrie, heb er wel eens uren lang last van als het écht heel heftig wasquote:Op donderdag 24 november 2011 18:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ha nee maar ik krijg wel ju ook op gang
[..]
verreweg de raarste/ergste die ik ooit had gehad. Nazis enzo
ja dat heb ik dus ook. Zelfs een lange douche en dan bodylotion sessie helpt nietquote:Op donderdag 24 november 2011 18:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ieh dat is wel naar. Je kan behoorlijk van slag zijn van een nachtmerrie, heb er wel eens uren lang last van als het écht heel heftig was
Het trekt op een gegeven moment wel weer weg, maar is behoorlijk vervelend inderdaad!quote:Op donderdag 24 november 2011 18:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus ook. Zelfs een lange douche en dan bodylotion sessie helpt niet
Inderdaad. Ook wel dat ik nog boos ben op iemand en dat niet goed stop kan zetten, terwijl diegene helemaal niks heeft gedaan (alleen in m'n droom een hork is geweest (gaat altijd over Wiebel)).quote:Op donderdag 24 november 2011 18:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ieh dat is wel naar. Je kan behoorlijk van slag zijn van een nachtmerrie, heb er wel eens uren lang last van als het écht heel heftig was
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
Andersom kan het ook. Je kan ook een tijdje supervrolijk/gelukkig zijn na een droom.
Jaquote:Op donderdag 24 november 2011 19:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weet je wat ik fijn vind. Bij een leuke droom, dat je dan wakker wordt en even denk: noooo, ik wil verder dromen. En dat dat een minuut later ook gewoon lukt.
Hmmm...quote:Op donderdag 24 november 2011 19:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weet je wat ik fijn vind. Bij een leuke droom, dat je dan wakker wordt en even denk: noooo, ik wil verder dromen. En dat dat een minuut later ook gewoon lukt.
Onder DOS had je het programma 'banner.exe' waarmee je op een matrixprinter van die papieren spandoeken kon maken.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jezus, zijn we tegenwoordig zo a creatief en lui dat we een spandoek uit de automaat trekken?![]()
Schiphol eerste luchthaven met spandoek automaat
gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 november 2011 21:23 schreef B.ertha het volgende:
Ik moet even delen dat ik vandaag ben afgestudeerd
Met een 8,5 welteverstaan
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:23 schreef B.ertha het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:23 schreef B.ertha het volgende:
Weltrusten.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:23 schreef B.ertha het volgende:
Zo, gefixed.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Rij Overtreedt je arm![]()
2011/ 2012
Parkeren op een gehandicaptenparkeerplaats: 180 / 340
Bellen in de auto 180 / 220
Door rood licht rijden 180 / 220
Onnodig claxonneren 180 / 350
Over wegbaan rijden met rood kruis 180 / 220
Voetganger op zebrapad niet voor laten gaan 180 / 340
Geen gordel dragen 100 / 120
Over verdrijvingsvlak rijden 180 / 220
Rijden met lekke uitlaat 200 / 240
Zich voorruit minder dan 55% 180 / 220
Ik wilde net zeggen, ik ga er geen cent meer om betalenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo, gefixed.
Je doet toch iets fout? Simpel.
dat klopt, maar de ratio met andere straffen/ overtredingen is een beetje zoek aan het rakenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo, gefixed.
Je doet toch iets fout? Simpel.
Is dan ook levensgevaarlijk om dat niet te doen. Ik ben in Rotterdam mijn leven niet zeker als ik op het zebrapad loop. Dus daar mag best wat tegenover staan.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voetganger op zebrapad niet voorlaten vind ik wel flink aan de prijs eigenlijk
Het was ter illustratie, die 2 jaar. Maar ik hoor wel eens mensen roepen dat het niet lang genoeg kan enz...quote:Op donderdag 24 november 2011 22:52 schreef Etcetera het volgende:
Dat vind ik van onnodig claxonneren. Damn zeg. Het staat gewoon niet meer in verhouding. 2 jaar de cel in voor een brood stelen vind ik ook overdreven trouwens
Lekker mailen en vragen wanneer ze het op komen halen?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef Whiteguy het volgende:
Oh en het is weer zo ver hoor.. ik zet iets op marktplaats en krijg verdacht hoge biedingen
Ik vraag me af of dat mensen zijn die zelf een zelfde soort advertentie geplaatst hebben om zo bieders af te schrikken van mijn advertentie![]()
Of dat het gewoon debielen zijn
Eigenlijk moet je al stoppen voor een zebrapad als je ook maar een vermoeden hebt dat een voetganger mogelijk over zou willen steken, ook al is diegene nog meters van de weg af. Dat is toch wat anders dan iemand op het zebrapad van de sokken rijden, terwijl de boete in beide gevallen hetzelfde is.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dan ook levensgevaarlijk om dat niet te doen. Ik ben in Rotterdam mijn leven niet zeker als ik op het zebrapad loop. Dus daar mag best wat tegenover staan.
Ik vind de lekke uitlaat wat hoog.
Al gedaan, maar ik heb zo mijn twijfels, en dus het bod a 200,- verwijderd.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lekker mailen en vragen wanneer ze het op komen halen?
Trouwens, nooit aan die tactiek gedacht
Een beetje zo'n situatie als dat je bijna tegen iemand aanloopt en dan ga je allebei naar links, allebei naar rechts. Dat heb je met dat oversteken ook. Gaat die auto stoppen of niet?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je al stoppen voor een zebrapad als je ook maar een vermoeden hebt dat een voetganger mogelijk over zou willen steken, ook al is diegene nog meters van de weg af. Dat is toch wat anders dan iemand op het zebrapad van de sokken rijden, terwijl de boete in beide gevallen hetzelfde is.
Dat ze maar 1 dag geregistreerd is, betekent niet dat het een trollende fokkerkloon isquote:Op donderdag 24 november 2011 22:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Al gedaan, maar ik heb zo mijn twijfels, en dus het bod a 200,- verwijderd.
-de bieder is sinds 1 dag lid van marktplaats
-de bieder heeft een gebruikersnaam die doet vermoeden dat het een vrouw is. En dit is het aangeboden artikel...
psst, thinkpadje kopen? 200 euroquote:Op donderdag 24 november 2011 22:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ze maar 1 dag geregistreerd is, betekent niet dat het een trollende fokkerkloon is
Maargoed
Neuhquote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
psst, thinkpadje kopen? 200 euro(voor jou vriendenprijsje, 175 doe ik het ook voor)
Ik ken cursussen waarvan het leergeld stukken lager is.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ja ik moet altijd lachen als mensen klagen om de boetes. "Het is een melkkoe, huilie huile"
Maar als iemand een brood jat, dan hoor je niemand huilen als die persoon een jaar de bak in moet. Sterker nog, "dat mogen er wel 2 jaar zijn!"
Om even lichte overtredingen met elkaar te vergelijken
De truuk is dus: als je niet wil betalen, bega die overtreding dan niet.
En soms bega je een overtreding per ongeluk. Tja, leergeld
Ik bedoelde toch een iets andere situatie. Als een voetganger drie meter van de weg verwijderd is maar waarschijnlijk wel over het zebrapad wil lopen moet je volgens de regels stoppen. Soms heb ik pas wat laat door dat iemand op weg is naar de zebra (bijvoorbeeld door eerst rechtdoor lopen en daarna afslaan richting de zebra), waardoor ik alleen nog op tijd kan stoppen als ik bovenop de rem ga staan. In dat geval vind ik het bedrag te hoog. Als iemand echt al aan de rand staat is het wat anders.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een beetje zo'n situatie als dat je bijna tegen iemand aanloopt en dan ga je allebei naar links, allebei naar rechts. Dat heb je met dat oversteken ook. Gaat die auto stoppen of niet?
En mocht de auto dan wel vaart minderen omdat die ook twijfelt, maar besluit door te gaan, dan kun je als voetganger toch denken dat 'ie stopt en steek je over.
-edit- aanvulling, door die situatie ben ik bijna een paar keer aangereden en dan ook nog eens boos aangekeken.
Zeker als dat aan de rand van de afgrond is...quote:Op donderdag 24 november 2011 23:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als iemand echt al aan de rand staat is het wat anders.
Ik had laatst gedroomd dat G. vreemdging en het was echt levensecht, en hij deed het gewoon terwijl ik erbij wasquote:Op donderdag 24 november 2011 19:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook wel dat ik nog boos ben op iemand en dat niet goed stop kan zetten, terwijl diegene helemaal niks heeft gedaan (alleen in m'n droom een hork is geweest (gaat altijd over Wiebel)).
[..]
Vrouwen......quote:Op donderdag 24 november 2011 23:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had laatst gedroomd dat G. vreemdging en het was echt levensecht, en hij deed het gewoon terwijl ik erbij wasVoelde me echt nog verbolgen en kwaad toen ik wakker werd en was de rest van de dag wat grumpy naar hem
Er is een aflevering van Frasier die daarover gaatquote:Op donderdag 24 november 2011 23:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had laatst gedroomd dat G. vreemdging en het was echt levensecht, en hij deed het gewoon terwijl ik erbij wasVoelde me echt nog verbolgen en kwaad toen ik wakker werd en was de rest van de dag wat grumpy naar hem
Goed, een boete is te vermijden door de overtreding niet te begaan. Maar waarom moet onnodig claxonneren in vredesnaam bijna 60% duurder zijn dan door rood licht rijden? Door rood rijden lijkt me toch wel wat gevaarlijker.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Rij je arm![]()
2011/ 2012
Parkeren op een gehandicaptenparkeerplaats: 180 / 340
Bellen in de auto 180 / 220
Door rood licht rijden 180 / 220
Onnodig claxonneren 180 / 350
Over wegbaan rijden met rood kruis 180 / 220
Voetganger op zebrapad niet voor laten gaan 180 / 340
Geen gordel dragen 100 / 120
Over verdrijvingsvlak rijden 180 / 220
Rijden met lekke uitlaat 200 / 240
Zich voorruit minder dan 55% 180 / 220
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ze maar 1 dag geregistreerd is, betekent niet dat het een trollende fokkerkloon is
Maargoed
quote:Hallo,
Bedankt voor je snelle reactie.
Ben 38 jaar en kom uit België.De den at ik u dit alles vertel is, omdat ik zeer geinteresseerd ben in het product dat u aanbiedt . Graag zou Ik zou graag willen weten of het artikel staat is zoals beschreven?, aangezien ik dit product als cadeau voor mijn zoon in Nigeria is,ik u willen vragen om mij te helpen uitzoeken wat het kost om het pakketje via tnt Aangetekend naar Nigeria te sturen.Graag zou ik dan het totale kosten plaatje en uw bank gegevens ontvangen, zodat ik het geld naar u kan sturen.Alvast bedankt...
Als je daarmee wil beargumenteren dat het onmogelijk is om echt te zijn als je maar 1 dag geregisteerd bent, dan lukt je dat natuurlijk niet.quote:
`quote:Op donderdag 24 november 2011 23:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Damnquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
`
Zelfde soort droom hier.
En ook dat Wiebel me wel zou opereren aan een gescheurde appendix. Toen ik wakker werd uit de verdoving had hij ook maar gelijk m'n eierstokken enzo eruit gehaald.Man, ik was boos toen ik wakker werd.
Niet zo gek dat je dan zo droomtquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:37 schreef Soempie het volgende:
Nu slapen.
Zojuist Saw 4, 5 en 6 gekeken.
Dat was niet mijn bedoeling, het was slechts een constatering die het waarschijnlijker maakt dat je met een scammer te maken hebt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je daarmee wil beargumenteren dat het onmogelijk is om echt te zijn als je maar 1 dag geregisteerd bent, dan lukt je dat natuurlijk niet.
Maar wel dikke OLO @ Nigeriaan
Heb jij hi-res versies van tubgirl en goatse dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat was niet mijn bedoeling, het was slechts een constatering die het waarschijnlijker maakt dat je met een scammer te maken hebt.
Hij vraagt of het artikel zeker is zoals beschreven, zal ik hem hi-res pictures mailen? Goatse, tubgirl enz...
Ik kan me ook voordoen als een blonde dame van 19 die binnenkort op studiereis gaat naar Ile-Ife in osun state Nigeria. Inclusief pics in een self-extracting exe die je pc doet ontploffen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb jij hi-res versies van tubgirl en goatse dan?
Of je stuurt 'm lemon party
whahahahahahahahahahahahahaquote:
Dat dat kan!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 03:22 schreef Nembrionic het volgende:
Zo dan
http://www.nu.nl/opmerkel(...)6-euro-per-jaar.html
quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, thuiswerkochtend vandaag. Eindelijk een keer goede koffie op het werk
Je bent niet alleen hoor. Ik kruip straks ook mijn nest in.quote:
Dat zak wel goed gaan komen. Want jij droomt toch veel? Kom je vast iemand tegen.quote:
Dat doe ik toch al, het hoogtepunt van het ontwaken...quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ook geen gek idee, maar ik heb geen zin om 's morgens ook nog koffie te gaan zetten.
Iemand ook thee?quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ook geen gek idee, maar ik heb geen zin om 's morgens ook nog koffie te gaan zetten.
Ik ging sowieso al niet...quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gaat er nog iemand naar Incubus vananvond? Dat concert gaat niet door.
Eerstvolgend concert is op 3 december: Katzenjammerquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je weet het nooit met al die concertgangers hier
Sorry was even in gesprek... we hadden met een kandidaat een sollicitatiegesprek.quote:
Hey een newbiequote:
Ik zou juist blij zijn dát het maar een droom was, en E. nog eens lekker knuffelenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:31 schreef MaJo het volgende:
En ik weet ook dat het heel lomp isMaar gevoel kan je niet zomaar uitschakelen
quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen valt hun 2e album me zwaar tegen...![]()
Knap en kloon denk ik zoquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:06 schreef iamredleader het volgende:
Welkom knappekloonVertel eens wat over jezelf?
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]Echt? ik heb 'm nog niet gehoord.
Daar verbaas ik me ook over. Wat dat betreft mogen ze van mijn part een 'ben ik geschikt om ouder te zijn test' invoeren...quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:26 schreef Mark het volgende:
Heb me altijd verbaasd over die ontzettende lange adoptietrajecten: de grootste tokkie kan zonder vragen kinderen krijgen, maar mensen die bewust een keuze voor adoptie maken worden tot in den treure doorgelicht en bezig gehouden...
Maar welkom!
Ach, je doet aan towel day, they can't be that badquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:40 schreef Mark het volgende:
Te laat, mijn kinderen zjn al losgelaten op de maatschappij as we know it
dit weekend en volgend weekend duren tot en met maandag, dat weekend daarna tot en met dinsdagquote:
Dat dus inderdaad. Zo bizar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:26 schreef Mark het volgende:
Heb me altijd verbaasd over die ontzettende lange adoptietrajecten: de grootste tokkie kan zonder vragen kinderen krijgen, maar mensen die bewust een keuze voor adoptie maken worden tot in den treure doorgelicht en bezig gehouden...
Maar welkom!
Ik kwam er 2 weken geleden achter dat ik nog vrije uren over had, die maak ik nu op om m'n huis af te makenquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ga je deeltijd werken of heb je tegenwoordig papadag?
alles boven de 30quote:
Ik. Bijna met FLOquote:
hahahahhahaaquote:
ik ben geen ouder en wordt er binnenkort ook geen een, dus ik denk niet dat dat bij me zal passen...quote:
Er is ook een topic voor meiden die problemen hebben om zwanger te worden... en diverse trajecten in gaan. Er zitten daar wel meer meiden die geen kind hebben... maar hier is het ook gezellig hoor. Voor af en toe een rel moet je in OUD zijn.. hihi.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:32 schreef knappekloon het volgende:
[..]
hahahahhahaa
[..]
ik ben geen ouder en wordt er binnenkort ook geen een, dus ik denk niet dat dat bij me zal passen...
Ofschoon er theoretisch een derde lid was, kan het wel:quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:19 schreef knappekloon het volgende:
haha ook wel een goed idee. maar heet het een clubje als je maar met zn 2en bent?
Call!quote:
Ai, ik gok dat alleen Nico S jouw bod kan overtroeven.quote:
Nu Towel day al genoemd is, kan dat maar 1 getal zijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:16 schreef knappekloon het volgende:
hoe oud zijn jullie allemaal dan??
schrik je?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:16 schreef knappekloon het volgende:
29quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:16 schreef knappekloon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |