Natuurlijk. Bedankdagquote:Op donderdag 24 november 2011 02:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee dat is al een aantal jaar een traditie hieren je moet er nog dankbaar voor wezen ook
quote:Op donderdag 24 november 2011 02:36 schreef Nembrionic het volgende:
Deeg = klaar
Deeg = lekker
Ik wil het bijna niet bakken
Ja.quote:
Succes. En vergeet niet iedereen vast te bedanken.quote:Op donderdag 24 november 2011 02:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ga even boodschappen doen
Leuk. Nog wat lekkere dingen kunnen proeven?quote:Op donderdag 24 november 2011 03:11 schreef lubje25 het volgende:
Yep was leuk en leerzaam. Was weer wat anders en aangezien ik maar 1 dag weekend heb en mijn vrienden dan aan t werk zijn..
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 03:15 schreef lubje25 het volgende:
We hadden ook een bierproeverij, das aan mij niet besteed aangezien ik geen bier lust![]()
Maar heerlijk gegeten in een restaurant aldaar
De enige kroeg-eigenaar die geen bier lust jaquote:
Leuke meid wel die er in speelt, Clara Cleymans.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 03:18 schreef lubje25 het volgende:
[..]
De enige kroeg-eigenaar die geen bier lust ja![]()
Heb echt van alles geprobeerd maar het komt er linea recta weer uit
Ik word er jaren mee gepest. Das niet nieuwquote:Op donderdag 24 november 2011 03:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
Eh...kots je er echt van? En fruitbieren dus ook niet?
Sorry dat ik moet lachen maar je begrijpt de ironie klaarblijkelijk
Andere soorten alcohol wel?quote:Op donderdag 24 november 2011 03:24 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik word er jaren mee gepest. Das niet nieuw![]()
Ik vind het een super mooi product maar ik kan het echt niet binnenhouden
rum en jenever drink ik wel, gemixt . En nog wel het een en anderquote:Op donderdag 24 november 2011 03:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Andere soorten alcohol wel?
Het lijkt me dan meer een intolerantie van het één of ander.
Je zou een intolerantie voor biergist kunnen hebben. Of wellicht zelfs hop. Probeer eens de Jopen Koyt. Als dat er niet uitkomt, dan is het hop.quote:Op donderdag 24 november 2011 03:29 schreef lubje25 het volgende:
[..]
rum en jenever drink ik wel, gemixt . En nog wel het een en ander![]()
Het is echt bier
Dat kan bestquote:Op donderdag 24 november 2011 03:34 schreef lubje25 het volgende:
Misschien maar eens proberen dan. Ben bang dat het ook behoorlijk tussen mijn oren is gaan zitten
quote:
Ik heb er een stuk van gezien. De kwaliteit is, in mijn ogen, niet te vergelijken met bv de periode van Op een onbewoond eiland etc. Maar de jeugd schijnt het nog wel leuk te vinden.quote:Op donderdag 24 november 2011 03:46 schreef Nembrionic het volgende:
Oh echt? Wat goed
Ik hoop alleen wel dat de liedjes beter zijn geworden. Wat ik een paar jaar geleden zag was echt gruwelijk slecht.
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 24 november 2011 04:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ahh eten. kan ik eindelijk een sandwich maken
Ik zou het doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 05:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja was het ook. twijfel nu of ik een vijf minuten magnetron cakeje wil maken...
ja he? maar dan moet ik naar benedenquote:
So?quote:Op donderdag 24 november 2011 05:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja he? maar dan moet ik naar beneden
oh ja, een slechte dag om een kalkoen te zijn in Amerikaquote:Op donderdag 24 november 2011 02:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
morgen is hier eet-je-vol-dag
maak er ijs vanquote:Op donderdag 24 november 2011 02:36 schreef Nembrionic het volgende:
Deeg = klaar
Deeg = lekker
Ik wil het bijna niet bakken
dat wisten we al, je hebt Amstelquote:Op donderdag 24 november 2011 03:15 schreef lubje25 het volgende:
We hadden ook een bierproeverij, das aan mij niet besteed aangezien ik geen bier lust![]()
Maar heerlijk gegeten in een restaurant aldaar
Kunnen ze dat niet even doen bij het prevelementje voor het avondetenquote:Thanksgiving Day (dankzeggingsdag), vaak verkort tot Thanksgiving, is een nationale feestdag in de Verenigde Staten en Canada waarop dank wordt gezegd (traditioneel aan God) voor de oogst en voor allerlei andere goede dingen.
Ja, maar vanuit de USA krijg ik deze week ook al berichtjes die afsluiten met 'Happy Thanksgiving!!' en dat vind ik toch wel wat overdreven...quote:Op donderdag 24 november 2011 09:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
elk excuus goed voor een feestje, toch?
quote:Op donderdag 24 november 2011 12:28 schreef MaJo het volgende:
Gisteren nog even naar de Ekko gegaan voor de "dEUS afterparty" maar daar viel niet heel veel te beleven. Dus ik met vriendlief naar buiten, komt Tom Barman (de zanger) naar buiten en tegen ons aan lullen. Was wel grappigAardige gast ook, vertelde een paar mooie anecdotes
Even later voelde ik me alleen zo ziek als een hond en ben ik kotsmisselijk naar huis gegaan. Zit nu beroerd op het werkAfspraak gemaakt bij de dokter morgen, dit duurt nu al 2 weken
Ach, het is al middag. Ze zal zich zo wel beter voelen.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou eerder een teiltje neerzetten, gezien MaJo's gesteldheid...
quote:Op donderdag 24 november 2011 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, het is al middag. Ze zal zich zo wel beter voelen.
Kan niet? Je weet dat geen enkel voorbehoedsmiddel 100% garantie geeft hequote:Op donderdag 24 november 2011 13:37 schreef MaJo het volgende:
Als jullie bedoelen dat ik zwanger ben: kan niet. Als jullie iets anders bedoelen: dan snap ik het niet
Net geluncht maar alleen nog maar misselijker en krampen
Kan niet omdat ik ongesteld benquote:Op donderdag 24 november 2011 13:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Kan niet? Je weet dat geen enkel voorbehoedsmiddel 100% garantie geeft he.
Maar blijft een feit dat misselijk zijn kut is. Sterkte.
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:39 schreef Etcetera het volgende:
Bijeenkomst van Wedeka overleefd: zoals verwacht had ik daar niks te zoeken. Hoef het traject niet te volgen, kan gewoon doorwerken
Wordt lastig dan ja, maar is toch mogelijkquote:Op donderdag 24 november 2011 13:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan niet omdat ik ongesteld benEn ja zelfs dan zou het ook nog kunnen maar is het onwaarschijnlijk
Is toch ook altijd zoquote:Het blijft grappig dat als vrouwen misselijk zijn iedereen meteen denkt dat ze zwanger zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |